ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی

در این بخش نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ارائه می گردد. برای بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی قیمت کلاسها مهم است.


نکات مهم قیمت تدریس خصوصی


البته همانطور که در مقالات قبلی ارائه شده در سایت ایران مدرس (همین سایت) مانند مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی توضیح داده شده است، قیمتهای کلاسهای خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و از 50 هزار تومان برای یک جلسه (و حتی کمتر از آن) تا 1 میلیون تومان برای هر جلسه و حتی بیشتر از آن می تواند متغیر باشد. در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی و هزینه معلم خصوصی در منزل و آنلاین موارد زیر را در نظر داشته باشید.


نکته 1 - قیمت تدریس خصوصی مدرسین ایران مدرس را ببینید


- مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (مشاهده لیست مدرسین) در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را هم اعلام نموده اند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید با هر کدام از اساتید تماس بگیرید در متن آگهی تدریس ایشان می توانید مشاهده کنید که چه قیمتی را در نظر دارند.


نکته 2 - برخی از مدرسین قیمت را توافقی ذکر نموده اند


البته بعضی از مدرسین عبارت قیمت توافقی را ثبت نموده اند و برای اطلاع دقیق از قیمتها باید با ایشان تماس بگیرید. هزینه درخواستی هر مدرس را در کنار سوابق تدریس و رزومه ایشان ببینید و در نهایت تصمیم بگیرید که با کدام معلم می خواهید کلاس داشته باشید.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)





نکته 3 - برای تدریس خصوصی با کیفیت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید


- واضح است که مانند هر کالا و خدمات با کیفیتی اگر بخواهید با مدرسین مجرب و با سابقه کلاس داشته باشید هزینه به نسبت بالایی را باید پرداخت نمائید. مدرسین تازه کار و جوانتر ممکن است با قیمت ارزان تری کلاسها را برگزار نمایند ولی مدرسین با سابقه، اساتید دانشگاهی، معلم ها و دبیرهای رسمی آموزش و پرورش و .... قیمت های به نسبت بالاتری برای کلاسهای خودشان در نظر دارند.


نکته 4- کلاس خصوصی خوب با قیمت مناسب هم ممکن است


این به خودتان بستگی دارد که با کدام استاد کلاس را برگزار می کنید. البته همیشه قیمت بالا نشانه خوب بودن خدمات ارائه شده نیست و بعد از جلسه اول کلاس می توانید تصمیم بگیرید کلاسها را ادامه دهید و یا با مدرس دیگری هماهنگ کنید.


مطالعه نمائید: هزینه معلم خصوصی ابتدایی ساعتی چند سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳


نکته 5 - با روش های مختلف تخفیف بگیرید


- با روشهای مختلف می توانید از مدرسین و معلمان خوب و با تجربه هم برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید. به عنوان مثال اگر شاگردهای دیگری را به ایشان معرفی نمائید برای کلاسهای خودتان می توانید تخفیف خوبی بگیرید. در کلاس خودتان کارت ایشان را توزیع کنید و شاگردهای جدیدی برای ایشان جذب نمائید. به این ترتیب کلاسهای ارزانتری خواهید داشت.


نکته 6 - کلاس خصوصی اوایل ترم ارزان تر است


در ضمن برگزاری کلاسها در اوایل ترم هم به لحاظ نتیجه گرفتن شما درصد اطمینان بالاتری دارد و هم مدرسین در اوایل ترم که سرشان خلوت تر است قیمت کمتری برای کلاسها در نظر می گیرند. مطالعه مقاله قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ارزان، بهترین نرخ و هزینه جلسات تدریس خصوصی هم در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی مفید و موثر است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 958 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image