ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403

هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403

هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403


در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس خصوصی و معلم خصوصی در منزل در تهران، کرج و کل ایران و همچنین در رابطه با هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403 توضیحاتی ارائه می گردد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید قیمت تدریس خصوصی در منزل و آنلاین ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی


هزینه تدریس خصوصی در منزل در سال های 1402 و 1403 به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. البته خبر خوب اینکه در سال های 1402 و 1403 یا هر زمان دیگری در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید لیست کامل معلم های خصوصی، شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی آنها را ببینید. بر روی عبارت لیست کامل اساتید تدریس خصوصی کلیک نمائید تا مدرسین خانم و آقا، شماره تماس ایشان و هزینه درخواستی هر استاد برای تدریس خصوصی در منزل در سال 1402 و 1403 یا هر زمان دیگری را مشاهده نمائید.


مقایسه هزینه تدریس خصوصی در منزل در تهران با سایر شهرها


البته توجه داشته باشید که هزینه تدریس خصوصی در منزل در تهران با قیمت کلاس خصوصی در اهواز، اصفهان، شیراز و یا هر شهر دیگری ممکن است متفاوت باشد. هزینه کلاس خصوصی در خانه در شهرهای بزرگ بیشتر است چرا که ترافیک سنگین باعث می شود استاد زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس از دست دهد و در ضمن در شهرهای بزرگتر هزینه زندگی بیشتر هم می باشد. نکته بعدی اینکه اگر می خواهید کلاس ها با قیمت مناسب تری برگزار شود می توانید از تدریس خصوصی آنلاین و مجازی استفاده نمائید اما اگر همچنان به تدریس حضوری علاقه مند هستید و می خواهید کلاس ها در منزل خودتان برگزار شود بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر است. به این ترتیب وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس زیاد از دست نمی رود و در نتیجه با نرخ مناسب تری کلاس را برای شما برگزار خواهد نمود.



مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین


سایر عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی در منزل


هزینه معلم خصوصی در منزل به عوامل دیگری هم بستگی دارد. اساتید دارای سابقه کاری و تجربه بالاتر معمولا هزینه بیشتری را درخواست می نمایند. البته واضح است که داشتن کلاس با یک مدرس مجرب بهتر است و باعث می شود نتیجه بهتری حاصل گردد. برای تمامی مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس می توانید سابقه کاری ایشان، رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... را مشاهده کنید. بنابراین اگر قصد دارید از تدریس خصوصی در منزل برای پیشرفت بیشتر و بهتر استفاده نمائید در همین سایت ایران مدرس این فرصت فراهم شده است که با آگاهی کامل و با قیمت مناسب یک مدرس عالی را انتخاب نمائید.



پیشنهاد می شود در طول ترم از کلاس ها استفاده نمائید. در طول ترم اساتید خوب وقت آزاد بیشتری دارند و در نتیجه با هزینه مناسب تری کلاس خصوصی را برگزار می نمایند. نکته دیگر اینکه در سال 1402 و 1403 یا هر زمان دیگری هزینه تدریس خصوصی ابتدایی در منزل با نرخ تدریس دروس متوسطه و دانشگاهی متفاوت است. واضح است که یک معلم خوب مقطع دبستان که مثلا در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ششم فعالیت دارد به نسبت استادی که ریاضیات مهندسی پیشرفته را تدریس می کند نرخ کمتری در نظر دارد. اما به صورت قطعی هم نمی توان نظر داد چرا که عوامل دیگری هم دخیل هستند. در هر صورت، اگر دو مدرس خصوصی خوب تمام شرایط دیگرشان یکسان باشد، استادی که در مقاطع بالاتر تدریس می کند هزینه بیشتری درخواست می نماید. باز هم تاکید می شود اگر می خواهید تا 50 درصد هزینه کلاس ها برای شما کمتر شود می توانید به جای تدریس خصوصی در منزل از تدریس مجازی و اینترنتی استفاده نمائید.


حتما مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی کلاس اول ابتدایی و پیش دبستانی در منزل



هزینه تدریس خصوصی در منزل در مقاطع مختلف سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل در سال 1402 و 1403 از 50 هزار تومان برای هر جلسه تا 500 هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. نرخ کلاس های خصوصی متوسطه در بازه 80 تا 700 هزار تومان و بیشتر متغیر است. دقت کنید این قیمت ها به صورت کلی ذکر می شود و یک مدرس معروف و معلم خصوصی برند ممکن است هزینه بیشتری را دریافت نماید. هزینه کلاس های خصوصی مقطع دانشگاه به ازای یک جلسه می تواند از 100 هزار تومان تا یک میلیون تومان تغییر نماید. اساتید بسیار سطح بالا و فوق العاده کنکور و زبان انگلیسی و آیلتس ممکن است برای هر جلسه مبلغ 2 میلیون تومان و یا حتی بیشتر را هم درخواست کنند و گر چنین مبالغ بالایی را دیدید تعجب نکنید. البته این بدان معنی نیست که شما برای استفاده از کلاس های خصوصی حتما باید نرخ های خیلی زیادی را پرداخت کنید.


نرخ متوسط تدریس خصوصی در خانه سال 1402 و 1403


خوشبختانه در همین سایت ایران مدرس در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین، قیمت درخواستی ایشان هم نمایش داده شده است و می توانید یک استاد فوق العاده با نرخ مناسب انتخاب نمائید. در سال های 1402 و 1403 نرخ متوسط تدریس خصوصی را برای مقطع ابتدایی حدودا 300 هزار تومان، متوسطه 400 هزار تومان، دانشگاهی 500 هزار تومان و آیلتس و تافل حدودا 550 تا 600 هزار تومان می توان در نظر گرفت. البته باز هم تاکید می کنیم این قیمت ها برای اساتید خوب و با تجربه است و ممکن است یک استاد تازه کار و بدون سابقه با نرخ کمتری تدریس را انجام دهد. یا ممکن است یک معلم خصوصی خوب و با تجربه ترجیح بدهد برای هر جلسه نرخ کمتری را دریافت نماید و با قیمت مناسب تری می توانید با این اساتید کلاس داشته باشید. هزینه هایی که گفته شد برای تدریس خصوصی در خانه و برای یک ساعت و نیم تدریس است. اگر از کلاس خصوصی آنلاین استفاده نمائید روی این قیمت ها حتی تا 50 درصد می توانید تخفیف بگیرید.



مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


جمع بندی در رابطه با هزینه تدریس خصوصی در منزل سال 1402 و 1403


در این مقاله سعی کردیم در رابطه با نرخ تدریس خصوصی در منزل برای دروس دانشگاهی، اول ابتدایی، سوم ابتدایی، چهارم دبستان و یا هر مقطع دیگری توضیحات کاملی را ارائه نمائیم. البته لیست کامل مدرسین ارائه شده در همین سایت ایران مدرس واقعا شما را از این توضیحات بی نیاز می کند. برای تمامی مدرسین نرخ درخواسی ایشان ارائه شده است و اگر استادی در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته است می توانید با ایشان تماس بگیرید و نرخ را بپرسید. برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان در ایران مدرس قابل مشاهده می باشد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارید حتما درخواست تخفیف کنید. به عنوان مثال برای یک کلاس جلسه ای 400 هزار تومانی اگر 20 درصد تخفیف بگیرید در طول 10 جلسه 800 هزار تومان خواهد شد که مبلغ قابل ملاحظه ای است.


این فیلم را هم ببینید: فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image