ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی

اگر می خواهید از کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را بگیرید ... اگر می خواهید در امتحانات و کنکور موفق شوید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


مطالعه نمائید: 10 بهترین معلم ریاضی جهان


نتیجه بهتر کلاس تدریس خصوصی


در این بخش در رابطه با راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی، فواید و مزایای تدریس خصوصی، نحوه استفاده بهتر از این کلاس ها برای بهتر نتیجه گرفتن در امتحان و ....توضیحاتی ارائه می شود. کلاس های تدریس خصوصی مانند هر امکان و ابزار دیگری برای اینکه نتیجه خوبی داشته باشد و بتوان از آن بهترین بازدهی را گرفت باید به درستی مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال، حالتی را در نظر بگیرید که دانش آموز یا دانشجویی تا یکی دو روز مانده به امتحان هیچ کاری انجام نداده است و یک مرتبه با استرس بالا یادش می افتد که امتحان دارد و سعی می کند در زودترین زمان ممکن با یک مدرس خوب کلاس را هماهنگ کند شاید نتیجه بگیرد.


اولا در ایام امتحانات مدرسین خوب و با تجربه معمولا وقت خالی ندارند و در نتیجه پیدا کردن معلم خصوصی خوب در چنین شرایطی سخت است. ثانیا دروس مختلف معمولا برای اینکه یاد گرفته شوند علاوه بر شرکت در کلاس به مرور و حل تمرین و مسئله و .... نیاز دارند. در نتیجه، در یکی دو روز مانده به امتحان بسیار سخت خواهد بود که بتوان نتیجه خوبی گرفت. حتی موکول کردن کلاس ها به یکی دو هفته مانده به امتحانات هم کار خوبی نیست. مگر اینکه برای رفع اشکال و جمع بندی باشد. بهترین توصیه این است که در طول ترم در کلاس های خصوصی شرکت کنید تا زمان کافی برای مطالعه دروس در بین جلسات داشته باشید. با استفاده صحیح از کلاس های تدریس خصوصی می توان امیدوار بود که در امتحان نمره خوبی گرفت و در کنکور یا هر آزمون دیگری موفق شد.


استفاده مفید از کلاس خصوصی


برای اینکه استفاده مفید از کلاس های خصوصی داشته باشید پس اولین نکته این است که با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز زود شروع کنید. اگر درس ریاضی را خوب بلد هستید و فقط اشکالات جزئی دارید ایرادی ندارد یکی دو روز مانده به امتحان کلاس تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید. ولی اگر در فیزیک اشکالات زیادی دارید، در کلاس های اصلی خودتان غیبت کرده اید، نحوه تدریس معلم و استاد اصلی خودتان را متوجه نمی شوید و یا به هر دلیل درس را نمی فهمید، مسلما تعداد جلسات بیشتری لازم است و کلاس های تدریس خصوصی فیزیک را در طول ترم برگزار نمائید. می توانید از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران برای هر درس و یا در هر مقطعی مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید (مشاهده لیست اساتید خصوصی).


برای پیشرفت در درس و تحصیل استفاده از کلاس های خصوصی می تواند کاملا مفید باشد به شرطی که موارد گفته شده در نظر گرفته شود. همانند کلاس های مدرسه و دانشگاه، کلاس های خصوصی هم باید جدی گرفته شده و تمریناتی که داده می شود را انجام دهید. خصوصا برای درس هایی که فرمولی هستند (مانند ریاضی و فیزیک و تا حدودی درس شیمی) حل تمرین و مسئله در زمان های بین کلاس های خصوصی بسیار مهم است. این کلاس ها وقتی بازدهی خواهد داشت که در کنار آن خودتان هم درس بخوانید و تمرینات را انجام دهید. برای افزایش تاثیر کلاس های خصوصی و به منظور گرفتن بهترین نتیجه از کلاس ها باید با یک معلم خصوصی خوب و با تجربه هم کلاس برگزار نمائید. هر چند ممکن است اساتید با سابقه با قیمت بالاتری کلاس ها را برگزار نمایند ولی به هر حال ارزشش را دارد و احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد شد.



تعداد کلاس منطقی در یک روز


نکته دیگری که باید لحاظ شود این است که در یک روز تعداد زیادی کلاس برگزار نکنید تا بازدهی آن کم نشود. اگر هم لازم شد مثلا دو جلسه کلاس خصوصی شیمی در یک روز داشته باشید در فاصله بین دو جلسه به اندازه کافی استراحت کنید تا کشش داشته باشید و مطالب را خوب متوجه شوید. اینکه گفته می شود کلاس های تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید اتفاقا یکی از فوایدی که دارد همین است که درس ها انباشت نمی شود و لازم نخواهد بود در ایام نزدیک به امتحانات مثلا در یک روز 4 جلسه کلاس داشته باشید.


در کنار این موارد، برای بهتر نتیجه گرفتن از کلاس ها، تلاش کنید هماهنگی کلاس را در زمانی از روز انجام دهید که خودتان سرحال تر هستید و مطالب را بهتر می فهمید. بعضی از افراد صبح ها اصلا بازدهی خوبی برای یادگیری مطالب ندارند و بعضی دیگر اتفاقا صبح که استراحت کرده اند مطالب را بهتر درک می کنند. این به خود شما و عادت هایی که دارید بستگی دارد. البته بعضا ممکن است مدرس یا معلم خصوصی شما محدودیت زمانی داشته باشد و نتوان همیشه در زمان مورد نظر کلاس داشت. ولی به هر حال تا جایی که ممکن است در زمان های با بازدهی بالای خودتان کلاس داشته باشید.


زمان مناسب شروع تدریس خصوصی


تمام مواردی که گفته شد بسیار مهم هستند ولی به هر حال با اطمینان می توان گفت مهمترین موارد این است که شرکت در این کلاس ها را به تاخیر نیندازید تا در بین جلسات زمان کافی برای درس خواندن داشته باشید و با خیال راحت در امتحان شرکت کنید و در ضمن خودتان هم متعهد شوید درس بخوانید. اگر دیدید که مطالب ارائه شده با آنچه که مورد نظر شما است فاصله دارد می توانید به مدرس خودتان بگوئید و یا حتی معلم جدیدی را جایگزین ایشان کنید. یکی از مزیتهای کلاس های خصوصی این است که می توانید معلم را خودتان انتخاب کنید.


برای داشتن بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مواردی که گفته شد را باید با هم در نظر بگیرید. برای دروسی که فرمول و رابطه دارند (مانند ریاضی و فیزیک) سعی کنید روی مطالب متمرکز شوید و تمرینات و مسائل زیادی را حل نمائید. حین حل تمرین و مسئله مشخص می شود در چه قسمت هایی اشکال دارید و می توانید این اشکالات را از معلم خصوصی خودتان بپرسید. فقط با حضور در کلاس نتیجه نمی گیرید. تلاش و کوشش خودتان هم لازم است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 695 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image