ارتباط مستقیم با 30599 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل

معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل

معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل

در این مقاله در رابطه با معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید معلم آنلاین داشته باشید می توانید از همین سایت ایران مدرس یک استاد خوب و عالی برای خودتان انتخاب کنید.

برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی که به صورت آنلاین یا به شیوه تدریس خصوصی در منزل آموزش ارائه می دهند بر روی عبارت معلم خصوصی آنلاین و حضوری کلیک کنید.

1- معلم خصوصی آنلاین ارزان تر است: اگر می خواهید کلاس های خصوصی شما با نرخ مناسبتری برگزار شود استفاده از تدریس خصوصی آنلاین را پیشنهاد می دهیم. اساتید تدریس خصوصی برای کلاس ها حضوری معمولا زمان زیادی را در مسیر از دست می دهند و این زمان برای کلاس های مجازی از دست نمی رود. در نتیجه بسیاری از اساتید تخفیف بسیار خوبی می دهند و حتی شاید کلاس آنلاین را با 50 درصد تخفیف هم برگزار نمایند. به صورت معمول کلاس های آنلاین 20 تا 30 درصد ارزانتر است.

حتما بخوانید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم

2- تدریس خصوصی آنلاین انعطاف بیشتری دارد: اگر معلم خصوصی آنلاین داشته باشید در هر زمانی می توانید کلاس خصوصی را برگزار کنید. شب امتحان ساعت 10 یا 11 شب هم می توانید جلسه رفع اشکال برگزار نمائید. در ضمن، با هر استادی و از هر کجای ایران و دنیا می توانید کلاس برگزار کنید. در کلاس های آنلاین می توان از فیلم، تصویر و پاورپوینت استفاده کرد و کلاس ها جذابیت بیشتری هم دارد. در هر صورت، کلاس های خصوصی آنلاین بسیار منعطف است و می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی یک معلم آنلاین خوب در کنار خودتان داشه باشید.



3- بازدهی تدریس خصوصی در منزل بیشتر است: در کنار مزایایی که برای کلاس های اینترنتی و مجازی گفته شد، می توان به این نکته اشاره کرد که کلاس های تدریس خصوصی در منزل بازدهی بیشتری دارد. هزینه کلاس های آنلاین 20 تا 30 درصد کمتر است و شاید بتوان گفت بازدهی کلاس های حضوری هم 20 تا 30 درصد بیشتر می باشد. در کلاس های خصوصی در منزل توسط خانم و آقا استاد رو در رو با شاگرد خودش حرف می زند و از زبان بدن هم برای انتقال مفاهیم استفاده می کند. در کلاس های حضوری استاد حرکات شاگرد را با دقت زیر نظر دارد و می تواند خوب متوجه شود شاگرد چه مقدار از مطلب را متوجه شده است.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟

4- در ایام کرونایی داشتن معلم آنلاین مناسب تر است: فرق نمی کند که می خواهید معلم خصوصی ریاضی داشته باشید یا مثلا مبحث اوربیتال را با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی شیمی یاد بگیرید، در هر صورت، در ایام کرونایی استفاده از کلاس های آنلاین مناسب تر می باشد. با استفاده از این کلاس ها تماس ها به حداقل رسیده و سلامتی شاگرد و معلم تضمین می شود. البته حتی اگر کرونا شیوع پیدا نمی کرد هم باز به دلایل بهداشتی می توان گفت که کلاس های خصوصی اینترنتی ارجحیت دارد. اما در هر صورت، در شرایط کنونی اکثر اساتید و شاگردها خودشان هم ترجیح می دهند از کلاس های مجازی استفاده کنند و سلامت افراد در اولویت اول قرار دارد.





5- برای کلاس آنلاین باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید: اگر برای فرزند خودتان می خواهید معلم خصوصی دبستان داشته باشید و یا برای یادگیری فیزیک خودتان قصد دارید معلم خصوصی فیزیک به صورت آنلاین داشته باشید یا هر درس دیگری را خوب یاد بگیرید، در هر صورت، استفاده از این کلاس ها مستلزم این است که اینترنتی با سرعت بالا داشته باشید. جهت استفاده بهتر از سامانه آموزش مجازی و کلاس های انلاین، به اساتید، دانش آموزان و دانشجویان پیشنهاد می‌شود حین برگزاری جلسات درسی چند اپراتور اینترنت مختلف را آماده استفاده داشته باشند. چنانچه اپراتور مورد استفاده دچار اختلال قطع و وصلی صدا شد از اپراتور جایگزین جهت ادامه مشارکت در کلاس استفاده شود.

مطالعه
قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی هم مفید است.

6- اساتید از کلاس مجازی بیشتر استقبال می کنند: فرض کنید که می خواهید معلم ریاضی انلاین داشته باشید، مسلما اساتید هم از کلاس های اینترنتی و مجازی بیشتر استقبال می کنند. برای معلم های خصوصی بحث رسیدن به کلاس و ماندن در ترافیک در شهرهای بزرگ مانند تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز و .... معضل بزرگی است. کلاس های مجازی بسیار از این نظر مفید است. بسیار پیش آمده است که یک استاد و معلم تدریس خصوصی برای برگزار کلاس 90 دقیقه ای به اندازه 2 ساعت در مسیر رفت و برگشت کلاس زمان را از دست داده است. کلاس های اینترنتی از این نظر بسیار مفید و بی نظیر است. نکته دیگر اینکه برای معلم های ساکن شهرهای کوچک استفاده از کلاس های اینترنتی باعث شده است بازارکار تدریس خصوصی برای ایشان از شهر محل سکونت خودشان به کل ایران و جهان گسترش پیدا کند و این عالی است. بسیاری از اساتید داخل ایران از کشورهای دیگر مانند کانادا، ایتالیا، آلمان، نروژ، مجارستان، روسیه، کویت، دانمارک، سوئد، ترکیه، افغانستان و ... شاگرد جذب کرده اند و این مزیت کلاس های اینترنتی است.




7- کلاس های خصوصی آنلاین را می توان ضبط نمود: مسلما اگر بتوانید یک استاد نزدیک به خودتان را پیدا کنید کلاس های تدریس خصوصی در منزل بازدهی بسیار خوب و بالایی دارد. اما در هر صورت، مزیت هایی که برای کلاس های آنلاین توضیح داده شد هم کم نیست. نظر شما در باره اینکه بتوانید کلاس خصوصی را ضبط کنید و فیلم آن را داشته باشید و با پرداخت همان یک بار هزینه تدریس چندین بار بتوانید مطالب را نگاه کنید و آموزش ببینید، چیست؟ در کلاس های انلاین می توانید از کلاس فیلم بگیرید و بعدا دوباره آن را ببینید. به این ترتیب مطالب بهتر برای شما جا می افتد و نتجه بهتری هم خواهید گرفت. بنابراین، از این نظر داشتن معلم خصوصی آنلاین مزیت بزرگی به حساب می آید. کلیک کنید: مشاهده فیلم های تدریس خصوصی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2468 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image