ارتباط مستقیم با 30636 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی با هزینه مناسب

بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی با هزینه مناسب

بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی با هزینه مناسب

در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگی کلاس های تدریس خصوصی با بهترین و مجرب ترین مدرسین مورد بررسی قرار می گیرد.


بهترین مدرسین تدریس خصوصی


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست معلم های تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید (مشاهده لیست مدرسین). در این وب سایت تا سال 1403 بیش از 30000 معلم خصوصی ثبت نام کرده اند، دروسی را که تدریس می کنند را ذکر نموده اند، سوابق تدریس و رزومه کاری خودشان را ارائه کرده اند و حتی قیمت های که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند.


بنابراین در ایران مدرس انتخاب بهترین مدرس و معلم که هم رزومه و سوابق کاری خوبی داشته باشد و هم قیمت مناسبی برای کلاس های خودش درخواست کرده باشد راحت است. مهمتر از آن اینکه در این وب سایت مانند آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و یا سایت های واسطه تدریس به صورت غیر مستقیم مدرسین برای شما هماهنگ نخواهد شد بلکه به صورت کاملا مستقیم می توانید با اساتید تدریس خصوصی در هر زمینه ای در ارتباط باشید. اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید، چنانچه در درک مفهومی و عمیق روابط و فرمولهای فیزیک اشکال دارید، اگر تمرینات شیمی را نمی توانید انجام دهید، اگر می خواهید یک نرم افزار جدید و یا مکالمه زبان انگلیسی را در زمان کمتری یاد بگیرید .... در هر صورت، در ایران مدرس می توانید کاملترین لیست اساتید را مشاهده نموده و با آگاهی کامل معلم و استاد مورد نظر خودتان انتخاب نمائید.


حتما بخوانید: 10 بهترین معلم ریاضی جهان


بهترین مدرسین تدریس خصوصی چه ویژگی هایی دارند؟


همانطور که گفته شد، در این وب سایت واسطه ای در کار نیست. به بخش تدریس خصوصی مراجعه کنید (بر روی لینک مشاهده لیست مدرسین در بالا کلیک کنید) و اسم درس مورد نظر خودتان را در کادر جستجو وارد نمائید تا لیست اساتید برای آن درس به شما نشان داده شود. در این سایت معلمین رزومه کاری خودشان را ارائه نموده اند. در صورت تمایل می توانید مدارک لازم را از هر کدام از اساتید برای تایید رزومه ارائه شده آنها بخواهید. هر مدرس سوابق تدریسی که دارد، دروسی که تدریس می کند، دانشگاهی که خود ایشان در آن درس خوانده است و رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی خودش، افتخاراتی که کسب کرده است (رتبه برتر کنکور، المپیاد و ....) و .... را ذکر نموده است.


در کنار آن قیمت و هزینه درخواستی خودش برای کلاس ها را هم ارائه نموده است. در نتیجه، با توجه به موارد ذکر شده می توانید بهترین مدرسی که برای درس مورد نظر شما بهترین رزومه را دارد و قیمت بهتری هم ارائه نموده است را انتخاب کنید. مدرسینی که در کار خودشان حرفه ای تر هستند و تدریس خصوصی را به صورت جدی تری دنبال می کنند در همین سایت آگهی نقره ای و طلایی دارند (پس زمینه آگهی های نقره ای و طلایی به رنگ نقره ای و یا طلایی رنگ است). متن آگهی تدریس این اساتید و رزومه ای که ارائه کرده اند هم نشان می دهد که در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند. با مدرسینی که از دانشگاههای بهتری فارغ التحصیل شده اند و سوابق تدریس بهتری دارند و همچنین متن آگهی را بهتر و کاملتر نوشته اند کلاس ها را هماهنگ نمائید.


هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی چقدر است؟


در واقع هزینه کلاس های تدریس خصوصی به عوامل و پارامترهای زیادی بستگی دارد و به این راحتی در این باره نمی توان قضاوت کرد. شهر محل تدریس، به عنوان مثال، یکی از پارامترهای مهم است. در شهرهای بزرگتر هزینه کلاس ها بیشتر است. البته مدرسین ثبت نام در ایران مدرس در جزئیات اگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند که با چه قیمتی کار تدریس را انجام می دهند. باید قیمت و نرخ کلاس را در کنار رزومه و سوابق تدریس مدرس ببینید و قضاوت کنید. ممکن است برای یک معلم خصوصی هزینه 500 هزار تومان برای یک جلسه زیاد باشد (چون مثلا سوابق کاری خوبی ندارد و از دانشگاه خوبی فارغ التحصیل نشده است و ....) و برای مدرس دیگری جلسه ای 700 هزار تومان هم مناسب به نظر برسد.


به عنوان مثال اگر شما قصد دارید در المپیاد ریاضی شرکت کنید و در بین اساتید معلمی با ارائه مدرک نشان می دهد که خودش در المپیاد ریاضی رتبه خوبی کسب کرده است، مسلما برای رسیدن به هدف شما ایشان شخص بسیار مناسبی است و اگر هزینه بالاتری به نسبت سایر مدرسین ریاضی درخواست کند منطقی است. یا اگر برای کسب درصد بالا در زیست کنکور قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی زیست استفاده نمائید هماهنگی کلاس های با معلمی که خودش زیست را بالای 80 درصد (به عنوان مثال) زده است می تواند بسیار کمک کننده باشد و البته به نسبت مدرسین دیگر که در زمینه آموزش خصوصی زیست فعالیت دارند ممکن است هزینه بیشتری درخواست کند. بنابراین برای کلاس های خصوصی هزینه مشخصی نمی توان تعیین کرد و نمی توان گفت چه هزینه ای مناسب است چون به پارامترهای زیادی بستگی دارد.


در سال 1402 و 1403 برای دروس معمول دوره متوسطه شاید به صورت متوسط 500 هزار تومان برای یک جلسه و برای تدریس خصوصی دروس دانشگاهی 600 تا 800 هزار تومان در تهران مناسب باشد. البته مثلا اگر تعداد جلسات بالا باشد شاید همان کلاس های خصوصی متوسطه را بتوان با جلسه ای 300 تا 400 هزار تومان هم هماهنگ نمود. مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی در این زمینه می تواند کمک کننده باشد.


چگونه بهتر از کلاس های خصوصی نتیجه بگیریم؟


در همین سایت ایران مدرس، مقالات زیادی در زمینه نحوه استفاده پربازده و موثر از کلاس های تدریس خصوصی ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله راهکارهایی برای افزایش تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در این زمینه بسیار موثر است. برای بهتر نتیجه گرفتن از کلاس های تدریس خصوصی این کلاس ها نباید به ایام امتحانات موکول شوند مگر اینکه برای رفع اشکال باشد (در حد یک دو جلسه). در ضمن باید سعی کنید با یک مدرس خوب و مجرب کلاس ها را هماهنگ کنید. در ضمن، کلاس های خصوصی وقتی می تواند به پیشرفت در تحصیل، موفقیت در کنکور و ارتقای معدل و ... کمک کند که درد کنار آن خود دانش آموز یا دانشجو درس بخواند.


حل تمرین و مسئله برای نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی در مورد دروسی مانند ریاضی و فیزیک و ... بسیار مهم است. کلاس های تدریس خصوصی را باید جدی گرفت، تعداد جلسات کافی تشکیل داد و به اندازه کافی تشکیل این کلاس ها را زود شروع کرد. این کلاس ها اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد یکی از بهترین امکاناتی است که برای یادگیری بهتر و سریع تر دروس در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار دارد.


سخن آخر


با توجه به مطالب ارائه شده، در همین سایت ایران مدرس می توانید با مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی بهترین استاد و معلمی که با توجه به رزومه ها و سوابق تدریس ارائه شده از نظر خودتان مناسب تر است و در عین حال برای کلاس های قیمت مناسب تری را هم درخواست می کند را پیدا و انتخاب کنید. تعدادی از مدرسین ویژه را هم در پایین همین مطلب می توانید مشاهده نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1120 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image