ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی

7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی

7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با 7 معیار مهم و اساسی برای انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید برای یادگیری بهتر دروس، افزایش معدل، گرفتن نمرات خوب، موفقیت در کنکور و .... بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشید این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس (بیش از 20000 مدرس تا سال 99) بر روی لینک تدریس خصوصی کلیک کنید. مطالعه مقاله
چگونه بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم؟ هم مفید است.

1- دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد

یکی از مهمترین معیارهایی که می تواند ملاک بسیار خوبی برای انتخاب معلم خصوصی باشد دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد و معلم خصوصی است. اساتیدی که در رشته های تحصیلی خوب و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند مسلما بار علمی بالاتری هم دارند. قبول شدن در دانشگاه خوب و معتبر مستلزم این است که خود استاد دانش آموز و دانشجوی توانایی بوده باشد و اساتیدی که در دانشگاههای خوب درس خوانده اند پایه علمی قوی تری دارند. بنابراین توصیه می شود با این اساتید کلاس خصوصی داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس تمام اساتید دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان را ذکر کرده اند و بسیاری از اساتید حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم قرار داده اند.




2- سابقه کاری و تجارب استاد و معلم تدریس خصوصی

اساتید تدریس خصوصی به تدریج که کلاس های بیشتری را برگزار می کنند در رابطه با نحوه تدریس و چگونگی برخورد با شاگردهای خودشان تجارب بیشتری بدست آورده و در نتیجه عملکرد خودشان را بهبود می بخشند. واضح است که برگزاری کلاس خصوصی با اساتیدی که مجرب هستند و تعداد کلاس های زیادی داشته اند می تواند مفیدتر باشد. البته این بدان معنی نیست که اساتید جوان و تازه کار نمی توانند خوب تدریس کنند. اما در شرایط یکسان و مشابه برای دو استاد، استاد و مدرسی که سابقه کاری بالاتری دارد می تواند ترجیح داده شود و سابقه کاری بالا می تواند یک ملاک و معیار مهم برای انتخاب استاد باشد. اساتید با تجربه با توجه به بازخوردهایی که از شاگردهای قبلی خودشان گرفته اند سعی می کنند برای شاگردهای بعدی ای که دارند روند بهتر و پربازده تری را در پیش بگیرند.

مشاهده
فیلم آموزشی - راهنمایی برای مشاهده شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی خانم هم پیشنهاد می شود.

3- نظرات شاگردهای قبلی

در هر کاری، اگر شما بدانید که مشتریان قبلی از آن کار و از خدمات ارائه شده رضایت داشته اند مسلما با خیال راحت شما نیز آن خدمات را انتخاب می کنید. یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی نظرات شاگردهای قبلی استاد است. بسیاری از مدرسین خوب و مجرب ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی خودشان را ثبت کرده اند و یا شاگردهای ایشان برای استاد نظرات خودشان را ثبت نموده اند (به عنوان مثال آگهی تدریس خصوصی این استاد را ببینید). شما اگر می خواهید با یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی کلاس داشته باشید بهتر است علاوه بر معیارهای گفته شده قبلی به نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده برای هر استاد هم دقت نمائید.

4- جلسه اول کلاس های تدریس خصوصی

حتی اگر تمام مواردی که تا این بخش مقاله ذکر شده است را در نظر بگیرید در نهایت با برگزاری اولین جلسه تدریس خصوصی تمام جنبه های کلاس برای شما مشخص خواهد شد. بسیاری از مدرسین مجرب و خوب ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس، به دلیل اعتماد بالایی که به کیفیت تدریس و کلاس های خودشان دارند، در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را به صورت رایگان برگزار می کنند. در هر صورت، سعی کنید معیارها و ملاک هایی که در این مقاله گفته شده است را در نظر داشته باشید اما در نهایت بعد از انتخاب استاد اولین جلسه را با ایشان هماهنگ نمائید و در همان جلسه اول برای شما واضح خواهد شد که از نحوه تدریس ایشان و روند برگزاری کلاس راضی هستید و می خواهید کلاس ها را ادامه دهید یا خیر. در صورت عدم رضایت می توانید با استاد و معلم دیگری کلاس های خصوصی را برگزار نمائید.

این مقاله را هم بخوانید:
ویژگی های بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی

5- مدرس عادی یا استاد ویژه

اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند به دو صورت تبلیغ خودشان را ثبت کرده اند. تعدادی از اساتید به صورت عادی در این وب سایت ثبت نام کرده اند و برخی دیگر از اساتید با پرداخت هزینه ثبت نام خودشان را به صورت ویژه انجام داده اند. تعدادی از مدرسین ویژه در پایین همین مطلب قابل مشاهده است. اساتید ویژه حاضر شده اند برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد هزینه پرداخت نمایند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند. توصیه می شود کلاس های خصوصی را با مدرسین ویژه برگزار نمائید. البته اگر برای درس مورد نظر شما استاد ویژه ثبت نام در سایت حضور ندارد می توانید با سایر اساتید هم کلاس داشته باشید.




6- فیلم نمونه تدریس و جزوه

بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی حتی در نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی خودشان هم متفاوت از سایر اساتید هستند. این اساتید برای نوشتن تبلیغ خودشان وقت می گذارند و حتی فیلم نمونه تدریس و جزوه هم ثبت کرده اند (برای مشاهده فیلم نمونه تدریس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی لینک ویدیوی نمونه تدریس خصوصی کلیک کنید). بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که برای دروس تدریسی خودشان فیلم قرار داده اند و حتی جزواتی را هم ثبت نموده اند. با مشاهده فیلم نمونه تدریس اساتید می توانید با نحوه بیان ایشان و میزان تسلط ایشان بر درس آشنا شوید و یک انتخاب خوب داشته باشید. یکی از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین استاد خصوصی همین فیلم و جزوه و نحوه نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی است.

مطالعه کنید:
12 توصیه و راهنمایی انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت و هزینه مناسب

7- نحوه حرف زدن استاد حین تماس تلفنی

یکی از مزیت هایی که انتخاب استاد و معلم تدریس خصوصی از همین سایت ایران مدرس دارد این است که شماره تماس اساتید نمایش داده شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با خود استاد حرف بزنید. حذف واسطه علاوه بر اینکه باعث می شود شما با هزینه مناسب تری بتوانید کلاس های تدریس خصوصی را داشته باشید، باعث می شود از طریق حرف زدن مستقیم با استاد به شناخت بهتری از ایشان برسید. اساتید خوب تدریس خصوصی معمولا با اعتماد به نفس بالا حرف می زنند و وقتی با ایشان برای هماهنگ کردن کلاس خصوصی تماس می گیرید از همان نحوه حرف زدن ایشان می توانید متوجه شوید که این استاد چقدر به کار خودش اطمینان دارد و آیا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد یا نه. بنابراین اگر از بین دو یا مثلا 3 نفر استاد شک دارید با کدام معلم خصوصی کلاس داشته باشید یک راهکار خوب این است که با ایشان تماس بگیرید و نحوه حرف زدن ایشان شما را راهنمایی خواهد کرد. حتی برای تخفیف گرفتن از اساتید و هماهنگ کردن کلاس با قیمت مناسب هم می توانید از همین تماس تلفنی استفاده نمائید.

جمع بندی و نتیجه گیری: برای اینکه بتوانید با یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی کلاس داشته باشید باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. تعدادی از این معیارها و ملاک های مهم در این بخش گفته شد. اساتید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده اند، سابقه کاری بالایی دارند و در این وب سایت به صورت ویژه ثبت نام کرده اند می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب باشند. در نهایت با تماس تلفنی و برگزاری یک جلسه کلاس خصوصی با استاد انتخابی خودتان می توانید مطمئن شوید که یک استاد خوب را انتخاب کرده اید و با شرکت در کلاس های ایشان در درس و تحصیل پیشرفت نمائید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 4472 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image