ارتباط مستقیم با 30667 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 نکته فوق العاده مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین و مجازی

10 نکته فوق العاده مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین و مجازی

10 نکته فوق العاده مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین و مجازی

در این مقاله 10 نکته فوق العاده مهم و راهکارهای خوبی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین و مجازی برای اساتید ارائه شده است. اگر می خواهید تدریس خصوصی عالی و با کیفیت بالا داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


1- درس های متعددی را تدریس نکنید. فقط بر روی یک درس متمرکز شوید و برای آن درس جزو اساتید برتر ایران شوید. به عنوان مثال اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید فقط در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنید. بسیار خوب است درسی که تدریس می کنید درس مورد علاقه خودتان باشد. اگر در دوران تحصیل در درس فیزیک نمرات خوبی گرفته اید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنید. اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید معلم زبان شوید.


2- همواره در حال مطالعه برای پیشرفت در کار خودتان باشید. مثلا اگر ریاضی کنکور را تدریس می کنید سعی کنید کیفیت کار خودتان را به صورت مداوم ارتقا دهید. روش های جدید و پربازده تدریس را یاد بگیرید. در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه روش های نوین تدریس ارائه شده است. به عنوان مثال این مقاله را بخوانید.


3- حتما تدریس آنلاین را مد نظر قرار دهید. وقتی به صورت آنلاین و مجازی تدریس می کنید بازارکار شما از شهر محل سکونت خودتان به کل دنیا گسترش پیدا می کند. با تدریس آنلاین از کل دنیا شاگرد بگیرید. در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی موجود تدریس آنلاین با استقبال خوبی مواجه است. بنابراین حتما از حالت صرفا تدریس حضوری خارج شوید و به صورت مجازی هم تدریس کنید.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و هزینه کلاس online زبان


4- در جلسات تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری حواستان به اولین جلسه تدریس خصوصی باشد. در جلسه اول استاد به شدت مورد ارزیابی قرار می گیرد و باید بهترین نسخه تدریس خودتان را در اولین جلسه تدریس ارائه دهید. بسیار عالی تدریس کنید و از شاگرد خودتان سوال بپرسید چه نوع تدریسی را مد نظر دارد.


5- برای کسب موفقیت های بزرگ در کار و شغل تدریس خصوصی باید شاگردهای موفقی داشته باشید. به هر میزان شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند در نهایت درآمد شما بیشتر خواهد شد. بر روی نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارید متمرکز شوید. به کار خودتان متعهد باشید و فرض را بر این بگذارید که کلاس تضمینی است.


6- در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تبلیغ شما در کل جهان دیده خوهد شد. با درج تبلیغ در این سایت آگهی شما نمایش داده شده و با خود شما به صورت مستقیم تماس خواهند گرفت.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر


7- اگر به صورت مجازی کار تدریس را انجام می دهید از امکانات به روز مانند قلم نوری استفاده کنید و اینترنت با سرعت بالا هم تهیه کنید. کیفیت کلاس آنلاین را در حد کلاس حضوری نگه دارید.


8- توجه کنید که در جلسه اول به شناخت خوبی از هر شاگرد برسید و به تناسب اهدافی که شاگرد شما دارد و به تناسب سطح تسلط و توانایی ایشان مطالب را ارائه دهید. این نکته بسیار برای موفقیت در تدریس خصوصی مهم است. ممکن است مثلا برای درس شیمی شما مطالب علمی و سطح بالایی را تدریس کنید اما اگر شاگرد شما متوجه نشود در نهایت کلاس خصوصی کنسل خواهد شد.


9- دروسی را تدریس کنید که بر آن درس ها مسلط هستید. قبل از شروع کلاس درس را مرور نمائید. جزوه کلاسی شاگرد را برای ارائه مطالب در اولویت قرار دهید و سعی کنید در کمترین زمان بیشترین مطالب را ارائه کنید. برخی از مدرسین بدون دلیل کلاس را طولانی برگزار می کنند و این کار به اعتبار ایشان لطمه می زند.


حتما بخوانید: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی


10- دقت کنید که در کار تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری یکی از مهمترین بخش های کار جذب شاگرد است. اگر شاگردهای موفقی داشته باشید برای دروس دیگر هم با شما تماس می گیرند و جذب شاگرد برای شما راحت ترین کار خواهد شد. جذب شاگرد هزینه دارد اما اگر عالی تدریس کنید شاگردهای جدید توسط شاگردهای قبلی به شما معرفی می شود و هیچ هزینه ای هم ندارد. این نکته بسیار کلیدی و مهم است.


منبع: سایت تدریس خصوصی آنلاین ایران مدرس



آمار بازدید: 535 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image