ارتباط مستقیم با 30691 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی معلم خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی در منزل برای درس ریاضی

معلم خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی در منزل برای درس ریاضی

معلم خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی در منزل برای درس ریاضی


در این مقاله در رابطه با مزایای داشتن معلم خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی در منزل برای درس ریاضی، نحوه استفاده درست از کلاس های خصوصی ریاضی، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و ... توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 14 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


موارد لزوم داشتن معلم خصوصی ریاضی


داشتن معلم خصوصی ریاضی در بسیاری از موارد می تواند مفید، موثر و کمک کننده باشد. به عنوان مثال دانش آموز یا دانشجویی را در نظر بگیرید که در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارد و در حال حاضر در پایه دهم در حال تحصیل است. چنین دانش آموزی چون ریاضی پایه های قبل را خوب یاد نگرفته است در کلاس درس ریاضی را خوب متوجه نمی شود و حتی جرات سوال پرسیدن را ندارد. یک معلم خصوصی ریاضی خوب در چنین شرایطی ریاضی پایه های قبل و مباحث ریاضی هفتم، هشتم و نهم را برای شاگرد خودش مرور می کند و به صورت همزمان ریاضی پایه دهم را تدریس می نماید. به این ترتیب پایه ریاضی دانش آموز قوی شده و به تدریج اعتماد به نفس از دست رفته را هم دوباره بدست می آورد. برای گرفتن نمره بالا، نمره اول کلاس و حتی نمره ۲۰ در درس ریاضی، برای کسب درصد بالای ۸۰ و ۹۰ در ریاضیات کنکور، موفقیت در المپیاد ریاضی و ریاضی تیزهوشان و نمونه دولتی و ... هم استفاده از کلاس های خصوصی بهترین مدرسین ریاضی بسیار مفید است. اگر می خواهید فرمول های انتگرال معین و نامعین، حد و مشتق، حد در بی نهایت و رفع ابهام حد، تابع و نمودار تابع، نحوه محاسبه دامنه و برد تابع، دنباله حسابی و هندسی و سری، معادله درجه دوم و سهمی، اتحاد و تجزیه، نامعادله و تعیین علامت یا هر مبحث دیگری از درس ریاضی را عالی یاد بگیرید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید و موثر است.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.



ویژگی های بهترین معلم های خصوصی ریاضی


برای اینکه بهترین نتیجه را از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری بگیرید باید سعی کنید با یکی از بهترین معلم های خصوصی ریاضی کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید. هر جلسه تدریس بهترین مدرسین ریاضی به اندازه چند جلسه کلاس سایر اساتید مفید و موثر است. در ضمن، مدرسین خوب و برجسته ریاضی برای حصول نتیجه بهتر در فاصله زمانی بین کلاس ها پیگیری های لازم را هم انجام می دهند.در همین متن مقالاتی برای مطالعه بیشتر ارائه نموده ایم که در آن مقالات بهترین مدرسین ریاضی معرفی شده اند. به عنوان مثال مقاله زیر را بخوانید.


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 20 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران



از ویژگی های بهترین معلم های ریاضی می توان به فارغ التحصیل شدن از بهترین دانشگاه های داخل و خارج ایران مانند دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه دولتی اصفهان، تبریز و ... اشاره نمود. استادی که خودش در دانشگاه معتبر و خوب درس خوانده است و فارغ‌التحصیل شده است مسلما سطح دانش، سواد و توانایی بالایی دارد. اگر بخواهیم تعدادی دیگر از خصوصیات بهترین مدرسین ریاضی را بیان نماییم باید به داشتن مدرک ارشد و دکتری، داشتن شاگردهای موفق قبلی، تالیف مقالات معتبر بین المللی ISI و علمی پژوهشی، تالیف و ترجمه کتاب، سابقه کاری و تجربه بالا و ... اشاره کنیم. در سایت همین تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com بهترین معلم های خصوصی ریاضی و سایر دروس حضور دارند و می توانید شماره تماس مستقیم و قیمت درخواستی مدرسین را هم مشاهده نمایید. در این سایت فیلم های نمونه تدریس ریاضی و نظرات شاگردهای قبلی اساتید هم ارائه شده است.



نحوه انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب و عالی برای موفقیت در امتحان و ریاضی کنکور


همانطور که گفته شد، برای اینکه در امتحان و کنکور ریاضی موفق شوید و نتیجه عالی بگیرید باید یک معلم خصوصی خوب و مجرب را انتخاب کنید. در رابطه با ویژگی های بهترین معلم های ریاضی توضیحاتی داده شد. با توجه به توضیحات ارائه شده سعی کنید یک معلم خوب انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر برای یادگیری بهتر و موفقیت در امتحان ریاضی یازدهم قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده کنید به سایت ایران مدرس مراجعه نموده و در بالای صفحه اصلی سایت مذکور در بخش جستجو عبارت (ریاضی یازدهم) را وارد کنید. با کلیک بر روی کلید جستجو لیست مدرسین ریاضی یازدهم، رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، قیمت درخواستی مدرسین و شماره تماس مستقیم هر استاد را می توانید مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید یک معلم خوب و فوق العاده را برای خودتان انتخاب کنید. برای انتخاب معلم ریاضی دوازدهم، ریاضی کنکور، ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه و ... هم همین روند را مد نظر داشته باشید. سعی کنید با یک استاد با سابقه و با سواد که از دانشگاه معتبر فارغ‌التحصیل شده است کلاس هماهنگ کنید. فیلم های نمونه تدریس هم می تواند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب استاد و معلم خصوصی ریاضی باشد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی



چگونگی استفاده بهینه و موثر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی


نکته بسیار مهمی که برای موفقیت در ریاضیات و گرفتن نمره عالی در امتحان و کنکور باید مد نظر داشته باشید این است که کلاس خصوصی به تنهایی نمی تواند شما را به نمره بالا در امتحان و یا درصد عالی در ریاضی کنکور برساند. اولا بسیار لازم است که دانش آموز یا دانشجو خودش هم درس بخواند و تمرین و مسئله حل نماید و ثانیا کلاس های خصوصی باید به اندازه کافی زود شروع شود. خصوصا برای درس ریاضی که حل تمرین و مسئله بسیار لازم است اینکه کلاس ها زودتر شروع شده و به ایام امتحانات موکول نگردد جزو اصول اساسی و کلیدی می باشد. به هر میزان شاگرد تمرینات بیشتری حل نماید کلاس های خصوصی هم برای ایشان مفیدتر خواهد بود. البته اساتید خوب ریاضی حتما این نکته را مد نظر دارند و از شاگردهای خودشان حل تمرین و مسئله را می خواهند.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


مقایسه تدریس خصوصی ریاضی در منزل با معلم خصوصی ریاضی آنلاین


از کلاس های خصوصی ریاضی می توان به صورت تدریس خصوصی در منزل و یا تدریس خصوصی آنلاین استفاده کرد. کلاس های آنلاین مزیتی که دارد این است که محدودیت مکانی و زمانی ندارد و در هر زمانی از روز قابل برگزاری است. حتی بسیاری از دانشجویان خارج از ایران از خدمات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس اساتید مجرب داخل ایران به صورت آنلاین و مجازی استفاده می کنند. بنابراین کلاس های مجازی و آنلاین از این نظر مزیت دارد. نکته بعدی اینکه مدرسین ریاضی و سایر دروس کلاس های آنلاین را به نسبت تدریس خصوصی در منزل ارزان تر برگزار می کنند چرا که وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. به لحاظ بازدهی می توان گفت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل بازدهی بیشتری دارد اما اگر با یک استاد خوب ریاضی کلاس خصوصی را هماهنگ کرده باشید کلاس های مجازی هم شما را به نتیجه عالی می رساند.


پیشنهاد می شود بخوانید: 20 برترین اساتید ریاضی کشور برای تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری



قیمت و هزینه معلم خصوصی ریاضی در تهران و کل ایران


در این بخش در رابطه با قیمت و کلاس های خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری توضیح داده می شود. به صورت کلی هزینه کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل به نسبت کلاس آنلاین و مجازی بیشتر است ولی در هر صورت بازدهی کلاس های حضوری هم بیشتر می باشد. نرخ کلاس های خصوصی ریاضی از ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان برای هر جلسه تا یک میلیون تومان و بیشتر متغیر است. در ایران مدرس در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید می توانید هزینه درخواستی هر مدرس را هم ببینید و یک معلم ریاضی خوب با قیمت مناسب انتخاب کنید. اگر در جستجوی یک استاد برتر و فوق العاده برای یادگیری ریاضی مقطع دانشگاه هستید مقاله زیر را بخوانید.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: بهترین اساتید ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه - لیست 10 استاد برتر ریاضیات دانشگاهی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 218 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image