ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟

کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟

کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین چقدر است؟

در این مقاله در رابطه با اینکه کمترین نرخ و قیمت تدریس خصوصی چقدر است و چگونه می توان با ارزان ترین نرخ معلم خصوصی آنلاین خوبی را هماهنگ کرد توضیح داده می شود.

برای مشاهده لیست معلم های خصوصی و نرخ درخواستی مدرسین بر روی لینک معلم خصوصی آنلاین کلیک کنید. مطالعه تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین هم مفید است.

کمترین قیمت تدریس خصوصی آنلاین به عوامل مختلفی بستگی دارد هر چند که همیشه توصیه می شود تنها ملاک شما برای انتخاب استاد قیمت پایین کلاس ها و تدریس ارزان نباشد. قیمت هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی، زیست، دروس کنکوری و ... می تواند از 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان و بیشتر متغیر باشد. نرخ کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی از جمله تعداد جلسات، سطح درس تدریسی، شهر محل تدریس، تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها، آنلاین یا حضوری بودن کلاس، سابقه کاری استاد و معلم خصوصی و .... بستگی دارد. به عنوان مثال اگر یک معلم ریاضی هر جلسه کلاس ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی را با قیمت 200 هزار تومان برگزار کند، اگر مثلا 10 جلسه کلاس را لازم داشته باشید می توانید از ایشان حدود 15 درصد تخفیف بگیرید و هر جلسه را 170 هزار تومان برگزار نمائید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی معلم ارائه شده است. سعی کنید با اساتید خوب کلاس داشته باشید و فقط ملاک شما کمترین قیمت نباشد. سطح درس تدریسی هم روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد. به عنوان مثال کمترین نرخ تدریس خصوصی ریاضی مهندسی با هزینه کلاس خصوصی ریاضی ششم متفاوت است. بنابراین این عوامل را در نظر داشته باشید.

حتما بخوانید:
قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی

هزینه کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود به شهر محل تدریس هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در قم با نرخ کلاس ها در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، یزد و .... متفاوت است. یک استاد خوب زبان در تهران ممکن است برای هر جلسه کلاس 250 هزار تومان را درخواست نماید در حالیکه استادی در همان سطح ممکن است در شهر کوچک با 100 هزار تومان هم کلاس برگزار کند. البته در کلاس های خصوصی آنلاین بحث شهر محل تدریس خیلی مطرح نیست. نکته دیگر اینکه تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها هم روی نرخ کلاس ها و کمترین نرخ معلم خصوصی تاثیر می گذارد. به عنوان مثال کلاس معمولی شیمی اگر با نرخ هر ساعت 150 هزار تومان برگزار شود، کلاس خصوصی تضمینی شیمی ممکن است دو برابر هزینه داشته باشد. البته در چنین حالتی استاد نصف یا شاید تمام مبلغ را بعد از نتیجه گرفتن شاگرد دریافت می کند. کلاس های آنلاین هم از 20 تا 50 درصد روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد و ارزان تر تمام می شود. استاد آیلتس که با نرخ 400 هزار تومان هر جلسه کلاس برگزار می کند، کلاس انلاین را از 200 تا 320 هزار تومان احتملا قیمت خواهد داد. نرخ کلاس های کنکوری هم به نسبت کلاس های متوسطه و دانشگاهی بالاتر است. با در نظر گرفتن این عوامل می توانید بهترین و ارزان ترین نرخ کلاس های خصوصی آنلاین و تدریس خصوصی با قیمت مناسب را داشته باشید.

مطالعه
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم مفید است.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین در همین سایت ایران مدرس و هزینه درخواست اساتید بر روی لینکی که در ابتدای همین مقاله معرفی شد کلیک کنید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 3135 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image