ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی

بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی

بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی

در این مقاله در رابطه با بازار کار داغ شغل و کار تدریس خصوصی و چگونگی کسب درآمد بالا  و بسیار عالی به عنوان یک معلم خصوصی موفق توضیح داده شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری فعالیت داشته باشید و درآمد عالی کسب کنید ادامه این مقاله را بخوانید.


بازار کار تدریس خصوصی و حداقل درآمد معلم خصوصی


بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی بازارکار پردرآمد و خوبی است. البته همانطور که می دانید، در هر حرفه ای بعضی از افراد از بد بودن اوضاع می نالند و همیشه شاکی هستند و بعضی دیگر از افراد درآمد های بسیار خوبی کسب می کنند. به عنوان یک معلم خصوصی موفق اگر علاوه بر تدریس حضوری به صورت آنلاین و مجازی هم فعالیت داشته باشید، علاوه بر شهر محل سکونت خودتان، می توانید از کل دنیا شاگرد جذب نمائید و درآمد بسیار خوبی از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست شناسی، دروس کنکوری، دروس دانشگاهی و .... کسب کنید. افراد زیادی متقاضی آموزش دروس تخصصی، زبان، ریاضی، کامپیوتر و ... در زمان کوتاه هستند و بنابراین می توانید به عنوان یک معلم خصوصی درآمد بسیار عالی داشته باشید. کلاس های خصوصی مزایای زیادی دارد و کاملا منطبق بر درخواست شاگرد می باشد. در نتیجه در کمترین زمان دانش آموزان و دانشجویان را به هدف خودشان می رساند و بابت این مزیت بزرگ افراد حاضر هستند مبالغ بالایی را پرداخت نمایند.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین و حضوری در منزل کلیک کنید.



همانطور که در مقاله حداقل حقوق معلمان هم توضیح داده شده است، بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، حقوق معلمان در سال آینده کمتر از ۸ میلیون تومان نخواهد بود. با این وجود، اگر شما دبیر رسمی آموزش و پرورش هم هستید، در کنار کار اصلی خودتان می توانید در زمینه تدریس خصوصی هم فعالیت داشته باشید و به درآمدهای خیلی بالاتری هم برسید. برای آموزش همیشه تقاضا وجود دارد و بازار کار تدریس خصوصی همیشه داغ است.


به عنوان مثال، اگر شما به عنوان معلم خصوصی در روز فقط 2 کلاس برگزار کنید (آنلاین یا حضوری) و برای هر جلسه 200 هزار تومان دریافت نمائید، درآمد ماهیانه شما 12 میلیون تومان خواهد شد که از حداقل درآمد معلمان در سال 1401 به اندازه 50 درصد بیشتر است. بنابراین تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری درآمد بسیار خوبی دارد و می توانید با داشتن تعهد و به نتیجه رساندن شاگردهایی که دارید به سرعت در این کار پیشرفت کنید و درآمد خودتان را افزایش دهید.


در نظر داشته باشید که جلسه ای 200 هزار تومان به راحتی پرداخت می شود و اساتید خوب و برند حتی جلسه ای 1 میلیون تومان و بیشتر هم دریافت می نمایند. فقط باید روی خودتان و توانایی ها و تسلط خودتان بر دروس تدریسی ای که دارید کار کنید. بهترین حالت این است که روی 1 درس متمرکز شوید و برای آن درس معروف شوید و بهترین مدرس در ایران باشید. واضح است که درآمد بهترین معلم ریاضی با استادی که در کنار ریاضی دهها درس دیگر را تدریس می کند متفاوت است. یا اگر مثلا بهترین معلم خصوصی آیلتس تهران و ایران یا حداقل یکی از بهترین ها باشید قیمت و نرخ کلاس های خصوصی را خودتان تعیین خواهید کرد و درآمد شما به مقدار زیادی افزایش خواهد یافت. برای رسیدن به این هدف باید روی یک درس که به شدت به آن علاقه دارید متمرکز شوید و برای آن درس هر روز پیشرفت کنید تا جزو بهترین های ایران گردید.


حتما بخوانید: بازارکار شغل و کار تدریس خصوصی و درآمد مدرسین



عوامل و پارامترهای موثر بر درآمد معلم خصوصی


این که درآمد یک مدرس تدریس خصوصی چقدر باشد بیشتر از هر عاملی به خود مدرس بستگی دارد. مسلما بازارکار تدریس خصوصی در ایام امتحانات و ایام کنکور بسیار بهتر است و می توان در این ایام درآمد بسیار بالاتری کسب کرد ولی به هر حال در سایر ایام هم درآمد مدرسین به صفر نرسیده و تقاضا برای تدریس خصوصی کم و بیش وجود دارد. تعداد شاگردهای جذب شده توسط استاد، قیمت هر جلسه، کیفیت کلاس های معلم خصوصی و ... مواردی هستند که بر درآمد اساتید خصوصی تاثیر می گذارند. اگر می خواهید شاگرد جذب کنید یکی از بهترین راهکارها این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com (بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران با بیش از 25000 مدرس ثبت نامی تا سال 1401) ثبت نام کنید و دروس تدریسی خودتان را ثبت نمائید. از سایت های تدریس خصوصی خارج از ایران هم می توان به www.tutor.com و www.tutordoctor.com اشاره نمود.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی بازارکار و درآمد خوبی دارد؟



تاثیر کرونا بر بازار کار تدریس خصوصی و درآمد اساتید


پایین بودن کیفیت آموزش مجازی در ایام کرونایی و افت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان باعث شده است برخی از خانواده‌ها برای فرزندانشان معلم خصوصی بگیرند و برخی‌های دیگر هم از معلمان خصوصی بخواهند تا در امتحانات دی ماه به جای فرزندشان در آزمون آنلاین شرکت کنند. موضوعی که فرزانه بیات یکی از معلم‌های خصوصی شهر تهران هم به آن اشاره می‌کند. او ٢٥ سال دبیر آموزش و پرورش www.medu.ir است و در مقطع متوسطه اول و دوم فیزیک تدریس می‌کند. چند سالی هم هست که معلم خصوصی پایه‌های مختلف تحصیلی شده است. این خانم معلم می‌گوید: «در دوران کرونا کار و کاسبی برخی از معلم‌های خصوصی رونق پیدا کرده است. خانواده‌ها شاهد افت تحصیلی فرزندانشان بوده‌اند و برای همین در تمامی مقاطع بویژه مقطع ابتدایی از معلم خصوصی استفاده می‌کنند.» بنابراین، در ایام کرونایی نه تنها بازارکار تدریس خصوصی کم نشده است بلکه تقاضا برای کلاس خصوصی افزایش هم پیدا کرده است. نکته بسیار مهم دیگر اینکه تدریس آنلاین هم به صورت جدی در این ایام مطرح شد و باعث گردید معلم های خصوصی بتوانند از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشند. اگر در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس حضور قوی داشته باشید می توانید از کل جهان جذب شاگرد داشته باشید.


برای آشنایی با 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی بر روی این لینک کلیک کنید.



راهکارهای عالی برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی


همانطور که گفته شد، تدریس خصوصی بازار کار خوبی دارد و در ایام کرونایی و بعد از آن هم اگر بهتر نشده باشد بدتر نشده است. بنابراین اگر خودتان عملکرد خوبی داشته باشید می توانید به عنوان یک معلم خصوصی موفق درآمد بالایی را کسب نمائید. راهکارهای زیر برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی می تواند موثر باشد:


1- دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که هم مورد علاقه خودتان باشد و هم اینکه متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی داشته باشد. دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، زبان آلمانی، عربی، دروس دانشگاهی و نرم افزارها، دروس کنکوری، کامپیوتر و ... متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارد. اگر درسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که به آن علاقه دارید به صورت ناخودآگاه درس را عالی تدریس می کنید و چون خودتان اشتیاق دارید شاگردهای شما هم خوب درس را یاد می گیرند و در نتیجه نمره بهتری خواهند گرفت. وقتی شاگردهای شما موفق شوند شما هم موفق و پردرامد خواهید بود. دقت کنید که بازار تدریس خصوصی برای همه داغ نیست و مدرسینی که عملکرد درست داشته باشند خوب نتیجه خواهند گرفت.


2- بر دروس تدریسی خودتان 100 درصد مسلط باشید. سعی کنید دروس محدودی را تدریس نمائید و برای آن دروس جزو بهترین اساتید باشید. به این ترتیب درآمدهای عالی در انتظار شما خواهد بود. حالت دیگر این است که اگر مثلا رشته تحصیلی شما مهندسی مکانیک بوده است، دروس تخصصی رشته خودتان مانند استاتیک، مقاومت مصالح و .... را تدریس کنید. در این حالت هم می توانید به درآمدهای خوب برسید. اما در نظر داشته باشید که درآمدهای عالی و فوق العاده در انتظار اساتیدی است که بر روی یک درس متمرکز می شوند و برای آن درس مورد علاقه خودشان جزو بهترین ها و موفق ترین ها می شوند. مطالعه کنید: چگونه تدریس خصوصی کنیم؟


3- در نظر داشته باشید که شما برای موفقیت در هر کاری باید به تدریج رشد کنید. بنابراین نخواهید که یک شبه به درآمدهای بالا برسید و درآمد شما به مرور افزایش خواهد یافت. درک قانون تکامل بسیار مهم است. استادی که الان دهها شاگرد دارد از ابتدای کار به این شکل نبوده است. درست است که تدریس خصوصی بازار کار خوبی دارد ولی برای کسب درآمد از این بازار باید شما هم امادگی های لازم را داشته باشید و دروسی را یاد بگیرید. این آمادگی ها به تدریج ایجاد می شود و باید صبر داشته باشید.


4- اگر در حال حاضر فقط یک شاگرد دارید سعی کنید این شاگرد خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. هدف شما باید موفقیت شاگردهایی باشد که دارید. به این ترتیب خودتان هم موفق خواهید شد و پول زیادی از تدریس خصوصی خواهید ساخت. در هر کاری اگر شما مشتریان راضی داشته باشید موفق خواهید شد. تدریس خصوصی هم از این امر مستثنی نیست. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند مطمئنا شاگردهای جدید دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد. بنابراین سعی کنید هدف اصلی خودتان را به موفقیت رساندن شاگردهایی که دارید در نظر بگیرید. مطالعه این مقاله هم بسیار مفید است: 25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب درآمد زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری



مشاهده نمائید: فیلم آموزشی - چگونگی کسب درآمد خوب و بالا از کار و شغل تدریس خصوصی


5- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. با بهترین آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با سایر مدرسین در ارتباط باشید و تبادل شاگرد داشته باشید. مثلا اگر شما معلم ریاضی هستید با مدرسین فیزیک، شیمی، زبان و ... همکاری کنید و به یکدیگر شاگرد معرفی نمائید. در سایت های برتر و تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس عضو شوید و تبلیغ خودتان را درج کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله 12 راهکار عملی افزایش تعداد شاگرد را بخوانید. با عضویت در همین سایت ایران مدرس مشخصات، دروس تدریسی و شماره تماس مستقیم شما نمایش داده شده و می توانید بدون واسطه شاگرد بگیرید.



6- حتما خودتان را برای برگزار کلاس های مجازی و آنلاین مهیا کنید و به این ترتیب بازار کار تدریس خصوصی از شهر محل سکونت خودتان برای شما به تمام جهان گسترش پیدا می کند. قلم نوری تهیه کنید و از سایت هایی مانند اسکای روم و ... استفاده نمائید. اگر در اینترنت حضور قوی داشته باشید می توانید از هر جای جهان شاگرد جذب نمائید. اگر در این زمینه اشکال دارید حتما مقاله چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم را بخوانید. وقت تدریس مجازی را در کنار تدریس حضوری انجام می دهید می توانید از هر جای جهان شاگرد بگیرید. در همین سایت ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که از کشورهای دیگر هم شاگرد جذب نموده اند. با توجه به قیمت دلار، در حال حاضر برای دانشجویان و دانش آموزان ایران خارج از کشور بسیار به صرفه است که از داخل ایران معلم خصوصی بگیرند. بنابراین با حضور قوی در اینترنت و همین سایت ایران مدرس می توانید از کل شهرهای ایران و کل جهان شاگرد بگیرید.


7- به کار خودتان متعهد باشید و بهترین کاری که می توانید را برای هر شاگرد انجام دهید. به این ترتیب موفقیت های بزرگ در انتظار شما خواهد بود. در کار تدریس خصوصی، موفقیت شما در گرو موفقیت شاگردهای شما است. در بخش های قبل هم توضیح داده شد که در کار تدریس خصوصی شما باید روی یک درس یا دروس محدود متمرکز شوید و برای آن درس و یا درس ها جزو بهترین اساتید باشید تا بتوانید شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. یک شاگرد راضی در کار تدریس خصوصی بسیار مهم است. شاگرد راضی و موفق ترم های بعد هم برای کلاس خصوصی با شما تماس می گیرد و حتی شاگردهای دیگری را هم معرفی می نماید. بنابراین در چنین شرایطی وضعیت کاری و درآمدی شما هر روز بهتر شده و اصطلاح بازار داغ تدریس خصوصی برای شما اتفاق می افتد.


حتما بخوانید: 30 نکته بسیار مهم برای تبدیل شدن به موفق ترین و بهترین معلم خصوصی ایران و جهان


با توجه به مطالب گفته شده، برای اینکه در کار تدریس خصوصی بسیار موفق باشید باید سعی کنید با علاقه به این کار بپردازید و دروسی را تدریس کنید که مورد علاقه خودتان است. به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان را افزایش دهید. به هر میزان بر دروس تدریسی خودتان بیشتر و بیشتر مسلط باشید در نهایت موفق تر خواهید شد. روش های تدریس جدید و تدریس خلاقانه و جذاب را یاد بگیرید. کلاس ها را به گونه ای برگزار کنید که در کمترین زمان بیشترین بازدهی را برای شاگردهای شما داشته باشد. در نهایت، به کار خودتان متعهد باشید و شاگردهایی که دارید را با تلاش زیاد و صادقانه به بهترین نتیجه ممکن برسانید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس (سایت تخصصی انتخاب آنلاین معلم خصوصی)



آمار بازدید: 2446 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image