ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی

5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی

5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی

5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم خصوصی خوب داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فیلم آموزش نحوه انتخاب بهترین معلم تدریس خصوصی از ایران مدرس


نحوه انتخاب درست معلم خصوصی


در این مقاله در رابطه با روش ها و راهکارهای انتخاب درست معلم خصوصی توضیح داده شده است. برای این منظور موارد زیر را مد نظر داشته باشید. اگر در جستجوی معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست، عربی و یا هر درس دیگری هستید و می خواهید یک مدرس خصوصی برجسته داشته باشید مواردی که در ادامه ذکر شده است را در نظر بگیرید.


1- به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه نمائید و در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس). بعد از وارد کردن اسم درس مورد نظر خودتان لیست مدرسین تدریس خصوصی را برای آن درس خواهید دید. در مرحله بعد می توانید بر روی تبلیغات تدریس خصوصی هر کدام از اساتید که خواستید کلیک نمائید تا مشخصات کامل و رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را مشاهده نمائید.


مطالعه مقاله نحوه انتخاب یک معلم تدریس خصوصی خوب برای موفقیت در امتحانات هم مفید است.


2- یکی از مواردی که در رابطه با انتخاب درست معلم خصوصی باید در نظر بگیرید این است که لزوما قیمت بالای ارائه شده توسط یک استاد به معنی خوب تدریس کردن ایشان نیست و اساتیدی که قیمت مناسبتری ارائه نموده اند هم ممکن است بسیار خوب تدریس کنند. از طرفی نباید فقط به فکر این باشید که ارزان تر استاد را انتخاب نمائید و نباید اینگونه باشد که تنها ملاک شما برای انتخاب معلم خصوصی قیمت پایین کلاس های ایشان باشد. قیمت مناسب برای کلاس خوب است ولی به هر حال موارد دیگر مهم تر هستند.


3- یک راهکار خوب برای انتخاب معلم خصوصی این است که ابتدا لیست کامل مدرسین برای درس مورد نظر خودتان را مشاهده نمائید. از بین اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس مشاهده می کنید چند استاد که فکر می کنید رزومه کاری و سوابق تدریس خوبی دارند را انتخاب نمائید. بد نیست که اساتید را از بین مدرسین ویژه که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند انتخاب نمائید. پس زمینه آگهی مدرسین ویژه به رنگ طلایی است. در مرحله بعد از بین اساتیدی که انتخاب کرده اید با مدرسی که قیمت مناسبتری ارائه نموده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.



پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی را بخوانید.


4- برای داشتن یک معلم خوب باید به مجموعه ای از عوامل توجه داشته باشید. بسیاری از مدرسین که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند رزومه کاملی برای خودشان ارائه نموده اند. با توجه به نحوه نوشتن توضیحات و متن آگهی تدریس خصوصی هر استاد می توانید تشخیص دهید که ایشان چقدر جدی کار تدریس را دنبال می کنند. دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، سوابق تدریس و نظرات شاگردهای قبلی و .... برای اساتید در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است. با توجه به این موارد می توانید یک معلم خصوصی خوب برای خودتان انتخاب نمائید.


5- بسیاری از اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در صورت عدم رضایت شما جلسه اول کلاس خصوصی را رایگان برگزار می کنند. البته اساتیدی که در عنوان و یا متن آگهی تدریس خصوصی خودشان عبارت جلسه اول رایگان و یا تضمینی را ذکر نموده اند معمولا به کار خودشان مطمئن هستند و رضایت شما را بدست می آورند. به هر حال در بسیاری از موارد تا یکی دو جلسه کلاس برگزار نشود از درست بودن انتخاب خودتان نمی توانید اطمینان کامل حاصل نمائید.


مطالعه مقاله نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب هم پیشنهاد می گردد.


کلام پایانی


انتخاب درست معلم خصوصی می تواند برای شما در موفقیت در درس و تحصیل بسیار موثر باشد. بنابراین سعی کنید یک مدرس عالی و حرفه ای را انتخاب نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1086 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image