ارتباط مستقیم با 30700 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی هزینه کلاس آنلاین آیلتس و قیمت تدریس خصوصی IELTS غیرحضوری و مجازی

هزینه کلاس آنلاین آیلتس و قیمت تدریس خصوصی IELTS غیرحضوری و مجازی

هزینه کلاس آنلاین آیلتس و قیمت تدریس خصوصی IELTS غیرحضوری و مجازی

در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس آنلاین آیلتس توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید در رابطه با قیمت تدریس خصوصی IELTS غیرحضوری و مجازی اطلاعاتی را کسب نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید آیلتس و نرخ کلاس ها بر روی عبارت معلم خصوصی آیلتس کلیک کنید. مطالعه بهترین تدریس خصوصی ایلتس و 8 استاد برتر و بی نظیر آیلتس IELTS هم مفید است.

برای اینکه در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی آنلاین آیلتس به صورت مستند حرف بزنیم، تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید مجرب آیلتس که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند را در ادامه ارائه نموده ایم. به قیمتهای زیر که برای کلاس های آنلاین و حضوری است دقت کنید. همانطور که مشاهده می کنید نرخ کلاس های خصوصی آیلتس از 75 هزار تومان تا 550 هزار تومان برای هر جلسه متغیر است. به صورت متوسط می توان هزینه هر جلسه تدریس خصوصی آیلتس توسط اساتید مجرب را حدود 250 تا 300 هزار تومان در نظر گرفت. این قیمتها مربوط به اوایل سال 1400 است و تا سال 1401 هم می تواند درست باشد.




هزینه تدریس: جلسه ای 230 هزارتومان ( 90 دقیقه) - سابقه کار: از سال 86

قیمت تدریس: 500 هزار تومان - سابقه کار: 22 سال

نرخ تدریس: ٢٠٠٠٠٠-١٥٠٠٠٠ تومان هر جلسه (٩٠دقيقه) - سابقه کار: با بيش از ١٩ سال سابقه تدريس زبانهاى روسى و انگليسى در داخل و خارج كشور

هزینه تدریس: جلسات یک و نیم ساعته از 85 هزار تومان برای کلاس ها و ازمون های عمومی، سابقه کار: 13 سال تجربه تدریس، ترجمه و پژوهش، مقاله نویسی

مطالعه کنید:
بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 16 استاد برتر آیلتس


تدریس آیلتس توسط نویسنده کتب آیلتس با 15 سال سابقه تدریس به صورت فشرده، نیمه فشرده و معمولی - هزینه تدریس: 300 هزار، یک جلسه یک ساعته

هزینه تدریس: 2300000 -2500000 ریال - سابقه کار: دارای مدرک آیلتس آکادمیک 8 و آیلتس جنرال 8 بیش از 3 سال سابقه تدریس آیلتس و زبان انگلیسی

هزینه تدریس: لطفاً تماس گرفته شود - سابقه کار: 11 سال

قیمت تدریس: 100000 تومان - سابقه کار: 19

قیمت تدریس: 300 تا 550 هزار تومان - سابقه کار: مدیر موسسه آموزشی اروین میرداماد

هزینه تدریس: هر جلسه 200 هزار تومان - سابقه کار: 12 سال

هزینه تدریس: جلسه ایی ۷۵ هزار تومان - سابقه کار: ۹ سال تدریس در اموزشگاه ها و جهاد دانشگاهی اردبیل دارای مدرک ielts و ttc  و tcc

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی زبان انگلیسی

نرخ تدریس: 100000 تومان برای هر جلسه - سابقه کار: 14 سال

نرخ تدریس: جلسه 1 ساعت حضوری ۲۰۰ هزار - آنلاین ۱۳۰ هزار تومان - سابقه کار: 12 سال

هزینه تدریس: شروع از 150 هزار تومان - سابقه کار: 9 سال

قیمت تدریس: از ساعتی 100 هزار تومان - سابقه کار: 10سال

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با آزمون آیلتس در ویکی پدیا اینجا کلیک کنید.




در رابطه با هزینه کلاس آنلاین آیلتس و نرخ کلاس های خصوصی IELTS که در بالا ارائه شده است نکات زیر حائز اهمیت می باشد.

1- همانطور که مشاهده می کنید اساتیدی که نرخ های بالا را درخواست نموده اند همه اساتید مجرب و با سابقه ای هستند. باید خودتان رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید را ببینید و یک معلم خوب برای موفقیت در آزمون آیلتس انتخاب نمائید. بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید تا لیست اساتید و شماره تماس ایشان را مشاهده نمائید.

2- برخی از اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس نرخ کلاس های اینترنتی خودشان را به صورت توافقی اعلام کرده اند. در این وب سایت شماره تماس مستقیم اساتید هم ارائه شده است. در چنین مواردی با خود استاد تماس بگیرید و نرخ کلاس را از ایشان بپرسید.

3- برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب فقط قیمت کلاس را مد نظر قرار ندهید. سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید و اگر هزینه بیشتری هم پرداخت کنید ارزشش را دارد. به هر حال شرکت در آزمون IELTS هزینه دارد و باید مطمئن باشید که وقت و هزینه شما هدر نمی رود.

مطالعه
بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 15 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران هم مفید است.

4- در نظر داشته باشید که لزوما اساتیدی که نرخ بالاتری درخواست کرده اند لزوما بهتر تدریس نمی کنند. ابتدا با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس و بدون در نظر گرفتن قیمت 5 استاد خوب را انتخاب کنید و در ادامه از بین این اساتید با مدرسی تماس بگیرید که مناسب ترین قیمت را پیشنهاد داده است.

5- در کنار شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس خودتان هم با جدیت زیاد مطالعه کنید و برای آن وقت بگذارید. به این ترتیب هم بیشتر مطمئن خواهید شد که نتیجه می گیرید و هم اینکه وقتی خودتان مطالعه می کنید تعداد جلسات کمتری لازم خواهد شد و در کل هزینه کمتری هم پرداخت خواهید کرد.

مشاهده کنید: نمونه فیلم های تدریس خصوصی آیلتس

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 5023 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image