ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهنمایی های کلی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه

راهنمایی های کلی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه

راهنمایی های کلی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه

راهنمایی های کلی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید مطالعه این مقاله برای شما کاملا مفید است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟


درآمد تدریس خصوصی


درآمد تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در مرحله اول به سطح انتظار خودتان از درآمد این کار و به حد بالایی که برای خودتان در نظر گرفته اید بستگی دارد. اگر فکر می کنید که حداکثر هر ماه 5 میلیون تومان می توانید از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید در واقع درآمد شما هیچوقت از این مقدار بالاتر نخواهد رفت. بنابراین محدودیتی قائل نشوید و سعی کنید هر ترم و هر سال به نسبت ترم و سال های گذشته بهتر و بهتر شوید و درآمد خودتان را افزایش دهید. در همین سایت ایران مدرس مقالات خوبی در زمینه درآمد تدریس خصوصی ارائه شده است. در این زمینه مقاله حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟ را بخوانید.


- به هر میزان متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را بهتر بنویسید می توانید قیمت بالاتری برای کلاس های خودتان در نظر بگیرید و درآمد بالاتری داشته باشید.


- با فعالیت موفق در زمینه تدریس خصوصی و با تلاش برای به نتیجه رساندن شاگردهایی که الان دارید، شاگردهای شما و در نتیجه درآمد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم


اگر تازه کار هستید و می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع نمائید باید در مرحله اول از علاقه خودتان به این کار مطمئن شوید. اگر به تدریس خصوصی علاقه دارید می توانید موفق شوید. در مرحله بعد دروس تدریسی را به گونه ای انتخاب کنید که هم خودتان به آن درس ها علاقه داشته باشید و هم اینکه برای کلاس های خصوصی آن دروس متقاضیان زیادی وجود داشته باشد. دروسی مانند ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، نرم افزارها و .... متقاضیان زیادی برای کلاس های خصوصی دارد. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی حتما مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم را بخوانید. به منظور جذب شاگرد می توانید تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس ثبت نمائید.



- در شروع تدریس خصوصی و در ابتدای کار ممکن است درآمد شما خیلی بالا نباشد. اما با مداومت و پشتکار می توانید پیشرفت کنید و درامدتان افزایش خواهد یافت.


- در شروع کار سعی کنید روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و سایر مدرسین هم در ارتباط باشید.


مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و شاگرد خصوصی پیدا کنم ؟ هم مفید است.


آگهی تدریس خصوصی


یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد این است که آگهی و تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس و یا سایت های دیگر تدریس خصوصی مانند سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com درج نمائید. با درج تبلیغ و آگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید. ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر حتما مقاله چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر را بخوانید و برای کسب اطلاع در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه بر روی این لینک کلیک کنید.


- درج آگهی تدریس خصوصی در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس یکی از بهترین روش ها برای جذب شاگرد است. با این روش می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی شاگرد جذب نمائید.


- به هر میزان برای اگهی تدریس خصوصی خودتان وقت بیشتری بگذارید و آن را جدی تر بگیرید در نهایت بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت.



قوانین تدریس خصوصی


در واقع کلاس های تدریس خصوصی قوانین خیلی مشخص و واضحی ندارد. در مقاله قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه توضیحات کاملی ارائه شده است. البته به هر حال باید یک سری مسائل در این کلاس ها رعایت شود. اگر می خواهید در کار خودتان موفق باشید با ظاهری آراسته و با خوشرویی و ادب و نزاکت در منزل شاگرد خودتان حاضر شوید. سعی کنید سر وقت در کلاس حاضر باشید و پشتیبان و حامی شاگردهای خودتان باشید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. بهتر است جلسه به جلسه هزینه ای که برای کلاس های تدریس خصوصی در نظر گرفته اید را تسویه نمائید تا بعدا مشکلی ایجاد نشود. رضایت شاگردهای خودتان را به صورت کامل جلب نمائید تا در کار تدریس خصوصی موفق باشید و درآمد بالایی بدست آورید.


- بسیار خوب است که هر نکته ای که در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های خصوصی و هزینه کلاس و .... در نظر دارید را از همان ابتدای کار به شاگرد خودتان و والدین ایشان اعلام نمائید.


- اگر بتوانید برگه ای به عنوان قرار داد برای خودتان تهیه کنید و قوانینی که در نظر دارید را هم در آن ذکر نمائید بسیار خوب است و حالت رسمی تری به کلاس های خصوصی خواهد داد.


پیشنهاد می کنیم مقاله فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی را هم بخوانید.


قیمت تدریس خصوصی


یکی از بزرگترین سوالاتی که هم برای اساتید تدریس خصوصی و هم برای متقاضیان کلاس خصوصی وجود دارد قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید باید برای کلاس های خودتان هزینه ای را در نظر داشته باشید. مدرسین با تجربه در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ثبت می کنند و وقتی افراد متقاضی کلاس با آنها تماس می گیرند سعی می کنند با ایشان به توافق برسند. شما هم می توانید هزینه را توافقی ثبت نمائید. همچنین می توانید لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس مشاهده کنید (مشاهده اساتید خصوصی ایران مدرس) تا ببینید سایر اساتید چه قیمتی برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند. مطالعه مقاله قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی هم در این زمینه مفید است.


- اگر در شروع کار هستید در ابتدای کار قیمت های مناسبی را برای کلاس های خودتان پیشنهاد دهید تا به اندازه کافی شاگرد جذب نمائید.


- قیمت ها را نه آنقدر بالا ذکر کنید که جذب شاگرد سخت شود و نه آنقدر پایین اعلام نمائید که با وجود شاگردهای زیاد درآمد شما بالا نباشد.


- به هر میزان متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را بهتر و کامل تر بنویسید می توانید کلاس های با قیمت بالاتری را جذب کنید.


آیا تدریس خصوصی مجوز می خواهد


به صورت کلی اگر بخواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید مجوز خاصی لازم ندارد. مثلا اگر بخواهید با آموزشگاههای تدریس خصوصی همکاری داشته باشید در این حالت مجوز خاصی لازم نیست و فقط ممکن است آموزشگاه مدارک تحصیلی را از شما بخواهد. اما اگر بخواهید برای خودتان آموزشگاه و یا موسسه تدریس خصوصی داشته باشید و یا گروه آموزشی ایجاد کنید و ... در این حالت ممکن است لازم باشد مجوزهایی را دریافت نمائید. به هر حال به عنوان یک شخص حقیقی اگر بخواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید مجوزی لازم نیست. مطالعه مقاله شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی هم مفید است. البته همواره سعی کنید رفتار درست و حقوق شاگردهای خودتان را رعایت نمائید تا مشکل خاصی ایجاد نشود.


- ممکن است متقاضیان کلاس خصوصی مدرک تحصیلی شما یا هر مدرک دیگری را که ادعا می کنید دارید را بخواهند. در این صورت با ارائه مدرک می توانید اعتماد کاربران را بیشتر جذب نمائید.


- بسیار خوب است اگر مدرک رسمی یا مجوزی دارید در متن تبلیغ خودتان به آن اشاره کنید و حتی نحوه مشاهده اصل مدرک را هم بیان نمائید. این موارد در جلب اعتماد بسیار موثر است.


این ویدیو را هم ببینید: فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق



نحوه تدریس خصوصی ریاضی


یکی از دروسی که برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بسیار پرمتقاضی است درس ریاضی می باشد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به صورت پایه ای در درس ریاضی اشکال دارند. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید در مزحله اول باید به این درس علاقه داشته باشید (نمرات شما در درس ریاضی در ایام تحصیل خودتان اگر خوب است نشان دهنده این است که به ریاضی علاقه دارید) و در عین حال باید تلاش کنید به صورت کامل بر این درس مسلط باشید. در مقاله چگونه ریاضی تدریس کنیم و نحوه تدریس موفق ریاضیات در زمینه نحوه تدریس خصوصی ریاضی توضیحات خوبی ارائه شده است. اگر به ریاضی علاقه دارید بسیار عالی است چرا که یکی از پرمتقاضی ترین دروس برای کلاس های خصوصی همین درس ریاضی می باشد.


- اگر علاقه دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید. تدریس خصوصی ریاضی کنکور اگر خوب انجام شود و معروف شوید می تواند بسیار درآمدزا باشد.


- تدریس خصوصی ریاضی چون متقاضیان زیادی دارد ارزشش را دارد که فقط بر روی آن متمرکز شوید. اگر بتوانید تمایزهای مثبت ایجاد کنید و خوب ریاضی را درس بدهید تعداد شاگردهای شما بسیار زیاد خواهد شد.


موفقیت در تدریس خصوصی


در پاراگراف های قبلی مطالب زیادی ارائه شد که می تواند به موفقیت شما در تدریس خصوصی بسیار کمک کند. البته در همین سایت ایران مدرس شاید بیش از هر سایت دیگری در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی مقاله و مطلب ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی بسیار مفید است. برای موفق شدن در تدریس خصوصی باز هم تاکید می شود که باید به تدریس و آموزش علاقه داشته باشید، دروس تدریسی خودتان را بر مبنای علاقه و توانایی خودتان و بر مبنای تعداد متقاضیان کلاس خصوصی دروس مختلف درست انتخاب نمائید و به صورت مداوم در حال پیشرفت و بهتر شدن باشید و کلاس های با کیفیتی داشته باشید. متعهد بودن به تدریس خصوصی و تلاش برای به نتیجه رساندن شاگردهای خودتان هم بسیار در موفقیت در تدریس خصوصی موثر است.


- برای موفقیت در هر کاری و از جمله تدریس خصوصی عشق و علاقه شرط لازم است. اگر به فعالیت در زمینه آموزش و تدریس علاقه دارید پیش نیازهای لازم برای کسب موفقیت های بزرگ را دارید.


- برای موفق شدن در تدریس خصوصی یک ملاک را فقط در نظر بگیرید و آن هم موفق شدن شاگردهای شما است. فن بیان قوی، تسلط بر درس، ظاهر خوب و .... همگی خوب است ولی آیا همه ی این ها منجر به نتیجه گرفتن شاگردهای شما می شود؟


مشاهده ویدیوی فیلم آموزش نحوه تدریس خصوصی ریاضی هم پیشنهاد می شود.


عبارت های کلیدی: راهنمایی تدریس خصوصی، نحوه موفق شدن در کار تدریس خصوصی، آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی، قوانین و مجوزهای تدریس خصوصی برای شروع کار و فعالیت در این زمینه


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image