ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou

از کجا معلم خصوصی بگیرم

از کجا معلم خصوصی بگیرم


در این مقاله در پاسخ به سوال از کجا معلم خصوصی بگیرم توضیحات کامل و خوبی ارائه شده است. اگر می خواهید بدانید که چگونه و از کجا یک معلم خصوصی خوب و با تجربه بگیرید و قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمایید ادامه این مطلب را بخوانید.


توجه: برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


از کجا معلم خصوصی بگیرم - ویژگی بهترین معلم خصوصی


اگر در جستجوی یک معلم خصوصی خوب و فوق العاده هستید در مرحله اول باید با ویژگی های بهترین مدرسین تدریس خصوصی آشنا باشید. وقتی بدانید یک معلم خصوصی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد مطمئنا در انتخاب معلم خصوصی خودتان موفق تر عمل خواهید کرد. البته در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com سعی کرده ایم برای دروس مختلف اساتید برتر را معرفی کنیم. به عنوان مثال در مقالات زیر برای بعضی از دروس بهترین معلم های خصوصی را معرفی نموده ایم. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین مدرسین ریاضی، لیست 15 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


بهترین مدرسین فیزیک کنکور، لیست 10 استاد برتر فیزیک کنکور تهران و کل ایران


بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



بهترین معلم زیست کنکور، لیست 20 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور


از جمله ویژگی های بهترین معلم های خصوصی می توان به داشتن شاگردهای موفق قبلی، سابقه کاری و تجربه بالا، فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر و خوب، داشتن مدرک ارشد یا دکتری، کسب رتبه خوب در کنکور، تعهد به کار و علاقه به تدریس خصوصی و آموزش، کسب رتبه خوب در المپیادهای دانشجویی و ... اشاره نمود. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین خصوصی اطلاعات کاملی ارائه شده است و می توانید استاد و معلم خصوصی خودتان را با آگاهی کامل و بدون واسطه انتخاب کنید. شماره تماس مستقیم و شماره تلفن تمامی معلم های خصوصی در این سایت ارائه شده است. فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی هم برای اکثر اساتید قابل مشاهده است.



برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: ویژگی های بهترین تدریس خصوصی


نحوه داشتن معلم خصوصی با بهترین قیمت و کیفیت


اگر می خواهید معلم خصوصی عالی با بهترین کیفیت و مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت داشته باشید در همین سایت ایران مدرس و در بالای همین صفحه در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید تا لیست اساتید به شما نشان داده شود. به عنوان مثال اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و با تجربه هستید در بالای همین صفحه در بخش جستجو عبارت زبان انگلیسی را وارد کنید. با کلیک بر روی کلید جستجو لیست معلم های خصوصی زبان انگلیسی را مشاهده خواهید کرد. برای سایر دروس هم همین کار را انجام دهید.


همانطور که گفته شد برای تمامی اساتید و معلم های خصوصی در این سایت اطلاعات بسیار کاملی از جمله دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد، سابقه کاری و تجربه مدرسین، قیمت درخواستی هر معلم خصوصی، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و ... ثبت شده است و در نتیجه انتخاب معلم خصوصی خوب با بهترین کیفیت تدریس و مناسب ترین قیمت برای شما کار راحتی خواهد بود.


سعی کنید با معلم خصوصی خوبی که خود ایشان در دانشگاه خوب درس خوانده اند کلاس داشته باشید. وقتی یک مدرس خصوصی خودش از دانشگاه معتبر مانند دانشگاه شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، تربیت مدرس و ... فارغ التحصیل شده است واضح است که با سواد می باشد و توانایی بالایی هم دارد. بنابراین برای رسیدن به موفقیت تحصیلی باید استاد و معلمی را انتخاب نمائید که خود ایشان در درس و تحصیل موفق بوده باشند. به نظرات شاگردهای قبلی مدرسین هم توجه کنید. مدرس خصوصی ای که شاگردهای قبلی موفق و راضی دارد مطمئنا قابل اعتمادتر است. اینکه از کجا معلم خصوصی بگیرید مهم است اما مهم تر از آن این است که چگونه و با چه معیارهایی معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید.


این مقاله هم مفید است: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


از کجا معلم خصوصی بگیرم - عوامل موثر بر بازدهی تدریس خصوصی


در ادامه پاسخ به سوال از کجا معلم خصوصی بگیرم در رابطه با عوامل و فاکتورهای موثر بر بازدهی تدریس خصوصی توضیح داده می شود. از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمایید ولی در نظر داشته باشید که برای خوب نتیجه گرفتن از کلاس های خصوصی باید خودتان هم عملکرد عالی داشته باشید. در مرحله اول سعی کنید با یکی از بهترین معلم های خصوصی کلاس داشته باشید. به خاطر قیمت تدریس خصوصی در منزل با آنلاین ارزان حاضر نشوید با یک استاد متوسط کلاس داشته باشید و معیارهای بالایی در نظر بگیرید. استادی که با تجربه و با سواد است را انتخاب کنید.


در مرحله بعد کلاس خصوصی را زودتر شروع نمایید. مثلاً اگر در جستجوی معلم خصوصی تافل هستید و قصد دارید در آزمون تافل شرکت کنید دقیقه نودی نباشید و زودتر کلاس ها را شروع کنید. اگر می خواهید در امتحان ریاضی نمره بالا و حتی ۲۰ بگیرید باید زودتر کلاس ها را شروع کنید. دروسی مانند ریاضی و فیزیک به حل تمرین و مسئله نیاز دارند تا یاد گرفته شوند و ایام امتحانات زمان خوبی برای شروع یادگیری نیست. در ایام امتحانات از کلاس های خصوصی فقط برای رفع اشکال استفاده کنید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس



نکته دیگری که برای حصول بهترین نتیجه باید مد نظر داشته باشید این است که خود شما هم باید با معلم خصوصی همکاری داشته باشید و پا به پای کلاس درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمایید. وقتی در فاصله زمانی بین کلاس ها درس می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید نه تنها درس را بهتر یاد می گیرید بلکه اشکالات شما مشخص می شود و جلسه بعد از معلم خصوصی خودتان خواهید پرسید. در ضمن، با مطالعه کافی در فاصله زمانی بین کلاس ها خود کلاس های تدریس خصوصی هم مفیدتر خواهد بود چرا که با آمادگی ذهنی بیشتری در کلاس حاضر می شوید. بنابراین یک معلم خصوصی خوب و مجرب انتخاب کنید و در عین حال خودتان هم خوب درس بخوانید و درس را مرور کنید.


تعداد جلسات لازم برای کلاس خصوصی ریاضی، زبان انگلیسی و سایر دروس


تعداد جلسات لازم برای کلاس تدریس خصوصی زیست شناسی، ریاضی، زبان و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. به صورت کلی برای یادگیری عمقی و مفهومی دروس حدود ۱۵ جلسه، برای یادگیری مناسب درس ۱۰ جلسه و برای رفع اشکال از ۲ تا ۵ جلسه کلاس تدریس خصوصی لازم است. البته این موارد را به صورت کلی می توان گفت و تخمین دقیق تر از تعداد جلسات لازم توسط معلم خصوصی انجام می شود.


مطالعه این مقاله را هم از دست ندهید: تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی ریاضی برای قبولی و موفقیت در امتحان


تعداد جلسات لازم به دانسته های قبلی شاگرد، هدفی که شاگرد دارد، سطح توانایی و هوش شاگرد، حجم درس و جزوه ای که باید خوانده شود و ... بستگی دارد. به عنوان مثال تعداد جلسات لازم برای یادگیری درس معادلات دیفرانسیل به نسبت تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای یادگیری ریاضی ششم متفاوت است. در نتیجه تعداد این جلسات به مقطع تحصیلی هم بستگی دارد. در این زمینه بهتر است با معلم خصوصی مشورت نمایید. باز هم تاکید می شود که کلاس های خصوصی بهتر است زودتر شروع شود تا اگر تعداد جلسات بالایی لازم شد، کلاس ها خیلی فشرده برگزار نشده و از بازدهی آن کم نگردد.


بهترین زمان گرفتن معلم خصوصی و معلم سرخانه


جواب این سوال هم به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر اشکالات زیادی دارید و درس را اصلا بلد نیستید بهتر است همان اوایل یا اواسط ترم کلاس شروع شود. چنانچه خودتان درس را مطالعه نموده اید و تا حد خوبی بلد هستید ایام امتحانات هم برای رفع اشکال کفایت می کند. بنابراین زمان هماهنگ کردن کلاس با معلم سرخانه به شرایط شما و درسی که قرار است یاد بگیرید بستگی دارد.


حتما مطالعه نمائید: بهترین وقت برای شروع کلاس های تدریس خصوصی چه زمانی است؟


از کجا معلم خصوصی بگیرم - فواید تدریس خصوصی در ایام امتحانات


در ادامه پاسخ به سوال از کجا معلم خصوصی بگیرم در رابطه با فواید تدریس خصوصی در ایام امتحانات توضیح داده شده است. همانطور که گفته شد اگر می خواهید معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری داشته باشید بهتر است در طول ترم از کلاس های خصوصی استفاده کنید و یک معلم خصوصی خوب را هماهنگ نمایید. با این وجود در حالتی که خودتان در طول ترم درس را خوانده اید و در کلاس های مدرسه یا دانشگاه حاضر بوده اید، برای رفع اشکال، حل نمونه سوالات امتحانی و افزایش تسلط بر درس استفاده از کلاس های خصوصی بسیار مفید است.



اگر تا حد خوبی درس را مطالعه کرده اید می توانید در ایام امتحانات از کلاس های تدریس خصوصی در منزل یا آنلاین استفاده نموده و اشکالات خودتان را برطرف کنید. البته باز هم باید دقت کنید یک معلم خوب انتخاب کنید و در ضمن با برنامه ریزی تحصیلی منظم و خوب خودتان هم درس بخوانید و تمرینات و مسائل زیادی را حل نمایید. همانطور که گفته شد در ایام امتحانات برای رفع اشکال ۲ یا ۳ جلسه تدریس خصوصی کفایت می کند و کلاس ها می تواند تا ۵ جلسه هم ادامه داشته باشد.


پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


مقایسه معلم خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل


در این بخش در رابطه با بازدهی و هزینه معلم خصوصی آنلاین و تدریس خصوصی در منزل توضیحات مناسبی ارائه نموده و این دو حالت را با هم مقایسه می نماییم. به صورت کلی کلاس های تدریس خصوصی در خانه به نسبت کلاس خصوصی مجازی و آنلاین بازدهی و تاثیر گذاری مثبت بیشتری دارد. در کلاس حضوری در منزل استاد اشراف بیشتری بر جو کلاس دارد و بهتر می تواند مطالب را منتقل نماید. شاگرد هم در کلاس های خصوصی در منزل معمولا آموزش را جدی تر گرفته و تمرکز بالاتری دارد. اما در هر صورت، انعطاف کلاس های خصوصی مجازی و آنلاین را هم نمی توان نادیده گرفت.


در کلاس مجازی محدودیت زمانی و مکانی از میان برداشته شده و یک دانش آموز یا دانشجو از هر شهری در ایران می تواند در هر ساعت از شبانه روز با یک معلم خصوصی برجسته از تهران، کرج و یا هر شهر دیگری از ایران کلاس خصوصی داشته باشد. برای یادگیری دروس خاص و نرم افزارهای تخصصی که ممکن است نتوان به راحتی استاد پیدا کرد تدریس خصوصی آنلاین بهتر است. برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و دبستان و حتی متوسطه اول تدریس خصوصی در منزل توسط مدرس خانم یا آقا به نسبت تدریس مجازی بازدهی بهتری دارد و بیشتر توصیه می شود. برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، کنکور و دانشگاه کلاس های مجازی و حضوری هر دو می تواند مفید باشد و بیشتر این مهم است که یک معلم خصوصی خوب و مجرب انتخاب شود. به صورت کلی هزینه تدریس خصوصی آنلاین به نسبت داشتن معلم خصوصی در منزل پایین تر می باشد.


این مقاله هم برای مطالعه بیشتر توصیه می شود: مقایسه و بررسی قیمت تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری


معلم خصوصی یا فیلم آموزشی و کتاب کمک آموزشی


در این بخش در رابطه با بازدهی معلم خصوصی، فیلم آموزشی و کتاب کمک آموزشی توضیح داده شده و این موارد با هم مقایسه می شوند. به صورت کلی امکانات کمک آموزشی ذکر شده همه مفید هستند و بسیار خوب است که مورد استفاده قرار بگیرند. اما استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و داشتن معلم خصوصی فایده و بازدهی بسیار بیشتری دارد. در کتاب کمک آموزشی و فیلم های آموزشی مطالب و سرفصل های مشخص و از پیش تعریف شده ای وجود دارد که ممکن است برای شاگردی سخت و سطح بالا و برای شاگرد دیگری پیش پا افتاده و خسته کننده باشد.



اما معلم خصوصی روند ثابتی ندارد و مهمترین مزیت کلاس خصوصی به نسبت سایر موارد ذکر شده این است که مدرسی که در کلاس حضور دارد خودش را با شاگرد، اهداف و خواسته ها و همچنین سطح توانایی شاگرد هماهنگ می کند. بنابراین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید تر و پربازده تر است. در ضمن، از معلم خصوصی می توان هر سوالی را پرسید و از کتاب و فیلم کمک آموزشی نمی توان سوال پرسید. بنابراین اگر می خواهید در زمان کمتر و با بازدهی بیشتر دروس مختلف را یاد بگیرید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بهترین و مفیدترین روش است.


پیشنهاد می شود بخوانید: چرا بهتر است از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image