ارتباط مستقیم با 30748 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم خصوصی آنلاین یا آفلاین، مسئله این است

معلم خصوصی آنلاین یا آفلاین، مسئله این است

معلم خصوصی آنلاین یا آفلاین، مسئله این است


در این مقاله در رابطه با معلم خصوصی آنلاین و آفلاین (تدریس خصوصی حضوری در منزل یا آموزشگاه) و اینکه مزیت های هر کدام چیست و در رابطه با بازدهی هر حالت توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی


مقایسه بازدهی کلاس های معلم خصوصی آنلاین و آفلاین


به صورت کلی بازدهی کلاس های خصوصی آفلاین یا حضوری به نسبت کلاس های آنلاین یا مجازی بیشتر است. البته کلاس های مجازی و اینترنتی هم مزایایی دارد که به آن می پردازیم. اما در هر صورت به صورت کلی اگر بخواهیم در رابطه با بازدهی بالاتر حرف بزنیم و یکی از این دو حالت را انتخاب کنیم کلاس های حضوری در جایگاه بالاتری قرار می گیرد. در کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل شاگرد کلاس را جدی تر می گیرد و چون استاد و معلم خصوصی را در مقابل خودش می بیند با دقت به مطالب گوش می دهد. استاد در کلاس حضوری از زبان بدن و ابزارهای مختلف برای تدریس استفاده می کند و چون شاگرد خودش را می بیند از عکس العمل های ایشان متوجه می شود که درس را فراگرفته است یا نه. در ایام کرونا اکثر والدین و دانش آموزان و دانشجویان تمایل به شرکت در کلاس های آنلاین داشتند. اما در حال حاضر، مگر در شرایط خاص، همه متقاضی کلاس حضوری هستند. در کلاس های حضوری به صورت کلی شاگرد ارتباط بهتری با کلاس می گیرد و بازدهی بیشتر است اما در هر صورت کلاس های خصوصی آنلاین هم مزیت هایی دارد و معلم های خصوصی مجرب کلاس آنلاین با کیفیت و بازدهی نزدیک به کلاس آنلاین برگزار می نمایند.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین کلیک کنید.


البته همانطور که گفته شد، تدریس خصوصی آنلاین برای درس ریاضی فیزیک، شیمی و سایر دروس مزیت‌های زیادی دارد. آموزش آنلاین محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است. شما اگر ساکن تهران یا شهرهای بزرگ نباشید هم می توانید با بهترین اساتید کلاس خصوصی داشته باشید و این باعث می شود عدالت آموزشی بیشتر از همیشه برقرار باشد. قبلا فقط دانش آموزان و دانشجویان ساکن شهرهای بزرگ به معلم های برند و فوق العاده دسترسی داشتند ولی در حال حاضر هر شخصی از هر جای ایران می تواند با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس داشته باشد. برای اساتید و معلم های خصوصی هم کلاس آنلاین بسیار مزیت های زیادی دارد و وقت اساتید در مسیر رسیدن به کلاس کمتر تلف می شود. بسیاری از مدرسین ساکن شهرهای کوچک قصد داشتند برای گسترش کار خودشان به تهران و شهرهای بزرگ مهاجرت نمایند اما با استفاده از کلاس های آنلاین هر استادی از هر جای ایران می تواند از تمام ایران ‌و جهان جذب شاگرد داشته باشد. فرض کنید دانش آموزی شب امتحان برای رفع اشکال به معلم خصوصی نیاز دارد. در چنین شرایطی هماهنگ کردن کلاس حضوری سخت است اما می توان به راحتی با یک استاد عالی کلاس آنلاین را هماهنگ نمود.


مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم



بررسی قیمت هر جلسه کلاس تدریس خصوصی آنلاین و حضوری



واضح است که قیمت معلم خصوصی آنلاین به نسبت کلاس و معلم حضوری در منزل کمتر است. اساتید هم از کلاس های مجازی و اینترنتی استقبال می کنند چرا که وقت ایشان در مسیر تلف نمی شود. در شهرهای بزرگ مانند تهران که ترافیک معضل بزرگی است وقت اساتید در مسیر رسیدن به کلاس ها زیاد از دست می رود. بنابراین مدرسین حاضر هستند تخفیف خوبی بدهند و در عوض کلاس آنلاین برگزار نمایند. هزینه داشتن معلم خصوصی آنلاین به نسبت کلاس حضوری از ۲۰ تا ۵۰ درصد کمتر است. به عنوان مثال استادی که برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مثلا نرخ ۶۰۰ هزار تومان را مد نظر دارد و جزو بهترین اساتید زبان تهران و کل ایران است، هر جلسه کلاس آنلاین را احتمالا با نرخ ۴۰۰ هزار تومان برگزار می کند و تخفیف خوبی خواهد داد. شماره تماس مستقیم و نرخ درخواستی برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس برای تمامی اساتید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com ارائه شده است و می توانید با خود مدرسین در رابطه با نرخ کلاس ها حرف بزنید و حتی تخفیف بگیرید. بسیاری از اساتید جلسه اول تدریس که حالت معارفه دارد را رایگان برگزار می نمایند.


پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه نمائید: مقایسه و بررسی قیمت تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری


 



سایر نکات مهم در رابطه با معلم خصوصی آنلاین و آفلاین 


در رابطه با بازدهی و نرخ معلم خصوصی آنلاین و آفلاین توضیحات کاملی ارائه شد. اینکه از کدام حالت استفاده کنید به خودتان بستگی دارد. سعی کنید با یک استاد و معلم خصوصی عالی کلاس هماهنگ کنید. اساتید برجسته حتی کلاس های آنلاین خودشان را با کیفیت عالی برگزار می کنند. اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید از کلاس آنلاین استفاده نمایید. یا اگر برای درس خاصی در شهر محل سکونت خودتان نمی توانید معلم خصوصی پیدا کنید باز هم کلاس مجازی با اساتید سایر شهرهای ایران گزینه خوبی برای شما است. بهترین حالت این است که یک مدرس خوب و فوق العاده داشته باشید که جلسات را به صورت حضوری برگزار نماید. اما همانطور که گفته شد اگر یک استاد عالی داشته باشید کلاس آنلاین هم مفید است. معلمی را انتخاب کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده باشد و سابقه کاری بالایی هم داشته باشد. برای بسیاری از مدرسین نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم ثبت شده است و این می تواند به شما در انتخاب یکی از بهترین مدرسین شیمی، ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی و ... کمک کند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس 


آمار بازدید: 419 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image