ارتباط مستقیم با 30752 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر گودرزی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نکات بسیار مهم و کلیدی در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

نکات بسیار مهم و کلیدی در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین و حضوری

در این مقاله سعی شده است نکات بسیار مهم و کلیدی در رابطه با تدریس خصوصی آنلاین، استخدام معلم خصوصی، نحوه انتخاب بهترین معلم زبان انگلیسی، ریاضی، کامپیوتر، انواع نرم افزار و .... ارائه گردد. اگر معلم خصوصی هستید و یا در جستجوی استاد خوب می باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: تعریف و مفهوم تدریس از دیدگاههای مختلف و روش های نوین و جدید تدریس


استخدام تدریس خصوصی یا جذب شاگرد مستقیم


در حال حاضر با شیوع کرونا درخواست برای تدریس خصوصی آنلاین بسیار زیاد شده است و افراد کمی متقاضی دریافت خدمات آموزش خصوصی در منزل هستند. این شرایط باعث شده است برای اساتیدی که در شهرهای کوچک ساکن هستند هم امکان جذب شاگرد از کل کشور وجود داشته باشد و در حقیقت اینبار عدالت آموزشی برای مدرسین تا حد زیادی به تحقق پیوسته است. قبلا که تدریس خصوصی در منزل انجام می شد و آموزش آنلاین جا نیفتاده بود، فقط اساتید تهران و شهرهای بزرگ می توانستند به عنوان معلم خصوصی درامد خوبی داشته باشند. در حال حاضر هر استادی از هر جای ایران، اگر قوی کار کند و رزومه خوبی ارائه نماید، می تواند از تدریس آنلاین به درآمد خوب برسد. در چنین شرایطی در حقیقت بحث استخدام شدن به عنوان مدرس خیلی مطرح نمی شود و اساتید با حضور در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا شبکه های اجتماعی می توانند به راحتی با متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم در ارتباط بوده و آنلاین شاگرد جذب کنند. مطالعه نمائید: استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی و استخدام مدرس زبان خصوصی


نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


زبان انگلیسی یکی از دروس پرمتقاضی برای آموزش خصوصی است. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. چون این اساتید کلا با زبان سر و کار داشته اند و درک عمیق تر و بهتری از آن دارند. البته بعضی از اساتید هم ممکن است رشته دانشگاهی ایشان زبان نبوده باشد ولی مدرک آیلتس و تافل دارند و یا در کشورهای انگلیسی زبان درس خوانده اند. این اساتید هم اگر از جنبه های دیگر مانند سابقه کار و .... خوب باشند می توانند گزینه های مناسبی باشند ولی باز به نظر می رسد اولویت با اساتیدی باشد که رشته دانشگاهی ایشان زبان انگلیسی است. نکته دیگر اینکه فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر مانند دانشگاه تهران ut.ac.ir دانشگاه اصفهان ui.ac.ir دانشگاه شیراز shirazu.ac.ir و ... هم بسیار مهم است. وقتی با یک استاد که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است سرو کار دارید با شخصی در حال برگزاری کلاس هستید که خود ایشان موفق بوده اند و تفکر درستی دارند و می توانند شما را هم به سمت موفقیت هدایت نمایند. در ضمن، اساتیدی که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند سطح هوشی بالاتری دارند و کمتر احتمال دارد مطالب اشتباهی را به شما تدریس کنند. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتیدی حضور دارند که به صورت ویژه تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی زبان را دنبال می کنند. توصیه می شود با این اساتید کلاس داشته باشید.


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خوب زبان انگلیسی


راهکار خوب دیگری که برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی وجود دارد استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. در کلاس های خصوصی می توانید با صرف زمان و انرژی کمتر و با سرعت بالاتری گرامر زبان انگلیسی را آموزش ببینید. یک معلم خوب راه و چاه را به شما نشان خواهد داد و نکاتی که ممکن است یادگیری آن برای شما سخت باشد را سریعتر به شما آموزش می دهد.



مطالعه این مقاله بسیار کامل را پیشنهاد می کنیم: بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب


نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس خصوصی زبان برای یادگیری بهتر و سریع تر


برای افزایش بازدهی کلاس های خصوصی زبان باید به این نکته توجه کنید که چند جلسه کلاس لازم دارید و تا امتحان و یا آزمونی که دارید چقدر زمان باقی مانده است. باید به اندازه کافی کلاس ها را زود شروع کنید تا ذهن شما فرصت جذب مطالب و درک آنها را داشته باشد. اگر بخواهید در فاصله زمانی بسیار کوتاه تعداد جلسات بالایی را برگزار نمائید مطمئنا از بازدهی کلاس ها کاسته خواهد شد. بنابراین سعی کنید زودتر شروع کنید تا بین هر دو جلسه کلاس خصوصی زبان به اندازه کافی فرصت داشته باشید مطالب را مطالعه و مرور نمائید. زودتر شروع کنید و در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید. قبل از حضور در کلاس های خصوصی یا گروهی زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری در رابطه با اینکه چه مطلبی را قرار است تدریس کنید اطلاعات کاملی را بدست آورید و بر آن به صورت کامل مسلط شوید. در اولین جلسه کلاس و حتی جلسات بعدی هم کاملا مسلط حاضر شوید.


مزیت تدریس خصوصی: امکان استفاده از کلاس های خصوصی زبان در منزل یا به صورت آنلاین


کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، قزوین، تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران که برگزار گردد می تواند در منزل و یا به صورت آنلاین مورد استفاده زبان آموزان قرار گیرد. تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به از میان برداشته شدن محدودیت مکانی و زمانی اشاره نمود. کلاس های خصوصی اینترنتی و مجازی را می توان با هر استادی و از هر جای ایران و جهان برگزار کرد. حتی می توان با اساتید native کلاس زبان انگلیسی را برگزار نمود. کلاس های زبان اگر در منزل یا خانه هم برگزار شود باز بسیار مفید است. در این کلاس ها وقت شاگرد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و معلم به منزل شاگرد می رود. بنابراین این کلاس ها مزیت دیگری که دارد این است که می تواند به صورت حضوری و در منزل و یا به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود. در شرایط کرونایی فعلی استفاده از کلاس های آنلاین بیشتر توصیه می شود. برای موفقیت در آزمون آیلتس هم بهتر است از کلاس خصوصی آیلتس استفاده نمائید.


کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی اینترنتی کنکور


استاد و مدرسی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری فعالیت دارد به نسبت مدرس دیگری که مثلا در مقطع متوسطه یا دانشگاه تدریس خصوصی ریاضی را انجام می دهد درامد بالاتری دارد. دلیل این امر هم همان بالاتر بودن حساسیت آزمون کنکور است. اگر شخصی در ریاضی نمره قبولی نگیرد اتفاق خاصی برای ایشان نمی افتد با این وجود اگر دانش آموزی کنکور را خراپ کند ممکن است کلا مسیر زندگی ایشان به سمت متفاوتی برود. بنابراین اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت کنید در نظر داشته باشید چنانچه در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته باشید می توانید به درامدهای بالایی برسید. والدین برای موفقیت فرزندان خودشان در کنکور حاضر خواهند بود مبالغ بالایی را پرداخت کنند.


مطالعه نمائید: راهکارهایی برای تدریس موفق ریاضی و سایر دروس


قیمت تدریس خصوصی ریاضی ساعتی


مسلما اگر شما تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید اساتید تدریس خصوصی ریاضی سر قیمت ها با شما راه خواهند آمد و برای هر جلسه قیمت کمتری را در نظر می گیرند و در مجموع به شما تخفیف خواهند داد. البته اگر در یک درس اشکالات زیادی دارید و تعداد جلسات بالایی لازم می شود بهتر است زودتر کلاس ها را شروع نموده و برگزاری کلاس ها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. در ایام امتحانات پیدا کردن استاد خوب کار سختی است. اساتید خوب و با تجربه چون معمولا شاگردهایی هم از قبل دارند از اواسط ترم معمولا وقتشان پر می شود. در عین حال در ایام امتحانات هزینه کلاس های خصوصی بالاتر می رود. بنابراین اگر می خواهید از تخفیف ها استفاده نمائید و با قیمت خوبی کلاس داشته باشید بهتر است از اوایل ترم شروع نمائید. در این حالت، هزینه کلاس ها کمتر شده و احتمال نتیجه گرفتن شما هم افزایش می یابد.


مزایا و فواید تدریس خصوصی مجازی و کلاس آنلاین


در ادامه در رابطه با مزایا و فواید کلاس های خصوصی و گروهی که به صورت مجازی برگزار می شود در مقایسه با کلاس های حضوری توضیحاتی ارائه می گردد.


1- از بین رفتن محدودیت مکانی با کلاس مجازی


به عنوان مثال اگر شما در جستجوی یک استاد زبان انگلیسی آنلاین خوب هستید، چنانچه از کلاس های آنلاین و مجازی استفاده نمائید، برای انتخاب معلم گزینه های بیشتری دارید. اگر شما ساکن کرج هستید، می توانید از تهران، اصفهان و یا هر جای ایران و جهان استاد آنلاین خودتان را انتخاب نمائید و با بهترین معلم زبان کلاس گرامر، مکالمه و ... داشته باشید.. حتی می توانید با مدرسین native  هم کلاس داشته باشید. کلاس های مجازی باعث شده است محدودیت مکانی از میان برداشته شود و برای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید هم این ویژگی یک مزیت بزرگ به حساب می آید.


2- قیمت مناسب تر تدریس آنلاین به نسبت کلاس حضوری


نرخ کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری بسیار ارزان تر و منصفانه تر است. اساتید برای برگزاری کلاس آنلاین به نسبت کلاس حضوری رغبت بیشتری از خودشان نشان می دهند. مثلا، برای برگزاری کلاس با معلم خصوصی آیلتس لازم نیست استاد زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست بدهد. در نتیجه معمولا کلاس های آنلاین حتی تا 50 درصد به نسبت کلاس های حضوری می تواند ارزان تر برگزار گردد. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com  اساتید نرخ درخواستی خودشان برای کلاس های حضوری و آنلاین را ذکر نموده اند و واضح است که کلاس های مجازی هزینه کمتری دارد و بسیار به صرفه تر است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


چگونه تدریس خصوصی آنلاین کنیم؟


برای اینکه تدریس آنلاین داشته باشید در مرحله اول باید به فکر جذب شاگرد باشید. راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که به جرات می توان گفت بهترین یا یکی از بهترین راهکارهای موجود ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس www.IranModares.com  است. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 بیش از 21000 مدرس ثبت نامی دارد. با درج تبلیغ در این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. استفاده از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد می تواند مفید باشد. دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که به آن درس ها علاقه دارید. برای اینکه تدریس آنلاین داشته باشید می توانید از اسکایپ، واتس آپ و یا سایت هایی مانند اسکای روم skyroom استفاده کنید. بسیاری از اساتید با استفاده از همین روش ها تدریس آنلاین را انجام می دهند. البته در مقاله ای که در ابتدای همین متن معرفی شد توضیحات بیشتری هم ارائه شده است. استفاده از نرم افزارهای  Zoom، Cisco Webex Meetings، Adobe Connect، Schoology Learning  و ... هم برای برگزاری کلاس های مجازی می تواند مفید باشد.


قبل از برگزاری کلاس ریاضی آنلاین یا حضوری، درس جلسه بعد را پیش مطالعه کنید


پیش مطالعه برای افزایش بازدهی شما در کلاس های ریاضی بسیار موثر است. فرقی نمی کند که آیا در کلاس ریاضی دانشگاه شرکت می کنید و یا از خدمات کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و یا هر پایه دیگری استفاده می نمائید. در هر حالت، پیش مطالعه می تواند برای موفقیت شما در درس ریاضی بسیار مفید باشد. پیش مطالعه به این معنی است که درسی که قرار است در جلسه بعد تدریس شود را مطالعه مختصری بکنید. به این ترتیب با ذهنیت آماده تری در کلاس ریاضی شرکت خواهید کرد و درس را بهتر متوجه خواهید شد.


نحوه داشتن بهترین قیمت معلم خصوصی کامپیوتر و انواع نرم افزار


برای اینکه بهترین قیمت معلم خصوصی کامپیوتر و انواع نرم افزار را داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:


1- در سایت ایران مدرس لیست اساتید را با دقت بررسی کنید و قیمت های درخواستی مدرسین را ببینید و با استادی تماس بگیرید که قیمت مناسبی را پیشنهاد داده است. قیمت تدریس خصوصی کامپیوتر یا نرم افزارها می تواند از ساعتی 50 هزار تومان تا 400 هزار تومان و بیشتر متغیر باشد.


2- ارزان ترین قیمت لزوما بهترین قیمت نیست. با استاد خوب و با تجربه کلاس برگزار کنید هر چند قیمت هر جلسه تدریس ایشان بیشتر باشد. در نهایت کلاس ها در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر به پایان می رسد و به نفع شما خواهد بود.


3- ترجیحا از کلاس های آنلاین برای یادگیری کامپیوتر و یا نرم افزارها استفاده کنید. اگر کلاس حضوری جلسه ای 200 هزار تومان باشد کلاس آنلاین می تواند 120 تا 150 هزار تومان برگزار گردد.


4- اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید از استاد تقاضای تخفیف کنید. اساتید برای تعداد جلسات بالا تخفیف می دهند البته اگر درخواست کنید. به عنوان مثال برای تعداد جلسات بالای 10 جلسه اساتید معمولا 10 درصد تخفیف می دهند.


5- در فاصله زمانی بین جلسات خودتان هم تمرین کنید و برای یادگیری کامپیوتر یا نرم افزار مورد نظر خودتان وقت بگذارید. به این ترتیب کلاس ها زودتر تمام شده و هزینه کمتری خواهید داشت.


مطالعه نمائید: 25 ویژگی یک معلم موفق


نکات مهم برای انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب با نرخ مناسب


الف- برای هر درس و رشته ای با استاد متخصص آن درس کلاس داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از تدریس خصوصی ریاضی آنلاین یا حضوری را دارید یا می خواهید از کلاس خصوصی زبان انگلیسی استفاده نمائید، در هر مورد باید با یک استاد متخصص آن درس که رشته تحصیلی خود ایشان مرتبط با درس است کلاس داشته باشید. مسلما برگزاری کلاس خصوصی زیست با استادی که در رشته زیست شناسی تحصیل کرده است به نسبت استاد دیگری که رشته تحصیلی دیگری داشته است بسیار مفیدتر است.


ب- یک معلم خصوصی خوب معمولا خودش در دوران تحصیل موفق بوده است و در دانشگاه خوب و در یک رشته خوب تحصیل کرده است. بنابراین بهتر است با استادی کلاس خصوصی هماهنگ کرد که خود ایشان در یک دانشگاه خوب درس خوانده است. در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس teaching.iranmodares.com معلم های خصوصی و اساتید تدریس خصوصی مدرک تحصیلی خودشان را هم قرار داده اند و دانشگاه محل تحصیل خودشان را هم ذکر نموده اند. از سایت های تدریس خصوصی خارجی می توان به www.tutor.com و www.tutorhunt.com اشاره کرد.


ج- اگر هدف شما از شرکت در کلاس های تدریس خصوصی موفقیت در کنکور است بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند. برای استفاده از کلاس های خصوصی کنکور بهتر است استاد و معلمی را انتخاب کنید که شاگردهای قبلی موفقی داشته اند و به صورت مستند به شما نشان می دهند که شاگردهای قبلی ایشان نتیجه خوبی گرفته اند.


د- برای دانش آموزان مقطع ابتدایی شاید بهتر باشد کلاس های خصوصی را با مدرسین خانم هماهنگ نمود. در مقطع ابتدایی دانش آموزان به محبت و ارتباط دوستانه بیشتری با معلم نیاز دارند و به نظر می رسد مدرسین خانم می توانند بهتر دانش آموزان این مقطع را هدایت نمایند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 816 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image