ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه در سال 1403 و 1404

بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه در سال 1403 و 1404

بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه در سال 1403 و 1404

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه در سال 1403 و 1404 بتوانید با بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی (از ابتدایی تا دانشگاه) با یک استاد و معلم ریاضی خوب و مجرب داشته باشید توضیحاتی ارائه می گردد.


توجه: برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


1- در سال 1403 و 1404 یا هر زمان دیگری کلاس ریاضی را زودتر شروع کنید و به ایام فرجه های و امتحانات موکول ننمائید. در ایام امتحانات اساتید خوب وقتشان پر شده است و با قیمت بیشتری می توانید از ایشان وقت بگیرید. در ضمن، اگر زودتر شروع کنید زمان بیشتری برای حل تمرین و مسئله دارید و احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. وقتی خودتان خوب درس بخوانید و تمرین حل کنید تعداد جلسات کلاس خصوصی ریاضی کمتری هم لازم خواهد شد و در نتیجه باز هم در کل هزینه کمتری پرداخت می نمائید.


مطالعه قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم مفید است.


2- در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی ریاضی خودتان هم خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. مطمئن باشید که بدون تمرین حل کردن نتیجه خوبی نمی گیرید. این ذهنیت را نداشته باشید که چون در کلاس خصوصی شرکت کرده اید دیگر لازم نیست درس بخوانید. خوب درس بخوانید و به این ترتیب تعداد جلسات کمتر و هزینه کمتری هم لازم خواهد شد. اگر شما تمرین حل نکنید معلم ریاضی هر جلسه حدود 20 دقیقه باید مرور مطالب قبلی را انجام دهد و وقت کلاس گرفته می شود. اگر می خواهید در سال 1403 و 1404 تحولی در درس و پیشرفت تحصیلی خودتان ایجاد کنید با برنامه ریزی درس بخوانید و تمرین حل کنید.


3- در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی برای درس ریاضی حضور دارند. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا این مدرسین خوب ریاضی که در مقاطع دبستان، متوسطه و دانشگاهی فعال هستند را ببینید. برای تمام اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس رزومه کاری و سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی و ... ثبت شده است. در ضمن، اساتید ذکر کرده اند که برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس ریاضی چه هزینه ای را مد نظر دارند. لیست اساتید را در همین سایت با دقت بررسی نمائید تا یک استاد خوب با قیمت مناسب برای خودتان در سال 1403 و 1404 انتخاب کنید. بعضی از اساتید نرخ را به صورت توافقی در نظر گرفته اند و چون شماره تماس اساتید هم در این سایت ارائه شده است، می توانید با مدرس مورد نظر خودتان تماس گرفته و قیمت را از ایشان بپرسید. برای اینکه بتوانید نتیجه عالی بگیرید فقط روی ارزان بودن کلاس ها متمرکز نشوید بلکه سعی کنید با یک استاد برجسته ریاضی کلاس داشته باشید هر چند نرخ کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران



4- اگر می خواهید بهترین نرخ را برای کلاس های خصوصی ریاضی از دبستان تا دانشگاه داشته باشید قیمت کلاس را به عنوان معیار با اولویت اول در نظر نگیرید! بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که سابقه کاری بالا و رزومه قوی دارند. با اساتیدی کلاس خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و با تجربه هستند. ممکن است هزینه هر ساعت و یا هر جلسه تدریس این اساتید بالاتر باشد اما در کل به نفع شما است. منظور این نیست که لزوما اساتید ریاضی که با قیمت بالا تدریس می کنند خوب درس می دهند. بلکه هدف این است که برای انتخاب معلم ریاضی فقط قیمت کلاس را در نظر نگیرید. با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس استاد را انتخاب کنید و از بین مدرسین خوب ریاضی با استادی کلاس داشته باشید که قیمت مناسبتری را درخواست کرده است. اساتید برتر ممکن است برای هر جلسه نرخ بالاتری را درخواست کنند اما در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر درس را به پایان می رسانند. بهتر است یک بار برای کلاس خصوصی ریاضی هزینه کنید و قبول شوید نه اینکه درس پاس نشود و دوباره زمان و هزینه برای آن در نظر بگیرید. البته باز هم تاکید می شود، بالا بودن نرخ کلاس های یک استاد به معنی خوب بودن تدریس ایشان نیست و با قیمت مناسب هم می توانید استاد خوب داشته باشید. اما واضح است که خدمات با کیفیت بالا با نرخ ارزان ارائه نمی شود.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب


5- قیمت تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم، نهم و سایر مقاطع در سال 1403 و 1404 ممکن است از 100 تا 900 هزار تومان و یا حتی بیشتر برای یک جلسه متفاوت باشد. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید قیمت جدید و به روز شده کلاس های خودشان را ذکر می کنند. بهترین قیمت تدریس ریاضی هم برای هر استاد متفاوت است. نرخ کلاس های ریاضی را در کنار رزومه کاری استاد ببینید. برای یک استاد ممکن است 100 هزار تومان قیمت بالایی به نظر برسد چون مثلا رزومه خوبی ندارد و برای استاد دیگری ممکن است 500 هزار تومان برای هر جلسه هم قیمت خوبی به حساب بیاید. بهترین کار این است که لیست مدرسین را ببینید و با توجه به سوابق کاری و رزومه هر استاد و با در نظر گرفتن نرخ درخواستی اساتید یک معلم ریاضی خوب برای خودتان انتخاب نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1640 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image