ارتباط مستقیم با 30684 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان

10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان

10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان


اگر در جستجوی یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده هستید .... اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن معلم خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید ..... در هر صورت، در این مقاله 10 بهترین سایت تدریس خصوصی در ایران و جهان برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی معرفی شده اند.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


خصوصیات و ویژگی های بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان


در این مقاله سعی می کنیم 10 سایت عالی که در زمینه ارائه خدمات تدریس خصوصی در منزل و به صورت آنلاین فعالیت دارند و جزو سایت های بسیار خوب ایران و جهان هستند را معرفی نمائیم. البته اگر ساکن ایران هستید و یا دانشجوی ایرانی در حال تحصیل در یکی از کشورهای خارجی می باشید پیشنهاد می شود معلم خصوصی خودتان را از همین سایت ایران مدرس انتخاب کنید. در این وب سایت نزدیک به 28000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف به صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارند. در ادامه برخی از ویژگی های بهترین سایت های تدریس خصوصی را ذکر می نمائیم.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


سایت های عالی تدریس خصوصی تعداد مدرسین زیادی دارند. بنابراین، با هر سلیقه و قیمتی می توانید یک استاد عالی متناسب با شرایط و بودجه خودتان انتخاب نمائید. از ویژگی های دیگر بهترین سایت های انتخاب استاد خصوصی این است که انتخاب استاد راحت بوده و کاربری سایت آسان می باشد. به عنوان مثال در سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم اساتید ارائه شده است و می توانید با خود مدرسین در ارتباط باشید. ارائه اطلاعات کامل برای هر استاد و شفافیت در ارائه اطلاعات هم می تواند یکی دیگر از ویژگی های وب سایت های معروف و خوب تدریس خصوصی باشد. در ادامه سایت های بسیار خوبی در این زمینه معرفی خواهند شد.


مطالعه نمائید: مهمترین فواید و مزایای معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی


معرفی 10 سایت عالی تدریس خصوصی در تهران، ایران و کل جهان


در این بخش سایت های بسیار عالی که در زمینه ارائه خدمات تدریس خصوصی فعال هستند معرفی می شوند.


1- سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com



یکی از بهترین سایت های تدریس خصوصی که از داخل ایران و یا از هر جای جهان می توانید معلم خصوصی خودتان را از آن انتخاب نمائید ایران مدرس است. ایران مدرس یک وب سایت معتبر و عالی برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی می باشد. در این وب سایت شماره تماس مستقیم اساتید نمایش داده شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، رشته تحصیلی اساتید، شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس و اطلاعات بسیار کامل دیگری ارائه شده است و می توانید بدون واسطه و با آگاهی کامل معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید.


در این وب سایت تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، دروس کنکوری، زیست شناسی و عربی، دروس دانشگاهی، موسیقی، هنر، کامپیوتر و ... فعالیت دارند. اگر می خواهید یک استاد فوق العاده با قیمت مناسب داشته باشید و در درس و تحصیل موفق شوید حتما استاد خودتان را از ایران مدرس انتخاب کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی ایران مدرس


2- https://www.hometutorsite.com/



این وب سایت یکی از سایت های خوب تدریس خصوصی است که می توانید برای هماهنگی معلم خصوصی برای تدریس در منزل به آن مراجعه نمائید. در وب سایت مذکور آمده است: داشتن معلم خصوصی در منزل راز موفقیت است. این یک واقعیت شناخته شده است که تدریس خصوصی در منزل به دانش آموزان کمک می کند تا موفق شوند. مدرسین تدریس خصوصی در منزل توجه شخصی را به دانش آموزان ارائه می دهند. راهنمایی تخصصی یک به یک از معلمان خانگی به دانش آموزان کمک می کند تا در درس و تحصیل موفق شوند.


در اینجا دانش آموز 100% مورد توجه قرار می گیرد و می تواند بدون هیچ تردیدی سوالات و اشکالات خودش را بپرسد. در کلاس های تدریس خصوصی در منزل دانش آموزان هدایت شده یاد می گیرند و نمرات بهتری کسب می کنند! تا به حال تعداد زیادی از دانش آموزان از راهنمایی های متخصص معلمان خانگی بهره مند شده اند.


3- https://www.mytutor.co.uk/



این سایت هم یکی از سایت های خوب انتخاب معلم خصوصی است و توضیح داده است که در انتخاب اساتید خودش دقت زیادی می کند. توضیحات ارائه شده در سایت به این صورت می باشد: ما در مورد اینکه چه کسی به عنوان معلم خصوصی در پلتفرم ما باشد بسیار (بسیار) حساس هستیم - فقط 1 نفر از هر 8 نفری که درخواست می کنند پذیرش خواهند شد. آنها در بیش از 30 موضوع از ریاضی، فیزیک و .... متخصص هستند. از آنجایی که آنها فارغ التحصیل از دانشگاه های انگلستان هستند، در چند سال گذشته همان دوره هایی را که نوجوان شما خوانده است، خوانده اند. بنابراین آنها مفاهیم پیچیده را به گونه‌ای توضیح می‌دهند که نوجوانان آن را درک می‌کنند و به عنوان الگوهای نقش‌آفرینی مسن‌تر به شمار می‌روند.


MyTutor قابل اعتمادترین پلت فرم آموزشی در بریتانیا توسط والدین است. ما در Trustpilot از میلیون‌ها درس (و در حال افزایش!) که تاکنون ارائه کرده‌ایم، امتیاز 4.7/5 دریافت کرده‌ایم و از آنجا که معلمان ما چنین نتایج خوبی کسب می کنند، مدارس از آنها برای حمایت از تدریس خود استفاده می کنند. ما با بیش از 650 نفر در سراسر بریتانیا کار می کنیم و شکاف های یادگیری را هدف قرار می دهیم و به نوجوانان در همه جا کمک می کنیم تا به اهداف خود برسند.


مطالعه نمائید: 20 نکته مهم و کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب و معتبر


4- https://www.skooli.com/



این وب سایت بیشتر در زمینه خدمات تدریس خصوصی آنلاین فعالیت دارد. Skooli به مدارس، مناطق و سازمان‌ها یک پلت فرم آموزش آنلاین عادلانه و مقرون به صرفه را برای رسیدگی به افت یادگیری از طریق پشتیبانی تحصیلی 1:1 در بیش از 122 موضوع ارائه می‌کند. دانش‌آموزان فرصت‌های یادگیری نامحدودی از طریق دسترسی فوری، درخواستی، به معلمان حرفه‌ای در هر زمان و هر مکان، همه از یک محیط یادگیری آنلاین امن و مطمئن دارند. از جمله ویژگی های خدمات ارائه شده توسط این سایت می توان به این موارد اشاره نمود: معلمان ما روی یک دانش آموز در یک زمان تمرکز می کنند و یک کلاس درس آنلاین که برای تسریع در یادگیری طراحی شده است.


5- https://www.princetonreview.com/



در این وب سایت نتیجه گرفتن دانش آموزان تضمین شده است. برخی از توضیحات ارائه شده در سایت مذکور در ادامه مشاهده می شود: ما گرفتن نمره بالا توسط شما را تضمین می کنیم در غیر اینصورت هزینه شما برگردانده می شود. کلاس های آنلاین جدید ما برای حصول بالاترین نتیجه طراحی شده اند.


مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


6- https://www.learntobe.org/



در این وب سایت برخی خدمات آموزش رایگان هم برای دانش آموزان و کودکان محروم ارائه می شود. در خود سایت نوشته شده است که: ما به بچه‌های جوامع محروم کمک می‌کنیم تا با برقراری ارتباط رایگان با معلمان مجرب آنلاین، پتانسیل‌هایشان را توسعه دهند. ما فکر می کنیم که روابط واقعاً مهم هستند. به همین دلیل است که در Learn To Be، دانش آموزان هر هفته یک به یک با یک معلم خصوصی کار می کنند.


ما در مأموریتی هستیم که زندگی کودکان محروم و خانواده‌هایشان را آسان‌تر کنیم، فرصت‌هایشان را بیشتر کنیم و رویاهایشان را بزرگ‌تر کنیم. ما همیشه سعی می کنیم تا جایی که ممکن است شفاف باشیم.


7- www.tutordoctor.com



این وب سایت هم بیشتر در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و خدمات معرفی معلم خصوصی آنلاین فعالیت دارد. در سایت مذکور آمده است: مکان دیگر یک مانع نیست. مهم نیست در کجا زندگی می کنید، ما می توانیم معلم آنلاین عالی برای دانش آموز شما پیدا کنیم. خواه در مقطع ابتدایی، متوسطه، کالج یا حتی بزرگسالان باشند. هنگامی که آن معلم را پیدا کردید، می‌توانید در هر کجا که هستید و در هر زمانی کلاس داشته باشید. هیچ خطری وجود ندارد که تدریس خصوصی به دلیل آب و هوای بد، تصادف یا تعطیلات قطع شود (مگر اینکه بخواهید).


Tutor Doctor به عنوان یک وب سایت تدریس خصوصی آنلاین موثر شناخته شده است. ما نیاز به معلمان آنلاین اختصاصی و حرفه ای را درک می کنیم. همانطور که در همین سایت ایران مدرس هم بارها توضیح داده شده است یکی از مزیت های کلاس خصوصی آنلاین این است که محدودیت مکانی و زمانی را از میان برمی دارد.


مطالعه نمائید: معلم خصوصی آنلاین - معرفی 5 سایت فوق العاده انتخاب آنلاین معلم خصوصی


8- www.growingstars.com



برای داشتن یک معلم خصوصی خوب آنلاین می توانید از این سایت هم استفاده نمائید. در این وب سایت با مشاوره ای که می گیرید معلم خصوصی مناسب به شما پیشنهاد داده می شود. توضیحات خود سایت: به محض شروع کار با growingstars، مدیر آموزش ما با شما ارتباط برقرار می کند تا یک برنامه آموزشی موثر برای فرزندتان ایجاد کند. پس از درک نیازها و برنامه درسی فرزندتان، آنها با معلمی کلاس را هماهنگ می نمایند که به بهترین وجه با نیازها و برنامه تحصیلی فرزندتان مطابقت دارد. سپس فرزند شما می تواند درس های خود را با استفاده از تخته سفید دیجیتال اختصاصی ما همراه با تماس صوتی زنده شروع کند!


9- https://tutorme.com/



این سایت هم یکی از بهترین سایت های تدریس خصوصی است. برخی از توضیحات این وب سایت در زمینه انتخاب معلم خصوصی را هم در ادامه ارائه می نمائیم. TutorMe با مدارس و مناطق همکاری می کند تا آموزش آنلاین 24/7 ارائه دهد که دسترسی عادلانه به یادگیری شخصی را افزایش می دهد، از معلمان پشتیبانی می کند و از دست دادن یادگیری را برطرف می کند.


ما تست ها و آزمون های سنگین را انجام داده‌ایم و هزاران معلم بسیار ماهر و دلسوز را به کار گرفته‌ایم، بنابراین شما مجبور نیستید خودتان در جستجوی یک معلم خوب و معتبر باشید. جامعه آموزگاران برتر ما شامل هزاران معلم معتبر، متخصصان، دارندگان مدرک پیشرفته و سایر کارشناسان موضوعی است.


مطالعه نمائید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


10- www.tutoreye.com



این سایت هم یکی از سایت های خوب و برتر تدریس خصوصی است و در زمینه های مختلف از جمله شیمی، فیزیک، ریاضی، زیست، علوم و ... می توانید مدرس مورد نظر خودتان را از آن انتخاب نمائید. در وب سایت مذکور توضیح داده شده است: خدمات تدریس خصوصی آنلاین طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان! پیدا کردن یک معلم خصوصی در موضوعاتی که نیاز به کمک دارید بسیار آسان است. برای پیشرفت تحصیلی، Tutoreye را انتخاب کنید و برای ورود به کلاس آماده شوید. این سایت هم خدمات تدریس خصوصی آنلاین را ارائه می دهد.


توضیحات خود سایت به این صورت می باشد: وایت برد دیجیتال ما مجهز به ویژگی های چت صوتی-تصویری بهترین راه برای لذت بردن از یادگیری در خانه است! جلسات آموزشی تخته سفید به شما کمک می کند تا درخواست خود را فوراً بیان کنید. علاوه بر این، می‌توانید فایل‌ها را به اشتراک بگذارید، سؤالات کتاب درسی را بارگذاری کنید، نمودارها را ترسیم کنید و از معلم خود بخواهید تکالیف شما را مرور کند. با یادگیری تخته سفید - امروز به یادگیری فعال «بله» بگویید!


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با بهترین سایت های تدریس خصوصی


در این مقاله تعدادی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران و جهان معرفی شدند که البته بسیاری از آنها در زمینه انتخاب آنلاین معلم خصوصی و تدریس خصوصی آنلاین فعالیت دارند و برخی هم در زمینه تدریس خصوصی در منزل. اگر ساکن ایران هستید، بهترین سایت تدریس خصوصی برای شما همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. در این وب سایت مدرسین خصوصی به صورت آنلاین یا حضوری خدمات خودشان را ارائه می دهند. به این معنی که اگر بخواهید تدریس در منزل داشته باشید اساتید خوبی در همین سایت حضور دارند و اگر آموزش مجازی برای شما بهتر است باز هم مدرسین فوق العاده ای در همین سایت حاضر هستند.


توجه کنید که نرخ تدریس خصوصی کلاس های مدرسین داخل ایران بسیار مناسب است و اگر متوسط قیمت کلاس ها را برای هر جلسه 400 هزار تومان هم در نظر بگیریم برای معلم های خصوصی خارج از ایران این مبلغ برابر 2 میلیون تومان و بیشتر خواهد شد. حتی اگر دانشجوی ایرانی در حال تحصیل در خارج از کشور هستید باز هم پیشنهاد می شود از خدمات تدریس خصوصی مدرسین داخل ایران که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند استفاده نمائید چرا که اساتید بسیار فوق العاده ای در این وب سایت حاضر هستند و در ضمن قیمت های درخواستی ایشان بسیار مناسب است.


برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی مطالعه مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1726 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image