ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی

مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی

مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی

در این مقاله در رابطه با فواید تدریس خصوصی و مزایای داشتن معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی توضیحاتی ارائه می گردد. برای افزایش معدل و موفقیت در کنکور داشتن استاد خصوصی مجرب کاملا مفید و موثر است.



استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و معلم خصوصی آنلاین مزایای زیادی دارد. برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم، تقویت پایه ریاضی، آموزش کامپیوتر و نرم افزار، یادگیری موسیقی و یا هر مهارت دیگری می توان از کلاس های خصوصی استفاده نمود. در کلاس های خصوصی مطالبی که ارائه می شود متناسب با سطح سواد و دانسته های شاگرد خواهد بود و در نتیجه، به نسبت کلاس گروهی، آموزش خصوصی بازدهی بالاتری دارد. مزیت بسیار خوب دیگری که کلاس خصوصی دارد این است که معلم حاضر در کلاس توسط والدین و یا خود شاگرد انتخاب می شود و در نتیجه می توان با بهترین استاد ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و یا هر درس دیگری کلاس را برگزار نمود. تعداد جلسات، زمان برگزاری کلاس ها، زمان هر جلسه، سطح کلاس و تمام پارامترهای دیگر که می تواند بر کیفیت آموزش تاثیر گذار باشد کاملا در کنترل والدین و شاگرد است و این کلاس ها انعطاف بسیار بالایی دارد.


اگر می خواهید در درس و تحصیل پیشرفت کنید، مطالب را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید، معدل خودتان را افزایش دهید، در کنکور موفق شوید و یا هر هدف دیگری از این نوع دارید، شرکت در کلاس های خصوصی بهترین گزینه برای شما است.


مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان


همانطور که در مقاله های ارائه شده در همین سایت ایران مدرس در رابطه با مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی توضیح داده شده است، استفاده از این کلاس ها می تواند برای پیشرفت سریع بسیار موثر باشد. در ادامه تعدادی از این مزایای کلاس خصوصی زبان را می توانید مطالعه نمائید.


1-  فرصت بیشتر برای حرف زدن و تقویت مکالمه زبان


در کلاس خصوصی که یک نفر شاگرد حضور دارد کل زمان کلاس در اختیار همان یک نفر است و می تواند بسیار مفید و موثر مکالمه زبان را تمرین نماید. واضح است که کلاس های خصوصی بارها و بارها به نسبت کلاس گروهی بازدهی بالاتری دارد.


2-  امکان استفاده از کلاس های خصوصی زبان در منزل یا به صورت آنلاین



تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به از میان برداشته شدن محدودیت مکانی و زمانی اشاره نمود. کلاس های خصوصی اینترنتی و مجازی را می توان با هر استادی و از هر جای ایران و جهان برگزار کرد. حتی می توان با اساتید native کلاس زبان انگلیسی را برگزار نمود.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


3-  انتخاب استاد توسط خود شاگرد یا والدین ایشان


در کلاس های خصوصی استاد و معلم زبان توسط خود شاگرد انتخاب می شود و بنابراین این امکان وجود دارد با بهترین استاد و یا یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی کلاس برگزار نمود. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com لیست کامل اساتید زبان انگلیسی خانم و آقا حضور دارند.


4-  امکان انتخاب تعداد جلسات و زمان برگزاری کلاس ها


ممکن است زبان آموز بخواهد برای آزمون مشخصی مانند آیلتس، تافل، کنکور زبان و ... آماده شود و زمان کمی در اختیار داشته باشد. در این حالت می توان تعداد جلسات خصوصی زبان را زیاد و با فاصله زمانی کم در نظر گرفت. کلاسهای تدریس خصوصی کاملا منعطف است و در هر زمان و هر مکانی می تواند برگزار شود.


5- مشخص شدن سطح کلاس زبان بر مبنای خواسته و توانایی شاگرد


کلاس های گروهی آموزشگاهها برنامه مشخص و از قبل تعیین شده ای دارد. کلاس های خصوصی بسیار منعطف است و بر مبنای خواسته و توانایی شاگرد سطح کلاس، منابع تدریسی، تعداد جلسات و ... تعیین می گردد.


6-  نتیجه گرفتن در زمان کمتر و با کیفیت بالاتر


با توجه با موارد توضیح داده شده قبلی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان می تواند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت زبان آموز را به نتیجه مطلوب برساند.


7- برگزاری کلاس ها به صورت هدفدار و متمرکز


کلاس های خصوصی می تواند بر مبنای اهداف زبان آموز (قبولی در آزمون آیلتس، یادگیری سریع مکالمه و ...) برنامه ریزی شود و کاملا متمرکز است.


حتما مطالعه نمائید: تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان



تاثير برنامه تدريس خصوصی تكميلی و مشاوره تحصيلی بر پيشرفت تحصيلی


در مقاله ای که در سایت جهاد دانشگاهی توسط ناصر شيربگی منتشر شده است، تاثير برنامه تدريس خصوصي تكميلی و مشاوره تحصيلی بر پيشرفت تحصيلی، رفتار كلاسي و عزت نفس دانش آموزان پايه اول دبيرستان (پایه نهم) مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی دو رويكرد تدريس خصوصی و مشاوره تحصيلی بر پيشرفت تحصيلی، رفتار كلاسی و عزت نفس دانش آموزان در خطر افت تحصيلی صورت گرفت. راهبرد پژوهش كمی و از رويكرد آزمايشی به شيوه پيش آزمون - پس آزمون سه گروهي با يك گروه كنترل، استفاده شد. جامعه پژوهش دانش آموزان پسر پايه اول دبيرستان های شهر سنندج بود.


در مقاله مذکور، اثربخشی تدريس خصوصی، مشاوره تحصيلی و روش تركيبی بر پيشرفت تحصيلی، رفتار كلاسی و عزت نفس دانش آموزان، تأييد شد. تأثير تركيب مشاوره تحصيلی و تدريس خصوصی بيشتر از به كارگيري جداگانه روش هاي يادشده بود. يافته ها مؤيد آن است كه وقتی معلمان با همكاری مشاوران مدرسه و با حمايت والدين، خدماتی را براي دانش آموزان در خطر افت تحصيلی ارائه مي كنند، رضايت را در محيط كلاس از لحاظ رفتار، پيشرفت تحصيلی و عزت نفس به وجود می آورند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی به سایت معلم خصوصی ایران مدرس مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است شماره تماس مستقیم و اطلاعات کامل حدود 25000 معلم خصوصی آنلاین و حضوری ارائه شده است.


حتما بخوانید: فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل



نحوه برگزاری کلاس خصوصی آنلاین توسط اساتید مجرب


در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا (کووید-‏‏19)‏ به نسبت تدریس حضوری و تدریس در منزل، استفاده از کلاس های مجازی و تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی بسیار با استقبال بیشتری مواجه شده است. بسته به نوع کروناویروس، روش‌های انتقال آن متفاوت است. در برخی از موارد روش‌های انتقال بیماری از انسان به انسان شبیه بیماری آنفلوانزا از طریق سرفه و عطسه است. بنابراین بسیار خوب است که از کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی استفاده شود. برای بسیاری از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی که در زمینه آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست و یا دروس دیگر به صورت حضوری فعالیت داشته اند، در حال حاضر این سوال مطرح است که چگونه تدریس خصوصی آنلاین و مجازی داشته باشیم.


برای اینکه تدریس آنلاین داشته باشید، به عنوان یک معلم خصوصی خوب و مجرب می توانید از اسکایپ، واتس آپ و یا سایت هایی مانند اسکای روم skyroom استفاده کنید. بسیاری از اساتید با استفاده از همین روش ها تدریس آنلاین را انجام می دهند. استفاده از نرم افزارهای Zoom، Cisco Webex Meetings، Adobe Connect، Schoology Learning و ... هم برای برگزاری کلاس های مجازی می تواند مفید باشد. در حال حاضر تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی با استقبال زیادی مواجه شده است. تدریس آنلاین مزایا و فواید بسیار زیادی دارد و هم برای اساتید و هم برای دانش آموزان و دانشجویان می تواند بسیار مفید باشد. ممکن است کلاس های مجازی و اینترنتی به اندازه کلاس های حضوری بازدهی نداشته باشد و یا برای دروس عملی قابل استفاده نباشد. اما در هر صورت، این کلاس ها برای دروس زیادی و برای یادگیری مکالمه زبان و کامپیوتر و ... بسیار مفید است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه برگزاری کلاس تدریس خصوصی آنلاین این مقاله را بخوانید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


مهمترین فواید کلاس تدریس خصوصی آنلاین و حضوری


در سایت معلم خصوصی ایران مدرس teaching.IranModares.com (مرجع تخصصی تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در تهران، کرج، اصفهان، تبریز، شیراز و کل ایران برای دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، زبان انگلیسی، آیلتس، دروس کنکوری و ....) هم مطالب خوبی در زمینه فواید تدریس خصوصی ارائه شده است.


- تلف نشدن وقت دانشجو و دانش آموز برای رفت و آمد کلاس: این مورد خصوصا در ایام امتحانات بسیار مهم است. چون جلسات تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد، بنابراین وقت دانش آموز و دانشجو در مسیر رفت و برگشت کلاس تلف نمی شود.


- امکان پرسیدن سوال و پرسش با هر تعدادی: در کلاسهای گروهی معمولا امکان پرسیدن تعداد زیادی سوال وجود ندارد. ولی در جلسات تدریس خصوصی به هر تعدادی می توان سوال پرسید و از طرفی جو حاکم بر کلاس تدریس بسیار راحتتر بوده و بنابراین دانش آموزان و دانشجویان در پرسیدن سوال مشکلی نخواهند داشت.


- رفع اشکال کامل برای دانش آموز و دانشجو: در جلسات تدریس خصوصی برای هر مبحث و درسی به صورت کامل رفع اشکال می تواند انجام شود. چون همانطور که گفته شده دانش آموز یا دانشجو هر سوالی که دارد حتی اگر مربوط به مقاطع قبلی باشد را می تواند بپرسد و از طرفی زمان کافی برای پاسخ دادن به سوالات وجود دارد.


- داشتن زمان بیشتر برای حل تمرین و مسئله: در جلسات تدریس خصوصی تمرین، مسئله و مثالهای بیشتری می توان حل کرد. تعداد جلسات تدریسی که برای هر درس می توان برگزار کرد دلخواه بوده و بنابراین اگر برای بحث خاصی لازم است تمرینات بیشتری حل شود می توان یکی دو جلسه بیشتر در نظر گرفت و مسائل بیشتری حل کرد.


مطالعه نمائید: مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


- تمرکز بیشتر در کلاس درس: در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس درس کم است سکوت بیشتری حکم فرما بوده و عوامل کمتری برای پرت شدن حواس و نداشتن تمرکز وجود دارد.


- راحت تر بودن محیط کلاس درس: جلسات تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد. بنابراین محیط برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت مدرسه و دانشگاه بسیار راحتتر است. در منزل می توان لباس راحتتری پوشید.


- برگزاری جلسات تدریس در زمان دلخواه و مطلوب: در بسیاری از اوقات کلاسهای مدرسه و دانشگاه ساعت 7:30 یا 8 صبح برگزار می شود و شما هم ساعت 3 شب خوابیده اید ... تصور کنید که در این حالت شرکت در کلاس تدریس مدرسه  و دانشگاه چه بازدهی ای می تواند داشته باشد. ولی کلاسهای تدریس خصوصی را در هر زمانی که بخواهید می توانید برگزار کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی ایران مدرس


- قابلیت تغیر زمان جلسه تدریس: جلسات تدریس خصوصی را می توان کوتاه یا بلند برگزار کرد. می توان جلسه تدریس را 1 ساعت و نیمه، 3 ساعته و یا با هر مدت زمانی که لازم است برگزار نموده و درس را کامل پوشش داد.


- امکان برگزاری جلسات تدریس تا روز قبل از امتحان: در ایام فرجه ها، با برگزاری جلسات تدریس خصوصی می توان درسها را جمع بندی کرد، مسائل و تمرینات بیشتری حل نمود و اگر اشکالی وجود دارد، رفع اشکال کرد.


مزیت دیگری که کلاسهای تدریس خصوصی دارد این است که اگر کلاسهای تدریس خصوصی به نظر دانشجو یا دانش آموز مفید و موثر نباشد، خیلی راحت می تواند مدرس خودش را عوض کند. در دانشگاه یا مدرسه چنین امکانی وجود ندارد. البته در مرحله اول باید سعی شود که با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگی انجام گیرد.


حتما مطالعه کنید: 20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر


تدريس خصوصی، مزايا و لزوم آن برای کمک به دانش آموزان


در ادامه بخشی از مقاله نگارش شده توسط دکتر منگروم و دکتر استری چارت که توسط محمود کريمي شرودانی از سایت راسخون rasekhoon.net ترجمه شده است در رابطه با فواید کلاس خصوصی ارائه می گردد. منبع انگليسي مقاله زیر سایت How-to-Study.com است. هدف از تدريس خصوصي، کمک به دانش آموزان است تا به خودشان کمک کنند و به آنها کمک شود يا آنها را هدايت کنيم تا به نقطه اي برسند که يادگيرندگان مستقل و موفق شوند. تدريس خصوصي در خانه شما، در يک مرکز محلي يا ملي تدريس خصوصي و به صورت آنلاين و مجازی ميسر است. چگونه بايد بفهميد که آيا تدريس خصوصي براي شما يا بچه تان مورد نياز است؟ دلايل زيادي مي تواند وجود داشته باشد که چرا شما يا بچه تان نياز به تدريس خصوصي داريد. در ادامه چند مورد از مهم ترين دلايل آمده است:


معلم ها يا مشاورين، تدريس خصوصي را پيشنهاد کنند.


نمره ها در حال کم شدن باشند.


تکاليف خانه به صورت فزاينده اي سخت به نظر آيند.


اضطراب بي اندازه قبل از امتحانات باشد.


احساس خودارزشمندي در حال سقوط باشد.


بي علاقه بودن نسبت به يادگيري.


احساس تمايل به دست کشيدن و رها کردن.


مخالفت براي انجام کارهاي مدرسه.


بي ميلي براي رفتن به مدرسه.


این فیلم را مشاهده نمائید: نحوه داشتن بهترین تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس


تدريس خصوصي چه مزايايي دارد؟


تدريس خصوصي از راه هاي مختلفي مي تواند مفيد واقع شود. در ادامه چند مزيت براي آن آمده است:


موجب توجه شخصي شده مي شود.


نمرات را بهبود مي بخشد.


آگاهي و فهم نسبت به مطالب درسي را افزايش مي دهد.


موجب فراهم شدن تمرين متمرکزانه مي شود.


اجازه پيشرفت با آهنگ حرکت شخص را مي دهد.


به سمت استفاده بهتر از زمان مطالعه هدايت مي کند.


احساس اطمينان به نفس و خودارزشمندي را افزايش مي دهد.


به يادگيري در سطوح بالاتر تشويق مي کند.


دلايلي که تدريس خصوصي را الزام آور مي کنند و مزيت هايي که به وسيله ي تدريس خصوصي فراهم مي شوند را مرورکنيد. چنين کاري به شما کمک مي کند تا تصميم بگيريد که آيا شما يا بچه شما بايد به تدريس خصوصي فکر کند يا نه. همه نياز به تدريس خصوصي ندارند. اما وقتي که نياز باشد، تدريس خصوصي مي تواند به موفقيت و پیشرفت تحصیلی کمک بزرگي کند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image