ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نکات طلایی و فوق مفید برای داشتن و انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران و جهان

نکات طلایی و فوق مفید برای داشتن و انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران و جهان

نکات طلایی و فوق مفید برای داشتن و انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران و جهان


اگر می خواهید دروس مختلف را عالی یاد بگیرید و در درس و تحصیل موفق باشید، داشتن یک معلم خصوصی عالی بسیار مهم است. در این مقاله نکات طلایی و فوق مفید برای داشتن و انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران و جهان ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای هر درس و رشته ای لیست اساتید ارائه شده است. با هر سلیقه و بودجه ای می توانید استاد خودتان را از همین وب سایت انتخاب نمائید. به عنوان مثال ممکن است از نظر شما قیمت کلاس ها باید در محدوده قیمت مشخصی باشد و تمایل دارید با قیمت مناسب و ارزان کلاس داشته باشید. شاید بخواهید با معلم رسمی آموزش و پرورش، دبیر یا معلم خانم، استاد و مدرس دانشگاه، رتبه برتر کنکور یا المپیاد و .... کلاس داشته باشید. ممکن است از نظر شما بهترین معلم تدریس خصوصی استادی است که سابقه کاری بالایی دارد. در هر صورت با هر سلیقه و توان مالی ای می توانید از همین سایت ایران مدرس معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و در درس و تحصیل و یا هر آزمون و آموزشی موفق باشید. در ادامه نکات مهم و طلایی برای انتخاب برترین معلم های خصوصی ارائه شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی


مدرسین مجرب خودشان نکات مهمی که منجر به نتیجه گرفتن شاگردهایشان می شود را می دانند. به عنوان مثال، ارائه تمرین و مسئله برای زمان های بین کلاس ها و جلسات تدریس خصوصی و ارزیابی در کلاس های خصوصی اهمیت بالایی دارد. ارزیابی می تواند شامل سوال پرسیدن در کلاس و یا تمریناتی که قرار است در منزل انجام شود باشد. معلم خصوصی برای حصول بازدهی بسیار خوب باید مرتبا ارزیابی را انجام دهد و سوالاتی را حین تدریس بپرسد تا از پیشرفت شاگرد خودش مطمئن باشد. در این مقاله سعی شده است چنین نکات مهم و کلیدی ای مورد بررسی قرار گیرد. خوشبختانه، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی، زبان فرانسه و آلمانی، فیزیک، شیمی، دروس دانشگاهی، کامپیوتر و نرم افزارهای مختلف، دروس مهندسی برق، مکانیک، عمران و ... فعال هستند و برای هر درس و رشته ای می توانید استاد مورد نظر خودتان را از این وب سایت انتخاب نمائید. هر جای ایران، تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و یا هر جای جهان که ساکن هستید برای هر درس و رشته ای می توانید یکی از بهترین اساتید را از همین سایت انتخاب نموده و به صورت آنلاین و یا حضوری کلاس خصوصی برگزار نمائید.


حتما بخوانید:بهترین معلم کیست



برخی از ویژگی های بسیار مهم برترین اساتید ایران و جهان


اساتید خوب و موفق معمولا حامی و پشتیبان شاگردهای خودشان هم هستند. این اساتید با دقت بالا شاگردهای خودشان را در کلاس های گروهی و یا کلاس های تدریس خصوصی زیر نظر دارند و برای هر شاگرد متناسب با سطح دانسته ها، روحیات و ویژگی های شاگرد روش تدریس مناسب را انتخاب می کنند. بسیاری از افراد همواره از یک معلم به عنوان بهترین معلم زندگی خودشان یاد می کنند. به عنوان مثال شخصی در درس شیمی اشکالات زیادی داشته است و حتی از این درس متنفر بوده است اما یک معلم شیمی خوب توانسته است با یک روند صحیح ایشان را به نتیجه عالی برساند. بهترین مدرسین معمولا اخلاق بسیار خوبی دارند و به شاگردهای خودشان احترام می گذارند. در کلاس درس این اساتید احترام متقابل موج می زند. حتی اگر برخی از شاگردها سعی کنند روند دیگری را در پیش بگیرند و کلاس را به سمتی پیش ببرند که نامناسب باشد، این اساتید با خوش اخلاقی و احترام چنین شاگردهایی را هم به مسیر صحیح باز می گرداند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی


برای داشتن معلم خصوصی عالی، فقط روی قیمت کلاس ها متمرکز نشوید


بسیاری از متقاضیان کلاس های تدریس خصوصی وقتی لیست مدرسین را بررسی می کنند تنها عاملی که در نظر می گیرند این است که معلم خصوصی کلاس را با قیمت ارزان برگزار نماید. خوب است که قیمت کلاس ها مناسب باشد ولی به هر حال به آن بیش از اندازه اهمیت ندهید. بهتر است روی رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید تمرکز بیشتری داشته باشید و استادی که خوب تدریس می کند و شخص با سوادی است را هماهنگ نمائید. به هر حال اگر استاد خوبی نداشته باشید، حتی اگر ارزان تدریس کند، در نهایت ممکن است نتیجه نگیرید و هم پول شما از دست برود و هم اینکه نتیجه خوبی نگیرید. پس روی این تمرکز کنید که یک استاد خوب و با سابقه (اولویت اول) با قیمت مناسب (اولویت دوم) داشته باشید.


البته تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید با هزینه کمتر کلاس خصوصی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر برای هر دو درس ریاضی و فیزیک به معلم خصوصی نیاز دارید، در بسیاری از موارد اساتیدی که تدریس خصوصی ریاضی انجام می دهند تدریس فیزیک را هم می پذیرند. اگر هر دو درس را با یک استاد داشته باشید، چون تعداد جلسات بیشتری لازم می شود می توانید برای هر جلسه تقاضای تخفیف کنید.


حتما بخوانید:چگونه مدرس و استاد خصوصی خوب پیدا کنیم؟



نکات کلی برای انتخاب معلم خصوصی خوب را مد نظر داشته باشید


از بین اساتیدی که مشاهده می کنید بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که تجربه و سابقه کاری بالایی دارد. اساتید مجرب معمولا کلاس را بهتر مدیریت می کنند و چون تعداد شاگردهای بیشتری داشته اند بهتر تشخیص می دهند که برای هر شاگرد جدید چگونه درس را ارائه دهند. البته این فقط یک معیار است و موارد دیگر را هم باید در نظر داشته باشید. در مرحله بعد به دانشگاه محل تحصیل اساتید دقت کنید. با مدرسینی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند. این اساتید معمولا با سوادتر هستند. نظرات شاگردهای قبلی، جزوه و خلاصه جزوه، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات دیگری هم برای اساتید ثبت نامی در ایران مدرس درج شده است. با توجه به این موارد می توانید یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید.


در زمینه انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب این فیلم را هم ببینید: فیلم آموزشی - نحوه انتخاب معلم تدریس خصوصی خوب از سایت ایران مدرس


نکات تکمیلی و توضیحات بیشتر برای انتخاب بهترین معلم ایران


برای تمامی معلم های خصوصی آنلاین و حضوری در این وب سایت می توانید شماره تماس مدرس و نرخ کلاس ها را مشاهده کنید. علاوه بر این موارد، هر استاد در صفحه خودش به صورت کامل توضیح داده است که چه سوابق تدریسی دارد و در کدام دانشگاه درس خوانده است و مدرک تحصیلی ایشان هم ذکر شده است. تمام این موارد می تواند برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب و مجرب کمک کننده باشد. نکته دیگر اینکه، برای بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم درج شده است. وقتی شما فیلم نمونه تدریس یک استاد خصوصی را می بینید دیگر به صورت کامل با نحوه تدریس ایشان آشنا شده و انتخاب یک استاد خوب برای شما کار راحت تری خواهد شد. نظرات شاگردهای قبلی هم می تواند به شما کمک کند یک استادی را انتخاب کنید که شاگردهای قبلی ایشان راضی بوده اند و در نتیجه به احتمال زیاد شما هم راضی خواهید بود.


نظرات شاگردهای قبلی، بهترین راهنمایی برای انتخاب مدرس خصوصی فوق العاده


در هر کاری، اگر شما بدانید که مشتریان قبلی از آن کار و از خدمات ارائه شده رضایت داشته اند مسلما با خیال راحت شما نیز آن خدمات را انتخاب می کنید. یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی نظرات شاگردهای قبلی استاد است. بسیاری از مدرسین خوب و مجرب ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی خودشان را ثبت کرده اند و یا شاگردهای ایشان برای استاد نظرات خودشان را ثبت نموده اند. شما اگر می خواهید با یکی از بهترین اساتید تدریس خصوصی کلاس داشته باشید بهتر است علاوه بر معیارهای گفته شده قبلی به نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده برای هر استاد هم دقت نمائید.


حتما بخوانید: ویژگی های بهترین معلم



تعدادی از مهمترین ویژگی های معلم موفق


در این بخش تعدادی از مهمترین ویژگی های معلم موفق و بهترین اساتید ارائه شده است. ۱– باخصوصیات رشد و احتیاجات فراگیرندگان در هر یک از دوره های تحصیلی آشنا است. ۲– بر محتوای آموزشی و موضوع درسی که می خواهد تدریس کند ، تسلط دارد. ۳– از روش هایی برای تدریس بهره می گیرد ، که با موقعیت ، نیازها و تجربیات دانش آموزان هماهنگ باشد . ۴– روند آموزشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را با ارزشیابی های مستمر آشکار می سازد. ۵– برای ارزشیابی از آزمون هایی استفاده می کند که ضمن تشخیص ضعف های درسی دانش آموزان ، آنها را با هم مقایسه نکند. ۶– اطلاعات درستی از عملکرد شاگردان به آنها می دهد، تا آنان از حدود و میزان فعالیت های درسی و آموزشی خود ، آگاهی داشته باشند. ۷– از شیوه های متعددی در تدریس استفاده می کند و روش های مؤثر و راه حل های جدید را می آموزد. ۸– توانایی یادگیری و بکاربستن دانش. منبع: روزنامه اطلاعات.


حتما بخوانید: بهترین معلم های ایران و معلم های معروف ایران


حین انتخاب استاد، به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی معلم خصوصی دقت نمائید


برای موفقیت در تحصیل، گرفتن نمره خوب در امتحانات، آموزش مفهومی و پایه ای دروس و موفقیت در کنکور بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در درس و تحصیل موفق بوده اند. اساتیدی که در دانشگاههای خوب مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و دانشگاههای معتبر دولتی دیگر درس خوانده اند بهتر می توانند راهنمای شما در مسیر رسیدن به موفقیت تحصیلی باشند. دانشگاه محل تحصیل استاد را به عنوان یک عامل مهم برای انتخاب معلم خصوصی در نظر بگیرید. اگر در مقطع دانشگاه تحصیلی می کنید با استادی کلاس داشته باشید که هم رشته خودتان باشد و از دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده باشد. بهتر است با استادی کلاس خصوصی آنلاین برگزار کنید که مدرک ارشد یا دکتری دارد. این اساتید به صورت عمقی تر و مفهومی تر تدریس می کنند. برای موفقیت در کنکور با معلمی کلاس برگزار کنید که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند یا شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده اند.


در این مقاله هم تعدادی از مهمترین ویژگی های معلم های خوب و بهترین مدرسین به صورت زیر ذکر شده است:


1. معلمان خوب در ارتباط برقرار کردن قوی هستند.


2. بهترین اساتید خوب گوش می دهند.


3. مدرسین خوب بر همکاری تمرکز می کنند.


4. اساتید برتر سازگار و منعطف هستند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 722 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image