ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی

استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی

استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده می شود. کلاس های تدریس خصوصی هم مانند هر امکان دیگری باید به درستی مورد استفاده قرار بگیرد تا بهترین نتیجه را بگیرید.


استفاده بهینه تدریس خصوصی


یکی دو روز مانده به امتحان اگر بهترین مدرس را هم در کنار خودتان داشته باشید ولی اگر حجم زیادی از مطالب باقی مانده باشد نمی توان درس را تمام کرد. در چنین مواردی حتی اگر 10 ساعت در روز هم کلاس برگزار شود چون ذهن فرصت و زمان کافی برای دسته بندی مطالب ندارد در جلسه امتحان نمی توان از مطالبی که خوانده شده است استفاده کرد. خصوصا برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و یا در مقطع دانشگاه برای دروس پایه ای رشته های فنی و مهندسی مانند استاتیک، ایستایی، مدار، تحقیق در عملیات و .... زمان کافی باید در اختیار داشته باشید تا بتوانید مطالب را درک کنید و بر آن مسلط شوید. در کنار داشتن یک استاد و مدرس خصوصی خوب بسیار مفید است ولی کلاس های خصوصی معجزه نمی کند. باید به تناسب تعداد جلساتی که لازم دارید زودتر این کلاس ها را شروع نمائید.


مطالعه کنید: استفاده بهینه از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی


با حواس جمع در کلاس ها شرکت کنید


برای استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی و بهتر نتیجه دادن کلاس های خصوصی باید در این کلاس ها حواستان جمع باشد. پس اولین نکته این بود که اگر مثلا 10 جلسه لازم دارید از اواسط ترم شروع کنید. اگر یکی دو جلسه کلاس لازم است نزدیک به امتحان هم ایرادی ندارد.


نکته بعدی این است که در کلاس حواستان جمع باشد. کلاس ها را در زمان هایی برگزار کنید که خودتان سرحال تر هستید و بازدهی بیشتری دارید. البته باید استاد شما هم وقت داشته باشد ولی به هر حال سر حال بودن شما مهمتر است. در کلاس سوال بپرسید و تا مطلب را متوجه نشده اید از آن رد نشوید بهترین نتیجه کلاس های تدریس خصوصی وقتی حاصل می شود که خودتان متعهد باشید درس را یاد بگیرید، به ان علاقه نشان دهید و اگر مطلبی را متوجه نشدید سوال بپرسید.


مطالعه نمائید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشیم؟



برای مطالعه و مرور وقت بگذارید


وقتی می توانید از جلسات تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشید و نتیجه عالی بگیرید که در مرحله اول زمان کافی داشته باشید. پس دیر شروع نکنید. در مرحله بعد باید کلاس ها را جدی بگیرید. بنابراین به مدرس و معلم خودتان خوب گوش دهید و سوال بپرسید. در ادامه در فاصله زمانی بین کلاس ها تمرین حل کنید. حل تمرین و مسئله و مرور درس بسیار حیاتی است. به هر میزان خودتان در فاصله زمانی بین جلسات برای مرور درس بیشتر وقت بگذارید در نهایت خود کلاس ها هم مفیدتر خواهد بود.


مطالعه نمائید: مقاله در مورد تدریس و یادگیری


به هر حال وقتی خودتان درس را می خوانید و یا تمرینات را انجام می دهید بهتر برای شما مشخص خواهد شد که آیا درس را بلد هستید یا نه و اگر اشکالی داشته باشید خودش را نشان می دهد و جلسه بعد کلاس خواهید پرسید. اگر درس نخوانید و فقط در کلاس ها شرکت کنید، اشکالاتی که ممکن است داشته باشید مشخص نخواهد شد و همین اشکالات ممکن است در جلسه امتحان و یا کنکور مشکل ساز شود و باعث شود به نتیجه مطلوب نرسید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 661 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image