ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونگی انتخاب بهترین معلم خصوصی آنلاین و مجازی

چگونگی انتخاب بهترین معلم خصوصی آنلاین و مجازی

چگونگی انتخاب بهترین معلم خصوصی آنلاین و مجازی

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی آنلاین و مجازی توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید با یکی از بهترین اساتید و مدرسین تهران و کل ایران کلاس مجازی، اینترنتی و آنلاین داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین کلیک کنید.


چند سال قبل تدریس و آموزش آنلاین به صورت کلی در ایران جایگاه خاصی نداشت و تقریبا شاید بیش از 90 درصد از آموزش ها به صورت حضوری انجام می شد و افرادی که از خدمات تدریس خصوصی استفاده می کردند در منزل یا آموزشگاه و به صورت حضوری از این کلاس ها استفاده می کردند. با شیوع کرونا و به منظور رعایت موارد مرتبط با بهداشت و ... استفاده از کلاس های آنلاین و مجازی به مقدار زیادی مورد استقبال قرار گرفت و تدریس خصوصی آنلاین هم به مقدار بسیار زیادی استفاده شد. در واقع، شیوع کرونا باعث شد راه صد ساله یک شبه پیموده شود و افراد زیاد با تدریس آنلاین، اسکای روم، گوگل میت و ... آشنا شوند و اساتید و مدرسین مجرب هم خودشان را به ابزار لازم برای برگزاری کلاس های اینترنتی مجهز نمودند.


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com مدرسین زیادی حضور دارند که تدریس خصوصی را به صورت آنلاین و مجازی انجام می دهند. کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا به صورت کلی به نسبت کلاس های مجازی بازدهی بیشتری دارد اما در هر صورت، کلاس های آنلاین هم مزیت های زیادی دارد که باعث شده است افراد زیادی متقاضی استفاده از آن باشند. برای مدرسین خانم و شاگردهای خانم هم به صورت کلی این کلاس ها امنیت بالاتری دارد و به نسبت تدریس خصوصی در منزل شاید توسط خانم ها بیشتر ترجیح داده شود.


البته چون وقتی از کلاس آنلاین و معلم آنلاین برای یادگیری بهتر کمک گرفته می شود محدودیت زمانی و مکانی هم رفع می گردد به صورت کلی توسط همه افراد این کلاس ها ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد. با کلاس آنلاین می توان از هر جای ایران و جهان معلم انتخاب نمود و در هر ساعتی از شبانه روز کلاس را برگزار نمود. برای هر استاد، استفاده از کلاس خصوصی آنلاین باعث شده است بازار تدریس خصوصی از شهر محل شکونت خودش به کل جهان گسترش یابد. برای دانش آموزان، دانشجویان، زبان آموزان و کلیه افرادی که می خواهند دروس را بهتر یاد بگیرند هم امکان انتخاب استاد از کل ایران و حتی جهان فراهم شده است و این مزیت بسیار بزرگی است. دانشجویان ایرانی خارج از ایران می توانند استاد خودشان را از مدرسین داخل ایران انتخاب نمایند و با هزینه مناسب تری کلاس خصوصی داشته باشند.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی


 



نحوه برگزاری کلاس های خصوصی آنلاین و جذب شاگرد


برای اینکه بتوانید به منظور انجام تدریس خصوصی آنلاین شاگرد جذب کنید درج تبلیغ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس روش بسیار خوبی است. در متن تبلیغ خودتان هم بنویسید که آنلاین تدریس می کنید. با درج تبلیغ در این سایت ها مشخصات و شماره تماس شما نشان داده شده و افراد مستقیم با شما در تماس خواهند بود. مشخصات شما از هر جای ایران و جهان دیده خواهد شد. بنابراین برای جذب شاگرد و انجام تدریس آنلاین این روش بسیار عالی است. می توانید در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید.


برای انجام تدریس آنلاین روش های مختلفی وجود دارد: ۱- کلاس مجازی یا وب کنفرانس web conference یا جلسات آنلاین ویژه سازمان های بزرگ ۲- تدریس مجازی با وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی ویژه مؤسسات متوسط و کوچک: می‌توانید از نرم‌افزارهای آماده بر روی یک سرور اختصاصی استفاده کنید.هر چند نرم‌افزارهای مختلفی برای برگزاری کلاس مجازی وجود دارد، اما این روزها غول همه آن‌ها که اکثر مؤسسات از آن استفاده می‌کنند، Adobe Connect است. ۳-  وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی یا جلسات برخط  Online ویژه مؤسسات کوچک و مدرسین  ۴- ارزان‌ترین روش برای برگزاری وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی: استفاده از نرم‌افزار TeamViewer و مشابه‌های آن. در نظر داشته باشید که بسیاری از اساتید خوب و مجرب تدریس خصوصی با استفاده از نرم افزارها و اپلیکشن های واتس آپ و اسکایپ هم کار تدریس آنلاین را انجام می دهند.


مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


مزیت های کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین


کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی با وجود اینکه به نسبت کلاس حضوری بازدهی کمتری دارد اما در هر صورت مزایایی هم دارد. این کلاس ها هم برای استاد و هم برای شاگرد می تواند مزایای زیادی داشته باشد. اساتیدی که در کنار برگزاری کلاس های حضوری، تدریس خصوصی آنلاین را هم انجام می دهند این شانس را دارند که از هر جای ایران و حتی از هر جای دنیا شاگرد جذب نمایند. با توجه به قیمت ارز در حال حاضر، برای دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند استفاده از خدمات تدریس خصوصی اساتید مجرب داخل ایران بسیار به صرفه است.


نحوه افزایش بازدهی کلاس خصوصی آنلاین


برای افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی آنلاین استاد باید به صورت کامل بر درس مسلط باشد. در کلاس های اینترنتی معمولا انتقال مطالب کمی سخت تر خواهد بود. خصوصا در بسیاری از مواقع که فقط شاگرد استاد را می بیند و استاد دیدی به نسبت میزان مفید بودن مطالب ارائه شده ندارد. در هر صورت به هر میزان استاد خودش بر درس مسلط تر باشد می تواند در انتقال مطالب موفق تر عمل نماید. استفاده از اینترنت پرسرعت، نرم افزار مناسب و بدون قطعی برای برگزار کلاس، قلم نوری و ... هم می تواند بسیار موثر باشد. نکته دیگر اینکه اگر استاد و معلم تدریس خصوصی اسلایدهای خوبی را از قبل برای ارائه درس آماده کرده باشد می تواند کلاس پربازده تری را برگزار نماید. بسیار خوب است که استاد حین تدریس به صورت منظم بازخورد بگیرد و از شاگردهای خودش بپرسد که مطالب ارائه شده مفید است یا نه و اگر بازدهی خوب نیست تغییراتی را اعمال نماید.


پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه نمائید: مقایسه و بررسی قیمت تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری


مزایای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از ایران مدرس


شما برای اینکه بتوانید از خدمات تدریس خصوصی استفاده نمائید و کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید روش های مختلفی دارید. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرید و از ایشان بخواهید استاد خوبی را به شما معرفی نمایند. می توانید از طریق روزنامه و یا شبکه های اجتماعی و ... هم اقدام نمائید. اما در هر صورت، انتخاب انلاین معلم خصوصی از ایران مدرس مزایای زیادی دارد. در ایران مدرس کاملترین لیست اساتید ارائه شده است (بیش از 27000 مدرس و استاد تدریس خصوصی تا سال 1402). بنابراین برای هر درس و رشته ای و از هر جای ایران می توانید یک استاد خوب را از این سایت انتخاب نمائید. در ضمن، در ایران مدرس برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ثبت شده است و بسیاری از مدرسین مدرک تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... هم برای خودشان ثبت نموده اند. در نتیجه به صورت کاملا آگاهانه و با در دست داشتن اطلاعات کافی می توانید مدرس خودتان را انتخاب کنید.


اساتید ذکر کرده اند که در کدام دانشگاه درس خوانده اند و چه افتخاراتی دارند و چه روشی برای تدریس انتخاب کرده اند. می توانید تلفنی با استاد قبل از تشکیل کلاس حرف بزنید و به شناخت بهتری هم از ایشان برسید. همه ی این موارد به شما در انتخاب انلاین یک معلم خصوصی خوب بسیار کمک می کند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی



تدریس خصوصی آنلاین ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه


همانطور که گفته شد، واضح است که بازدهی کلاس های حضوری به نسبت کلاس مجازی بیشتر است. اما در هر صورت همیشه امکان برگزاری کلاس های خصوصی به صورت حضوری وجود ندارد و کلاس اینترنتی ریاضی و سایر دروس هم مزایای خودش را دارد. در کلاس حضوری استاد و معلم تدریس خصوصی شاگرد را و عکس العمل های ایشان را می تواند مشاهده کند و متوجه خواهد شد که شاگرد چه مقدار از مطالب را متوجه شده است. در کلاس حضوری استاد علاوه بر کلام، از زبان بدن هم برای انتقال مفاهیم استفاده می کند و کنترل بیشتری بر کلاس دارد و اجاز نمی دهد حواس شاگردش پرت شود.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی آنلاین و حضوری ریاضی


هم برای کلاس ریاضی حضوری و هم برای کلاس آنلاین خیلی خوب است که کلاس ها به موقع شروع شود. اگر برگزاری کلاس ها به ایام امتحانات موکول شود و حجم مطالب زیاد باشد حتی اگر در کلاس های خصوصی استاد موفق شود درس را به پایان برساند خود شاگرد برای هضم مطالب مشکل خواهد داشت و نمی تواند به خوبی بر درس مسلط شود. بنابراین به موقع شروع کردن کلاس ها بسیار مهم است. برگزاری کلاس در زمان مناسب و وقتی که خود شاگرد گیرایی ذهنی خوبی دارد هم بسیار مهم می باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه خوب است که با یک استاد مجرب کلاس را هماهنگ کرد.


تعداد جلسات لازم برای یادگیری ریاضی (آنلاین یا حضوری) به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر شاگرد خودش در طول ترم درس را بخواند و در کلاس های اصلی خودش شرکت نماید و فقط اشکالات جزئی داشته باشد دو یا سه جلسه کلاس خصوصی برای رفع اشکال کفایت می کند. البته می توان تعداد جلسات بیشتری را برگزار نمود و نمونه سوال امتحانی حل کرد. اگر دانش آموز یا دانشجو قصد دارد از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری پایه ای و مفهومی ریاضی استفاده نماید و یا خودش درس را نخوانده است و یا در کلاس های اصلی خودش تعداد غیبت بالایی دارد، ممکن است 10 جلسه و یا بیشتر هم کلاس لازم داشته باشد. در این حالت بهتر است از اوایل و یا اواسط ترم کلاس ها شروع شود. نکته مهم اینکه خود شاگرد هم باید خوب درس بخواند و در فاصله زمانی بین کلاس ها حتما تمرین و مسئله حل نماید.


یکی از معیارهای انتخاب معلم خصوصی آنلاین ریاضی خوب خانم و آقا رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان است. اساتید برتر ریاضی و سایر دروس در دانشگاههای خوب درس خوانده اند و معمولا مدرک فوق لیسانس و یا دکتری دارند. بنابراین اگر خودتان هم استادی را انتخاب کردید به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان توجه نمائید. نکته دیگر سابقه کاری معلم ریاضی است. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که سابقه کاری بالایی داشته باشد و با تجربه باشد. اساتید مجرب شاگردهای زیادی داشته اند و برای کلاس شما هم درست تر و پخته تر عمل خواهد کرد و کیفیت تدریس این اساتید بالاتر است.


حتما بخوانید: معلم خصوصی آنلاین یا آفلاین، مسئله این است


معلم خصوصی آنلاین ریاضی نهم


در همین سایت ایران مدرس می توانید معلم ها و اساتید بسیار خوبی برای یادگیری بهتر ریاضی نهم مشاهده نمائید. شماره تلفن و شماره موبایل مستقیم معلم های ریاضی نهم تیزهوشان و ریاضی نهم سایر مدارس در همین سایت ارائه شده است. معلم های ریاضی نهم ثبت نامی در همین سایت www.IranModares.com هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در زمینه تدریس خصوصی این درس فعالیت دارند. برای این که بتوانید با بهترین دبیران کلاس داشته باشید باید مجموعه نکاتی را در نظر بگیرید.


اول اینکه به رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد دقت کنید. با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان در دانشگاه خوب درس خوانده اند. در همین سایت دبیرهای رسمی ریاضی 9 هم حضور دارند. سابقه کاری مدرسین هم برای تمامی اساتید ذکر شده است. بهتر است معلمی را برای کلاس خصوصی هماهنگ کنید که مجرب باشد و در زمینه تدریس و آموزش دارای سابقه کاری بالایی باشد. ریاضی نهم مباحث مختلفی از جمله مجموعه ها، توان و ریشه و توان منفی، ضرب و تقسیم رادیکال ها و مباحث بسیار پایه ای دیگری را دارد و بهتر است به صورت پایه ای یاد گرفته شود تا دانش آموز در سایر مقاطع اشکال نداشته باشد.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: بهترین معلم ریاضی کنکور آنلاین



نرم افزارهایی برای امکان تدریس آنلاین


نرم‌افزارهایی وجود دارند که امکان تدریس آنلاین یا مدرسه آنلاین یا همان کلاس‌های مجازی را فراهم می‌‌کنند برخی از این نرم‌افزارها رایگان و برخی دیگر مستلزم پرداخت هزینه هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها تدریس یک درس را طراحی کرد. هرچند استفاده از برخی از این نرم‌افزارها نیازمند سطح بالاتری از دانش و شایستگی‌های دیجیتال است. از محیط‌هایی که امکان تدریس آنلاین را فراهم می‌کنند می‌توان به نرم‌افزار مودلMoodle  و Edmodo اشاره کرد که مودل به زبان فارسی نیز قابل‌دسترسی است. برای استفاده از امکانات این محیط‌‌ها آموزش‌هایی تهیه شده است که با جستجو در اینترنت قابل‌دسترسی هستند. اما پیشنهاد می‌شود که از محیط‌هایی استفاده شود که به زبان فارسی تهیه شده‌اند.


لازم به ذکر است محیط ‌‌‌های مدرسه آنلاین یا کلاس‌های مجازی نیز به زبان فارسی در کشور ما طراحی شده است که در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که https://www.skyroom.online/ یکی از این موارد است. ضمناً https://www.adobeconnect.ir/ نیز می‌تواند توسط همکاران برای ارائه کلاس ‌‌های مجازی به کار رود.


Newrow Newrow Smart در لیست بهترین نرم افزار دوره های مجازی برای  آموزش آنلاین است که در وبلاگ Newrow منتشر شده است. Vedamo ودامو  یک سیستم عامل کلاس انلاین و سیستم مدیریت یادگیری است که برای تدریس آنلاین ساخته شده است. BigBlueButton یکی از اولین ورودی های بازار نرم افزار کلاس مجازی بود. این پروژه از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک پروژه منبع باز در دسترس قرار گرفت! LearnCube نیز برای آموزش و تدریس بصورت آنلاین ساخته شده است. مانند سایر سیستم عامل های کلاس مجازی در این لیست ، LearnCube مبتنی بر مرورگر است که شما را قادر می سازد کلاس های مجازی را بدون نیاز به بارگیری نرم افزار شخص ثالث ؛بارگیری کنید یا به Flash تکیه کنید. از گوگل میت https://meet.google.com/ هم برای برگزاری کلاس آنلاین می توانید استفاده کنید.


مطالعه کنید: راهنمای انتخاب معلم خصوصی


تعداد جلسات لازم برای تدریس خصوصی اینترنتی و آنلاین


اگر می خواهید معلم خصوصی ای که به صورت انلاین به شما درس بدهد بتواند شما را به نتیجه خوبی برساند باید تعداد جلسات کافی برگزار نمائید. برای اینکه بتوانید تعداد جلسات کافی داشته باشید باید کلاس ها را به موقع شروع کنید. اگر به موقع شروع نکنید و تعداد جلسات زیادی لازم داشته باشید، در نهایت نمی توانید تعداد جلسات کافی برگزار کنید و نتیجه خوبی نمی گیرید. برای رفع اشکال در حد 2 یا 3 جلسه و برای یادگیری مفهومی درس حدود 10 تا 12 جلسه ممکن است کلاس لازم داشته باشید.


نحوه انتخاب یک معلم خصوصی خوب به صورت انلاین


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید و استاد و معلم خودتان را به صورت آنلاین انتخاب نمائید. سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و سابقه کاری بالایی دارد. برای اساتید تدریس خصوصی قیمت درخواستی استاد و شماره تماس مدرسین هم ارائه شده است. می توانید به صورت مستقیم با خود اساتید حرف بزنید.


مشاهده این فیلم هم مفید است: فیلم آموزشی و راهنمای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران



برخی از مزیت ها و فواید کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و مجازی


در این بخش برخی از مزیت ها و فواید کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و مجازی ارائه شده است.


معلم خصوصی آنلاین ارزان تر است


اگر می خواهید کلاس های خصوصی شما با نرخ مناسبتری برگزار شود استفاده از تدریس خصوصی آنلاین را پیشنهاد می دهیم. اساتید تدریس خصوصی برای کلاس ها حضوری معمولا زمان زیادی را در مسیر از دست می دهند و این زمان برای کلاس های مجازی از دست نمی رود. در نتیجه بسیاری از اساتید تخفیف بسیار خوبی می دهند و حتی شاید کلاس آنلاین را با 50 درصد تخفیف هم برگزار نمایند. به صورت معمول کلاس های آنلاین 20 تا 30 درصد ارزانتر است.


تدریس خصوصی آنلاین انعطاف بیشتری دارد


اگر معلم خصوصی آنلاین داشته باشید در هر زمانی می توانید کلاس خصوصی را برگزار کنید. شب امتحان ساعت 10 یا 11 شب هم می توانید جلسه رفع اشکال برگزار نمائید. در ضمن، با هر استادی و از هر کجای ایران و دنیا می توانید کلاس برگزار کنید. در کلاس های آنلاین می توان از فیلم، تصویر و پاورپوینت استفاده کرد و کلاس ها جذابیت بیشتری هم دارد. در هر صورت، کلاس های خصوصی آنلاین بسیار منعطف است و می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی یک معلم آنلاین خوب در کنار خودتان داشه باشید.


اساتید از کلاس مجازی بیشتر استقبال می کنند


فرض کنید که می خواهید معلم ریاضی انلاین داشته باشید، مسلما اساتید هم از کلاس های اینترنتی و مجازی بیشتر استقبال می کنند. برای معلم های خصوصی بحث رسیدن به کلاس و ماندن در ترافیک در شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز و .... معضل بزرگی است. کلاس های مجازی بسیار از این نظر مفید است. بسیار پیش آمده است که یک استاد و معلم تدریس خصوصی برای برگزار کلاس 90 دقیقه ای به اندازه 2 ساعت در مسیر رفت و برگشت کلاس زمان را از دست داده است. کلاس های اینترنتی از این نظر بسیار مفید و بی نظیر است.


کلاس های خصوصی آنلاین را می توان ضبط نمود


مسلما اگر بتوانید یک استاد نزدیک به خودتان را پیدا کنید کلاس های تدریس خصوصی در منزل بازدهی بسیار خوب و بالایی دارد. اما در هر صورت، مزیت هایی که برای کلاس های آنلاین توضیح داده شد هم کم نیست. نظر شما در باره اینکه بتوانید کلاس خصوصی را ضبط کنید و فیلم آن را داشته باشید و با پرداخت همان یک بار هزینه تدریس چندین بار بتوانید مطالب را نگاه کنید و آموزش ببینید، چیست؟ در کلاس های انلاین می توانید از کلاس فیلم بگیرید و بعدا دوباره آن را ببینید. به این ترتیب مطالب بهتر برای شما جا می افتد و نتیجه بهتری هم خواهید گرفت. بنابراین، از این نظر داشتن معلم خصوصی آنلاین مزیت بزرگی به حساب می آید.


مطالعه نمائید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


تدریس خصوصی آنلاین محدودیت ها را از میان برداشته است


تدریس خصوصی آنلاین محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است. برای مدرسین تدریس خصوصی و برای شاگردها این یک مزیت بزرگ به حساب می آید. بسیاری از اساتید از همین سایت ایران مدرس از کشورهای دیگر شاگرد جذب کرده و به دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در سایر کشورها تدریس می کنند. بنابراین برای استادی که ساکن تهران یا تبریز است، بازارکار ایشان از شهر محل شکونت خودشان به کل جهان گسترش پیدا کرده است. با توجه به نرخ ارز، دانشجویانی که ساکن کشورهای دیگر هستند هم می توانند از خدمات تدریس خصوصی اساتید ساکن ایران با نرخ مناسب استفاده نمایند. بنابراین هم برای شاگرد و هم برای اساتید کلاس های خصوصی آنلاین بسیار مفید و موثر است.


به لحاظ بهداشتی و سلامتی استفاده از کلاس آنلاین بسیار عالی است


در حال حاضر استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین یکی مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید. حتی بعد از کرونا هم این کلاس ها به لحاظ بهداشتی به نسبت کلاس های حضوری در منزل ارجحیت دارد. در کلاس های حضوری مدرس باید در منزل شاگرد حضور پیدا کند و برای هر دو طرف این حالت خیلی مناسب نیست. بنابراین اگر به مسائل بهداشتی اهمیت می دهید کلاس های اینترنتی را در اولویت قرار دهید.


وقت اساتید در مسیر کمتر تلف می شود و آلودگی هوا کمتر خواهد شد


البته این نکته قبلا هم ذکر شد. وقتی کلاس قرار است به صورت مجازی برگزار شود وقت استاد در مسیر تلف نخواهد شد و به صورت کلی برای کل شهر هم مزیت دارد و ترافیک و آلودگی هوا کمتر خواهد شد. تدریس خصوصی در تهران و شهرهای بزرگ را که در نظر بگیرید این نکته بسیار مهم خواهد شد. مدرسی که قبلا می توانست 3 کلاس در روز برگزار کند وقتی کلاس آنلاین داشته باشد تا 6 کلاس و بیشتر هم می تواند داشته باشد.


حتما بخوانید: هزینه کلاس آنلاین آیلتس و قیمت تدریس خصوصی IELTS غیرحضوری و مجازی



راهکارهایی برای داشتن بهترین معلم خصوصی آنلاین


در این بخش روش هایی ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید با یکی از بهترین اساتید کلاس مجازی داشته باشید.


1- به سابقه تدریس اساتید توجه کنید و سعی کنید با یک معلم با تجربه کلاس داشته باشید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند بهتر تدریس می کنند و با احتمال بیشتری می توانند شاگردهای خودشان را به نتیجه مطلوب برسانند.


2- قیمت کلاس را در اولویت اول قرار ندهید. با یک معلم خصوصی خوب و مجرب کلاس برگزار کنید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد.


3- نظرات شاگردهای قبلی اساتید را هم مطالعه کنید و با معلم کلاس داشته باشید که شاگردهای قبلی ایشان موفق و راضی هستند.


4- یک معیار عالی برای انتخاب معلم خصوصی، دانشگاه محل تحصیل مدرسین است. با استادی کلاس هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است.


5- از بین اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس توصیه می شود با اساتید ویژه که پس زمینه تبلیغ ایشان زرد رنگ است کلاس برگزار کنید.


6- شماره تماس معلم های خصوصی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. قبل از شروع کلاس با استاد حرف بزنید تا از انتخاب خودتان مطمئن گردید.


7- مشاهده فیلم نمونه تدریس خصوصی اساتید هم می تواند به شما در انتخاب معلم خوب کمک کند.


8- اگر در مقطع دانشگاه تحصیل می کنید با استادی کلاس داشته باشید که هم رشته خودتان باشد و از دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده باشد.


9- بهتر است با استادی کلاس خصوصی آنلاین برگزار کنید که مدرک ارشد یا دکتری دارد. این اساتید به صورت عمقی تر و مفهومی تر تدریس می کنند.


10- برای موفقیت در کنکور با معلمی کلاس برگزار کنید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند یا شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده اند.


این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی آنلاین ریاضی و شماره معلم خصوصی آنلاین ریاضی


نحوه داشتن معلم آنلاین با نرخ مناسب


در این قسمت چگونگی داشتن معلم خصوصی آنلاین با هزینه مناسب و ارزان توضیح داده می شود.


- کلاس های خصوصی را زودتر شروع کنید


کلاس های خصوصی را آنلاین یا حضور هر چه زودتر شروع کنید از جنبه های مختلف به نفع خود شما است. اولا وقتی زودتر شروع می کنید زمان بیشتری برای مرور درس و حل تمرین و مسئله دارید و در نتیجه، نمره بهتری می گیرید. ثانیا، اساتید اوایل ترم وقت آزاد بیشتری دارند و با نرخ ارزان و مناسبتری کلاس برگزار می کنند.


- لیست اساتید در ایران مدرس را کامل ببینید


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زبان انگلیسی، زیست، کنکور، دروس دانشگاهی و .... شماره تماس مستقیم استاد و نرخ کلاس ها ارائه شده است. لیست اساتید را با دقت کامل بررسی نمائید و با معلمی که تجربه بالا و رزومه کاری خوب و در عین حال نرخ مناسبی برای کلاس های خودش دارد جلسات تدریس خصوصی را هماهنگ نمائید.


- خودتان هم در کنار تدریس خصوصی درس بخوانید


اگر خودتان در فاصله زمانی بین کلاس های تدریس خصوصی خوب درس بخوانید در نهایت تعداد جلسات کمتری لازم شده و هزینه کل شما کاهش می یابد. به عنوان مثال اگر هر جلسه تدریس با نرخ 300 هزار تومان هماهنگ شده باشد و شما با خوب درس خواندن به جای 10 جلسه در 7 جلسه درس را تمام کنید، در کل 900 هزار تومان به نفع شما خواهد بود. پس فقط تدریس خصوصی ارزان قیمت مهم نیست بلکه نحوه عملکرد خودتان هم اهمیت بالایی دارد.


- چند درس را با یک استاد هماهنگ کنید


در کلاس های خصوصی وقتی تعداد جلسات افزایش پیدا می کند معمولا اساتید تخفیف در نظر می گیرند. مثلا اگر برای هر دو درس ریاضی و فیزیک به معلم خصوصی نیاز دارید بهتر است هر دو را با یک معلم خوب هماهنگ کنید تا تعداد جلسات بیشتر شده و بتوانید تخفیف بگیرید. به عنوان مثال دیگر اگر در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کنید می توانید برای هر دو درس مقاومت مصالح و استاتیک یک استاد داشته باشید.


مطالعه نمائید: معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل



مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و معلم خصوصی آنلاین مزایای زیادی دارد. برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم، تقویت پایه ریاضی، آموزش کامپیوتر و نرم افزار، یادگیری موسیقی و یا هر مهارت دیگری می توان از کلاس های خصوصی استفاده نمود. در کلاس های خصوصی مطالبی که ارائه می شود متناسب با سطح سواد و دانسته های شاگرد خواهد بود و در نتیجه، به نسبت کلاس گروهی، آموزش خصوصی بازدهی بالاتری دارد.


مزیت بسیار خوب دیگری که کلاس خصوصی دارد این است که معلم حاضر در کلاس توسط والدین و یا خود شاگرد انتخاب می شود و در نتیجه می توان با بهترین استاد ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و یا هر درس دیگری کلاس را برگزار نمود. تعداد جلسات، زمان برگزاری کلاس ها، زمان هر جلسه، سطح کلاس و تمام پارامترهای دیگر که می تواند بر کیفیت آموزش تاثیر گذار باشد کاملا در کنترل والدین و شاگرد است و این کلاس ها انعطاف بسیار بالایی دارد.


اگر می خواهید در درس و تحصیل پیشرفت کنید، مطالب را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید، معدل خودتان را افزایش دهید، در کنکور موفق شوید و یا هر هدف دیگری از این نوع دارید، شرکت در کلاس های خصوصی بهترین گزینه برای شما است.


برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان اشکالات اساسی دارند. به عنوان مثال در درس ریاضی عمومی 1 دانشگاه مبحث انتگرال و مشتق و کاربردهای آن به صورت مفصل آموزش داده خواهد شد. اگر دانشجویی در دوره دبیرستان این مباحث را خوب یاد نگرفته باشد و اشکالات اساسی داشته باشد در دوره دانشجویی هم مشکل خواهد داشت. یک استاد خوب در کلاس های خصوصی اشکالات را برطرف می کند و مباحث پایه ای را آموزش می دهد.


فرض کنید یک دانش آموز قصد دارد در ادبیات کنکور درصد بالایی را کسب نماید. در چنین حالتی بهتر است با استادی کلاس هماهنگ نمود که خود ایشان در ادبیات کنکور درصد خوبی را بدست آورده باشند. وقتی در کلاس خصوصی ادبیات کنکور استادی حضور دارد که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند و ادبیات را بالای 80 یا 90  درصد زده اند مسلما به عنوان یک الگوی خوب برای شاگرد مطرح شده و شاگرد هم این باور را پیدا می کند که ممکن است در کنکور ادبیات را خیلی خوب زد. بنابراین مدرسین موفق نه تنها خوب درس می دهند بلکه الگوی خوبی برای شاگردهایشان هم خواهند شد.


اگر دانش آموز یا دانشجویی به عنوان مثال بخواهد در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاهها شرکت نماید برای رسیدن به کلاس باید زمان زیادی را در مسیر از دست بدهد. خصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج با وجود ترافیک سنگین موجود رسیدن به کلاس واقعا زمان زیادی را از شاگرد خواهد گرفت. کلاس های خصوصی که به صورت حضوری در منزل و یا به صورت آنلاین برگزار می گردد این مشکل را ندارد و در نتیجه شاگرد زمان بیشتری برای استفاده مفید از وقت خودش را دارد.


مطالعه کنید: 7 دلیل که نشان می دهد تدریس خصوصی آنلاین آینده آموزش است


نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و آیلتس


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت می کنند. این اساتید فوق العاده از دانشگاههای خوب ایران یا جهان مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و .... در مقطع ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده اند و در دانشگاه خوب درس خوانده اند و به همین دلیل سطح سواد و توانایی بالایی دارند. مدرسین برتر زبان ویژگی های بسیار خوب دیگری مانند کسب رتبه های عالی در کنکور ارشد و دکتری، دارا بودن مدرک آیلتس با نمرات عالی، دارای بودن شاگردهای موفق قبلی که در آزمون آیلتس موفق بوده اند، دارا بود کتاب های تالیفی و مدرک TTC، سابقه کاری بالا و تجربه زیاد و ... را هم دارند.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های زبان انگلیسی


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین برای آیلتس و زبان انگلیسی برای تقویت رایتینگ و اسپیکینگ و سایر مهارتهای مورد نیاز شما در آزمون IELTS ارائه شده است. کافی است بر روی لینک معلم خصوصی آیلتس آنلاین و حضوری کلیک نمائید تا لیست کامل مدرسین آیلتس خانم و آقا را ببینید. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل استاد و اطلاعات کامل دیگری هم ارائه شده است. شماره تماس مستقیم اساتید آیلتس، نرخ درخواستی هر استاد برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس، رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین و اطلاعات بسیار کامل دیگری هم در همین سایت www.IranModares.com ارائه شده است.


مهمترین مزیت انتخاب معلم خصوصی از این وب سایت این است که به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با اساتید در ارتباط خواهید بود. نکته دیگر اینکه برای بسیاری از مدرسین با تجربه می توانید نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس ایشان را ببینید. به این ترتیب انتخاب یک استاد خوب و عالی برای موفقیت در آزمون آیلتس برای شما کار بسیار راحتی خواهد بود. رزومه اساتید را با دقت بررسی نمائید و با استادی کلاس داشته باشید که سوابق تدریس درخشان دارد و شاگردهای قبلی ایشان از نحوه تدریس ایشان اظهار رضایت کرده اند. اگر شک دارید فیلم نمونه تدریس استاد را ببینید تا بیش از پیش مطمئن شوید.


حتما مطالعه نمائید: نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین آیلتس مجرب و 21 بهترین اساتید IELTS تهران و کل ایران



شماره معلم خصوصی آنلاین برای ایام امتحانات


در همین سایت ایران مدرس اساتید و معلم های خصوصی بسیار خوبی حضور دارند و می توانید شماره تماس مستقیم اساتید را در همین سایت مشاهده نمائید. برای تمامی مدرسین آنلاین و حضوری اطلاعات بسیار کاملی در همین سایت ارائه شده است و می توانید یک معلم خصوصی خوب برای خودتان انتخاب کنید. در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت ایران مدرس توضیح داده شده است که اگر می خواهید بهترین نتیجه را از کلاس های خصوصی بگیرید بهتر است این کلاس ها در طول ترم برگزار شود. اما با این وجود، در کنار داشتن یک معلم خصوصی حاذق و مجرب در ایام امتحانات هم می تواند بسیار مفید باشد.


در ایام امتحانات بهتر است از کلاس های خصوصی برای رفع اشکال استفاده نمود. متاسفانه با شیوع کرونا بسیاری از افراد در جستجوی معلم برای حل امتحانات و حل امتحان مجازی هستند. همانطور که قبلا هم گفته شده است، واضح است که این کار نه قانونی است و نه شرعا درست است و همچنین به لحاظ انسانی هم کار درستی نمی باشد. دادن هزینه به معلم خصوصی و یا استفاده از اطلاعات معلم برای حل امتحانات رایگان و داشتن معلم ریاضی یا هر درس دیگری برای این هدف 100 درصد به ضرر خود دانشجو و دانش آموز می باشد. در چنین شرایطی فقط وقت و پول دانش آموز و دانشجو هدر می رود و هیچ نتیجه مثبتی حاصل نمی گردد.


کلاسهای تدریس خصوصی می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار گردد. در کلاسهای حضوری چون کلاس به صورت زنده و رو در رو برگزار می گردد، احتمالا بازدهی بالاتری از جلسات تدریس خصوصی بدست می اید. البته کلاسهای آنلاین هم مزیتهای خودش را دارد. جلسات تدریس خصوصی آنلاین چون مدرس در مسیر رسیدن به منزل دانشجو وقتی را از دست نمی دهد، به احتمال زیاد ارزان تر برگزار می گردد. مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی آن لاین دارد این است که در زمانهایی که نمی توان جلسات تدریس حضوری برگزار کرد می توان این کلاسها را برگزار نمود. به عنوان مثال ممکن است شب امتحان دانش آموز یا دانشجویی آخر شب بعضی از اشکالات برایش باقی مانده باشد و لازم باشد با یک معلم خوب کلاس داشته باشد و رفع اشکال کند. در این حالت امکان استفاده از کلاسهای خصوصی حضوری وجود ندارد.


پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: معلم خصوصی برای حل امتحانات و استاد برای حل سوالات امتحان آنلاین


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و آفلاین


به صورت کلی بازدهی کلاس های خصوصی آفلاین یا حضوری به نسبت کلاس های آنلاین یا مجازی بیشتر است. البته همانطور که گفته شد، کلاس های مجازی و اینترنتی هم مزایایی دارد که به آن می پردازیم. اما در هر صورت به صورت کلی اگر بخواهیم در رابطه با بازدهی بالاتر حرف بزنیم و یکی از این دو حالت را انتخاب کنیم کلاس های حضوری در جایگاه بالاتری قرار می گیرد.


مطالعه نمائید: کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟


البته همانطور که گفته شد، تدریس خصوصی آنلاین برای درس ریاضی فیزیک، شیمی و سایر دروس مزیت‌های زیادی دارد. آموزش آنلاین محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است. شما اگر ساکن تهران یا شهرهای بزرگ نباشید هم می توانید با بهترین اساتید کلاس خصوصی داشته باشید و این باعث می شود عدالت آموزشی بیشتر از همیشه برقرار باشد. قبلا فقط دانش آموزان و دانشجویان ساکن شهرهای بزرگ به معلم های برند و فوق العاده دسترسی داشتند ولی در حال حاضر هر شخصی از هر جای ایران می تواند با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس داشته باشد.


واضح است که قیمت معلم خصوصی آنلاین به نسبت کلاس و معلم حضوری در منزل کمتر است. اساتید هم از کلاس های مجازی و اینترنتی استقبال می کنند چرا که وقت ایشان در مسیر تلف نمی شود. در شهرهای بزرگ مانند تهران که ترافیک معضل بزرگی است وقت اساتید در مسیر رسیدن به کلاس ها زیاد از دست می رود. بنابراین مدرسین حاضر هستند تخفیف خوبی بدهند و در عوض کلاس آنلاین برگزار نمایند. هزینه داشتن معلم خصوصی آنلاین به نسبت کلاس حضوری از ۲۰ تا ۵۰ درصد کمتر است.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: معلم برای امتحان آنلاین و مدرس خصوصی برای حل امتحان آنلاین


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)


آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image