ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 راهکار موثر برای افزایش معدل با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی

20 راهکار موثر برای افزایش معدل با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی

20 راهکار موثر برای افزایش معدل با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با راهکارها و روش های موثر و مفید که می تواند منجر به افزایش معدل شما با استفاده از کلاس های تدریس خصوصی گردد توضیح داده شده است. اگر می خواهید در کلاس های خصوصی شرکت نمائید و شاگرد اول شوید و یا معدل خودتان را ارتقا دهید این مقاله را بخوانید.


برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید.


مطالعه مقاله چگونه معدل بیست بگیریم و درس بخوانیم تا 20 بگیریم هم مفید است.


افزایش معدل با تدریس خصوصی


برای داشتن معدل بالا با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و سایر دروس موارد زیر را در نظر داشته باشید:


1- از همان ابتدای ترم کلاس های خصوصی را شروع کنید. وقتی زودتر کلاس ها را شروع می کنید درس را بهتر یاد می گیرید و زمان بیشتری برای درس خواندن دارید.


2- بعد از کلاس های مدرسه یا دانشگاه و همچنین بعد از کلاس های تدریس خصوصی خودتان درس را مرور کنید. مرور درس باعث می شود تسلط بیشتری بر مطالب پیدا کنید.


3- با یک معلم خصوصی خوب و مجرب کلاس داشته باشید. یک استاد خوب می تواند در کمترین تعداد جلسات شما را به نتیجه عالی برساند.



4- در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی از همان ابتدای ترم برای خودتان هدفی مشخص کنید. مثلا اگر همیشه معدل شما حول و حوش 15 بوده است این هدف مناسب است: معدل من این ترم بالای 17 است.


مطالعه مقاله راه های افزایش معدل در دانشگاه هم مفید است.


5- در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در کلاس های اصلی خودتان شرکت کنید. با شرکت در کلاس های گروهی و خصوصی می توانید از همکلاسی های خودتان پیشی بگیرید.


6- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید. اگر می خواهید نمرات خوبی بگیرید و معدل بالایی داشته باشید باید تمریناتی که معلم و استاد شما به شما می دهد را انجام دهید.


7- روی درس خواندن خودتان بیش از هر عامل دیگری حساب کنید. در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی درس را مطالعه کنید.


8- برنامه ریزی خوبی داشته باشید. اگر در زمینه برنامه ریزی و نحوه مطالعه دروس مختلف اشکال دارید از معلم خصوصی خودتان کمک بگیرید.


9- برای دروسی که اشکالات زیادی دارید معلم خصوصی داشته باشید. سایر دروس را خودتان بخوانید و بر آنها مسلط شوید.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: ارتقا و افزایش معدل با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی


10- کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، شیمی و سایر دروس را در زمان هایی برگزار کنید که بازدهی بیشتری دارید و خسته نیستید. روزهای تعطیل و روزهایی که کلاس های کمی دارید بهترین زمان برای کلاس خصوصی است.


11- نمونه سوالات امتحانی حل کنید. در کلاس های خصوصی بعد از تمام کردن درس می توانید در حضور معلم خودتان سوالات امتحانی حل کنید و تسلط خودتان را بر درس افزایش دهید.



12- برای درس هایی مانند ریاضی و فیزیک حتما کلاس های خصوصی را از همان ابتدای ترم شروع نمائید. این درس ها به تمرین حل کردن نیاز دارند و باید زمان کافی برای تمرین داشته باشید.


13- برای داشتن معدل بالا در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال و جمع بندی از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. یک جلسه کلاس خصوصی در شب امتحان می تواند بسیار کمک کننده باشد.


14- هنگام درس خواندن و حل تمرین و مسئله برگه ای را در کنار دست خودتان داشته باشید و اشکالات را یادداشت نمائید. در کلاس خصوصی این اشکالات را بپرسید.


مطالعه کنید: چرا تدریس خصوصی بهترین راهکار برای موفقیت در تحصیل است؟


15- به خودتان اعتماد و ایمان داشته باشید. شما توانایی اینکه معدل بیست داشته باشید را هم دارید. مرحله به مرحله در ترم های متوالی معدل خودتان را افزایش دهید.


16- برای دروسی که اشکالات بیشتری در آن درس ها دارید تعداد جلسات کلاس خصوصی بیشتری در طول هفته در نظر بگیرید. این درس ها را بیشتر هم مطالعه نمائید.


17- در کلاس های خصوصی با تمرکز بالا به مطالب گوش دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه افزایش تمرکز در این کلاس ها مقاله اهمیت تمرکز در کلاس درس و جلسات تدریس خصوصی را بخوانید.


18- برای اینکه انگیزه بیشتری داشته باشید دلایلی که شما قصد دارید معدل خودتان را افزایش دهید را بنویسید. مثلا اینکه می خواهید در کنکور رتبه بهتری کسب کنید و در رشته مورد علاقه خودتان تحصیل کنید.


19- هر اشکالی که داشتید را برطرف کنید. حتی اگر لازم شد برای تقویت پایه درسی خودتان در دروسی مانند ریاضی و فیزیک جلسات اضافه هم در نظر بگیرید.


مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی برای افزایش معدل و گرفتن نمرات بالاتر را هم پیشنهاد می کنیم.


20- در نظر داشته باشید مهمترین کار را خودتان می توانید انجام دهید. خودتان باید خوب درس بخوانید و تمرین کنید. کلاس های خصوصی به عنوان یک عامل کمک کننده بسیار موثر است. اما اصل کار خودتان هستید.


کلام آخر


یکی از بهترین روش ها و راهکارها برای افزایش معدل و موفقیت در درس و تحصیل استفاده از کلاس های خصوصی است. کلاس های تدریس خصوصی چون شخصی سازی می شود و برای هر شاگرد مطالبی در آن تدریس می شود که برای ایشان لازم باشد، بسیار مفید است. البته بسیار واضح است که باید استفاده درستی از این کلاس ها داشته باشیم. با یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی کلاس ها را هماهنگ نمائید و در ضمن، در طول برگزاری کلاس ها با برنامه ریزی دقیق خودتان هم خوب درس بخوانید. کلاس های خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید و زودتر کلاس ها را شروع نمائید تا زمان کافی برای مطالعه و تمرین داشته باشید. از همین سایت ایران مدرس می توانید یک معلم خصوصی خوب را انتخاب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله زیر را بخوانید.


حتما بخوانید: بهترین خدمات تدریس خصوصی ایران مدرس را بشناسید


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 553 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image