ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل

راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل

راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل

در این بخش راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل ارائه شده است. اگر برای درس یا نرم افزار مد نظر خودتان در جستجوی یک استاد و مدرس خصوصی خوب هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمای گام به گام انتخاب معلم زبان انگلیسی در منزل


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی دروس از ابتدایی تا دانشگاه، کامپیوتر و انواع نرم افزارها، زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی و .... اساتید بسیار خوبی حضور دارند. اگر در جستجوی یک استاد خوب برای درس مورد نظر خودتان هستید به صورت زیر عمل نمائید:


1- در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.


2- در صفحه ای که باز می شود، در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمائید.


به عنوان مثال اگر می خواهید برای درس ریاضی لیست اساتید را ببینید، در بخش جستجو کلمه ریاضی را وارد نمائید. به این ترتیب لیست مدرسین ریاضی به شما نشان داده خواهد شد.


3- لیست اساتید را با دقت بررسی نمائید و یک استاد خوب را برای درس مورد نظرتان انتخاب کنید.


4- برای مشاهده اطلاعات کاملتر و رزومه و سوابق تدریس هر استاد بر روی عکس ایشان کلیک کنید تا وارد صفحه آن استاد شوید.



5- استاد مد نظر خودتان را انتخاب کنید و از طریق شماره تماس ارائه شده برای ایشان به صورت مستقیم با خود مدرس تماس حاصل نموده و کلاس را هماهنگ کنید.


6- اگر برای یک درس خاص، بعد از وارد کردن اسم درس در بخش جستجو استادی را به شما نشان نداد، اسم رشته تحصیلی مد نظر خودتان را وارد کنید و یا اسم درس را با املای متفاوت وارد نمائید.



برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی مطالعه مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ مفید است.


با در نظر گرفتن قدمهایی که در بالا توضیح داده شد می توانید یک معلم خصوصی خوب را از همین سایت ایران مدرس انتخاب نمائید. در این وب سایت کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و برای هر درس و رشته ای از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، عربی، زبان انگلیسی و فرانسه، انواع نرم افزارها، کامپیوتر، موسیقی، دروس دانشگاهی و .... می توانید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی را مشاهده نمائید. برای تمامی معلم های خصوصی آنلاین و حضوری در این وب سایت می توانید شماره تماس مدرس و نرخ کلاس ها را مشاهده کنید. علاوه بر این موارد، هر استاد در صفحه خودش به صورت کامل توضیح داده است که چه سوابق تدریسی دارد و در کدام دانشگاه درس خوانده است و مدرک تحصیلی ایشان هم ذکر شده است.


تمام این موارد می تواند برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب و مجرب کمک کننده باشد. نکته دیگر اینکه، برای بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم درج شده است. وقتی شما فیلم نمونه تدریس یک استاد خصوصی را می بینید دیگر به صورت کامل با نحوه تدریس ایشان آشنا شده و انتخاب یک استاد خوب برای شما کار راحت تری خواهد شد. نظرات شاگردهای قبلی هم می تواند به شما کمک کند یک استادی را انتخاب کنید که شاگردهای قبلی ایشان راضی بوده اند و در نتیجه به احتمال زیاد شما هم راضی خواهید بود.


مطالعه نمائید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی



نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب آنلاین یا حضوری


همانطور که گفته شد، در این وب سایت www.IranModares.com برای هر درس و رشته ای استاد و معلم خصوصی خوب وجود دارد. اگر می خواهید در کنکور موفق شوید و یا مثلا در آزمون آیلتس نمره بالایی بگیرید، اگر قصد دارید زبان آلمانی یا فرانسوی را بسیار خوب و در زمان کم آموزش ببینید، در هر صورت، برای هر هدفی که دارید می توانید استاد خوب از این وب سایت انتخاب نمائید. برای اینکه یک استاد عالی و حرفه ای انتخاب نمائید، به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین توجه کنید. با استادی کلاس خصوصی برگزار کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است. استادی که خودش در ایام تحصیل موفق بوده است و در دانشگاه معتبر درس خوانده است مسلما سطح دانش و توانایی های بالاتری هم دارد.


به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس اساتید هم دقت کنید. اساتیدی که شاگردهای قبلی موفقی دارند مسلما نحوه تدریس خوبی هم دارند. می توانید یک جلسه را با استاد انتخابی خودتان آنلاین برگزار کنید تا از انتخاب درست خودتان مطمئن گردید. بسیاری از مدرسین مجرب و فوق العاده سابقه کاری بالایی هم دارند. اینکه یک استاد خوب تجربه بالایی هم داشته باشد می تواند بسیار موثر باشد. اساتید با تجربه روش های بهتری برای تدریس دارند و می توانند شاگردهای خودشان را بهتر به نتیجه برسانند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی



مقایسه قیمت کلاس خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل


همانطور که در بالا و در مبحث راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی آنلاین و حضوری توضیح داده شد، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید قیمت درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم مدرسین نمایش داده شده است. واضح است که نرخ کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت کلاس های تدریس خصوصی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا پایین تر است. به عنوان مثال یک مدرس مجرب که برای هر جلسه تدریس خصوصی شیمی حضوری در منزل قیمت 300 هزار تومان را مد نظر دارد، کلاس آنلاین را با نرخ 250 یا حتی 200 هزار تومان هم برگزار خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید معلم خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، زیست، عربی و یا هر درس دیگری را با قیمت مناسب داشته باشید از کلاس های مجازی به جای کلاس حضوری استفاده نمائید.


نکته بسیار مهمی که در اینجا باید ذکر گردد این است که برای انتخاب معلم خصوصی اولویت اول را قیمت کلاس در نظر نگیرید. نباید فقط در جستجوی این باشید که از کلاس خصوصی ارزان استفاده نمائید. سعی کنید با یک معلم خوب و با تجربه کلاس برگزار کنید هر چند برای هر جلسه تدریس هزینه بیشتری را دریافت نمایند. اساتید فوق العاده در تعداد جلسات کمتری و با کیفیت و اطمینان بالاتر درس را به پایان می رسانند و در نهایت استفاده از کلاس خصوصی این اساتید به نفع شما خواهد بود.


مطالعه نمائید: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل


در این مقاله به صورت گام به گام توضیح داده شد که چگونه یک معلم خصوصی خوب و مجرب برای خودتان انتخاب نمائید. برای هر درس و رشته ای در همین سایت ایران مدرس می توانید یک استاد خصوصی بسیار خوب انتخاب کنید و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. کلاس ها می تواند به صورت آنلاین یا حضوری برگزار گردد. البته اساتید برگزاری کلاس ها را به صورت مجازی و اینترنتی بیشتر دوست دارند چرا که وقت ایشان در مسیر رسیذن به کلاس تلف نمی شود و به همین دلیل تخفیف هم برای انتخاب حالت آنلاین در نظر می گیرند.


البته معلم خصوصی آنلاین هم مزایای زیادی دارد. ممکن است در شهر محل سکونت شما برای درسی که مد نظر دارید نتوانید استاد پیدا کنید بنابراین می توانید از کلاس خصوصی آنلاین یک معلم خصوصی مجرب که ساکن شهر یا کشور دیگری است استفاده نمائید. یا شاید به عنوان مثالی دیگر بخواهید برای آموزش زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، سوئدی و ... از خدمات تدریس خصوصی استادی استفاده نمائید که نیتیو است و ساکن کشور دیگری است. در این حالت هم استفاده از کلاس خصوصی آنلاین بسیار مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 8464 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image