ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou

شرایط تدریس خصوصی در منزل

شرایط تدریس خصوصی در منزل

در این مقاله در رابطه با شرایط تدریس خصوصی در منزل توضیحات مختصری ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط تدریس خصوصی در منزل این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با شرایط تدریس خصوصی در منزل


کلاس های تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد. البته امکان برگزاری کلاس های تدریس خصوصی هم در منزل و آموزشگاه و حتی در محل کار مدرس و یا شاگرد وجود دارد. اما در هر صورت، معمولا شاگردها و متقاضیان تدریس خصوصی ترجیح می دهند کلاس های خصوصی در منزل برگزار شود.


اگر متقاضی تدریس خصوصی در منزل توسط خانم یا مدرس آقا هستید و یا می خواهید به عنوان استاد و معلم خصوصی تدریس خصوصی در منزل را انجام دهید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب


مزیت های برگزاری کلاس خصوصی در منزل به نسبت تدریس آنلاین


جو و فضای منزل معمولا برای برگزاری کلاس های خصوصی راحت تر و آماده تر است. از طرفی اینکه می توان کلاس های خصوصی را در منزل برگزار نمود خودش یک مزیت برای این کلاس ها به حساب می آید و برای صرفه جویی در وقت شاگرد خصوصا در ایام امتحانات بسیار مفید است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و ... که در منزل برگزار می شود به نسبت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی یا کلاس خصوصی و گروهی در آموزشگاه رضایت بیشتری دارند.



در تدریس خصوصی در منزل استاد بر روی جو کلاس احاطه بیشتری دارد و بهتر متوجه می شود که آیا شاگرد مطالب را متوجه شده است یا خیر. در نتیجه معلم خصوصی در کلاس های خصوصی در منزل عملکرد بهتری دارد و معمولا کلاس ها بازدهی و نتیجه بهتری هم دارد. البته این به معنی بی فایده بودن کلاس های مجازی نیست اما اگر این دو حالت را با هم مقایسه کنید و مسلما بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های خصوصی در منزل بیشتر است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: تدریس خصوصی ریاضی در منزل داشته باشیم یا آنلاین؟



مقایسه تدریس خصوصی در منزل با تدریس خصوصی اینترنتی


اخیرا استفاده از کلاس های خصوصی به صورت اینترنتی هم رونق خوبی گرفته است و باعث می شود هم شاگرد در منزل بماند و هم اینکه وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشود. البته کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود بازدهی بالاتری دارد و از طرفی هزینه این کلاس های اینترنتی معمولا پایین تر هم می باشد. برگزاری کلاس های تدریس خصوصی در منزل شرایطی دارد که در این مقاله به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد.


مطالعه مقاله نحوه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای افزایش معدل هم مفید است.


شرایط کلاس های خصوصی در منزل از دیدگاه مدرس و شاگرد


اینکه شرایط کلاس های خصوصی و برگزاری این کلاس ها در منزل چگونه است از دیدگاه مدرس و شاگرد می تواند مورد بررسی قرار گیرد. البته بیشتر مواردی که باید اساتید تدریس خصوصی رعایت نمایند گفته می شود. چرا که شاگرد در منزل خودش حضور دارد و می تواند هر طور که بخواهد پوشش داشته باشد و رفتار نماید. مسلما هم شاگرد و هم استاد باید مواردی را در نظر بگیرند و برای کسب نتیجه خوب شرایطی را در نظر داشته باشند.


به عنوان مثال شاگرد باید سعی کند با استاد و مدرس خصوصی خودش همکاری کند و مطالب ارائه شده در کلاس و تمریناتی که داده می شود را جدی بگیرد. در ضمن پرداخت به موقع حق الزحمه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی هم مورد دیگری است که باید توسط شاگرد رعایت شود. در کنار این موارد خود استاد و مدرس تدریس خصوصی هم باید نکاتی را در نظر داشته باشد. برای حضور در منزل شاگرد داشتن پوشش مناسب و رعایت ادب و نزاکت بسیار لازم و ضروری است. البته این موارد توسط اکثر مدرسین رعایت می شود و در این مقاله صرفا برای یادآوری ارائه می شود.


خوب است که استاد و مدرس تدریس خصوصی از همان ابتدای کار نوع پرداخت را مشخص نماید و به شاگرد خودش یا والدین ایشان شرایط کلاس ها و نحوه تسویه حساب را ارائه کند. اگر یک قرار داد رسمی بین طرفین نوشته شود بسیار خوب است.


پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای آموزش خصوصی در منزل با قیمت مناسب را هم بخوانید.


برخی از شرایط دیگر برای برگزاری کلاس تدریس خصوصی در منزل


از جمله شرایط تدریس خصوصی در منزل که باید با دقت بالا مورد توجه قرار گیرد این است که نحوه تسویه حساب معلوم شود. بسیار خوب است که جلسه به جلسه تسویه حساب انجام شود. بسیاری از مشکلاتی که در کلاس های تدریس خصوصی به وجود می آید سر همین تسویه حساب است. در بسیاری از مواقع شاگرد بدون دریافت خدمات هزینه ای پرداخت می کند که ممکن است بعدا مشکل ایجاد کند و یا مدرس بعد از انجام کار و ارائه خدمات مبلغ را دریافت نمی کند و بعدا باز هم می تواند مشکل ساز باشد. خوب است جلسه به جلسه و بعد از برگزاری کلاس کار تسویه حساب انجام شود.


البته در مواردی ممکن است کلاس های تدریس خصوصی در منزل به صورت تضمینی برگزار شود که حساب آن جدا است. مثلا استاد قبول می کند که نصف و یا کل هزینه کلاس ها را بعد از نتیجه گرفتن شاگرد خودش دریافت نماید. در این موارد باز هم خوب است که طرفین متعهد به قراردادی باشند که در نظر گرفته شده است. البته واضح است که در کلاس های تدریس خصوصی خود شاگرد هم باید کمال همکاری را داشته باشد تا بهترین نتیجه بدست آید. برای گرفتن بهترین نتیجه در امتحان و کنکور با شرکت در کلاس های خصوصی در منزل خوب است این کلاس ها زودتر شروع شود تا نتیجه بهتری گرفته شود.


مشاهده فیلم راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس و مطالعه مقاله استفاده بهینه از جلسات تدریس خصوصی در منزل هم مفید است.



هزینه تدریس خصوصی در منزل


هزینه تدریس خصوصی در منزل به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی آیلتس در منزل به نسبت قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی متوسطه بیشتر است. به هر حال تدریس برای آیلتس سطح تسلط و مهارت بالاتری را می خواهد. نرخ کلاس خصوصی در منزل به سابقه استاد، تعداد جلسات، شهر محل تدریس و ... هم بستگی دارد.


نرخ کلاس خصوصی در منزل از 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. برای تمامی مدرسین هزینه درخواستی ایشان در همین سایت ایران مدرس ثبت شده است.


تدریس خصوصی ابتدایی در منزل


تدریس خصوصی ابتدایی در منزل به نسبت تدریس آنلاین مزایای زیادی دارد. به صورت کلی برای دانش آموزان مقطع دبستان تدریس آنلاین و اینترنتی خیلی مفید نیست و بهتر است از کلاس های خصوصی در منزل استفاده شود. یک معلم خوب ابتدایی در منزل می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی پیشرفت دانش آموز داشته باشد. در مقاله زیر تعدادی از بهترین مدرسین ابتدایی را معرفی نموده ایم.


حتما بخوانید: معرفی 14 بهترین معلم ابتدایی ایران و تهران


قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل به صورت کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد و از 100 هزار تومان تا 700 هزار تومان برای هر جلسه تدریس متغیر و هزینه متوسط تدریس ابتدایی در منزل حدود 400 هزار تومان می باشد. این نرخ برای سال 1402 و 1403 می باشد و در زمان های دیگر ممکن است متفاوت باشد.


تدریس خصوصی در منزل تهران


چنانچه ساکن تهران هستید و در جستجوی بهترین مدرسین تدریس خصوصی می باشید در همین سایت ایران مدرس اساتید برجسته و فوق العاده ای را می توانید مشاهده نموده و مدرس مورد نظر خودتان را با هر سلیقه و قیمت انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در منزل در تهران و کل ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی در منزل کلیک کنید.


میخوام تدریس خصوصی کنم


اگر معلم خصوصی هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی در منزل یا تدریس خصوصی آنلاین فعالی داشته باشید در همین سایت ایران مدرس عضو شده و آگهی تدریس خودتان را درج کنید. ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد و بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی تهران، کرج و کل ایران است. با درج تبلیغ در ایران مدرس می توانید بدون واسطه شاگرد جذب نموده و به عنوان یک معلم خصوصی مجرب درآمد خوبی کسب کنید.


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی مطالعه نمائید: درآمد شغل تدریس خصوصی و نکات کلیدی برای موفقیت در کار تدریس خصوصی در منزل و آنلاین


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 11524 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image