ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم

چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم

چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم

در این مقاله در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی به صورت آنلاین و اینترنتی و چگونگی داشتن تدریس آنلاین online توضیح داده می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی یا گروهی به صورت مجازی و آنلاین فعالیت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟


پیشنهادهایی برای جذب شاگرد اینترنتی و آنلاین


اگر می خواهید تدریس خصوصی آنلاین داشته باشید و به عنوان یک معلم آنلاین موفق در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید در مرحله اول باید بتوانید شاگرد جذب کنید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت آنلاین و اینترنتی قاعدتا باید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بتوانید شاگرد جذب کنید.


در حقیقت در حال حاضر جذب شاگرد مرحله مهم تری به نسبت تدریس آنلاین است. برای اینکه بتوانید شاگرد جذب کنید راهکارها و روش های متعددی وجود دارد. اولین و شاید بهترین راهکار درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. با درج تبلیغ در این وب سایت مشخصات شما توسط تمام متقاضیان تدریس خصوصی از کل جهان دیده خواهد شد. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد.


اگر می خواهید ریاضی را به صورت آنلاین تدریس کنید درج تبلیغ در سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com هم می تواند برای جذب شاگرد مفید باشد. می توانید از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد استفاده نمائید. برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید و در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید. برگزاری کلاس آنلاین کار سختی نیست ولی جذب شاگرد را باید خوب انجام دهید. بعد از جذب شاگرد می توانید با روش های مختلفی تدریس آنلاین را انجام دهید که در ادامه توضیح داده می شود.


مطالعه کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و هزینه کلاس online زبان


انواع روش ها و راهکارهای برگزاری کلاس و تدریس آنلاین



روشهای تدریس مجازی و برگزاری کلاس مجازی یا وب کنفرانس web conference با استفاده از نرم افزار آموزش مجازی LMS (ال ام اس) به این صورت است:


۱- کلاس مجازی یا وب کنفرانس web conference یا جلسات آنلاین ویژه سازمان های بزرگ: این راه، گران‌ترین و زمان‌برترین روشی است که می‌توانید انتخاب کنید. حتی اگر سفارش ساخت چنین سیستمی را بدهید، قطعا بابت آن هزینه زیادی از شما خواهند گرفت و حداقل شش ماه طراحی آن طول خواهد کشید.


۲- تدریس مجازی با وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی ویژه مؤسسات متوسط و کوچک: می‌توانید از نرم‌افزارهای آماده بر روی یک سرور اختصاصی استفاده کنید.هر چند نرم‌افزارهای مختلفی برای برگزاری کلاس مجازی وجود دارد، اما این روزها غول همه آن‌ها که اکثر مؤسسات از آن استفاده می‌کنند،  Adobe Connect است.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: مزایا و چالش های آموزش و تدریس خصوصی آنلاین و مجازی


۳- وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی یا جلسات برخط  Online ویژه مؤسسات کوچک و مدرسین: سایت‌هایی در ایران وجود دارند که ادوبی کانکت را بر روی سرور خود نصب کرده‌اند و شما می‌توانید برای برگزاری کلاس، با هزینه‌ی کمتر، از سرورهای آن‌ها کمک بگیرید. اما سایت‌هایی هم هستند که از ادوبی کانکت استفاده نمی‌کنند و خودشان یک سیستم سفارشی برای برگزاری کلاس آنلاین طراحی کرده‌اند و خدمات سایتشان را به شما می‌فروشند.


۴- ارزان‌ترین روش برای برگزاری وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی: استفاده از نرم‌افزار TeamViewer و مشابه‌های آن (منبع: pafcoerp.com)



معرفی سرویس‌های آموزش مجازی و وب‌کنفرانس مکتب لایو


شرکت مبین وان همواره تلاش نموده است تا با ارایه‌ی خدمات نوآورانه‌ی گوناگون به پیشرفت زیست‌بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور کمک کرده و دنیایی بهتر را برای ایرانیان خلق کند. در همین راستا و به منظور ارایه‌ی خدمات بهینه در زمینه‌ی سرویس‌های آموزش مجازی و وب‌کنفرانس؛ این شرکت با اتکا بر دانش، مهارت و استفاده از پلتفرم‌های قدرتمند بین‌المللی توانسته است بستری مناسب و استاندارد را برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و نیز اساتید محترم کشور در قالب پلتفرم سامانه‌ی آموزشی مکتب لایو فراهم آورد.


بر اساس این گزارش، از امکانات این سامانه می‌توان به ترافیک نیم‌بها، رابط کاربری و استفاده‌ی آسان بدون نیاز به اپلیکیشن، امکان پخش زنده‌ی جلسات برای عموم به صورت کاربر میهمان و تبادل کامنت، امکان چندین ویدیو همزمان به صورت full HD، مدیریت جامع کاربران، سرعت و امنیت بالا، پشتیبانی 24 ساعته و نیز امکان بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از خدمات اشاره کرد. لازم به ذکر است، در سامانه‌ی مکتب لایو تمامی جلسات با هر مدت زمانی قابلیت ضبط با بالاترین کیفیت و در تمام زمان برگزاری نشست وبینار را داشته و امکان دانلود نیز پس از جلسه به راحتی امکان پذیر است. همچنین جلسات ضبط شده به منظور استفاده‌ی متقاضیان برای مدت دو هفته بر روی سرورها باقی می‌ماند. گفتنی است، این سامانه در دامنه‌ی کلاس آنلاین maktablive.ir با امکاناتی بی‌نظیر و تعرفه‌ای عادلانه در دسترس همگان قرار دارد.


مطالعه کنید: تدریس خصوصی آنلاین ریاضی و شماره معلم خصوصی آنلاین ریاضی



ابزارها و نرم افزارهایی برای امکان تدریس آنلاین


نرم‌افزارهایی وجود دارند که امکان تدریس آنلاین یا مدرسه آنلاین یا همان کلاس‌های مجازی را فراهم می‌‌کنند برخی از این نرم‌افزارها رایگان و برخی دیگر مستلزم پرداخت هزینه هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها تدریس یک درس را طراحی کرد. هرچند استفاده از برخی از این نرم‌افزارها نیازمند سطح بالاتری از دانش و شایستگی‌های دیجیتال است. از محیط‌هایی که امکان تدریس آنلاین را فراهم می‌کنند می‌توان به نرم‌افزار مودل ( Moodle ) و Edmodo اشاره کرد که مودل به زبان فارسی نیز قابل‌دسترسی است.


برای استفاده از امکانات این محیط‌‌ها برخی از سایت های معتبر داخل ایران آموزش‌هایی را تهیه کرده اند که با جستجو در اینترنت قابل‌دسترسی هستند. اما پیشنهاد می‌شود که از محیط‌هایی استفاده شود که به زبان فارسی تهیه شده‌اند. لازم به ذکر است محیط ‌‌‌های مدرسه آنلاین یا کلاس‌های مجازی نیز به زبان فارسی در کشور ما طراحی شده است که در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که https://www.skyroom.online/ یکی از این موارد است. ضمناً https://www.adobeconnect.ir/ نیز می‌تواند توسط همکاران برای ارائه کلاس ‌‌های مجازی به کار رود. (منبع: تسنیم)


مراحل لازم برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین


برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آنلاین مراحل زیر را مد نظر داشته باشید:
1- کلیک بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه از سایت ایران مدرس
2- تکمیل فرم ثبت نام و ورود به پنل کاربری در www.IranModares.com
3- کلیک بر روی ثبت آگهی تدریس خصوصی در پنل کاربری و نوشتن متن آگهی
4- انتخاب عکس پرسنلی مناسب و شیک و نوشتن کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغ
5- درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه برای حصول بازدهی بیشتر
6- ثبت فیلم نمونه تدریس به منظور جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس آنلاین
7- مطالعه در زمینه ابزارهای مناسب برای برگزاری کلاس آنلاین و انتخاب ابزار مناسب


آموزش و تدریس خصوصی آنلاین و مزایای آن


آموزش آنلاین (Online Education) شیوه‌ای نوین از آموزش مجازی است که با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل، وبلاگ، وب‌سایت و نرم‌افزارها در بستر شبکه‌های کامپیوتری خصوصا اینترنت، محتوای آموزشی را در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد. در آموزش آنلاین، مدرسین و کارآموزان از طریق اینترنت و به صورت همزمان (Synchronous) با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می‌رسانند. المان‌های این نوع آموزش انواع عناصر چند رسانه ای ازجمله گرافیک، صدا، تصویر و صفحات وب‌ است که همه از طریق یک مرورگر اینترنتی قابل‌دسترس هستند و جایگزین اجزای کلاس درس سنتی شده‌اند.


در این شیوه علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره‌ای، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون‌ها و آزمایش‌ها برای دانش‌آموزان این سبک از آموزش فراهم است. تعاملات بین مدرس و دانش‌آموزان نیز از طریق ابزار چت امکان‌پذیر است. آموزش آنلاین به طور معمول به تناسب نیازهای یادگیری خاص هر فرد قابل تنظیم است. بنابراین، این نوع آموزش تقریباً در هر زمان و هر مکان می تواند انجام شود؛ درصورتی‌که دسترسی به یک رایانه و اینترنت با سرعت مناسب فراهم باشد. منبع: اسکای روم


حتما بخوانید: انتخاب انلاین معلم خصوصی



کلاس زبان آنلاین با اسکایپ


سوالی که شاید در ذهن خیلی ها مطرح بشود این است که اگر مثلاً می شود بصورت حضوری در دوره تافل شرکت کرد، چرا باید کلاس آنلاین را انتخاب کنیم؟ کلاس های آنلاین مزیت های فراوانی دارند که آنها را برای خیلی از دانشجو ها بسیار جذاب تر از کلاس های حضوری می کند. به عنوان مثال، برای شرکت در کلاس های آنلاین نیازی نیست از منزل خودتان خارج شوید. بنابراین اگر در یک کلانشهر زندگی می کنید، نیازی نیست برای رفتن به کلاس زبان و برگشتن به خانه ساعت های زیادی را در ترافیک و آلودگی تلف کنید. از طرف دیگر، به محض اینکه کلاس شما تمام شود، می توانید به کارهای دیگر خودتان برسید، مطالعه کند و هر کار دیگری که دوست دارید. یعنی، نه تنها راحت تر در کلاس زبان خودتان شرکت می کنید، بلکه زمان بیشتری برای مطالعه و لذت بردن از زندگی خودتان خواهید داشت!


اگر یک گوشی هوشمند داشته باشید که از شبکه نسل چهارم پشتیبانی کند، شما با خرید یک سیم کارت ایرانسل می توانید به راحتی در هر کلاس آنلاینی شرکت کنید. البته اول باید چک کنید آیا ناحیه ای که در آن زندگی می کنید تحت پوشش شبکه نسل چهارم هست یا نه. گاهی به علت ساخت و ساز های غیر اصولی و کور شدن آنتن های مخابراتی بخش هایی از شهر ممکن است کیفیت خوبی از شبکه نسل چهارم نداشته باشند. منبع: zabanplus.com


مطالعه مقاله قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی هم مفید است.


راهنمای ورود به سامانه شاد برای تدریس آنلاین


فرآیند ورود به سامانه شاد طی سه مرحله از سوی مدیر مدرسه، معلم ها و دانش آموزان انجام می شود. ورود به سامانه شاد، نیاز به نصب برنامه شاد و یا ثبت نام در نسخه تحت وب این سامانه دارد. - ثبت نام و ورود به گروه های کلاسی در شبکه شاد: اپلیکیشن شاد برای تمامی مقاطع تحصیلی در دسترس می باشد و مدارس کلاس های درسی خود را از طریق این نرم افزار برگزار می کنند. دانش آموزان به منظور احراز هویت در سامانه شاد می بایست ابتدا نرم افزار سامانه شاد را از طریق نشانی اینترنتی shaddl.medu.ir دانلود کنند و یا از طریق نسخه تحت وب سامانه شاد به نشانی shadweb.iranlms.ir اقدامات لازم را انجام دهند.


تمامی مدارس موظف هستند، برنامه آموزشی کلاس هایی که ساعت آن ها با آموزش تلویزیونی تداخل دارند را دانلود کنند و با بارگذاری آن ها در سامانه شاد، دسترسی را برای تمامی دانش آموزان سهولت ببخشند. در نتیجه می توان گفت برای دانش آموزی غیبت محسوب نمی شود اما او باید در مهلت معینی نسبت به دریافت و مشاهده محتوای آموزشی موجود در شبکه آموزشی دانش آموزی، اقدام کند. منبع: موج نیوز


بهترین های نرم افزار کلاس مجازی برای آموزش آنلاین


Newrow Newrow Smart در لیست بهترین نرم افزار دوره های مجازی برای  آموزش آنلاین است که در وبلاگ Newrow منتشر شده است. Vedamo ودامو  یک سیستم عامل کلاس انلاین و سیستم مدیریت یادگیری است که برای تدریس آنلاین ساخته شده است. BigBlueButton یکی از اولین ورودی های بازار نرم افزار کلاس مجازی بود. این پروژه از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک پروژه منبع باز در دسترس قرار گرفت! LearnCube نیز برای آموزش و تدریس بصورت آنلاین ساخته شده است. مانند سایر سیستم عامل های کلاس مجازی در این لیست، LearnCube مبتنی بر مرورگر است که شما را قادر می سازد کلاس های مجازی را بدون نیاز به بارگیری نرم افزار شخص ثالث ؛بارگیری کنید یا به Flash تکیه کنید. Electa Live نرم افزار کلاس آنلاین و سیستم مدیریت یادگیری را برای دوره های آنلاین فراهم می کند.


کلاس مجازی از کراس پلتفرم پشتیبانی می شود. Adobe Connect حامل استانداردهایی برای نرم افزار کلاس مجازی بوده که شاهد رشد شایانی در آموزش عالی بود. نسخه مبتنی بر وب ؛امروز هنوز به Flash احتیاج دارد ، اما یک نسخه بارگیری مشتری برای دور زدن الزامات Flash وجود دارد. کلاس انلاین WizIQ ؛ کلاس مجازی مبتنی بر مرورگر را با گزینه Flash و WebRTC فراهم می کند. برای ملحق شدن به جلسه ؛شما نیاز به بارگیری نرم افزار اضافی ندارید. منبع: tehranserver.ir


مطالعه کنید: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل


تدریس اینترنتی برای اساتید دانشگاه آزاد


به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ورود اساتید به کلاس‌های مجازی کمی با دانشجویان فرق دارد. از آنجائی که تعداد زیادی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درگیر کلاس‌های الکترونیکی هستند در این مطلب آموزش‌های ضروری به اساتید ارائه شده است. اساتید برای نصب نرم‌افزارهای موردنیاز بر روی سیستم رایانه، باید ابتدا نرم‌افزار Connect Adobe، نصب شود. نرم‌افزار مرورگر FireFox نیز به‌طور کامل نصب شده و پس از اطمینان از بسته بودن مرورگر FireFox، می‌توان نرم‌افزار Player Flash را نیز نصب کرد. باید توجه داشت که باید در مرحله پایانی نصب نرم‌افزار Player Flash، گزینه عدم به‌روزرسانی خودکار را انتخاب کرد چرا که ممکن است در هنگام فرایند استفاده از سامانه آموزش مجازی، این نرم‌افزار به‌طور خودکار به‌روزرسانی شده و با تغییر نسخه نرم‌افزار، مشکلاتی در اجرای برنامه ایجاد شود.


در خصوص دستگاه موبایل نیز لازم است تنها دو نرم‌افزار مرورگر FireFox و نرم‌افزار Connect Adobe که از مرکز دانلود مخصوص موبایل برداشته شده است نصب شود. درصورتی‌که به هر دلیل، نصب و استفاده از نرم‌افزارهای اشاره‌شده در دستگاه رایانه کاربران، مشکلات فنی نامشخصی داشته باشد که با رعایت نکات اشاره‌شده در این بخش نیز برطرف نشود، کاربر می‌تواند با دانلود نرم‌افزار AnyDesk از مرکز دانلود و نصب آن بر روی دستگاه رایانه خود، ضمن هماهنگی با پشتیبان فنی مربوطه، ID نشان داده‌شده بعد از اجرای برنامه AnyDesk را برای پشتیبان ارسال تا پشتیبان به‌صورت کنترل از راه دور، به دستگاه رایانه کاربر دسترسی پیدا کند.


تجربه یک دانشجو از کلاس های آنلاین


«مونا» که از دانشجویان یک دانشگاه دولتی است و زیست‌شناسی می‌خواند، با وجود اینکه معتقد است کلاس‌های آنلاین هیچ وقت به پای کلاس‌های حضوری نمی‌رسند، نگاه مثبتی به این کلاس‌ها دارد و در این‌باره توضیح می‌دهد: «بعضی از کلاس‌ها کیفیت خوبی دارند. مثلا امروز کلاس ژنتیک پایه داشتم. استاد همان طور که در کلاس حضوری اسلاید می‌آورد و توضیح می‌داد، در کلاس مجازی هم همین کار را کرد و من احساس کردم سر کلاس درس حقیقی حاضرم اما واقعا همه درس‌ها قابلیت اینکه مجازی باشند را ندارند. مثلا درس شیمی آلی را نمی‌شود مجازی گذراند چون استاد در کلاس حضوری فرمول‌ها را روی تخته می‌کشید و توضیح می‌داد اما در کلاس مجازی صرفا یکسری اسلاید به دستمان می‌رسد که اصلا نمی‌دانیم چطور کشیده شده‌اند.


بعضی از کلاس‌های رشته ما بیشتر جنبه سخنرانی دارند که می‌توان آنها را به صورت آنلاین هم گذراند گرچه بحث پرسش و پاسخ دانشجو و استاد مثل کلاس‌های حضوری نیست با این حال بعضی استادها گروه تشکیل داده‌اند و به سوالات دانشجوها جواب می‌دهند. من فکر می‌کنم بیشتر کلاس‌های آنلاین رشته‌ای که می‌خوانم هیچ فرقی با کلاس‌های حضوری‌مان ندارند چون شیوه درس خواندن من به‌شخصه طوری است که بدون حضور در کلاس هم می‌توانم پیش بروم اما شیوه‌های درس خواندن دانشجوها متفاوت است و خیلی‌ها بدون حضور استاد نمی‌توانند درس بخوانند. مشکل اصلی رشته تحصیلی من کلاس‌های آزمایشگاهی است.


ما چند واحد آزمایشگاه داریم که همه‌شان هم پیش‌نیازند و فعلا برگزار نمی‌شوند. قرار شده بعد از شروع دوباره دانشگاه‌ها به شکل کارگاه‌های فشرده برگزار شوند و این اتفاق خودش مشکل دیگری است. مثلا ما در میکروبیولوژی رنگ‌آمیزی گرم را می‌خوانیم که آن را در آزمایشگاه به صورت عملی انجام می‌دهیم اما وقتی کلاس‌های آزمایشگاهی برگزار نمی‌شوند و کلاس‌های دیگر به صورت مجازی برقرارند، استاد، درس را توضیح می‌دهد و ما مجبوریم در یک کارگاه یک‌روزه حجم زیادی از مطالب را که مشخص نیست تا آن زمان در ذهنمان مانده یا نه، به صورت عملی انجام بدهیم. منطقی‌تر این است که کلاس‌های آزمایشگاهی را به ترم بعد موکول کنند تا اینکه بخواهند در یک روز مطالب را به صورت فشرده به ما منتقل کنند.» منبع: ایسنا


مطالعه سایت تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی هم مفید است.



آموزش آنلاین در دنیا


در جوامع بین الملل، افزایش سرعت اینترنت و پهنای باند از یک سو و پدیدار شدن پلتفرم ها و نرم افزار های تخصصی از سوی دیگر، باعث شکل گیری چهره جدیدی از آموزش مجازی (یعنی آموزش آنلاین) شد. آموزش آنلاین  به دلیل بهبود آشکار در زیرساخت باعث ایجاد تعامل حداکثری میان دانشجویان و مدرسین می شود و همین امر باعث شد تا شاهد خلاقانه‌ترین متدها و دوره های آموزشی در سرتاسر جهان باشیم . امکاناتی که آموزش آنلاین به آموزش مجازی اضافه کرد به مدرسین این اجازه را می دهد تا ضمن برقراری ارتباط مستقیم صوتی و تصویری با دانشجویان هرگونه  محتوا  اعم از ویدئو، عکس، متن، صوت و غیره را به اشتراک بگذارند.


بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر در دنیا با برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و استفاده از پلتفرم های ارزشیابی آنلاین می توانند در سرتاسر جهان دانشجو بپذیرند  و پس از پایان دوره آموزشی به آن ها مدارک معتبر اعطا نماید. مزایای آموزش آنلاین چیست؟ شما محدود به دانشجویان شهر خود نیستید و از هرجای کشور (و حتی دنیا) می توانید دانشجو داشته باشید. امکان برگزاری کلاس ها را در هر ساعت از شبانه روز دارید. کلاس ها را می توانید با هزینه کمتر برگزار کنید و این یعنی افزایش درآمد برای شما. شما می توانید همزمان به هزاران نفر در پلتفرم آموزش آنلاین آموزش دهید. نگران کنسل شدن کلاس هایتان به دلایل مختلف پیش بینی نشده نخواهید بود.
جمع بندی: در این مقاله در رابطه با تدریس و آموزش آنلاین و روش ها و راهکارهایی که برای تدریس آنلاین وجود دارد توضیح داده شد. اگر می خواهید محدودیت زمانی و مکانی نداشته باشید استفاده از کلاس های مجازی و اینترنتی بسیار مفید است. می توانید با ثبت نام در همین سایت ایران مدرس به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و با نرم افزارهایی مانند اسکایپ و یا حتی واتس آپ یا روش های گفته شده در بالا به صورت آنلاین و اینترنتی کار تدریس را انجام دهید.


توجه کنید که برای موفقیت در کار و شغل تدریس به صورت آنلاین یا حضوری باید دروس تدریسی خودتان را با علاقه انتخاب نمائید و در ضمن همواره در حال یادگیری باشید به گونه ای که بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. کلاس های آنلاین اگر توسط استاد مجرب و با سواد برگزار شود می تواند به اندازه کلاس های خصوصی و حضوری موثر و مفید باشد.


عبارت های کلیدی: سایت برای تدریس آنلاین، سایت تدریس آنلاین رایگان، همکاری در تدریس انلاین، روش تدریس آنلاین در واتساپ، نرم افزار تدریس آنلاین، تدریس آنلاین ابتدایی، ثبت نام تدریس انلاین، چگونه انلاین زبان تدریس کنیم


گردآوری: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 40365 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image