ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی

نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی

نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی

در این بخش در رابطه با نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. البته در مقالات دیگری هم که در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است.


افزایش بازدهی تدریس خصوصی


به عنوان مثال مطالعه مقاله استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی و چگونه بهترین استفاده را از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی داشته باشیم؟ در این زمینه مفید است. کلاس های تدریس خصوصی به خودی خود بسیار مفید و موثر است. البته دانش آموزان و دانشجویان و والدین آنها باید دقت کنند تا از این کلاس ها به درستی استفاده شود. مجموعه نکاتی به صورت زیر باید در نظر گرفته شود.


استفاده در کنار کلاس های مدرسه


1- کلاس های تدریس خصوصی را باید در کنار کلاس های مدرسه و دانشگاه مورد استفاده قرار داد و نه به جای آنها. کلاس های مدرسه و دانشگاه هم مزیت های بسیار زیادی دارد و در کنار کلاس های خصوصی می تواند تکمیل کننده هم باشند. در کلاس های گروهی اصل درس را یاد می گیرید و روی مباحث بحث و بررسی انجام می گیرد و در کلاس های خصوصی اشکالاتی که دارید و خاص خودتان است و مطرح کردن آن در کلاس های اصلی ممکن نیست برطرف می شود. در کلاس های مدرسه و دانشگاه سوال و جواب هایی انجام می شود و مدرس و معلمی که قرار است از شما امتحان بگیرد مهمترین مطالب را ارائه می نماید. بنابراین شرکت در این کلاس ها مفید و لازم است. در کنار آن با شرکت در کلاس های خصوصی می توانید در درس ها قوی تر شوید و رفع اشکال کنید.


مطالعه نمائید: 46 ویژگی مهم یک معلم خصوصی خوب


مطالعه و کلاس در طول ترم


2- اگر در طول ترم درس نخوانید و برگزاری کلاس ها را هم به ایام امتحانات موکول کنید ممکن است کار به جایی برسد که از دست معلم خصوصی شما هم کاری بر نیاید. بنابراین به اندازه کافی زود شروع کنید. اگر مدرس شما صد در صد هم بر مطالب مسلط باشد، برای انتقال مفاهیم به شما به زمان نیاز دارد. خودتان هم باید زمان کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. کلاس هایی که در طول ترم برگزار می شود بازدهی بسیار بیشتری دارد. در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و جمع بندی می توانید از این کلاس ها استفاده کنید. در طول ترم سعی کنید درس ها را تمام کنید.



مطالعه نمائید: بهترین استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی


مطالعه و حل تمرین زیاد


3- نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که داشتن معلم خوب، درس خواندن در طول ترم و برگزاری زود هنگام کلاس ها همه مهم است ولی از همه ی اینها مهمتر این است که خودتان هم برای یادگیری درس وقت بگذارید. به بیان دیگر کلاس های خصوصی وقتی مفید و موثر است که خودتان درس بخوانید. در غیر اینصورت زمان و هزینه خودتان را هدر ندهید. به جای درس خواندن نمی توان از این کلاس ها استفاده کرد بلکه در کنار شرکت در این کلاس ها باید درس هم بخوانید. به هر حال خیلی مهم است که درس ها را مرور نمائید. وقتی درس می خوانید خود جلسات هم مفیدتر خواهد بود. خودتان را جای معلم خصوصی بگذارید. فرض کنید شاگردی دارید که درس نمی خواندو هر جلسه مطالب جلسه قبل را هم فراموش کرده است. شاگرد دیگری هم دارید که هر جلسه با کلی سوال برمی گردد و درس را کامل خوانده است. به نظر شما کدامیک نتیجه بهتری می گیرد؟ مسلما شاگردی که درس می خواند. وقتی درس می خوانید تمام امکانات دیگر و از جمله کلاس های خصوصی در خدمت پیشرفت شما خواهد بود. اگر شما خودتان درس را مرور نکنید و تمرین حل نکنید هر کاری از جمله شرکت در کلاس بی فایده است.


حتما بخوانید: چرا از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 619 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image