ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران

انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران

انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران

اگر می خواهید به صورت مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید .... اگر در جستجوی بزرگترین سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران هستید .... اگر قصد دارید مستقیما با خود اساتید حرف بزنید و می خواهید با مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی معلم مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید ....


انتخاب مستقیم معلم خصوصی


در هر صورت در همین سایت (ایران مدرس) کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است (کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین).


سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران، ایران مدرس


ایران مدرس بزرگترین و قدیمی ترین سایتی است که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس و معلم خصوصی در آن ثبت نام کرده اند.


در این وب سایت www.IranModares.com شماره مدرسین و اساتید نمایش داده می شود و مانند آموزشگاهها و یا برخی از سایتهای دیگر اینطور نیست که از طریق واسطه با معلمان در ارتباط باشید.


در ضمن مدرسین رزومه کاملی از خودشان ارائه نموده اند و همچنین قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را هم ذکر کرده اند. به این ترتیب با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب می کنید و مستقیما می توانید با خود اساتید در ارتباط باشید. در زمینه انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب مقاله زیر را حتما بخوانید.


مطالعه کنید: معلم خصوصی خوب چگونه است؟ همراه با معرفی بهترین مدرسین تدریس خصوصی



فواید کلاس های تدریس خصوصی


کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری دروس مختلف از جمله ریاضی و فیزیک بسیار مفید است. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک معلم خصوصی در ابتدای جلسه سوالاتی را می پرسد و یا حین تدریس از شاگرد خودش نظر خواهی می کند. به این ترتیب یک ارتباط دو طرفه حین ارائه درس وجود دارد و معلم به خوبی متوجه خواهد شد که آیا مطالبی که درس می دهد برای شاگردش مفید است یا خیر.


در کلاسهای گروهی استاد و معلمی که در کلاس حضور دارد نمی تواند تک تک از داشن آموزان و یا دانشجویان سوال بپرسد که آیا درس را یاد گرفته اند و کجا اشکال دارند ولی در کلاسهای تدریس خصوصی استاد فقط با یک نفر شاگرد سر و کار دارد و در نتیجه کلاس را با شاگر خودش تنظیم می کند. در این حالت اگر لازم باشد مطالب به صورت پایه ای تر ارائه می گردد و اگر شاگردی که در کلاس حضور دارد خودش مطالب پایه ای را بلد است می توان تمرینات سطح بالاتر و نمونه سوال امتحانی و .... را بررسی نمود.


در ایران مدرس به عنوان بزرگترین سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران می توانید بدون هیچ واسطه ای و به صورت کاملا مستقیم با خود اساتید در ارتباط باشد.



برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی راهنمای انتخاب معلم خصوصی کلیک نمایید.


چرا انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی؟


وقتی شما از آموزشگاههای تدریس خصوصی و یا سایتهایی که به صورت واسطه ای مدرس و معلم معرفی می کنند درخواست معلم خصوصی دارید معمولا اساتید قدیمی تر آموزشگاه و یا معلم هایی که خود مسئول موسسه و یا مسئول سایت فکر می کند کارش بهتر است را معرفی می کند. در این حالت هم ممکن است معلم خوبی را به شما معرفی نمایند ولی به هر حال در ایران مدرس شفافیت و وضوح بالاتری وجود دارد و شما رزومه اساتید و سوابق تدریس آنها را به صورت کامل می توانید مشاهده نمائید و خودتان با آگاهی کامل معلم را انتخاب کنید.


نکته دیگر اینکه در این وب سایت اساتید تدریس خصوصی قیمت های مختلفی را برای کلاسهای خودشان در نظر گرفته اند در حالیکه آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی قیمت و نرخ ثابتی برای هر مقطع دارند. در این سایت با مشاهده سوابق کاری و رزومه مدرسین مختلف در نهایت می توانید یک معلم خوب با قیمت مناسب را پیدا کنید. در مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی توضیحات کاملی ارائه شده است.


شماره معلم خصوصی و انتخاب آنلاین استاد


با توجه به مطالب گفته شده، اگر می خواهید با آگاهی کامل و بدون واسطه یک معلم و مدرس خصوصی خوب و با سابقه و مجرب را انتخاب کنید و در درس و تحصیل موفق باشید، وب سایت حاضر (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین مرجع و سامانه تدریس خصوصی ایران که کاملترین لیست مدرسین ثبت نامی را دارد می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این وب سایت شماره تماس اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است و به صورت آنلاین می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


سخن آخر ...


در بخش تدریس خصوصی این وب سایت امکان جستجو بر اساس درس و رشته و یا شهر و .... وجود دارد و می توانید به عنوان مثال در بخش جستجوی در نظر گرفته شده کلمه شیمی را وارد کنید تا لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی شیمی را مشاهده نمائید. برای هر درس و رشته ای و در هر جای ایران می توانید مدرس و معلم خصوصی خودتان را در این سایت پیدا کنید. علاوه بر شماره تماس، در صفحه هر کدام از معلمان فرم ارتباط با مدرس هم قرار دارد و می توانید برای ایشان پیغام بگذارید و از طریق ایمیل به ایشان اطلاع داده خواهد شد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1770 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image