ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی

معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی

معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی

اگر می خواهید به صورت مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی آنلاین خودتان را برای یادگیری بهتر درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری انتخاب نمائید .... چنانچه در جستجوی سایت های بسیار عالی برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین هستید ..... اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین بهترین نتیجه را بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


5 سایت خوب و عالی در ادامه برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین در ادامه معرفی شده است. اگر می خواهید نمرات بهتری بگیرید، در کنکور موفق شوید و معدل خودتان را افزایش دهید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید است. با مراجعه به سایت های زیر می توانید به راحتی و به صورت آنلاین معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید و با شرکت در کلاس های خصوصی در درس و تحصیل پیشرفت نمائید. در ادامه توضیحات کاملتری ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی


1- سایت عالی برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی IranModares.com



یکی از بهترین سایت ها و شاید بهترین سایت انتخاب آنلاین معلم خصوصی در ایران همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی در این وب سایت بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین کلیک کنید. در ایران مدرس شماره تماس مستقیم و بدون واسطه اساتید خصوصی ارائه شده است. می توانید مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید. در تصویر بالا سایت ایران مدرس نمایش داده شده است.


در این وب سایت قیمت کلاس های خصوصی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس اساتید، جزوه های آموزشی مدرسین و .... ارائه شده است. آدرس سایت معلم خصوصی ایران مدرس teaching.iranmodares.com است. برای انتخاب آگاهانه و بدون واسطه معلم خصوصی مجازی از سایت ایران مدرس استفاده نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تدریس خصوصی و tutoring در سایت ویکی پدیا اینجا کلیک نمائید.


مطالعه نمائید: 20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر



2- سایت مفید برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی ریاضی Tadris-Riazi.com



سایتی دیگری که ارتباط مستقیم و بدون واسطه با معلم های خصوصی ریاضی را فراهم کرده است سایت www.Tadris-Riazi.com می باشد. برای مراجعه به سایت تدریس ریاضی بر روی این لینک کلیک کنید. در سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی فقط اساتیدی که ریاضی را تدریس می کنند معرفی شده اند. در وب سایت مذکور هم شماره تماس مستقیم اساتید ارائه شده و می توانید مستقیما با استاد خودتان حرف بزنید. مدرسین به صورت مجازی یا در منزل کلاس های خصوصی را برگزار می کنند. ریاضی از دروس مهم در تمام مقاطع تحصیلی است و برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد.


حتما ببینید: مزایای انتخاب معلم خصوصی آنلاین از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


3- سایت تخصصی انتخاب استاد خصوصی Tutor.com



صفحه اصلی سایت tutor.com را در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید. در این وب سایت انتخاب آنلاین معلم خصوصی توضیح داده شده است که به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کنند به اهداف خودشان برسند و در مسیر علم و دانش یا قدرت ادامه دهند. همچنین ذکر شده است که بهترین معلم های خصوصی را دارند، کلاس ها متناسب با هر شاگرد و توانایی های هر شاگرد شخصی سازی می شود و موضوعات مختلفی را هم پوشش می دهند. اگر در داخل ایران هستید بهتر است از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید چرا که نرخ کلاس خصوصی در داخل ایران بسیار مناسب تر می باشد.


پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه نمائید: مقایسه و بررسی قیمت تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری


4- سایت معتبر تدریس خصوصی مجازی Tutorme.com



در تصویر بالا می توانید سایت tutorme.com را مشاهده نمائید. شعار اصلی این سایت (نمره های بهتری بگیرید) است. همانطور که در شکل بالا نمایش داده شده است بعد از ورود به این سایت می توانید اسم درس یا موضوع مورد نظرتان (مثلا ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، آمار، هندسه و ....) را وارد کنید. در ادامه مسئله خودتان را شرح می دهید و در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


5- سایت تخصصی انتخاب مدرس خصوصی آنلاین Skooli.com



سایت skooli.com هم سایت خوب دیگری است که می توانید با مراجعه به آن معلم خوبی برای خودتان به صورت مجازی انتخاب نمائید. تصویر صفحه اصلی این سایت در بالا نشان داده شده است. در صفحه اصلی این سایت می توانید عبارت (تدریس خصوصی آنلاین - برای همه موضوعات، هر زمان، هر جا) را مشاهده کنید. در این وب سایت در بخشی که در تصویر بالا مشاهده می کنید اسم درس مورد نظر خودتان را وارد می کنید. در ادامه مقطع و موضوع مد نظر از شما پرسیده شده و معلم های خصوصی خوب و مناسب به شما معرفی خواهد شد.


حتما بخوانید: معلم خصوصی برای حل امتحانات و استاد برای حل سوالات امتحان آنلاین


در این مقاله 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی معرفی شد. با مراجعه به این سایت ها می توانید یک استاد عالی برای خودتان انتخاب کنید. اگر داخل ایران ساکن هستید و یا حتی به کشورهای دیگر مهاجرت کرده اید، از بین سایت های معرفی شده توصیه می شود معلم خصوصی خودتان را از ایران مدرس انتخاب نمائید. کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی در www.IranModares.com ارائه شده است و شماره تماس مستقیم اساتید را هم می توانید مشاهده نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 12799 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image