ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران

بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران

بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران

اگر در جستجوی بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران هستید وب سایت حاضر (ایران مدرس) بهترین گزینه برای شما است. در این سایت تا سال 1403 بیش از 30000 معلم خصوصی ثبت نام کرده اند.


چرا سایت تدریس خصوصی ایران مدرس؟


در ایران مدرس بیش از 10000 مقاله آموزشی (در زمینه های مختلف از جمله نحوه مطالعه دروس مختلف، نحوه موفقیت در تحصیل و کسب رتبه خوب در کنکور، موفقیت در تدریس خصوصی، دلایل مفید بودن کلاس های خصوصی و ....)، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور رشته های مختلف، جزوات خلاصه شده و .... ارائه شده است و در این سایت یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. ایران مدرس یک سایت آگهی عمومی نیست و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد به همین دلیل بیش از 30000 مدرس تا سال 1403 در آن ثبت نام نموده اند. در این وب سایت مقالات بسیار زیادی هم در رابطه با استفاده بهتر از کلاس های خصوصی و اینکه چگونه می توان از این کلاس ها بهترین نتیجه را گرفت ارائه شده است. ایران مدرس بزرگترین و قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی و بزرگترین مرجع در این زمینه است. در هر زمینه ای و در هر شهر ایران می توانید معلم مورد نظر خودتان را در این سایت پیدا کنید. کافی است به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) و اسم درس یا شهر مورد نظر خودتان را جستجو کنید.


کلاس خصوصی برای کدام دروس؟


کلاس های تدریس خصوصی مسلما نه برای تمامی دروس لازم است و نه میزان مفید بودن کلاس ها برای دروس مختلف یکسان است. برای درس هایی مانند ریاضی، فیزیک، عربی، زیست، زبان انگلیسی و بعضی از دروس دانشگاهی استفاده از این کلاس ها مفیدتر است. بعضی از دروس مانند ادبیات و معارف و ... را خود دانش آموز یا دانشجو می تواند بخواند مگر اینکه بخواهد برای کنکور آماده شود و از کلاس های خصوصی این دروس برای کسب درصد بالاتر در کنکور استفاده نماید. از کلاس های تدریس خصوصی به دلایل مختلف می توان استفاده کرد.


حتما بخوانید: بهترین تدریس زبان انگلیسی با جزوه و فیلم رایگان


چرا استفاده از تدریس خصوصی؟


اولین دلیل استفاده از تدریس خصوصی و انگیزه اصلی برای شرکت در این کلاس ها می تواند این باشد که بخواهید در امتحانات نمرات بسیار بهتری بگیرید و یا ضعف ها و اشکالاتی که همواره با شما بوده است را برطرف نمائید. در بسیاری از موارد دانش آموز یا دانشجو سعی می کند معدل خودش را ارتقا دهد ولی موفق نمی شود. یا می خواهید مثلا ریاضی را در کنکور بالا 50 درصد یا بالای 80 درصد بزند ولی اشکالات زیادی دارد. در تمامی این موارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید و موثر است. در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ثبت نامی را می توانید مشاهده کنید و در این وب سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با اساتید در ارتباط باشید.



نکته ای که بسیار باید به آن اهمیت داده شود این است که صرفا با شرکت در کلاس های خصوصی همه ی مشکلات حل نمی شود. مدرسین خصوصی نه برای شما درس می خوانند و نه به جای شما در کنکور و امتحان شرکت می نمایند. بنابراین باید خودتان هم تلاش کنید و درس بخوانید. خصوصا اینکه در این کلاس ها تمریناتی که داده می شود باید انجام شود تا بازدهی لازم را داشته باشد. برای افزایش بازدهی کلاس های خصوصی سعی کنید در مرحله اول با یک معلم خوب هماهنگ کنید.


نحوه استفاده مفید از کلاس خصوصی


در مرحله بعد در کلاس ها با تمرکز و حواس جمع به مطالب گوش دهید. در ادامه تمریناتی که به شما داده می شود را جدی بگیرید و به این امید نباشید که چون در کلاس های خصوصی شرکت کرده اید کار دیگری لازم نیست. در هر شرایط درس خواندن خود دانشجو و دانش آموز لازم است. وقتی خودتان درس می خوانید مطالبی که در کلاس های خصوصی گفته شده است برای شما جا می افتد. وقتی خودتان سعی می کنید تمرینی را حل کنید مشخص خواهد شد که چقدر بلد هستید. در حالتی که در زمان های بین جلسات برای یادگیری دروس تلاش می کنید خود جلسات هم بازدهی بیشتری خواهد داشت. چون به هر حال حین مطالعه و حل تمرین و مسئله اشکالات خودش را نشان خواهد داد و جلسه بعدی از مدرس خصوصی خواهید پرسید.


تا وقتی خودتان درس نخوانده اید فکر می کنید که مطالب را بلد هستید در حالیکه ممکن است اشکالات زیادی داشته باشید. بنابراین این دید را نداشته باشید که با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی لازم نیست کار دیگری انجام شود. کسی نمی تواند به جای شما درس بخواند، فکر کند و تمرین و مسئله حل نماید. کلاس های تدریس خصوصی فقط یک امکان عالی برای یادگیری بهتر دروس است و می توان برای موفقیت تحصیلی و یا موفقیت در درس و تحصیل و افزایش معدل تا حد زیادی روی آن حساب کرد البته به شرطی که خودتان هم همکاری نمائید.


اطلاعات موجود در ایران مدرس


در ایران مدرس به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران شماره تماس معلم های خصوصی به صورت مستقیم قابل مشاهده است. سایت های دیگری هم ممکن است لیست مدرسین را ارائه کرده باشند ولی به هر حال در بسیاری از سایت ها شما از طریق واسطه با مدرسین در ارتباط خواهید بود. برای انتخاب مستقیم مدرسین تدریس خصوصی از کاملترین لیست اساتید ایران مدرس بهترین گزینه است. در این سایت مدرسین و معلمان رزومه کاملی از خودشان ارائه نموده اند و در ضمن قیمت و هزینه کلاس های خصوصی را هم ذکر کرده اند.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی ریاضی در منزل در تهران


به هر حال هر استاد و مدرس به نسبت سوابق کاری که دارد و با توجه به معیارهایی که خودش در نظر دارد برای کلاس های خودش هزینه ای را تعیین کرده است. شما می توانید بدون واسطه و با شفافیت کامل رزومه و سوابق تدریس استاد را ببینید (برای بعضی از اساتید حتی شاگردهای قبلی نظرات خودشان را ثبت نموده اند و می توانید با مطالعه نظرات شاگردهای قبلی دیدی نسبت به استاد پیدا کنید)، قیمتی که هر مدرس برای کلاس های خودش در نظر گرفته است را مشاهده کنید و با توجه به این موارد معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در ایران مدرس می توانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس و رشته دیگری و در هر جای ایران معلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1047 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image