ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 7 دلیل که نشان می دهد تدریس خصوصی آنلاین آینده آموزش است

7 دلیل که نشان می دهد تدریس خصوصی آنلاین آینده آموزش است

7 دلیل که نشان می دهد تدریس خصوصی آنلاین آینده آموزش است

در این مقاله در رابطه با مزایای تدریس خصوصی آنلاین و 7 دلیلی که نشان می دهد آموزش به سمت تدریس آنلاین و استفاده از کلاس های آنلاین پیش می رود ذکر شده و توضیح داده خواهد شد.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقایسه بازدهی و قیمت تدریس خصوصی آنلاین و حضوری هم مفید است.

1- تدریس خصوصی آنلاین محدودیت ها را از میان برداشته است

تدریس خصوصی آنلاین محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است. برای مدرسین تدریس خصوصی و برای شاگردها این یک مزیت بزرگ به حساب می آید. بسیاری از اساتید از همین سایت ایران مدرس از کشورهای دیگر شاگرد جذب کرده و به دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی در سایر کشورها تدریس می کنند. بنابراین برای استادی که ساکن تهران یا تبریز است، بازارکار ایشان از شهر محل شکونت خودشان به کل جهان گسترش پیدا کرده است. با توجه به نرخ ارز، دانشجویانی که ساکن کشورهای دیگر هستند هم می توانند از خدمات تدریس خصوصی اساتید ساکن ایران با نرخ مناسب استفاده نمایند. بنابراین هم برای شاگرد و هم برای اساتید کلاس های خصوصی آنلاین بسیار مفید و موثر است. قبل از شیوع کرونا، بسیاری از مدرسین برای اینکه بتوانند در تهران شاگرد جذب کنند و درآمد بالاتری از تدریس خصوصی داشته باشند از شهر محل سکونت خودشان به این شهر مهاجرت می کردند. در حال حاضر، بدون اینکه مهاجرت لازم باشد می توان از هر جای ایران شاگرد جذب نمود و به درآمدهای بالا رسید. دانش آموزان و دانشجویانی که ساکن شهرهای کوچک هستند هم می توانند از خدمات تدریس آنلاین اساتید مطرح و به نام ساکن هر شهر دیگری به جز شهر محل سکونت خودشان هم استفاده نمایند. کلاس های اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است.

حتما بخوانید: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی



2- معلم خصوصی آنلاین هزینه پائین تری دارد

کلاس های آنلاین و اینترنتی که می تواند از طریق اسکایپ، واتس آپ یا هر اپلیکشن و نرم افزار دیگری برگزار شود، مزیت های فراوانی دارد و از آن جمله می توان به نرخ پایین تر این کلاس ها اشاره نمود. مدرسین برای حضور در کلاس لازم نیست زمان زیادی را در مسیر باشند و ترافیک را تحمل نمایند. در ضمن، هزینه ایاب و ذهاب هم دیگر وجود ندارد. استادی که ساکن شرق تهران است برای تدریس خصوصی در غرب تهران به صورت حضوری باید بعضا بیشتر از 1 ساعت در راه باشد. بنابراین کلاس های اینترنتی منطقی است که ارزان تر باشد. اساتید از 20 تا 50 درصد هزینه کلاس های مجازی را به نسبت کلاس حضوری کمتر در نظر می گیرند. البته خود استاد هم می تواند در طول روز تعداد کلاس بیشتری داشته باشد و در نهایت به نسبت قبل به درآمد بالاتری برسد. مدرسین می توانند از خارج از ایران هم شاگرد جذب کنند و با قیمت های بالاتر به نسبت داخل ایران کار تدریس را انجام دهند. شرکت در کلاس های خصوصی مجازی هم برای دانش آموزان و دانشجویان به صرفه تر است و هم برای اساتید در نهایت منجر به جذب تعداد شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر می گردد.

3- به لحاظ بهداشتی و سلامتی استفاده از کلاس آنلاین بسیار عالی است


در حال حاضر با وجود کرونا استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین یکی مزیت بسیار بزرگ به حساب می آید. حتی بعد از کرونا هم این کلاس ها به لحاظ بهداشتی به نسبت کلاس های حضوری در منزل ارجحیت دارد. در کلاس های حضوری مدرس باید در منزل شاگرد حضور پیدا کند و برای هر دو طرف این حالت خیلی مناسب نیست. بنابراین اگر به مسائل بهداشتی اهمیت می دهید کلاس های اینترنتی را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال اگر قصد دارید از کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده کنید، آموزش انلاین را انتخاب نمائید. همانطور که گفته شد این کلاس ها ارزان تر هم می باشد. اگر کلاس حضوری مثلا 300 هزار تومان برای هر جلسه باشد، قیمت تدریس خصوصی زبان انلاین با همان استاد 200 تا 250 هزار تومان برای هر جلسه خواهد بود.

مطالعه چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم هم مفید است.



4- استفاده از فیلم و عکس در این کلاس ها راحت تر است

در کلاس های مجازی استاد به راحتی می تواند فیلم و عکس را به اشتراک بگذارد. در این کلاس ها می توان فایل pdf جزوه را قرار داد و فیلم های مناسب را به شاگرد ارائه نمود. به عنوان مثال، وقتی یک معلم ریاضی آنلاین در حال تدریس مبحث مشتق است، می تواند در گوگل مشتق را سرچ نموده و فیلم یا انیمیشن مناسبی را دانلود نموده و به شاگرد خودش ارائه نماید. در کلاس های انلاین چون هر دو طرف استاد و شاگرد به اینترنت وصل هستند استفاده از این امکانات راحت تر می باشد. در ضمن، می توان فیلم تدریس خصوصی را ضبط نمود و به شاگرد ارائه کرد تا بعدا دوباره آن را ببینید. تدریس بصورت آنلاین از طریق Skype یا free conference و اسکای روم یا نرم افزارهای متعدد و ادوبی کانکت و ... ممکن است.

5- برای مدرسین و شاگردهای خانم امنیت بالاتری دارد

برای مدرسین خانم و یا شاگردهای خانم که می خواهند مدرس آقا داشته باشند همیشه بحث امنیت در کار تدریس خصوصی یکی از دغدغه های اصلی بوده است. کلاس های مجازی و اینترنتی چنین بحث هایی را ندارد و مدرسین خانم با خیال راحت می توانند به شاگردهای خودشان در حالی که در منزل خودشان هستند تدریس را ارائه دهند. بسیاری از مدرسین خانم به هیمن دلیل بحث های امنیتی کار تدریس خصوصی را انجام نمی دادند و با امکان آموزش آنلاین این اساتید هم می توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

این مقاله را هم بخوانید:
تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟



6- وقت اساتید در مسیر کمتر تلف می شود و آلودگی هوا کمتر خواهد شد

البته این نکته قبلا هم ذکر شد. وقتی کلاس قرار است به صورت مجازی برگزار شود وقت استاد در مسیر تلف نخواهد شد و به صورت کلی برای کل شهر هم مزیت دارد و ترافیک و آلودگی هوا کمتر خواهد شد. تدریس خصوصی در تهران و شهرهای بزرگ را که در نظر بگیرید این نکته بسیار مهم خواهد شد. مدرسی که قبلا می توانست 3 کلاس در روز برگزار کند وقتی کلاس آنلاین داشته باشد تا 6 کلاس و بیشتر هم می تواند داشته باشد.

7- چند شاگرد می توانند از جاهای مختلف در کلاس شرکت نمایند

یکی دیگر از مزیت های کلاس های اینترنتی این است که می تواند به صورت نیمه خصوصی برگزار شود و چند شاگرد از هر جای ایران و جهان در کلاس شرکت نمایند. به عنوان مثال وقتی یک استاد و معلم شیمی انلاین ساکن تهران است می تواند برای چند شاگرد که هر کدام در یک شهر دیگری هستند (مثلا در تبریز، مشهد، شیراز و ...) همزمان کلاس برگزار نموده و شیمی را به ایشان تدریس نماید. در کلاس های نیمه خصوصی معمولا استاد هزینه کمتری از هر شاگرد می گیرد و برای همه هم به صرفه تر خواهد بود.

مطالعه نمائید:
انتگرال گیری آنلاین - معرفی 3 سایت عالی محاسبه آنلاین انتگرال

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image