ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم برای امتحان آنلاین و مدرس خصوصی برای حل امتحان آنلاین

معلم برای امتحان آنلاین و مدرس خصوصی برای حل امتحان آنلاین

معلم برای امتحان آنلاین و مدرس خصوصی برای حل امتحان آنلاین

در این مقاله در رابطه با معضل جدید به نام معلم برای امتحان آنلاین و استاد خصوصی برای حل امتحان آنلاین توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در بلند مدت در درس و تحصیل موفق باشید و زندگی پربار و خوبی داشته باشید توصیه می شود یا امتحان ندهید و یا خودتان به سوالات پاسخ دهید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین و حضوری کلیک نمائید.

متاسفانه با شیوع کرونا افراد زیادی برای حل امتحانات انلاین خودشان از افرادی که به ظاهر اسم خودشان را معلم گذاشته اند کمک می گیرند. همه افرادی که به عنوان معلم چنین کاری را انجام می دهند و هم دانش آموزان و دانشجویانی که به این شکل تقلب مبی کنند باور دارند که کار نادرستی است و نتیجه خوبی ندارد ولی باز هم آن را انجام می دهند. واضح است اگر از دیدگاه شرعی به این قضیه نگاه کنیم مسلما درآمد حاصل از آن حلال نیست. از دیدگاه انسانی هم استفاده از معلم برای امتحان آنلاین کار خوبی نیست. اگر تمام افرادی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند متعهد می شدند و این کار را انجام نمی دادند مسلما آموزش ما در ایران حال و روز بهتری داشت. نکته بسیار کلیدی ای که وجود دارد این است که دانش آموزان و دانشجویانی که از این روش برای قبولی در امتحانات استفاده می کنند دقیقا هیچ چیزی بدست نمی آورند و هیچ نتیجه ای نمی گیرند. این افراد به نظر می رسد به درس علاقه ای ندارند که از این روش ها استفاده می کنند و با گرفتن مدرک با این روش ها نمی توان زندگی کرد یا کاری را بدست آورد. استفاده از معلم برای حل امتحان فقط یک اسم دارد و آن هم کلاه گذاشتن سر خود است. ممکن است بتوان در یک یا چند امتحان به این روش قبول شد اما در مراحل بعدی بسیار مشکلات زیادی ایجاد می شود.

حتما بخوانید: معلم برای امتحان آنلاین و استاد خصوصی برای حل سوالات امتحانی

واضح است افردی که در این مسیر اشتباه قرار گرفته اند بعید است حتی بعد از خواندن این متن تغییری در روند پیش گرفته شده اعمال نمایند. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که با کلیک بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی می توانید این مدرسین مجرب و شماره تماس مستقیم ایشان را ببینید. اگر این ترم هم از روش استاد برای تقلب در امتحان استفاده کرده اید و این باعث شده است در دروس مختلف از جمله درس ریاضی پایه شما ضعیف گردد، برای ترم بعد برنامه ریزی خوبی داشته باشید و با یک استاد خوب کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید تا بتوانید خودتان به راحتی در امتحانات شرکت کنید و نتیجه خوبی بگیرید. به عنوان مثال، با در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب می توانید در امتحان ریاضی نتیجه بسیار عالی بگیرید و در کنکور هم ریاضی را درصد بالایی بزنید. به این ترتیب هم درس را یاد می گیرید و هم درس را با نمره خوب پاس خوهید کرد. پیشنهاد می کنیم یا کاری را انجام ندهید و یا آن را درست انجام دهید. استفاده از استاد خصوصی برای حل امتحان آنلاین دقیقا سر خودتان کلاه گذاشتن است. وقت شما بیشتر از این ارزش دارد که بابت انجام کارهای بیهوده تلف شود. شما هر کاری را همانطور انجام می دهید که هر کار دیگری را انجام می دهید. کار درست را انجام دهید تا وجدان آسوده و زندگی خوبی داشته باشید.

مطالعه چگونه در امتحان تقلب کنیم هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1916 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image