ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین تدریس خصوصی در منزل با قیمت ارزان و منصفانه

بهترین تدریس خصوصی در منزل با قیمت ارزان و منصفانه

بهترین تدریس خصوصی در منزل با قیمت ارزان و منصفانه


اگر در جستجوی بهترین معلم خصوصی با قیمت ارزان، منصفانه و مناسب در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران هستید ... در هر صورت، در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی در منزل با قیمت ارزان و مناسب توسط بهترین معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و سایر دروس توضیح داده شده است.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.


یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای موفقیت در درس و تحصیل و گرفتن نمره بالا استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در منزل و یا کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین است. البته واضح است که بازدهی تدریس خصوصی در منزل به نسبت کلاس مجازی بیشتر می باشد. نکته دیگر اینکه هزینه تدریس خصوصی در منزل به نسبت معلم خصوصی آنلاین بیشتر است اما در بسیاری از مواقع ارزشش را دارد که از معلم سرخانه و کلاس های خصوصی در خانه استفاده نمائید. خصوصا برای مقاطع پایین تر و مقطع دبستان و ابتدایی بهتر است از کلاس تدریس خصوصی ابتدایی در منزل استفاده شود و برای دانش آموزان این مقطع کلاس آنلاین چندان مناسب نیست.


کلاس های خصوصی در مقایسه با فیلم و کتاب کمک آموزشی فواید و مزایای بیشتری دارد و بیشتر توصیه می شود. تفاوتی نمی کند که می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی در منزل تهران یا هر جای دیگر ایران استفاده نمائید در هر صورت، این کلاس ها برای افزایش معدل، گرفتن نمره 20 در دروس مختلف، شاگرد اول شدن و رسیدن به معدل الف، ارتقای معدل، کسب درصد بالا در دروس کنکوری و موفقیت در کنکور، موفقیت در آزمون آیلتس و تافل، یادگیری مکالمه زبان و کامپیوتر در کمترین زمان و ... بسیار مفید است. در ادامه در رابطه با معلم خصوصی در خانه و قیمت تدریس خصوصی در منزل ابتدایی تا دانشگاه توضیح داده می شود.



کلیک کنید: تدریس خصوصی توسط خانم در منزل


معلم خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی در منزل برای درس ریاضی


داشتن معلم خصوصی ریاضی در بسیاری از موارد می تواند مفید، موثر و کمک کننده باشد. به عنوان مثال دانش آموز یا دانشجویی را در نظر بگیرید که در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارد و در حال حاضر در پایه دهم در حال تحصیل است. چنین دانش آموزی چون ریاضی پایه های قبل را خوب یاد نگرفته است در کلاس درس ریاضی را خوب متوجه نمی شود و حتی جرات سوال پرسیدن را ندارد. یک معلم خصوصی ریاضی خوب در چنین شرایطی ریاضی پایه های قبل و مباحث ریاضی هفتم، هشتم و نهم را برای شاگرد خودش مرور می کند و به صورت همزمان ریاضی پایه دهم را تدریس می نماید. به این ترتیب پایه ریاضی دانش آموز قوی شده و به تدریج اعتماد به نفس از دست رفته را هم دوباره بدست می آورد.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


برای گرفتن نمره بالا، نمره اول کلاس و حتی نمره ۲۰ در درس ریاضی، برای کسب درصد بالای ۸۰ و ۹۰ در ریاضیات کنکور، موفقیت در المپیاد ریاضی و ریاضی تیزهوشان و نمونه دولتی و ... هم استفاده از کلاس های خصوصی بهترین مدرسین ریاضی بسیار مفید است. اگر می خواهید فرمول های انتگرال معین و نامعین، حد و مشتق، حد در بی نهایت و رفع ابهام حد، تابع و نمودار تابع، نحوه محاسبه دامنه و برد تابع، دنباله حسابی و هندسی و سری، معادله درجه دوم و سهمی، اتحاد و تجزیه، نامعادله و تعیین علامت یا هر مبحث دیگری از درس ریاضی را عالی یاد بگیرید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید و موثر است.


حتما بخوانید: معلم خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی در منزل برای درس ریاضی



تدریس خصوصی در منزل، شرایط و هزینه از ابتدایی تا دانشگاه


اگر متقاضی تدریس خصوصی توسط خانم در منزل هستید و یا می خواهید با مدرسین آقا کلاس خصوصی در خانه داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. یکی از بهترین راهکارها برای گرفتن نمره بالا در امتحانات، کسب درصد بالا در دروس مختلف در کنکور، یادگیری سریع انواع نرم افزار و کامپیوتر، آموزش دروس دانشگاهی و ... استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در منزل است. هر جای تهران و ایران که ساکن هستید، برای پیشرفت سریع در درس و تحصیل، موفقیت در کنکور، آموزش مکالمه و گرامر زبان و گرفتن نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل و ... استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در خانه را مد نظر داشته باشید.


این کلاس ها مزایای زیادی دارد. معلم خصوصی مد نظرتان را خودتان انتخاب می کنید و می توانید با بهترین اساتید کلاس داشته باشید. در ضمن، چون کلاس ها در منزل برگزار می شود وقت شما در مسیر رفتن به و برگشتن از کلاس تلف نمی شود. تفاوتی نمی کند که از کلاس تدریس خصوصی آیلتس در منزل استفاده می کنید یا معلم خصوصی ابتدایی دارید، در هر صورت این کلاس ها اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد بازدهی بسیار بالایی دارد و کوتاهترین و موثرترین مسیر برای یادگیری سریع و اصولی است.



برای حصول بهترین نتیجه، باید خود شاگرد هم با استاد همکاری داشته باشد و در فاصله زمانی بین کلاس ها مطالعه و مرور را مد نظر داشته باشد. البته بهترین مدرسین حاضر در همین سایت ایران مدرس به شاگردهای خودشان تمرین می دهند و ارزیابی را هم در دستور کار خودشان دارند.


برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید: تدریس خصوصی در منزل، شرایط و هزینه از ابتدایی تا دانشگاه


تدریس خصوصی ارزان در منزل و آنلاین، بهترین اساتید + شماره تماس


برای انتخاب معلم خصوصی این طور نباشد که تنها ملاک شما ارزان بودن کلاس ها باشد. خوب است که با نرخ مناسب معلم خصوصی داشته باشید اما اگر فقط ارزان بودن کلاس ها را مد نظر قرار دهید ممکن است انتخاب درستی نداشته باشید و در نهایت از نتیجه راضی نباشید. پس در جستجوی معلم خصوصی خوب و مجرب با قیمت مناسب باشید نه اینکه فقط بخواهید تدریس خصوصی ارزان داشته باشید. در ادامه مواردی را ذکر می کنیم که به داشتن معلم خصوصی با قیمت مناسب تر و ارزان تر کمک می کند.


اگر کلاس های خصوصی را زودتر شروع کنید و دقیقه نودی نباشید با نرخ مناسب تری کلاس خواهید داشت و در ضمن نمره بهتری هم می گیرید. نکته بعدی اینکه استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت داشتن معلم خصوصی در منزل ارزان تر تمام می شود. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید از معلم خصوصی خودتان تقاضای تخفیف کنید. برای تعداد جلسات بالا اساتید تخفیف می دهند. در فاصله زمانی بین هر دو جلسه تدریس خصوصی خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات خیلی زیاد نشود و هزینه کمتری داشته باشید.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی ارزان در منزل و آنلاین، بهترین اساتید + شماره تماس



هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403


هزینه تدریس خصوصی در منزل در تهران با قیمت کلاس خصوصی در اهواز، اصفهان، شیراز و یا هر شهر دیگری ممکن است متفاوت باشد. هزینه کلاس خصوصی در خانه در شهرهای بزرگ بیشتر است چرا که ترافیک سنگین باعث می شود استاد زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس از دست دهد و در ضمن در شهرهای بزرگتر هزینه زندگی بیشتر هم می باشد. نکته بعدی اینکه اگر می خواهید کلاس ها با قیمت مناسب تری برگزار شود می توانید از تدریس خصوصی آنلاین و مجازی استفاده نمائید اما اگر همچنان به تدریس حضوری علاقه مند هستید و می خواهید کلاس ها در منزل خودتان برگزار شود بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر است. به این ترتیب وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس زیاد از دست نمی رود و در نتیجه با نرخ مناسب تری کلاس را برای شما برگزار خواهد نمود.


اطلاعات بیشتر: هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403


نرخ کلاس های خصوصی به تعداد جلسات هم بستگی دارد و اگر جلسات بیشتری لازم داشته باشید معمولا اساتید تخفیف هم در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی مجرب و خوب برای یک جلسه کلاس مبلغ 400 هزار تومان را مد نظر داشته باشد، اگر تعداد جلسات بالا (مثلا 10 یا 15 جلسه) لازم داشته باشید، این استاد با نرخ 350 هزار تومان یا 300 هزار تومان برای هر جلسه تدریس موافقت خواهد کرد. بنابراین، دوباره به عنوان مثال، اگر می خواهید برای فرزند خودتان معلم خصوصی داشته باشید، با استادی کلاس برگزار کنید که تدریس خصوصی کلیه دروس ابتدایی را انجام می دهد و به این ترتیب با یک معلم تعداد جلسات بالایی لازم خواهید داشت و در نتیجه نرخ هر جلسه کمتر حساب شده و به شما تخفیف می دهد. هزینه کلاس های خصوصی در سال 1402 به درس تدریسی هم بستگی دارد و نرخ کلاس خصوصی علوم با هزینه کلاس زبان انگلیسی سطح پیشرفته یکی نیست. نکته بعدی اینکه اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و از دانشگاههای معتبر دولتی فارغ التحصیل شده اند هم هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست می کنند. البته واضح است داشتن کلاس با استاد با تجربه نتیجه بهتری هم دارد.


تدریس خصوصی در منزل اصفهان


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان انگلیسی، عربی، ادبیات، حسابان، هندسه، آمار، کامپیوتر و انواع نرم افزارها و سایر دروس در اصفهان و کل ایران فعالیت دارند. از محله های معروف اصفهان می توان به مرداویج، ملاصدرا، جلفا، مهرآباد، آبشار، شیخ صدوق، عباس آباد، مشتاق، خواجو، چهار باغ بالا، محله میرزا طاهر اشاره کرد و ساکن هر کدام از این محلات یا سایر محله های اصفهان که هستید می توانید یک معلم خصوصی خوب و مجرب را از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com انتخاب کنید. برای تمامی مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان و قیمت درخواستی مدرسین ارائه شده است. البته مدرسین سایر شهرهای ایران هم می توانند به صورت آنلاین و مجازی به شما که ساکن اصفهان هستید خدمات تدریس خصوصی را ارائه دهند اما اگر تدریس خصوصی در منزل مد نظرتان هست هم در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب ساکن اصفهان هم حضور دارند.



حتما بخوانید: تدریس خصوصی در منزل اصفهان


نکات بسیار مهم و کلیدی در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و حضوری


یک معلم خصوصی خوب معمولا خودش در دوران تحصیل موفق بوده است و در دانشگاه خوب و در یک رشته خوب تحصیل کرده است. بنابراین بهتر است با استادی کلاس خصوصی هماهنگ کرد که خود ایشان در یک دانشگاه خوب درس خوانده است. در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس teaching.iranmodares.com معلم های خصوصی و اساتید تدریس خصوصی مدرک تحصیلی خودشان را هم قرار داده اند و دانشگاه محل تحصیل خودشان را هم ذکر نموده اند. از سایت های تدریس خصوصی خارجی می توان به www.tutor.com و www.tutorhunt.com اشاره کرد.


مطالعه نمائید: نکات بسیار مهم و کلیدی در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و حضوری


معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل


در کنار مزایایی که برای کلاس های اینترنتی و مجازی وجود دارد، می توان به این نکته اشاره کرد که کلاس های تدریس خصوصی در منزل بازدهی بیشتری دارد. هزینه کلاس های آنلاین 20 تا 30 درصد کمتر است و شاید بتوان گفت بازدهی کلاس های حضوری هم 20 تا 30 درصد بیشتر می باشد. در کلاس های خصوصی در منزل توسط خانم و آقا استاد رو در رو با شاگرد خودش حرف می زند و از زبان بدن هم برای انتقال مفاهیم استفاده می کند. در کلاس های حضوری استاد حرکات شاگرد را با دقت زیر نظر دارد و می تواند خوب متوجه شود شاگرد چه مقدار از مطلب را متوجه شده است.


توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است: معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل


افزایش معدل با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی


1- از همان ابتدای ترم کلاس های خصوصی را شروع کنید. وقتی زودتر کلاس ها را شروع می کنید درس را بهتر یاد می گیرید و زمان بیشتری برای درس خواندن دارید.


2- بعد از کلاس های مدرسه یا دانشگاه و همچنین بعد از کلاس های تدریس خصوصی خودتان درس را مرور کنید. مرور درس باعث می شود تسلط بیشتری بر مطالب پیدا کنید.


3- با یک معلم خصوصی خوب و مجرب کلاس داشته باشید. یک استاد خوب می تواند در کمترین تعداد جلسات شما را به نتیجه عالی برساند.


4- در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی از همان ابتدای ترم برای خودتان هدفی مشخص کنید. مثلا اگر همیشه معدل شما حول و حوش 15 بوده است این هدف مناسب است: معدل من این ترم بالای 17 است.


5- در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در کلاس های اصلی خودتان شرکت کنید. با شرکت در کلاس های گروهی و خصوصی می توانید از همکلاسی های خودتان پیشی بگیرید.


6- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید. اگر می خواهید نمرات خوبی بگیرید و معدل بالایی داشته باشید باید تمریناتی که معلم و استاد شما به شما می دهد را انجام دهید.


موارد بیشتر را اینجا بخوانید: 20 راهکار موثر برای افزایش معدل با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی



مقایسه کلاس های خصوصی در منزل با سایر کلاس ها


کلاس های تدریس خصوصی وقتی که در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس های گروهی، کلاس های خصوصی آموزشگاهها و کلاس های آنلاین بازدهی و اثرگذاری بیشتری دارد. کلاس های تدریس خصوصی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا برگزار شده و می تواند به مقدار بسیار زیادی به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان کمک کند. کلاس های تدریس خصوصی در منزل حتی به نسبت کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی هم بازدهی بالاتری دارد. درست است که کلاس های خصوصی اینترنتی قابلیت برگزاری در هر شرایطی را دارد و از این نظر بسیار مفید است. اما در هر صورت، اگر امکان برگزاری کلاس خصوصی در منزل وجود داشته باشد مسلما بازدهی تدریس خصوصی در منزل بیشتر است.


در کلاس های خصوصی در منزل مدرس و معلم خصوصی رو در رو و در محیطی با جو مناسب و آرام کار تدریس را انجام می دهد و حتی حالات چهره و زبان بدن شاگرد خودش را زیر نظر دارد. در نتیجه به خوبی از ایشان بازخورد می گیرد و می تواند نحوه تدریس خودش را به گونه ای تنظیم کند که مطمئن شود شاگردی که در کلاس حضور دارد متوجه می شود. کلاس های خصوصی در منزل خصوصا در ایام امتحانات هم بازدهی بسیار خوبی دارد. در ایام امتحانات وقتی کلاس های خصوصی در منزل برگزار می شود دانش آموز یا دانشجو وقت را در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی دهد.


حتما بخوانید: تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در منزل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان


نکات کلیدی برای موفقیت در کار تدریس خصوصی در منزل و آنلاین


برای شروع کار تدریس در ابتدای کار سعی کنید از درسهایی که مسلط تر هستید شروع کنید و به تدریج که سابقه کار شما بیشتر شد سراغ درسهای دیگر بروید. در ابتدای کار دو یا سه درس را مد نظر قرار دهید و آنها را تدریس کنید. نکته مهمی که در کار تدریس باید مد نظر قرار دهید این است که در جلسه اول تدریس باید خیلی خوب ظاهر شوید. یعنی جلسه اول تدریس شما باید بهترین جلسه تدریس شما هم باشد. در غیر اینصورت شاگرد شما دیگر جلسات تدریس را ادامه نخواهد داد. اینکه سابقه تدریس ندارید و اولین بار است که تدریس می کنید و ... را جایی مطرح نکنید. حرفه ای عمل نموده و خوب تدریس کنید.


مطالعه بیشتر در این زمینه، کلیک کنید: جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل


نحوه داشتن بهترین تدریس با بازدهی بالا در کلاس های تدریس خصوصی در منزل


1- دروسی را تدریس کنید که به آن درس ها علاقه دارید: وقت در کار تدریس خصوصی سعی می کنید بیشتر دروس مورد علاقه خودتان را تدریس نمائید، در نهایت موفق تر خواهید بود. در این حالت بهتر تدریس می کنید و شاگردهای شما هم به درس علاقه مند می شوند.


2- پراکنده کاری نکنید و دروس محدودی را تدریس کنید: اگر بخواهید همه ی درس ها را تدریس کنید نمی توانید بر هیچ درسی مسلط شوید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید فقط ریاضی درس بدهید و بهترین معلم ریاضی ایران باشید.


3- دروسی را تدریس کنید که در ایام تحصیل نمرات خوبی در آن درس ها گرفته اید: اگر در رابطه با اینکه به چه درس هایی علاقه دارید شک دارید به ایام تحصیل خودتان فکر کنید. در چه دروسی نمرات خوب می گرفتید؟ آن دروس برای شما در کار تدریس خصوصی بهترین گزینه است.


4- با آمادگی کامل در کلاس های تدریس خصوصی حاضر شوید: به هر میزان بر درسی که تدریس می کنید مسلط تر باشید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. با افزایش تسلط خودتان می توانید مطالب را بهتر هم انتقال دهید و شاگردهای شما بهتر نتیجه می گیرند.


در این مقاله توضیحات کاملتری ارائه شده است: تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد خوب



شرایط تدریس خصوصی در منزل


از جمله شرایط تدریس خصوصی در منزل که باید با دقت بالا مورد توجه قرار گیرد این است که نحوه تسویه حساب معلوم شود. بسیار خوب است که جلسه به جلسه تسویه حساب انجام شود. بسیاری از مشکلاتی که در کلاس های تدریس خصوصی به وجود می آید سر همین تسویه حساب است. در بسیاری از مواقع شاگرد بدون دریافت خدمات هزینه ای پرداخت می کند که ممکن است بعدا مشکل ایجاد کند و یا مدرس بعد از انجام کار و ارائه خدمات مبلغ را دریافت نمی کند و بعدا باز هم می تواند مشکل ساز باشد. خوب است جلسه به جلسه و بعد از برگزاری کلاس کار تسویه حساب انجام شود.


توضیحات کاملتر در این مقاله ارائه شده است: شرایط تدریس خصوصی در منزل


راهنمایی فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه


در واقع کلاس های تدریس خصوصی قوانین خیلی مشخص و واضحی ندارد. در مقاله قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه توضیحات کاملی ارائه شده است. البته به هر حال باید یک سری مسائل در این کلاس ها رعایت شود. اگر می خواهید در کار خودتان موفق باشید با ظاهری آراسته و با خوشرویی و ادب و نزاکت در منزل شاگرد خودتان حاضر شوید. سعی کنید سر وقت در کلاس حاضر باشید و پشتیبان و حامی شاگردهای خودتان باشید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. بهتر است جلسه به جلسه هزینه ای که برای کلاس های تدریس خصوصی در نظر گرفته اید را تسویه نمائید تا بعدا مشکلی ایجاد نشود. رضایت شاگردهای خودتان را به صورت کامل جلب نمائید تا در کار تدریس خصوصی موفق باشید و درآمد بالایی بدست آورید.


این مقاله هم بسیار مفید است: راهنمایی های کلی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه


کلاس تدریس خصوصی در منزل برگزار شود بهتر است یا در آموزشگاه؟


کلاسهای تدریس خصوصی را هم می توان در منزل و هم در آموزشگاه برگزار کرد. برگزاری کلاس خصوصی در هر کدام از این مکانها مزایای خاص خودش را دارد. به عنوان مثال اگر جلسات تدریس خصوصی را در آموزشگاه برگزار نمائید معمولا هزینه کمتری پرداخت می کنید. چون معمولا در این حالت برای مدرس مسیر نزدیکتر است و یا وقتی چند کلاس را در آموزشگاه برگزار می کند، بین کلاسها لازم نخواهد بود از این کلاس به کلاس دیگر برود. عیب برگزاری کلاس در آموزشگاه این است که در ایام امتحانات و یا وقت های دیگر که زمان برای شما اهمیت زیادی دارد وقت شما در مسیر تلف خواهد شد. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در منزل معمولا بازدهی بالاتری دارد. در منزل جو کلاس راحت تر است و معمولا امکان پذیرایی مختصری هم فراهم است. در کل به نظر می رسد کلاسهای تدریس خصوصی ای که در منزل برگزار می شود بازدهی بیشتری دارد.


چرا از کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل استفاده کنیم؟


ممکن است شما به علتی کلاسی را غایب بوده اید و نیاز به کلاس خصوصی دارید، در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کمک بزرگی باشد. اگر خودتان بخواهید غیبت ها را جبران کنید و به تنهایی درس را بخوانید ممکن است در بعضی از قسمتهای درس به مشکل بخورید و نتوانید مطلب را متوجه شوید. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی هم درس را به خوبی یاد می گیرید و هم در زمان کمتری مطالب را آموزش خواهید دید. گاهی نیاز به تمرین بیشتر و حل سوال امتحانی دارید، در این حالت هم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته سعی کنید بعد از کلاسهای مدرسه و دانشگاه و قبل از شرکت در جلسات تدریس خصوصی خودتان تمرین و مسئله حل کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مسائل سطح بالاتر را حل نمائید و یا مسائلی که در آنها اشکال داشته اید را رفع اشکال کنید.


حتما بخوانید: چرا از کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل استفاده کنیم؟



مزایای تدریس خصوصی نسبت به تدریس گروهی کدام است؟


- در حالت تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد دانشجو یا دانش آموزان به نسبت کلاسهای گروهی خیلی کمتر است، سوالات به صورت راحتتری پرسیده شده و اشکالات خیلی راحت تر برطرف خواهد شد.


- در صورتی که کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار گردد، وقت دانشجو یا دانش آموز در راه کلاس تلف نمی شود.


- خیلی از دانش آموزان یا دانشجویان در بعضی از قسمتهای درس اشکالات پایه ای دارند که در کلاسهای گروهی قابل تشخیص و قابل رفع نیست. در کلاسهای خصوصی دانشجویان یا دانش آموزان به راحتی می توانند سوالات و اشکالات خودشان را بپرسند.


- در کلاسهای خصوصی در صورتی که مدرس متناسب با سلیقه دانشجو و یا دانش آموز تدریس نکند، به راحتی می توان با مدرس دیگری کار کرد و مدرس را عوض نمود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image