ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم خصوصی در منزل با بهترین قیمت چگونه انتخاب کنیم؟

معلم خصوصی در منزل با بهترین قیمت چگونه انتخاب کنیم؟

معلم خصوصی در منزل با بهترین قیمت چگونه انتخاب کنیم؟


اگر در جستجوی یک معلم خصوصی عالی و فوق العاده برای برگزاری کلاس تدریس خصوصی در منزل هستید .... اگر معلم خصوصی در منزل برای یادگیری ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و یا هر درس دیگری لازم دارید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی در منزل با قیمت مناسب


اگر در جستجوی معلم خوب با تجربه و متعهد هستید ... اگر در زمینه شرایط تدریس خصوصی در منزل و قیمت کلاس خصوصی سوال دارید ... چنانچه قصد دارید از خدمات تدریس خصوصی در منزل توسط خانم یا آقا استفاده نمائید ... در هر صورت، این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در این مقاله توضیحات بسیار کامل و جامعی در زمینه نرخ کلاس خصوصی در خانه، نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب، چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از کلاس ها و ... ارائه شده است.


برای اینکه بهترین معلم خصوصی در منزل را داشته باشید باید مجموعه‌ای از عوامل را در نظر بگیرید. در مرحله اول به سوابق تحصیلی و کاری مدرسین دقت نمایید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید و مدرسین خصوصی رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل استاد، مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی ایشان ثبت شده است. با استاد و معلمی کلاس خصوصی در منزل داشته باشید که خود ایشان موفق بوده اند و در ایام تحصیل در دانشگاه عالی و معتبر درس خوانده اند. چنین اساتیدی با سواد هستند و تسلط عالی بر دروس تدریسی خودشان دارند.


به فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی مدرسین هم دقت کنید. این موارد هم راهنمایی بسیار خوبی برای انتخاب یک معلم خصوصی عالی با بیان ساده و روان است. اگر فیلم نمونه تدریس یک معلم خصوصی بسیار برای شما جالب و آموزنده است احتمالا از کلاس های خصوصی ایشان در منزل هم استفاده خوب و مفیدی خواهید داشت. اگر شاگردهای قبلی یک استاد راضی هستند مطمئنا برای شما هم کلاس ها مفید و رضایت بخش خواهد بود. بنابراین به مواردی که گفته شد دقت کنید و یک معلم خصوصی عالی با سابقه کاری بالا انتخاب نمایید. به قیمت‌های درخواستی مدرسین خصوصی هم دقت کنید اما خیلی هم در جستجوی یک معلم خصوصی ارزان و با قیمت پایین نباشید چرا که باعث می شود از انتخاب مدرس خوب منحرف شوید.


اگر مثلاً در جستجوی معلم خصوصی ریاضی برتر هستید ابتدا ۵ معلم سطح بالا انتخاب کنید و در ادامه با استادی که قیمت منصفانه درخواست داده است برای برگزاری کلاس تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که برای تمامی مدرسین خصوصی در همین سایت ایران مدرس شماره تلفن و شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.


مقالات مرتبط، کلیک کنید:


معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


نکات طلایی و فوق مفید برای داشتن و انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران و جهان


7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی



مقایسه بازدهی و قیمت کلاس خصوصی در منزل با آموزش آنلاین


در مقالات متعددی در همین سایت ایران مدرس کلاس های خصوصی در منزل با تدریس خصوصی آنلاین از نظر بازدهی و قیمت مقایسه شده است. اگر بازدهی خیلی عالی را مد نظر دارید و قیمت کلاس ها هم برای شما زیاد مهم نیست کلاس خصوصی در منزل را انتخاب نمایید. به صورت کلی بازدهی و تاثیر گذاری تدریس خصوصی در منزل به نسبت کلاس آنلاین بیشتر است. اما اگر برای دروس تدریسی خودتان در شهر محل سکونت شما استاد خصوصی خوب نمی توانید پیدا کنید و یا می خواهید با قیمت کمتری کلاس خصوصی داشته باشید از کلاس های مجازی و اینترنتی استفاده نمایید.


کلاس های خصوصی اینترنتی تا ۵۰ درصد می تواند به نسبت کلاس حضوری ارزان تر باشد و اگر با یک معلم خصوصی عالی کلاس داشته باشید بازدهی بسیار خوبی هم خواهد داشت. بنابراین بین این دو گزینه بسته به هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید و شرایطی که دارید یکی را انتخاب کنید. برای تدریس خصوصی ابتدایی و متوسطه اول بیشتر تدریس حضوری مناسب است اما برای تدریس خصوصی دانشگاهی، متوسطه دوم، کنکور، زبان، نرم افزار، برنامه نویسی و ... کلاس آنلاین هم مفید است.


حتما بخوانید: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل


آیا کتاب و فیلم کمک آموزشی می تواند جایگزینی برای کلاس خصوصی در منزل باشد؟


برای یادگیری دروس مختلف استفاده از کتاب کمک آموزشی و فیلم های کمک آموزشی هم می تواند مفید باشد و به نسبت کلاس خصوصی استفاده از این موارد ارزان تر هم تمام می شود. مثلاً برای یادگیری بسیاری از نرم افزارها، زبان انگلیسی، زبان آلمانی و ... کتاب های خودخوان و فیلم های آموزشی زیادی وجود دارد. اما در نظر داشته باشید که هیچ کدام از این موارد نمی تواند به جای معلم خصوصی استفاده شود. این مطلب را به این دلیل نمی نویسیم که این مقاله در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس ثبت شده است بلکه واقعا بازدهی و تاثیر مفید کلاس خصوصی در منزل از تمام این موارد بالاتر است.



شما می توانید از مدرس خودتان سوال بپرسید و رفع اشکال کنید. معلم خصوصی هوشمند است اما کتاب و فیلم کمک آموزشی محتوای ایستا و ثابتی دارد و باید خودتان آن را بخوانید.  از معلم خصوصی می توانید سوال‌های مختلفی بپرسید و حتی حین سوال پرسیدن معلم خصوصی خودش بعضی از اشکال های شما را تشخیص می دهد اما کتاب و فیلم چنین قابلیتی ندارد. اگر در درس شیمی اشکال دارید ( به عنوان مثال) با برگزاری کلاس با یکی از بهترین مدرسین شیمی می توانید تغییر قابل توجه مثبتی در نتایج خودتان در کنکور و امتحان ایجاد کنید.


مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


معلم خصوصی در منزل بیشتر برای چه دروسی مورد نیاز است؟


برای یادگیری تمامی دروس و مهارتهای می توان از کلاس های خصوصی استفاده نمود. به عنوان مثال اگر می خواهید کامپیوتر، ورد، اکسل و یا هر نرم افزار دیگری را یاد بگیرید کلاس های خصوصی بهترین گزینه برای شما است و سریع ترین روش برای یادگیری هم می باشد. اگر هدف شما این است که زبان انگلیسی و مکالمه و گرامر زبان را یاد بگیرید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس می توانید بهترین و سریعترین پیشرفت را داشته باشید. برای تسلط بر درس فیزیک، آموزش پیانو، کسب درصد بالا در زیست کنکور، شاگرد اول شدن و کسب معدل الف در دانشگاه و ... می توانید از کلاس های خصوصی استفاده کنید. معلم خصوصی در منزل برای رفع اشکال در ایام امتحانات نهایی هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. هر جایی به آموزش سریع، مفهومی، با کیفیت و درست نیاز داشتید از کلاس های خصوصی در خانه یا آموزشگاه استفاده کنید.


مطالعه نمائید: بهترین معلم کیست


عوامل موثر بر قیمت کلاس خصوصی در منزل و نحوه هماهنگ کردن کلاس با نرم مناسب و منصفانه


پارامترهای زیادی بر نرخ کلاسهای خصوصی تاثیر می گذارد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین و اساتید تدریس خصوصی نرخ درخواستی ایشان قابل مشاهده می باشد. اگر در حال مطالعه برای امتحان ریاضی هفتم هستید (به عنوان مثال) و می خواهید معلم خصوصی ریاضی هفتم داشته باشید و در عین حال مناسب بودن قیمت کلاس ها برای شما مهم است بهتر است اوایل ترم کلاس های خصوصی را هماهنگ نمایید.


اوایل ترم مدرسین وقت آزاد بیشتری دارند و با هزینه کمتری کلاس ها را می توانید هماهنگ نمایید. اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید درخواست تخفیف کنید و اساتید زبان، ریاضی و سایر دروس موافقت می کنند. قبلاً هم گفته شد کلاس مجازی ارزانتر تمام می شود. برای داشتن قیمت کمتر از کلاس های اینترنتی به جای تدریس خصوصی در منزل استفاده کنید. شرکت در کلاس های نیمه خصوصی هم می تواند منجر به پرداخت هزینه کمتری گردد. در همین سایت ایران مدرس بسیاری از مدرسین قیمت را اعلام کرده اند. با بررسی بیشتر و دقیق تر لیست اساتید می توانید یک استاد برجسته با نرخ مناسب و منصفانه انتخاب کنید.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی



تعداد جلسات لازم برای تدریس خصوصی در خانه چقدر است؟


تعداد جلسات لازم کلاس خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر دانش آموزی مثلاً ریاضی دهم را اصلا نخوانده باشد مسلما برای یادگیری آن ممکن است ۱۰ تا ۱۵ جلسه کلاس لازم داشته باشد. شخص دیگری که خودش تا حد مناسبی درس را خوانده است واضح است که شاید کلا با ۵ جلسه کلاس بتواند آمادگی های لازم برای امتحانات را در خودش ایجاد نماید. تعداد. جلسات به نتیجه مورد نظر هم بستگی دارد. مثلاً یک شخص برای گرفتن نمره ۶ آزمون آیلتس ممکن است ۱۰ جلسه کلاس و برای گرفتن نمره ۷ شاید ۲۰ جلسه کلاس تدریس خصوصی آیلتس در منزل یا آنلاین لازم داشته باشد. همچنین، تعداد. جلسات به گیرایی دانش آموز یا دانشجو هم بستگی دارد. مثلاً، برای یادگیری درس شیمی دهم ممکن است دانش آموزی ۵ جلسه و دانش آموز دیگری ۸ جلسه کلاس لازم داشته باشد. بهتر است در این زمینه با معلم خصوصی خودتان مشورت کنید.


پیشنهاد می کنیم بخوانید: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


بهترین زمان برای شروع کلاس خصوصی ریاضی، زبان و سایر دروس چه زمانی است؟


جواب این سوال هم یکتا نیست و به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر شخصی در درس ریاضی اشکالات پایه ای و متعددی دارد و ترم های قبل در درس زیا نمره ۱۰ یا ۱۱ گرفته است و یا کلا افتاده است، واضح است که برای این فرد تعداد جلسات زیادی لازم است و بهتر است کلاس های خصوصی زودتر شروع شود. این شخص به تعداد جلسات بالا و تمرین حل کردن زیاد نیاز دارد بنابراین از همان ابتدای ترم کلاس ها باید شروع شود. برای شخص دیگری که نصفه نیمه درس را بلد است اواسط ترم هم برای شروع کلاس خصوصی مناسب است. برای شخصی که خوب درس خوانده است و اشکالات جزیی دارد شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در منزل فقط در ایام امتحانات برای رفع اشکال کفایت می کند. بنابراین برای بهترین زمان شروع کلاس های خصوصی هم نسخه واحدی نمی توان پیچید و به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: از کجا معلم خصوصی بگیرم


برای رفع اشکال از این کلاس ها استفاده کنیم یا یادگیری مفهومی دروس؟


برای هر دو حالت گفته شده داشتن استاد و مدرس خصوصی در خانه و یا معلم سرخانه مفید است. البته نباید برای تمامی دروس وابسته به کلاس های خصوصی بود. بلکه باید دانش آموز یا دانشجو سعی کند در طول ترم خودش درس بخواند و برای دروسی که اشکالات متعدد و پایه ای دارد از کلاس های خصوصی استفاده نماید. چون به هر حال شرکت در کلاس های خصوصی هم وقت گیر است و باید تعداد جلسات را تا حد ممکن کاهش داد تا زمان لازم برای مرور و مطالعه هم در اختیار شاگرد قرار بگیرد.


اگر در درسی به صورت پایه ای اشکال دارید برای یادگیری مفهومی آن از کلاس های خصوصی استفاده کنید و از ابتدای ترم هم کلاس را شروع نمایید. برای رفع اشکال در سایر دروس هم می توان با یک معلم خصوصی خوب کلاس ها را هماهنگ نمود. برای برنامه ریزی تحصیلی و تعداد جلسات از مدرسین برجسته کمک بگیرید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی دروس مدرسین بسیار حاذق و فوق العاده ای حضور دارند.


مطالعه کنید: 10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان


هزینه بهترین معلم خصوصی در منزل در تهران، کرج، مشهد و سایر شهرهای ایران چقدر است؟


هزینه کلاس های خصوصی همانطور که گفته شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاس خصوصی ابتدایی در منزل از ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بوده و به صورت متوسط ۴۵۰ هزار تومان است. البته ممکن است شما با یک معلم خصوصی ریاضی ابتدایی بتوانید کلاس را با هزینه جلسه ای ۱۰۰ هزار تومان هم هماهنگ کنید اما در هر صورت متوسط قیمتها را در این بخش ذکر کرده ایم. برای سایر مقاطع هم می توانید هزینه کلاس خصوصی را در همین سایت ایران مدرس چک کنید. در ضمن مقالات متعددی در ایران مدرس ارائه شده است که می تواند به شما در این زمینه کمک نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالاتی که در ادامه معرفی شده است را بخوانید.


مقالات مرتبط، کلیک کنید:


بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی در سال 1402 چقدر است؟


راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


همانطور که گفته شد خیلی روی ارزان هماهنگ کردن کلاس های خصوصی اصرار نداشته باشد و در عوض هدف شما باید انتخاب یک معلم خصوصی برتر و عالی با نرخ مناسب و منصفانه باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com


آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image