ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی دکتر مهدی اسحاقی (17 سال سابقه تدریس موفق)
مشخصات مدرس

تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی دبیرستان، کنکور و دانشگاه به صورت آنلاین و حضوری توسط دکتر مهدی اسحاقی، مدرس دانشگاه و آموزشگاه قلم‌چی

با سلام به همه دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز و والدین گرامی
من مهدی اسحاقی، دارای دکترای تخصصی فیزیک از دانشگاه اصفهان و فوق دکترای فیزیک کیهانشناسی از دانشگاه شیراز هستم. درحال حاضر مشغول به تدریس فیزیک در دانشگاه‌ (با 17 سال سابقه تدریس موفق) و نیز تدریس فیزیک کنکور در آموزشگاه قلم‌چی (کانون فرهنگی آموزش) می‌باشم. با تکیه بر سوابق موفق خود در تدریس فیزیک و ریاضی دبیرستان و دانشگاه، من میتوانم به شما در زمینه‌های زیر کمک کنم:

1- بازآموزی دروس فیزیک و ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه (فیزیک و ریاضی 1 و 2 و 3) ویژه دانش‌آموزان (با مشاوره تحصیلی رایگان)
2- بازآموزی و تست زنی فیزیک کنکور سراسری (با مشاوره تحصیلی رایگان)
3- آمادگی برای شرکت در آزمون المپیاد دانش‌آموزی نجوم و فیزیک
4- آمادگی برای شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد)
5- بازآموزی فیزیک عمومی (پایه) 1 و 2 و 3 دانشگاه، ویژه دانشجویان داخل و خارج کشور (شامل فیزیک مکانیک و حرارت، فیزیک الکتریسیته- مغناطیس، فیزیک امواج و نور)
6- بازآموزی دروس دوره کارشناسی مانند فیزیک مدرن، مکانیک تحلیلی، مبانی الکترومغناطیس، فیزیک کوانتمی، اپتیک، ریاضی-فیزیک، ریاضیات مهندسی
7- آمادگی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فیزیک، فیزیک پزشکی و فیزیک زمین-هواشناسی
8- آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی دبیری فیزیک آموزش و پرورش و دستگاه‎های اجرایی
9- مشاوره انتخاب رشته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان
10- مشاوره تحصیلی ویژه دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در خارج از کشور

رزومه مدرس:
- فارغ التحصیل دکترای فیزیک از دانشگاه اصفهان
- محقق فوق‌دکترای فیزیک دانشگاه شیراز
- مدرس فیزیک دانشگاه سراسری و آزاد با 17 سال سابقه تدریس موفق
-مدرس فیزیک متوسطه و کنکور سراسری در آموزشگاه قلم‌چی (کانون فرهنگی آموزش)
- مدرس المپیاد با 16 سال سابقه تدریس در مدارس سمپاد و دیگر مراکز آموزشی
- مدرس فیزیک دوره متوسطه در آموزشگاه‌های گام و نوید
- مدرس خصوصی فیزیک با 17سال سابقه تدریس
- پژوهشگر فرصت مطالعاتی فیزیک در پژوهشگاه بین المللی SISSA واقع در ایتالیا (سال 2015)
- عضو فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (سال 1398 تا 1399)
عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم، فیزیک دهم، فیزیک یازدهم، معلم خصوصی فیزیک یازدهم، نهم، دهم، دوازدهم، کنکور، بهترین معلم فیزیک نهم دهم یازدهم دوازدهم کنکور تست، بهترین مدرس فیزیک دبیرستان و کنکور به صورت آنلاین و مجازی، تدریس حضوری فیزیک دهم یازدهم دوازدهم در اصفهان، تهران، کرج و کل ایران با قیمت مناسب و ارزان به صورت تضمینی، فیزیک دانشگاهی، هالیدی، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه، بهترین استاد و مدرس ریاضی، ارشد، دکتری

دکتر مهدی اسحاقی (17 سال سابقه تدریس موفق)
رشته تحصیلی: فیزیک
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه اصفهان
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: اصفهان و سراسر جهان
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: 17 سال
خوب است بدانید:
دکتر مهدی اسحاقی (17 سال سابقه تدریس موفق)، از تاریخ ۱۴۰۰/۲/۲ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 13198 بازدید داشته است.
09136452508
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۶
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۰/۲/۲
بازدید: 13199

جزوه های ثبت شده توسط دکتر مهدی اسحاقی (17 سال سابقه تدریس موفق)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
2
0
امیری ۱۴۰۳/۱/۳۱

با سلام،بنده دانشجوی ارشد کیهان شناسی هستم که برای نوشتن پایان نامه م خیلی مشکل داشتم، تااینکه با معرفی یکی از دوستان با د.اسحاقی آشنا شدم و تونستم از کلاسهای آنلاین ایشان استفاده نمایم، در حال حاضر در حال تشریح و توضیح مقالات مربوط به پایان نامه ام هستیم، به جرات می تونم بگم بدون کمک و تدریس ایشون امیدی به دفاع از پایان نامه م نداشتم، دکتر اسحاقی بسیار با اخلاق، توانمند و مسلط به مطالب و مدرس بسیار حرفه ای هستند که من در مدت این چند ماه هر روز خدا رو شکر می کنم که تونستم از کمکهای ایشان بهره مند بشم. با خیال راحت در کلاسهای ایشان شرکت کنید که بیشترین بهره را خواهید برد.

5
0
Kourosh ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

سلام دانش اموز دیپلم A level Cambridge هستم از سوییس و با ایشون کلاس داشتم و بسیار راضی هستم و ایشون تمامی مباحث رو با حوصله و مفهومی به من یاد دادند و من بسیار سپاسگزار ایشون هستم.

4
0
کیانی ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

درس فیزیک پزشکی رو با ایشون کلاس داشتم و بسیار راضی بودم از تسلط و تدریس .ممنونم ازتون .

6
1
رادپور ۱۴۰۲/۷/۱۶

براى درس فيزيك كوانتوم در مقطع ليسانس با جناب دكتر اسحاقى كلاس هاى خصوصى آنلاين دارم. با اينكه مباحث رياضى و فيزيك را كه براى اين درس لازم دارم فراموش كرده ام، ايشان با حوصله و خيلى مفهومى اين مباحث را به من آموزش ميدهند و مطالب فيزيك كوانتوم را با مثال هاى كاربردى برايم قابل فهم ميكنند. خيلى از زحمات ايشان ممنونم.

6
0
Sarina ۱۴۰۲/۵/۱۰

سلام من دانشجوی دیپلم IB در سوییس هستم و از تدریس استاد اسحاقی بسیار راضی ام. مبحث های فیزیک دبیرستان را به صورت کاملا مفهومی اموزش میدهند و زمینه سازی میکنن برای فیزیک دانشگاه و همچنین بسیار خوش اخلاق هستند.

4
0
ترابی ۱۴۰۲/۴/۱۹

با تشکر از دکتر اسحاقی بزرگوار. بنده دانشجوی کیهان شناسی هستم. از کلاس های آنلاین دکتر استفاده بردم. در زمینه سیاهچاله ها یک مقاله رو برام تحلیل و تشریح کردن. بسیار عالی توضیح میدن مطالب رو با جزییات. ای کاش زودتر باهاشون آشنا میشدم. از خداوند متعال توفیق روز افزونشون رو خواستارم.

5
0
Paria ۱۴۰۲/۴/۱۷

سلام.دانشجوی مهندسی پزشکی هستم و این ترم با ایشون کلاس الکتریسیته و مغناطیس داشتم. از تدریس ایشون خیلی راضی بودم و تونستم نمره خیلی خوبی بگیرم. بابت تدریس عالی شما ازتون ممنونم استاد‌.

3
0
sina ۱۴۰۲/۳/۱

سلام دانش آموز سال نهم هستم از تدریس آقای دکتر اسحاقی خیلی راضیم

4
0
جواد حسین زاده ۱۴۰۲/۲/۳۱

سلام من دانشجوی دانشگاه پیام نور هستم و با ایشون درس فیزیک مکانیک راداشتم خیلی راضیم از تدریسشون

5
0
آرزو حیدری ۱۴۰۲/۲/۱۴

با سلام من دانشجو ی Health Science در کانادا هستم و در حال حاضر من با استاد اسحاقی کلاس الکتریسیته و مغناطیس دارم . بسیار از نحوه تدریس ایشون راضی هستم. ایشون با وجود اینکه کتاب من به زبان انگلیسی هست با تسلط کامل تدریس را انجام میدن و همچنین در کنار تدریس کتاب، تمام نکات ریاضی مربوط به درس را جداگانه توضیح میدن. همچنین ایشون بسیار حرفه ایی هستن و از زمان کلاس به بهترین نحو استفاده میکنند. اگر نیاز به استاد حرفه ای، مسلط و با حوصله در تدریس هستید من ایشون را پیشنهاد میکنم.

6
0
حسین مهتابی نیا ۱۴۰۲/۲/۱۰

سلام من دانش آموز مدرسه محمد باقر هستم وبا دکتر اسحاقی درس فیزیک یازدهم در سطح کنکور کار میکنم راستش من اول کار هیچی در مورد فیزیک نمی‌دونستم ولی وقتی با ایشون آشنا شدم واقعا درس فیزیک رو به شیوه عالی تدریس کردن ایشون در هنگام درس دادن خیلی با ملایمت و با فن بیان قوی فیزیکو تدریس میکنند واقعا تدریس ایشون عالیه و حتما به شما توصیه میکنم

4
0
تینا کیمنش ۱۴۰۱/۱۲/۲۲

من با ایشون فیزیک عمومی ۱ و ۲ از المان داشتم.استاد با تجربه و اطلاعات بالایی هستند.

7
0
Amir mohamad ghafari ۱۴۰۱/۱۱/۹

سلام من دانش آموز حلی هستم و دروس فیزیک دهم رو با ایشان کار می کنم و بسیار راضی هستم و از زحماتشان ممنونم

5
0
زهرا پورمطلق ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

سلام استاد اسحاقی عزیز با اینکه دیربا ایشون اشنا شدیم ولی بسیار مسلط با سواد و تدریس بی عیب و قابل فهم برای دخترم که کنکوری بود زحمت کشیدن تشکر و قدردانی میکنم

4
0
عسگر ۱۴۰۱/۱۰/۸

من دانشجو در رشته پاراپزشکی از فرانسه هستم و دروس فیزیک عمومی رو با جناب اسحاقی کار میکنم که استادی هستند با تجربه و اطلاعات عالی و تسلط بر دروس فیزیک و با تبحر در انتقال مطلب به دانش پذیر. آرزوی موفیقت فراوان

5
0
نگار محمدی تهرانی ۱۴۰۱/۹/۱۶

سلام دانشجوی کارشناسی رشته ی فیزیک هستم چندجلسه نجوم و مکانیک تحلیلی ۲ با استاد اسحاقی داشتم کاملا مسلط هستند و بخوبی توضیح میدن خیلی راضیم

3
0
Farahani ۱۴۰۱/۹/۱۳

سلام من دانشجوی مخابرات هستم در آلمان. با ایشان کلاس الکترومغناطیس و فوتونیک داشتم. استادی با دانش بالا که کلیه مطالب مربوط به فیزیک و ریاضیات رو مسلط هستند همچنین با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخ میدن.

4
0
amirhosseinala ۱۴۰۱/۹/۱

من ریاضی برای دانشگاه به من ایشون تدریس کرده و خیلی از دکتر اسحاقی راضی هستم بسیار آرام و شمرده تدریس می کند،با تشکر 🙏

3
0
ماهان مالکی ۱۴۰۱/۸/۲۷

من با استاد اسحاقی فیزیک دهم را دارم. ایشون به خوبی همه اشکالات بنده را رفع کردند واز ایشان خیلی متشکرم وخوشحالم که با ایشون آشنا شدم.

ممنونم ماهان جان، برایت آرزوی موفقیت روزافزون دارم

4
0
آناهیتا ۱۴۰۱/۸/۲۶

سلام دختر من کلاس یازدهم تجربی هست ودر درس فیزیک ضعیف بود ولی با اینکه سه جلسه با آقای دکتر اسحاقی کلاس داشته به لطف ایشون هم علاقمند به فیزیک و هم میگه از نحوه ی تدریسشون بسیار راضی هست ایشون بسیار با اخلاق و صبور هستن و نحوه ی تدریسشون هم عالی هست و اصلا خسته کننده نیست من از ایشون کمال تشکر را دارم.

ممنون خانم آناهیتا از پیامتان. به امید موفقیت روزافزون

3
0
زينب مهاجر ۱۴۰۱/۸/۱۰

دكتر اسحاقي بسيار مسلط و باسواد هستند و همچنين با حوصله و دقت نظر تدريس ميكنند. من تصميم دارم كلاس هايم را با ايشان ادامه دهم.

4
0
علیرضا افشاری ۱۴۰۱/۸/۴

سلام من علیرضا هستم از اصفهان ایشان به تدریس درس فیزیک و ریاضی کنکور کاملا مسلط هستند و از نحوه تدریسشون راضی هستم و برایشان آرزوی سلامتی وموفقیت دارم

ممنون علیرضا جان از پیامت. امیدوارم با پشتکاری که داری امسال رتبه خیلی خوبی در کنکور بدست بیاوری

4
0
Razieh khalili ۱۴۰۱/۷/۷

من با جناب دکتر اسحاقی ، چندین جلسه کلاس فیزیک پزشکی داشتم و با اینکه جزوات من به زبان آلمانی بود ولی ایشون کاملا مسلط ، تمام مطالب رو کاملا شفاف و روان توضیح دادن.به دلیل اینکه من اتریش هستم ، از طریق آنلاین کلاس برگزار می‌شد که کیفیت خوبی داشت. ممنونم

4
0
آرمان مرتضوی ۱۴۰۱/۶/۲۱

سلام آرمان هستم از فرانسه،با استاد اسحاقی فیزیک دارم. استاد اسحاقی تدریشون بسیار عالی و مفهومی هستش، به طوری که همه ی مباحث رو به خوبی متوجه میشم، بسیار از نحوه ی تدریس ایشون راضی هستم. براشون بهترین هارو بخاطره زحمات زیادشون آرزو میکنم.

آرمان جان، ممنونم از نظر مثبت شما در مورد نحوه تدریس من. امیدوارم در آزمون نهایی نمره خوبی کسب کنی. پیروز باشی

5
2
نادیا ۱۴۰۱/۵/۳۱

عالیییی استاد،عالی. من با ایشون ریاضی و فیزیک یازدهم و کار کردم و واقعا راضی بودم ، یکی بخاطر سطح سواد بالاشون و دیگری بخاطر اخلاق خوب و صبوری بیش از حدشون . توصیه میکنم از دست ندید ♥️

ممنون نادیا خانم از پیامت. امیدوارم در همه مراحل تحصیلی و زندگی موفق باشی و همیشه بدرخشی

3
0
کیانی ۱۴۰۱/۴/۲۳

سلام.من فیزیک عمومی ۱ رو با ایشون گذروندم ،تدریس ایشون خیلی عالی بود و تدریسشون رو دوست داشتم و از ایشون به خاطر زحمات و کمکشان در این مدت تشکر میکنم.

ممنون خانم کیانی. امیدوارم در همه دروس و همچنین در دیگر مراحل زندگی موفق باشید

2
0
طلعتی ۱۴۰۱/۴/۵

سلام،ایشون زحمت تدریس فیزیک دانشگاهی منو کشیدن و از ایشون رضایت کامل رو دارم

ممنون جناب طلعتی عزیز. پیروز باشید

8
0
محمدحسین ۱۴۰۱/۳/۲۰

با سلام خدمت استاد اسحاقی و‌ دوستان عزیز سخن معروفی از پروفسور والتر لواین وجود داره که میگه معلمانی که فیزیک رو خسته کننده تدریس می‌کنند مجرمند!! ولی خوشبختانه شما به بهترین نحو ممکن تدریس میکنید و همچنین از شما بابت روش تدریستان تشکر میکنم و ثانیا‌ً امیدوارم موفق باشید و روز به پیشرفت کنید. 🙏 🤍به امید دیدار🤍

ممنون محمد حسین عزیز از پیام محبت آمیزت. خوشحالم که از تدریس من راضی بودی و بیشتر خوشحالم که نمره امتحانت خیلی خوب شد

3
0
شبانی ۱۴۰۱/۳/۱۵

باسلام من مادریکی از شاگردان استاد گرامی جناب آقای دکتر اسحاقی هستم ایشان فیزیک پایه دهم را به دختر بنده تدریس کردندوروش تدریسشون خیلی عالی بود دخترم دراین درس خیلی مشکل داشت وخیلی هم استرس داشت ولی به کمک تدریس عالی ایشان وحتی مشاوره هایی که به دخترم میدادند دخترم خیلی پیشرفت داشته وحتی دیگه میتونم بگم استرس ندارند یکی ازخصایص خوب آقای دکتر این هست که با صبروحوصله تدریس میکنند واین باعث ارامش شاگرد میشود ومن همین جا اززحمات ایشان تشکر میکنم

با سلام. خواهش میکنم، ممنون از پیام شما. امیدوارم دختر خانم‌تان همیشه موفق و سربلند باشد

2
0
یوسفی ۱۴۰۱/۳/۸

با سلام خدمت شما آقای اسحاقی بسیار عالی هستند ایشون فیزیک دهم رو به من تدریس می کنند و تدریسشون عالیه

ممنون از پیامت. امیدوارم همیشه بدرخشی

2
0
امیرحسین ۱۴۰۱/۲/۲۲

باسلام و درود آقای دکتر اسحاقی بسیار عالی هستن تدریس فوق العاده ای دارن من خیلی از مطالب را به کمک ایشون یاد گرفتم.

ممنون امیرحسین جان. آرزوی موفقیت و سربلندی برایت دارم

2
0
مریم ۱۴۰۱/۱/۱۹

با سلام ، من مباحث الکتریسیته فیزیک2 دانشگاه را با ایشان گذراندم. استاد خوب و با حوصله ای هستند و به من برای تسلط به این مباحث کمک کردند.

ممنون از پیامتان. پیروز باشید

3
0
یلدا ۱۴۰۰/۱۲/۱۰

با سلام و درود من از تدریس آقای اسحاقی بسیار راضی هستم. و در تدریس ایشان بسیار با حوصله و عالی هستند.

سپاس از نظر لطف شما. امیدوارم همیشه پر تلاش و موفق باشید

1
0
محمد جواد ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

با درود به همه دوستان آقای اسحاقی یکی از بهترین مدرس ها در درس فیزیک هستند ودر درس فیزیک ۲ در مقطع کارشناسی که من هستم خیلی عالی و مسلط درس میدهند

ممنون محمد جواد. از آشنایی با تو خوشحال شدم. به امید موفیت در همه مراحل زندگیت

2
0
علیرضا ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

با سلام من از تدریس ایشان بسیار راضی هستم و بسیار مسلط و عالی در مقطع ارشد فیزیک پزشکی استاد بنده هستن

ممنون علیرضا جان. ما هنوز هم با هم کلاس داریم و امیدورام بتوانم در راه قبولی کنکور ارشد کمک شایانی به تو بکنم

1
0
نرگس ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

با سلام آقای دکتر اسحاقی واقعا استاد عالی و مسلطی هستند ایشون استاد پسرم در مقطع ارشد هستند پسرم در مدت بسیار کوتاه تدریس بسیار راضی بودند

با سلام و سپاس از نظر لطف شما

2
1
علی حسینی ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

ایشان درس فیزیک به دخترم میدهند استاد بسیار خوبی هستن از تدریس ایشان راضی هستم

ممنون جناب حسینی از نظر مثبت‌تان

1
0
یگانه حسینی ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

آقای اسحاقی دبیر بسیار خوبی هستن و توی این مدت کوتاه خیلی کمکم کردن تا پیشرفت داشته باشم

ممنون یگانه جان. برایت آرزوی بهترین ها را دارم

1
0
آتنا ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

ایشون با من فیزیک دانشگاهی کار کردند، توضیحاتشون روان و قابل فهم هست، و هرچقدر هم لازم باشه توضیح میدن، به روش های مختلف تا بلاخره مسئله برطرف شه، یکی دوبار هم از طرف ما بدقولی شد در ساعت کلاس ولی ایشون لطف کردند و از هزینه کم نکردند، با اینکه هزینه کلاس های تک نفرشون به نسبت مقایسه ای که با جاهای دیگه کردم مناسب تره اما باز هم اگر دو نفره کلاس بردارید یک مقدار هزینه کمتر میشه که خیلی خوبه،

ممنون آتنا خانم از نظر لطف‌تان. برایتان موفقیت در رشته‌ای که در آن تحصیل میکنید را دارم

1
0
Sara Darabian ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

من کانادا هستم، و مباحث فیزیک تخصصی نوری رو ایشون آنقدر روان برای من و دوستم توضیح دادند که امتحانی که مطمئن بودم قبول نمیشم با حدود ۱۵ جلسه کلاس آنلاین با نمره خوب قبول شدم، جناب اسحاقی از استادان با وجدان هستند، از ساعت درس کم نمیکردند و حتی در ساعات غیر درسی جوابگو بودند، ساعتشون به ساعت ما نمیخورد ولی همیشه لطف میکردند و با وجود مشغله فراوان و شاید خستگی حتی در آخر شب به وقت ایران برای ما کلاس آنلاین رو برگزار میکردند، خوشحالم که با ایشون کلاس داشتم و از همه لحاظ به سبک درسیشون نمره کامل میدم ⭐⭐⭐⭐⭐

ممنون سارا خانم از پیام تان. موفقیت و شادی روز افزون برایتان آرزومندم

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی