ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی در منزل، شرایط و هزینه از ابتدایی تا دانشگاه

تدریس خصوصی در منزل، شرایط و هزینه از ابتدایی تا دانشگاه

تدریس خصوصی در منزل، شرایط و هزینه از ابتدایی تا دانشگاه


در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی در منزل و معلم خصوصی در خانه، شرایط تدریس خصوصی در منزل و قیمت و هزینه تدریس خصوصی در منزل از ابتدایی تا دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


تدریس خصوصی در منزل در تهران، کرج و کل ایران


اگر متقاضی تدریس خصوصی توسط خانم در منزل هستید و یا می خواهید با مدرسین آقا کلاس خصوصی در خانه داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. یکی از بهترین راهکارها برای گرفتن نمره بالا در امتحانات، کسب درصد بالا در دروس مختلف در کنکور، یادگیری سریع انواع نرم افزار و کامپیوتر، آموزش دروس دانشگاهی و ... استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در منزل است. هر جای تهران و ایران که ساکن هستید، برای پیشرفت سریع در درس و تحصیل، موفقیت در کنکور، آموزش مکالمه و گرامر زبان و گرفتن نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل و ... استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در خانه را مد نظر داشته باشید.


این کلاس ها مزایای زیادی دارد. معلم خصوصی مد نظرتان را خودتان انتخاب می کنید و می توانید با بهترین اساتید کلاس داشته باشید. در ضمن، چون کلاس ها در منزل برگزار می شود وقت شما در مسیر رفتن به و برگشتن از کلاس تلف نمی شود. تفاوتی نمی کند که از کلاس تدریس خصوصی آیلتس در منزل استفاده می کنید یا معلم خصوصی ابتدایی دارید، در هر صورت این کلاس ها اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد بازدهی بسیار بالایی دارد و کوتاهترین و موثرترین مسیر برای یادگیری سریع و اصولی است.


برای حصول بهترین نتیجه، باید خود شاگرد هم با استاد همکاری داشته باشد و در فاصله زمانی بین کلاس ها مطالعه و مرور را مد نظر داشته باشد. البته بهترین مدرسین حاضر در همین سایت ایران مدرس به شاگردهای خودشان تمرین می دهند و ارزیابی را هم در دستور کار خودشان دارند.


مطالعه نمائید: تاثیر کلاس های تدریس خصوصی در منزل بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان



در همین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است و می توانید برای ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، زبان، عربی و یا هر درس دیگری یک استاد و معلم خصوصی عالی و فوق العاده را برای خودتان انتخاب کنید. در سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۸۰۰۰ استاد و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و برای تمامی اساتید رزومه کاری، سوابق تدریس، شماره تماس و قیمت درخواستی مدرسین ارائه شده است. مدرسین مجرب حاضر در سایت ایران مدرس تدریس خصوصی را به صورت آنلاین و یا در منزل انجام می دهند و می توانید با بهترین مدرسین تدریس خصوصی در سایت مذکور در ارتباط باشید.



قیمت و هزینه تدریس خصوصی در منزل از ابتدایی تا دانشگاه


قیمت و هزینه تدریس خصوصی در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال درس تدریسی و مقطع تحصیلی شاگرد روی قیمت کلاس ها اثر می گذارد. مسلما نرخ تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در منزل با هزینه کلاس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته یکسان نیست. البته این مورد تنها عامل تاثیرگذار گذار بر قیمت کلاس های خصوصی در خانه نیست.


پیشنهاد می شود بخوانید: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی


سابقه کاری و تجربه استاد، تعداد جلسات، شهر محل تدریس، تضمینی یا معمولی بودن کلاس ها، زمان برگزاری کلاس (اوایل ترم یا نزدیک امتحانات) و ... هم بر روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد. اساتید با سابقه بالا معمولا نرخ بیشتری درخواست می کنند و در ضمن، برای تعداد جلسات بالا قیمت هر جلسه می تواند کمتر در نظر گرفته شود. در سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسی تدریس خصوصی قیمت درخواستی هر استاد ذکر شده است و می توانید با نرخ مناسب یک استاد خوب انتخاب کنید. کلاس هایی که به صورت تضمینی برگزار می شود و یا کلاس های کنکوری معمولا نرخ بالاتری دارد.



شرایط تدریس خصوصی در منزل


در این بخش به صورت خلاصه در رابطه با شرایط تدریس خصوصی در منزل توضیحاتی ارائه می گردد. وقتی قرار است کلاس خصوصی در منزل برگزار شود بسیار خوب است که خود شاگرد و والدین امکانات لازم را فراهم نمایند. برگزاری کلاس در یک اتاق آرام بسیار مناسب است به گونه ای که تمرکز استاد و شاگرد به هم نخورد. یک پذیرایی مختصر هم می تواند کمک کند کلاس بازدهی بیشتری داشته باشد و شاگرد و مدرس زیاد احساس خستگی نکنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر حتما بخوانید: شرایط تدریس خصوصی در منزل


نکته دیگر اینکه خود معلم خصوصی هم باید تلاش کند با لباس مناسب و ظاهر آراسته در کلاس حاضر شود. پیش مطالعه قبل از کلاس هم برای مدرس بسیار مفید است و اساتید تدریس خصوصی باید با آمادگی زیاد و مسلط بر درس در کلاس حاضر شوند. رعایت ادب و نزاکت، ارتباط مناسب با والدین و گزارش دادن پیشرفت شاگرد و ... هم از شرایط لازم دیگر برای تدریس خصوصی در منزل است که باید توسط مدرسین رعایت گردد.


مقایسه معلم خصوصی در خانه و تدریس خصوصی آنلاین


در این بخش تدریس خصوصی در منزل و تدریس خصوصی آنلاین از دو جنبه قیمت و بازدهی مورد بررسی قرار گرفته و با هم مقایسه می شود.



1- مقایسه قیمت تدریس خصوصی در منزل و آنلاین


یکی از مهمترین دغدغه های متقاضیان تدریس خصوصی قیمت و نرخ کلاس ها است. به وضوح هزینه تدریس خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل پایین تر است. حتی بسیاری از اساتید کلاس آنلاین را به نسبت تدریس در خانه با ۵۰ درصد تخفیف برگزار می کنند. به عنوان مثال استادی که هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را با نرخ ۶۰۰ هزار تومان برگزار می کنند واضح است که برای تدریس آنلاین با نرخ ۴۰۰ هزار تومان هم موافقت می کند. در کلاس آنلاین وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و به همین دلیل نرخ کمتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


2- مقایسه بازدهی معلم خصوصی آنلاین و حضوری


به دلیل بازدهی بالاتر، معمولا کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می شود به نسبت تدریس آنلاین متقاضی بیشتری دارد. در کلاس حضوری در خانه استاد بر تمام حرکات شاگرد خودش اشراف دارد و حتی از نحوه نگاه شاگرد متوجه می شود که درس را درک کرده است یا خیر. در کلاس مجازی معمولا استاد شاگرد را نمی بیند و فقط شاگرد است که استاد یا وایت برد را مشاهده می نماید. به همین دلیل بازدهی کلاس خصوصی در منزل بیشتر است. در شرایط خاص مانند ایام کرونا و یا حالتی که برای یک درس مشخص در شهر محل سکونت شاگرد استاد خوب وجود ندارد استفاده از کلاس های مجازی بسیار مفید است اما در حالت عادی کلاس خصوصی حضوری پیشنهاد می گردد.


البته می توان به صورت ترکیبی از کلاس خصوصی حضوری و آنلاین استفاده نمود. به عنوان مثال در طول ترم می توان از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده کرد و در ایام امتحانات برای رفع اشکال و یا شب امتحان می توان از کلاس مجازی استفاده کرد. برای دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند و قصد دارند با اساتید خصوصی داخل ایران کلاس داشته باشند استفاده از کلاس های آنلاین مفید است.



پیشنهاد می شود بخوانید: 20 راهکار موثر برای داشتن بهترین تدریس با بازدهی بالا در کلاس های تدریس خصوصی در منزل


تدریس خصوصی ریاضی، زبان و سایر دروس پر متقاضی در منزل


ریاضی، زبان انگلیسی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ... از دروس پر متقاضی برای کلاس خصوصی هستند. برای تمامی دروس ذکر شده و سایر دروس هم می توانید کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را در سایت ایران مدرس مشاهده نموده و یک استاد با سواد و با تجربه را برای خودتان انتخاب کنید. پیشنهاد می شود کلاس های خصوصی را در طول ترم برگزار نمایید و به ایام امتحانات موکول نکنید. اگر می خواهید در درس ریاضی (به عنوان مثال) نمره بالا و حتی 20 بگیرید بهتر است در طول ترم معلم خصوصی ریاضی داشته باشید چرا که ریاضی درسی نیست که بتوانید فقط با مطالعه در شب امتحان بر آن مسلط شوید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس 


آمار بازدید: 442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image