ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر

کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر

کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر

از کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر، موفقیت در درس و تحصیل، افزایش معدل، موفق شدن در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری می توان استفاده کرد. اگر تا به حال استفاده از این کلاس ها را به عنوان یک راهکار خوب و متفاوت در نظر نداشته اید می توانید برای یک بار هم که شده است در چنین کلاس هایی شرکت کنید و تاثیر مثبت آن را ببینید.


کلاس خصوصی و نمره بهتر


کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری دروس مختلف بسیار مفید است. این کلاس ها در حقیقت شخصی سازی می شود و به هیمن دلیل می تواند بسیار موثر باشد. به عنوان توضیح بیشتر در این کلاس ها چون مطالبی که ارائه می شود را خودتان تعیین می کنید و حتی معلمی که در کلاس حضور دارد را خودتان انتخاب می نمائید و می توانید از بین بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی معلم خودتان را انتخاب کنید، در نتیجه بازدهی این کلاس ها بسیار بالا است. نقش این کلاس ها برای بسیاری از افراد در موفقیت در تحصیل بسیار چشمگیر است.


بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان با شرکت در چنین کلاس هایی از حالتی که حتی می خواسته اند درس و تحصیل را ترک کنند به حالت متوسط و حتی بسیار خوب برگشته اند. اگر شما در درس های خودتان ضعیف هستید و می خواهید تقویت شوید، اگر متوسط هستید و می خواهید خوب شوید و اگر در سطح خوبی هستید و می خواهید شاگرد اول شوید و نمرات عالی بگیرید می توانید از اساتیدی که به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید. برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی حرفه ای و متخصص که در همین سایت ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران) ثبت نام کرده اند بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی کلیک نمائید.


این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی در منزل چگونه مشخص می شود؟


تدریس خصوصی در ایران مدرس


در ایران مدرس ارتباط شما با اساتید و مدرسین تدریس خصوصی به صورت مستقیم خواهد بود و می توانید شماره تماس اساتید را ببینید، رزومه های آنها، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل استاد و مدرک تحصیلی و در کنار همه ی این موارد قیمت درخواستی هر مدرس برای کلاس را مشاهده کرده و در نهایت معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند.


برای برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی و استفاده از این کلاس ها برای افزایش معدل، گرفتن نمرات بهتر و یا هر هدف دیگری باید مواردی را هم در نظر بگیرید. فقط اینکه در کلاس های خصوصی شرکت کنید کافی نیست. این کلاس ها برای کمک به پیشرفت در تحصیل موفق است به شرط اینکه اولا کلاس های اصلی خودتان را هم شرکت کنید و در کلاس های خودتان غیبت نکیند.



استفاده صحیح از تدریس خصوصی


بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان در طول ترم نه درس می خوانند و نه به صورت مرتب در کلاس های خودشان شرکت می کنند. در ضمن، وقتی در کلاس های خودشان شرکت می کنند فقط برای حضور غیاب حاضر می شوند و به درس گوش نمی دهند. چون امید این را دارند که بعدا در کلاس های خصوصی شرکت می کنند. این روند درست نیست. هر کدام از این کلاس ها فواید و مزایای خودش را دارد. اتفاقا کلاس های تدریس خصوصی تکمیل کننده کلاس های مدرسه و دانشگاه است و این دو در کنار هم بسیار مفید است. البته ممکن است شما مثلا در درس ریاضی اشکال پایه ای داشته باشید و یا معلم ریاضی شما در کلاس های مدرسه یا دانشگاه خوب درس ندهد. در این حالت شاید کلاس های اصلی خودتان خیلی مفید نباشد. چون وقتی مباحث پایه ای را خوب بلد نباشید مطالبی که در ادامه استاد درس می دهد را هم متوجه نمی شوید. در این حالت باز هم در کلاس های اصلی حاضر باشید. حتی اگر در کلاس 30 درصد مطالب را یاد بگیرید و بتوانید یک جزوه خوب بنویسید باز هم خوب است و بعدا در کلاس های خصوصی می توانید مباحث تکمیلی و پایه ای را آموزش ببینید.


تدریس خصوصی و جهش تحصیلی


استفاده از کلاس ها و جلسات تدریس خصوصی برای جهش تحصیلی هم می تواند بسیار مفید باشد. جهش تحصیلی به این معنی است که به نسبت نتایجی که همیشه خودتان می گرفته اید تفاوت قابل ملاحظه مثبتی را ببینید. به عنوان مثال فرض کنید شما در درس فیزیک همیشه نمره ای که می گرفته اید حدود 14 و 15 بوده است. با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک و در کنار داشتن یک معلم خوب می توانید در نتایج خودتان تفاوت بسیار مشخص و خوبی را ایجاد کنید. حتی می توانید به 20 گرفتن در این درس و یا هر درس دیگری امیدوار باشید. یا برای کسب درصد بالا در شیمی کنکور می توانید از کلاس های تدریس خصوصی شیمی استفاده نمائید. به هر حال این به خودتان بستگی دارد که برای چه دروسی از این کلاس ها استفاده نمائید. اگر می خواهید معدل خودتان را افزایش دهید باید بررسی کنید در کدام درس ها ضعف بیشتری دارید و برای آن دروس بیشتر از کلاس استفاده نمائید. ممکن است برای درس زبان انگلیسی یکی دو جلسه کلاس خصوصی زبان برای رفع اشکال داشته باشید ولی مثلا در درس هندسه اشکالات بیشتری داشته باشید و در طول ترم 10 جلسه تدریس خصوصی هندسه داشته باشید.


برای بعضی از دروس هم شاید اصلا شرکت در این کلاس ها را لازم نداشته باشید. اگر در مقطع دانشگاه تحصیل می کنید و مثلا مهندسی برق می خوانید اگر با استادی کلاس ها را هماهنگ کنید که خودش با شما هم رشته باشد برای همه ی دروس کم و زیاد و به تناسب نیاز می توانید با ایشان کلاس ها را هماهنگ کنید و لازم نیست مدرسین متعددی داشته باشید. در مقطع متوسطه هم معمولا اساتیدی که ریاضی درس می دهند فیزیک را هم تدریس می کنند.


انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران در هر زمینه ای و هر رشته ای و برای هر درسی در هر جای ایران می توانید معلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید (مشاهده لیست مدرسین). بسیاری از اساتید به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و اطلاعات خودشان را در این سایت ثبت نموده اند و در ضمن، همانطور که گفته شد، شماره تماس اساتید هم در این سایت ارائه شده است و ارتباط شما با مدرسین به صورت مستقیم خواهد بود. علاوه بر ارائه لیست کامل اساتید تدریس خصوصی، در این وب سایت مقالات متعددی ارائه شده است که برای بهتر نتیجه گرفتن از این کلاس ها می تواند کمک کننده باشد.


استفاده عالی از کلاس خصوصی


به عنوان مثال مطالعه مقاله راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی یا استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی در این زمینه مفید و موثر است. اگر می خواهید نمرات بهتر و حتی نمره 20 بگیرید مطالعه این مقالات مفید است. نکته دیگر اینکه در رابطه با دلایل تدریس بهتر اساتید در کلاس های خصوصی می توان گفت که چون در این کلاس ها فقط یک نفر شاگرد حضور دارد و استاد می تواند با پرسیدن سوال هایی سطح درسی و تحصیلی شاگرد خودش را متوجه شود، در نتیجه مطالب ارائه شده را می تواند کاملا مناسب انتخاب کند و در نهایت اثر بخشی کلاس ها بیشتر خواهد شد. در کلاس های گروهی ممکن است یکی از دانش آموزان یا دانشجویان بار دوم باشد که درس را اخذ می کند و مطالبی که معلم ارائه می کند برایش تکراری به نظر برسد و فرد دیگری شاید اشکالات پایه ای دارد و به نظرش برسد که مطالب خیلی سخت است.


در هر صورت، در این کلاس های گروهی استاد و معلم مطالب مشخص و یکسانی را ارائه می دهد و ممکن است برای تمامی افراد 100 درصد مفید نباشد. در کلاس های خصوصی سطح کلاس و مطالبی که ارائه می شود قابل تنظیم و قابل تغییر است و حتی می توان تعداد جلسات و زمان و مکان برگزاری کلاس ها را تغییر داد.


موارد لزوم استفاده از تدریس خصوصی


ممکن است از خودتان بپرسید و یا این سوال پیش امده باشد که آیا لازم است همواره از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرد و اگر این کلاس ها نباشد نمی توان در درس و تحصیل موفق شد؟ اصلا اینطور نیست. اتفاقا در مقاله در چه مواردی نباید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرد؟ در رابطه با مواردی که نباید و یا لازم نیست در کلاس های خصوصی شرکت کنید توضیح داده شده است. ایم کلاس ها مانند کتاب کمک اموزشی است که البته مزایای بسیار زیادی به نسبت کتاب های کمک آموزشی دارد. ولی به هر حال ممکن است شخصی از آن استفاده کند و شخص دیگری استفاده از آن را لازم نبیند.


سخن آخر


اگر خودتان خیلی در درس و تحصیل موفق هستید به جای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توانید به عنوان معلم درس بدهید. ولی به هر حال اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق تر باشید، نمرات بهتری بگیرید، معدل خودتان را افزایش بدهید و یا یک زبان خارجی و نرم افزار و .... در زمان کم و با کیفیت بالا آموزش ببینید، در همه ی این موارد استفاده از کلاس ها و جلسات تدریس خصوصی را به عنوان یک امکان خوب در نظر داشته باشید. با مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی می توانید در رابطه با نحوه افزایش بازدهی این کلاس ها اطلاعات خوبی را بدست آورید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 619 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image