ارتباط مستقیم با 30736 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی ارزان در منزل و آنلاین، بهترین اساتید + شماره تماس

تدریس خصوصی ارزان در منزل و آنلاین، بهترین اساتید + شماره تماس

تدریس خصوصی ارزان در منزل و آنلاین، بهترین اساتید + شماره تماس


در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب در منزل و تدریس خصوصی آنلاین و مجازی و همچنین در رابطه با نحوه انتخاب و مشاهده شماره تماس مستقیم و شماره تلفن بهترین معلم های خصوصی توضیح داده شده است.


نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با نرخ ارزان


در همین سایت ایران مدرس در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس تمامی اساتید و معلم های خصوصی می توانید قیمت درخواستی هر مدرس را هم مشاهده کنید. بنابراین با بررسی کامل و دقیق لیست مدرسین می توانید یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان برای خودتان انتخاب کنید. برای هر درس و رشته ای (ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی، دروس دانشگاهی، آیلتس، تافل، دروس کنکوری، موسیقی و ...) و با هر قیمتی که مد نظر دارید یک معلم خوب و فوق العاده را از همین سایت ایران مدرس می توانید انتخاب کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی


همواره توصیه شده است که برای انتخاب معلم خصوصی این طور نباشد که تنها ملاک شما ارزان بودن کلاس ها باشد. خوب است که با نرخ مناسب معلم خصوصی داشته باشید اما اگر فقط ارزان بودن کلاس ها را مد نظر قرار دهید ممکن است انتخاب درستی نداشته باشید و در نهایت از نتیجه راضی نباشید. پس در جستجوی معلم خصوصی خوب و مجرب با قیمت مناسب باشید نه اینکه فقط بخواهید تدریس خصوصی ارزان داشته باشید. در ادامه مواردی را ذکر می کنیم که به داشتن معلم خصوصی با قیمت مناسب تر و ارزان تر کمک می کند.


اگر کلاس های خصوصی را زودتر شروع کنید و دقیقه نودی نباشید با نرخ مناسب تری کلاس خواهید داشت و در ضمن نمره بهتری هم می گیرید. نکته بعدی اینکه استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت داشتن معلم خصوصی در منزل ارزان تر تمام می شود. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید از معلم خصوصی خودتان تقاضای تخفیف کنید. برای تعداد جلسات بالا اساتید تخفیف می دهند. در فاصله زمانی بین هر دو جلسه تدریس خصوصی خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات خیلی زیاد نشود و هزینه کمتری داشته باشید.


حتما بخوانید: تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین



تدریس خصوصی در منزل یا معلم خصوصی آنلاین


کلاس های تدریس خصوصی می تواند به دو صورت آنلاین و یا حضوری برگزار شود. به صورت کلی تدریس خصوصی در منزل بازدهی بیشتری دارد اما معلم خصوصی آنلاین نرخ کمتری دارد و مزایای دیگری هم دارد. برای تدریس خصوصی ابتدایی و دبستان تدریس آنلاین خیلی مناسب نیست و تدریس حضوری بهتر است. به صورت کلی افراد کلاس خصوصی در منزل یا آموزشگاه را به نسبت تدریس اینترنتی ترجیح می دهند اما همانطور که گفته شد تدریس آنلاین هم مزیت های زیادی دارد.


برای بسیاری از دروس ممکن است در شهر محل سکونت خودتان معلم خوب نتوانید پیدا کنید. در این حالت با یک معلم خصوصی خوب از هر جای ایران و جهان می توانید کلاس داشته باشید. کلاس های مجازی محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است. در ضمن هزینه این کلاس ها حدودا ۳۰ درصد از کلاس های خصوصی حضوری کمتر است.


این مقاله خوب را هم بخوانید: معلم خصوصی آنلاین و مقایسه آن با تدریس خصوصی در منزل


شماره تماس مستقیم معلم خصوصی در ایران مدرس


در همین سایت ایران مدرس  www.IranModsres.comمی توانید شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی را مشاهده کنید. در نتیجه ارتباط شما با مدرسین تدریس خصوصی در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه خواهد بود. وقتی با خود استاد حرف می زنید هم برای کلاس می توانید تخفیف بگیرید و هم اینکه حین حرف زدن با مدرسین به شناخت بهتری از ایشان رسیده و انتخاب بهتری خواهید داشت.


در کنار شماره تماس مستقیم اطلاعات کامل دیگری برای تمامی اساتید از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، سوابق تدریس، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و ... ارائه شده است. انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس آگاهانه و بدون واسطه است.


حتما مطالعه نمائید: شماره تماس مستقیم بهترین مدرسین تدریس خصوصی در تهران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 388 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image