ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین معلم ریاضی کنکور آنلاین

بهترین معلم ریاضی کنکور آنلاین

بهترین معلم ریاضی کنکور آنلاین


در این مقاله در رابطه با بهترین معلم ریاضی کنکور آنلاین مطالب مفیدی ارائه می شود. اگر می خواهید در ریاضی کنکور درصد بالا کسب نمائید مسلما باید با یکی از بهترین معلم های ریاضی کنکور کلاس داشته باشید. در ادامه تعدادی از برترین مدرسین ریاضی کنکور آنلاین معرفی شده اند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین خوب ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


در همین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مقالات بسیار خوبی ارائه شده است که در آن مقالات بهترین معلم ریاضی کنکور و متوسطه که به صورت آنلاین یا حضوری تدریس می کنند معرفی شده اند. اساتیدی که در مقالات زیر معرفی شده اند جزو برترین و با سابقه ترین مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هستند. برای تمامی اساتید رزومه کاری، سوابق تدریس، شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی مدرس ریاضی و همچنین اطلاعات کامل دیگری ارائه شده است و می توانید معلم خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نموده و بدون واسطه با ایشان تماس بگیرید.


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


با استادی کلاس ریاضی کنکور برگزار کنید که در دانشگاه معتبر درس خوانده باشند و خود ایشان در درس ریاضی در کنکور درصد بالایی را کسب کرده باشند. نظرات شاگردهای قبلی برای بسیاری از مدرسین در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است و می تواند معیاری برای انتخاب استاد و معلم خصوصی توسط شما باشد. برای آشنایی با بهترین و برترین مدرسین ریاضی کنکور آنلاین و مجازی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.



لیست 10 بهترین دبیرهای ریاضی ایران آنلاین و حضوری


شماره بهترین معلم ریاضی تجربی کنکور و 20 استاد برتر ریاضی تهران و کل ایران


بهترین معلم های ریاضی کنکور و 20 استاد بی نظیر ریاضی کنکور تهران و ایران


خصوصیات بهترین مدرس ریاضی کنکور و لیست 9 بهترین معلم ریاضی آنلاین تهران


بهترین معلم خصوصی ریاضی کنکور تجربی و لیست 10 استاد برتر ریاضی کنکور رشته تجربی


بهترین اساتید ریاضی کنکور تجربی، لیست 10 معلم خوب و مجرب ریاضیات کنکور رشته تجربی


بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران


بهترین تدریس خصوصی ریاضی کنکور و 10 معلم ریاضی کنکور فوق العاده


بهترین مدرسین کنکور، لیست 10 استاد برتر کنکور در تهران و کل ایران


چگونه ریاضی بخوانیم برای کنکور - 10 توصیه عالی برای موفقیت در ریاضی کنکور


در این مقاله سعی شد در زمینه پیدا کردن بهترین استاد ریاضی کنکور آنلاین مطالب مفیدی ارائه گردد. امید است که مفید واقع شده باشد. از بهترین معلم های ریاضی کنکور که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند می توان به استاد وحید مرمری (10 سال سابقه تدریس موفق)، محمدجواد فخری (لیسانس برق "صنعتی شریف" و ارشد "دانشگاه تهران")، مهندس مهران ایمانی (رتبه 40 کنکور سراسری)، حسین بهمن آبادی (دانشجوی المپیادی صنعتی شریف و مدرس المپیاد و کنکور در تیزهوشان)، مهدی رجبی (مولف 4 کتاب ریاضی)، سیروس لاسمی، حسن عباسی، جواد نظریان، مهندس سید سعید زرکامی، حسین شاسواری، بهاره زند (دکتری ریاضی با 18 سال سابقه تدریس موفق)، مهندس محمد رجبی، نادیا نصرتی، الهام همایونی و .... اشاره نمود. برای تمامی این اساتید و سایر مدرسین برجسته ریاضی اطلاعات کامل ایشان و شماره تماس مستقیم مدرسین در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. اساتید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری کار تدریس را انجام می دهند. اگر در زمینه قیمت تدریس ریاضی کنکور هم سوال دارید باید بگوئیم برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان در همین سایت نمایش داده شده است. البته واضح است که هزینه کلاس آنلاین به نسبت کلاس حضوری و تدریس خصوصی در منزل کمتر است. برای موفقیت در کنکور بهتر است با یک استاد برجسته کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2212 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image