ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی تدریس خصوصی آنلاین ریاضی و شماره معلم خصوصی آنلاین ریاضی

تدریس خصوصی آنلاین ریاضی و شماره معلم خصوصی آنلاین ریاضی

تدریس خصوصی آنلاین ریاضی و شماره معلم خصوصی آنلاین ریاضی

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین ریاضی و نحوه مشاهده شماره تماس بهترین اساتید و معلم های خصوصی ریاضی که تدریس ریاضی را به صورت آنلاین، اینترنتی و مجازی انجام می دهند توضیح داده شده است. ریاضی یکی از مهمترین دروس در تمام مقاطع تحصیلی است.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و شماره تماس ایشان بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی آنلاین ریاضی هم می توانید لیست مدرسین ریاضی که به صورت مجازی و اینترنتی ریاضی را درس می دهند را مشاهده نمائید.



مزیت های تدریس خصوصی آنلاین ریاضی به نسبت کلاس حضوری

کلاس های خصوصی ریاضی که به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار می شوند نسبت به کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود مزیت هایی دارد. در کلاس های اینترنتی وقت مدرس برای رسیدن به کلاس در مسیر تلف نمی شود و در نتیجه با هزینه کمتری حاضر خواهد بود کلاس را برگزار نماید. نرخ کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری معمولا 20 درصد کمتر است. نکته دیگر اینکه کلاس های انلاین را در هر زمانی می توان برگزار نمود. مثلا اگر دانشجویی ساعت 10 شب بخواهد از کلاس خصوصی استفاده کند امکان برگزاری کلاس حضوری وجود ندارد ولی کلاس اینترنتی را می توان برگزار نمود. برای مدرسین هم کلاس آنلاین مزیت های زیادی دارد و اساتیدی که ساکن شهرهای بزرگ نیستند و ممکن است در شهر محل سکونت خودشان تقاضا برای تدریس خصوصی ریاضی زیاد نباشد می توانند از کل ایران و جهان برای برگزاری کلاس اینترنتی شاگرد جذب نمایند. برگزاری کلاس آنلاین محدودیت مکانی و زمانی را از بین می برد و در هر زمانی و با هر بعد مسافتی بین استاد و شاگرد می توان از این کلاس ها استفاده نمود. در کلاس های آنلاین می توان از تصویر و فیلم و ... هم استفاده کرد. البته مسلما بازدهی کلاس های حضوری بالاتر است و به همان نسبتی که هزینه کلاس اینترنتی کمتر است، بازدهی کلاس حضوری هم حدود 20 درصد بالاتر می باشد.

مطالعه مقاله
تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟ هم مفید است.

شماره مستقیم معلم خصوصی آنلاین ریاضی در همین سایت ایران مدرس

اگر قصد دارید برای
تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم، ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، محاسبات عددی، هندسه و یا هر درس دیگری از مجموعه ریاضیات از کلاس خصوصی استفاده کنید، در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. کافی است بر روی لینک هایی که در بالای همین صفحه معرفی شد کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین ریاضی و بهترین معلم های ریاضی تهران و کل ایران را مشاهده کنید. در این وب سایت برای هر استاد مشخصات کامل و نرخ درخواستی استاد برای کلاس حضوری و آنلاین و همچنین شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است. می توانید با اساتید ریاضی به صورت مستقیم در ارتباط باشید و کلاس های ریاضی را با ایشان هماهنگ نمائید.

قیمت و هزینه کلاس خصوصی آنلاین ریاضی در مقاطع مختلف


همانطور که گفته شد، اساتید ریاضی در همین سایت ایران مدرس اعلام کرده اند که برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی ریاضی حضوری و یا اینترنتی چه هزینه ای را مد نظر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نرخ کلاس های خصوصی ریاضی مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن هم مفید است. معمولا کلاس های آنلاین به نسبت کلاس حضوری که در منزل برگزار می شود ارزانتر در نظر گرفته خواهد شد. به عنوان مثال، اگر یک استاد خوب ریاضی برای هر جلسه حضوری مبلغ 150 هزار تومان را دریافت کند برای هر جلسه کلاس انلاین احتمالا 120 هزار تومان را درخواست می نماید. بهترین کار این است که بر روی لینک هایی که در بالای همین متن معرفی شد کلیک کنید تا لیست مدرسین و نرخ درخواستی هر استاد را ببینید. واضح است که به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی نهم به نسبت هزینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته کمتر است.

مطالعه کنید:
نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی

مقایسه بازدهی کلاس آنلاین ریاضی با کلاس حضوری

همانطور که گفته شد، واضح است که بازدهی کلاس های حضوری به نسبت کلاس مجازی بیشتر است. اما در هر صورت همیشه امکان برگزاری کلاس های خصوصی به صورت حضوری وجود ندارد و کلاس اینترنتی ریاضی هم مزایای خودش را دارد. در کلاس حضوری استاد و معلم تدریس خصوصی شاگرد را و عکس العمل های ایشان را می تواند مشاهده کند و متوجه خواهد شد که شاگرد چه مقدار از مطالب را متوجه شده است. در کلاس حضوری استاد علاوه بر کلام، از زبان بدن هم برای انتقال مفاهیم استفاده می کند و کنترل بیشتری بر کلاس دارد و اجاز نمی دهد حواس شاگردش پرت شود.




نحوه استفاده بهتر و بهینه تر از کلاس های مجازی ریاضی

هم برای کلاس ریاضی حضوری و هم برای کلاس آنلاین خیلی خوب است که کلاس ها به موقع شروع شود. اگر برگزاری کلاس ها به ایام امتحانات موکول شود و حجم مطالب زیاد باشد حتی اگر در کلاس های خصوصی استاد موفق شود درس را به پایان برساند خود شاگرد برای هضم مطالب مشکل خواهد داشت و نمی تواند به خوبی بر درس مسلط شود. بنابراین به موقع شروع کردن کلاس ها بسیار مهم است. برگزاری کلاس در زمان مناسب و وقتی که خود شاگرد گیرایی ذهنی خوبی دارد هم بسیار مهم می باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه خوب است که با یک استاد مجرب کلاس را هماهنگ کرد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه بفرمائید:
تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی توسط اساتید مجرب خانم و آقا

نحوه تشخیص یک معلم خوب برای یادگیری ریاضی به صورت اینترنتی

همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از معلم های خصوصی ریاضی در تمام مقاطع و کل ایران که به صورت آنلاین و یا حضوری کار تدریس ریاضی را انجام می دهند ارائه شده است. باید سعی کرد با یک استاد مجرب و با سابقه که بر درس مسلط است کلاس را برگزار نمود. برای تمامی اساتید در ایران مدرس مشخصات کاملی ارائه شده است و هماهنگ کردن کلاس با اساتیدی که خودشان در دانشگاه معتبر درس خوانده اند هم بسیار خوب است. اساتید مجرب خانم و آقا در این وب سایت نظرات شاگردهای قبلی خودشان، مدرک تحصیلی، فیلم نمونه تدریس و .... هم ارائه نموده اند و انتخاب آگاهانه استاد از ایران مدرس کاملا ممکن است.

تعداد جلسات لازم برای یادگیری ریاضی از طریق تدریس آنلاین ریاضیات

تعداد جلسات لازم برای یادگیری ریاضی (آنلاین یا حضوری) به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر شاگرد خودش در طول ترم درس را بخواند و در کلاس های اصلی خودش شرکت نماید و فقط اشکالات جزئی داشته باشد دو یا سه جلسه کلاس خصوصی برای رفع اشکال کفایت می کند. البته می توان تعداد جلسات بیشتری را برگزار نمود و نمونه سوال امتحانی حل کرد. اگر دانش آموز یا دانشجو قصد دارد از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری پایه ای و مفهومی ریاضی استفاده نماید و یا خودش درس را نخوانده است و یا در کلاس های اصلی خودش تعداد غیبت بالایی دارد، ممکن است 10 جلسه و یا بیشتر هم کلاس لازم داشته باشد. در این حالت بهتر است از اوایل و یا اواسط ترم کلاس ها شروع شود. نکته مهم اینکه خود شاگرد هم باید خوب درس بخواند و در فاصله زمانی بین کلاس ها حتما تمرین و مسئله حل نماید.

عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرسین مجرب به صورت انلاین، معلم خصوصی ریاضی اینترنتی در تهران و کرج، شماره تماس و شماره تلفن مستقیم و بدون واسطه بهترین معلم های خصوصی آنلاین ریاضی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3569 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image