ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل

مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل

مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل

هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی حضوری در منزل در این مقاله مقایسه می گردد. به صورت کلی می توان گفت قیمت کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی به نسبت کلاس های حضوری در منزل کمتر می باشد و در عین حال بازدهی کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود بیشتر است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟


مقایسه بازدهی کلاس های خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل


در این مقاله در رابطه با بازدهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و سایر دروس به دو صورت آنلاین و حضوری توضیح داده شده و این دو حالت با هم مقایسه می گردد. همانطور که در ابتدای همین مقاله گفته شد، بازدهی کلاس های حضوری به نسبت کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین بیشتر است. در کلاس های حضوری مدرس و شاگرد همدیگر را می بینند و استاد اگر بر درس مسلط باشد می تواند حتی از زبان بدن هم برای انتقال مفاهیم استفاده نماید. در کلاس های حضوری استاد بهتر می تواند عکس العمل های شاگرد خودش را ببیند و به خوبی متوجه خواهد شد که آیا شاگردش درس را متوجه شده است یا نه.


در کلاس های حضوری به دلیل اینکه استاد تمامی رفتار و عکس العمل و نحوه برخورد شاگرد خودش با درس و مسائل و تمرینات را می بیند بهتر متوجه خواهد شد که چه روش تدریسی می تواند مفید تر باشد. بنابراین به صورت کلی با اطمینان می توان گفت که بازدهی کلاس های حضوری از کلاس های اینترنتی بیشتر است. در کلاس های آنلاین اگر سرعت اینترنت کم باشد و یا قطع و وصل داشته باشد ممکن است کیفیت کلاس خیلی بالا نباشد و بازدهی زیادی برای شاگرد نداشته باشد. از طرفی، استاد فقط چهره شاگرد خودش را آن هم به صورت غیر واضح می بیند و متوجه نخواهد شد که بازخورد شاگرد به مطالب چگونه است.


بنابراین اگر امکان آن وجود دارد بسیار خوب است که از کلاس های حضوری در منزل استفاده کرد. در کلاس های حضوری استاد می توان به شاگرد خودش در همان کلاس تمرین بدهد و نحوه حل تمرین توسط ایشان را ببیند و رفع اشکال کند. البته ناگفته نماند که در حالتی که امکان برگزاری کلاس حضوری به دلیل مسافت زیاد و یا زمان نامناسب کلاس وجود نداشته باشد کلاس آنلاین و اینترنتی می تواند بهترین جایگزین باشد. کلاس های مجازی هم فواید و مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود.


مطالعه مقاله مزایای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل هم مفید است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس که به هر دو صورت اینترنتی و حضوری کار تدریس خصوصی را انجام می دهند بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.





مقایسه قیمت و هزینه کلاس های مجازی و اینترنتی با کلاس خصوصی حضوری در منزل


در بخش قبل کلاس های حضوری و اینترنتی از دیدگاه بازدهی این کلاس ها مورد بررسی قرار گرفته و با هم مقایسه شدند. به لحاظ بازدهی نتیجه گرفته شد که کلاس حضوری بهتر است اما کلاس آنلاین هم مزایایی دارد و یکی از این مزایا این است که در هر زمانی و با هر بعد مسافتی بین منزل شاگرد و استاد قابل برگزاری است. در ادامه در رابطه با قیمت کلاس های حضوری و غیرحضوری توضیح داده می شود. همانطور که می دانید استاد و معلم خصوصی برای اینکه بتواند به منزل شاگرد خودش برسد، در حالتی که قرار است کلاس در منزل برگزار شود در بسیاری از اوقات باید مسیر طولانی ای را طی نماید و در ضمن برای رسیدن به منزل شاگردش هزینه هم خواهد کرد.


در ضمن، در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان و .... مشکل و معضل ترافیک هم در بسیاری از اوقات وجود دارد. معلم خصوصی به هر میزان برنامه ریزی دقیقی را انجام دهد آخر سر در مسیر رفت یا برگشت ترافیک را تجربه خواهد کرد. اما کلاس اینترنتی این چالش ها را ندارد و وقت استاد و پول ایشان در مسیر رسیدن به منزل شاگرد تلف نمی شود. در نتیجه اساتید تدریس خصوصی معمولا برای کلاس های آنلاین و اینترنتی حدود 20 درصد هزینه پایینتری را در نظر می گیرند. البته نکته دیگری که وجود دارد هزینه اینترنت را هم باید در نظر گرفت. اما به صورت کلی می توان گفت که کلاس های مجازی هزینه کمتری دارد و مزیت دیگری که دارد می تواند در هر زمانی از شبانه روز و در هر بعد مسافتی بین منزل شاگرد و استاد برگزار شود.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: نحوه حصول بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی


جمع بندی و نتیجه گیری


در این مقاله کلاس های حضوری در منزل و کلاس های خصوصی آنلاین و اینترنتی با هم مقایسه شد. مقایسه از دو دیدگاه انجام شد. در مرحله اول بازدهی این کلاس ها با هم مقایسه شد و نتیجه گرفته شد که اگر امکان آن وجود داشته باشد بهتر است در کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری شرکت کرد چرا که بازدهی کلاس های حضوری بالاتر است. از طرف دیگر در مقایسه قیمت کلاس های حضوری و اینترنتی با هم می توان گفت در کل کلاس های خصوصی مجازی هزینه پایینتری دارد. نکته بعدی اینکه می توان با هر استادی از هر جای جهان کلاس برگزار نمود و دست دانش آموزان و دانشجویان برای انتخاب استاد بازتر است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل بهتر است یا آنلاین؟


تدریس خصوصی ریاضی در منزل داشته باشیم یا آنلاین؟



کلاس های آنلاین مزیتهای دیگری هم دارد و آن هم این است که در هر زمان از شبانه روز قابل برگزاری است و از هر جای دنیا می توان به یک استاد خوب در هر جای دیگر دنیا دسترسی داشت. به عنوان مثال شب امتحان اگر ساعت 11 شب دانش آموز یا دانشجویی سوالاتی داشته باشد و بخواهد پاسخ این سوالات را بداند، استفاده از کلاس های حضوری در چنین شرایطی ممکن نیست. اما می توان حتی ساعت 11 یا 12 شب با استاد هماهنگ کرد و کلاس آنلاین برگزار نمود. اما اگر دانش آموز یا دانشجویی زودتر به فکر باشد و در طول ترم بخواهد از کلاس های خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل استفاده نماید، در چنین شرایطی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در منزل مناسب تر است و بازدهی بالاتری دارد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 4048 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image