ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در منزل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در منزل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در منزل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

در این مقاله در رابطه با تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در منزل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مورد بررسی قرار می گیرد. کلاس های خصوصی خصوصا در حالتی که در منزل برگزار می شود می تواند برای پیشرفت در درس و تحصیل بسیار موثر باشد و بازدهی بسیار بالایی دارد.


برای مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.


مطالعه مقاله کلاسهای تدریس خصوصی و پیشرفت در درس و تحصیل هم مفید است.


تاثیر تدریس خصوصی بر پیشرفت تحصیلی


در این مقاله به صورت مفصل و با توضیحات کامل در رابطه با تاثیر کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک و سایر دروس در منزل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بررسی شده است. اگر شک دارید که آیا از کلاس های خصوصی استفاده کنید یا خیر، این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.


مقایسه کلاس های خصوصی در منزل با سایر کلاس ها


کلاس های تدریس خصوصی وقتی که در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس های گروه، کلاس های خصوصی آموزشگاهها و کلاس های آنلاین بازدهی و اثرگذاری بیشتری دارد. کلاس های تدریس خصوصی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا برگزار شده و می تواند به مقدار بسیار زیادی به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان کمک کند. کلاس های تدریس خصوصی در منزل حتی به نسبت کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی هم بازدهی بالاتری دارد. درست است که کلاس های خصوصی اینترنتی قابلیت برگزاری در هر شرایطی را دارد و از این نظر بسیار مفید است. اما در هر صورت، اگر امکان برگزاری کلاس خصوصی در منزل وجود داشته باشد مسلما بازدهی تدریس خصوصی در منزل بیشتر است. در کلاس های خصوصی در منزل مدرس و معلم خصوصی رو در رو و در محیطی با جو مناسب و آرام کار تدریس را انجام می دهد و حتی حالات چهره و زبان بدن شاگرد خودش را زیر نظر دارد. در نتیجه به خوبی از ایشان بازخورد می گیرد و می تواند نحوه تدریس خودش را به گونه ای تنظیم کند که مطمئن شود شاگردی که در کلاس حضور دارد متوجه می شود. کلاس های خصوصی در منزل خصوصا در ایام امتحانات هم بازدهی بسیار خوبی دارد. در ایام امتحانات وقتی کلاس های خصوصی در منزل برگزار می شود دانش آموز یا دانشجو وقت را در مسیر رسیدن به کلاس از دست نمی دهد.


مطالعه مقاله مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل هم مفید است.



نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی در منزل


همانطور که گفته شد، کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می شود بازدهی بسیار خوب و بالایی دارد. اما در هر صورت، این کلاس ها برای هر شخصی بازدهی ندارد. کلاس های خصوصی باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد تا بازدهی بسیار خوبی داشته باشد و منجر به موفقیت در تحصیل و پیشرفت تحصیلی گردد. اولین نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که به تناسب تعداد جلسات مورد نیاز کلاس ها باید به موقع شروع شود. به عنوان مثال اگر قرار است جلسات تدریس خصوصی ریاضی در منزل برای یادگیری ریاضی برگزار گردد حتما باید هر چه زودتر شروع کرد.


درس ریاضی یکی از دروسی است که به حل تمرین و مسئله و به زمان کافی نیاز دارد. بنابراین باید این کلاس ها را زودتر شروع نمود. در کنار این مورد، نکته دیگری که باید در نظر گرفت تا جلسات تدریس خصوصی در منزل پربازده باشد این است که خود دانش آموز و دانشجو باید متعهد باشد تا خوب درس بخواند. کلاس های خصوصی اگر با مرور و مطالعه درس و حل تمرین و مسئله همراه نباشد نمی تواند بازدهی لازم را داشته باشد. بنابراین خود شاگرد هم باید خوب درس بخواند. نکته سوم اینکه، بهتر است در زمان هایی کلاس های خصوصی را برگزار کرد که خود شاگرد خسته نباشد و بازدهی و گیرایی خوبی داشته باشد.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: چگونه از کلاس های تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشیم؟



هزینه و قیمت کلاس های خصوصی در منزل


هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی که در منزل برگزار می شود معمولا به نسبت کلاس های اینترنتی و یا کلاس هایی که در آموزشگاهها به صورت گروهی برگزار می شود بیشتر است. به هر حال، استاد و مدرس تدریس خصوصی برای اینکه بتواند در منزل شاگرد خودش حاضر شود زمانی را در مسیر رفت و برگشت از دست خواهد داد. در ضمن، هزینه رفت و آمد را هم خود معلم خصوصی باید پرداخت نماید. در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج بعضا زمانی که مدرس در مسیر رسیدن و برگشت از منزل شاگرد خودش از دست می دهد از زمان برگزاری کلاس بیشتر است. بنابراین اگر می خواهید کلاس های تدریس خصوصی در منزل داشته باشید باید حاضر باشید هزینه مناسبی را هم پرداخت نمائید.


این مقاله هم مفید است: مقایسه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین با ذکر مثال


البته باز هم از بین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی مجرب و خوب می توان اساتیدی را انتخاب کرد که قیمت کمتری برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند. یک راهکار خوب دیگری که وجود دارد هم این است که اگر مثلا ساکن شرق تهران هستید با مدرس و استادی که ساکن غرب تهران است کلاس هماهنگ نکنید. با اساتیدی کلاس تدریس خصوصی داشته باشید که به لحاظ مکانی به خودتان نزدیکتر هستند و در نتیجه با هزینه پایین تری می توانید کلاس داشته باشید. می توانید کلاس ها را با یکی از دوستان خودتان شرکت کنید و هزینه را تقسیم نمائید. راهکار دیگر این است که در هر بار مراجعه استاد دو جلسه کلاس داشته باشید (با در نظر گرفتن استراحت کافی بین دو جلسه) و در عوض برای هر جلسه مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد.


در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی مطالعه مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی هم مفید است.


زمان مناسب برای شروع کلاس های خصوصی در منزل


در بحث های قبلی هم روی زمان مناسب شروع کلاس های تدریس خصوصی تاکید شد. اگر می خواهید کلاس های خصوصی در منزل برای شما بازدهی خوبی داشته باشد حتما به موقع شروع کنید. ممکن است شما در درس شیمی اشکالات زیادی نداشته باشید و فقط اشکالات جزئی در این درس داشته باشید. در این حالت همان ایام امتحانات هم برگزاری یکی دو جلسه کلاس تدریس خصوصی شیمی در منزل کفایت می کند. اما، به عنوان یک مثال دیگر، اگر در درس فیزیک اشکالات پایه ای و زیادی دارید، بهتر است کلاس های تدریس خصوصی فیزیک را از همان اوایل ترم شروع نمائید و کلاس ها را هم با فاصله زمانی مناسبی برگزار کنید تا در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت کافی برای مرور درس و حل تمرین و مسئله داشته باشید. به عنوان مثال دیگر، اگر می خواهید در طول زمان زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و مکالمه یا گرامر زبان را خوب یاد بگیرید برای این مورد هم خوب است به جای برگزاری تعداد زیادی جلسه به صورت فشرده مثلا هر هفته یکی دو جلسه کلاس خصوصی در منزل برگزار شود و به این ترتیب در طول زمان بر زبان انگلیسی مسلط شوید. بنابراین زمان مناسب برای شروع کلاس های خصوصی به این بستگی دارد که چند جلسه لازم دارید و در آن درس چقدر اشکال دارید.


این مقاله را هم بخوانید: برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در زمان و مکان مناسب


جمع بندی و نتیجه گیری


در این مقاله در رابطه با میزان تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در منزل بر پیشرفت تحصیلی و موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت و در رابطه با نحوه افزایش بازدهی این کلاس ها، قیمت کلاس ها، زمان مناسب برای شروع این کلاس ها و ... توضیح داده شد. کلاس های خصوصی در منزل، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد برای آموزش سریع و مفهومی می تواند از هر روش دیگری بهتر باشد. این کلاس ها فقط مختص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست و در هر سطح درسی و تحصیلی، برای پیشرفت نسبت به وضعیت موجود می توان از این کلاس ها استفاده کرد. برای گرفتن نمره 20، موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در دروس کنکوری، آموزش سریع زبان و کامپیوتر و انواع نرم افزارها، ارتقای معدل و یا هر هدف دیگری کلاس های خصوصی کاملا خوب و مفید و موثر است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image