ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران

ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران

ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت نام برای تدریس خصوصی در سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس: همین سایت) توضیحاتی ارائه می گردد.


ثبت نام در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) می توانید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از کار تدریس ثبت نام کرده و مطمئن باشید که مشخصات شما در بزرگترین سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران به متقاضیان کلاسهای خصوصی نمایش داده خواهد شد. ثبت نام در این سایت کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و محل نمایش آن را ارتقا دهید تا در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد.


ایران مدرس قدیمی ترین سایت مرجع تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد. برای ثبت نام در این سایت در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم عضویت در سایت و ورود به صفحه شخصی خودتان تبلیغ را ثبت نمائید.


حتما مطالعه نمائید: رمز و رازهای تبدیل شدن به معلم خصوصی موفق و پردرآمد


آیا ثبت نام برای تدریس خصوصی در ایران مدرس بازدهی خوبی دارد؟


همانطور که گفته شد، ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین سایت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل است. این وب سایت بازدید بالایی دارد و از نظر گوگل برای عبارتهای مرتبط با گوگل بهینه است. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است. در این وب سایت بازدید کننده ها یا مدرسین هستند و یا افرادی که در جزوه مدرس و معلم خصوصی و مطالب آموزشی می باشند. بنابراین با حضور در این سایت مشخصات شما در معرض دید متقاضیان واقعی تدریس خصوصی قرار می گیرد.


ممکن است بعضی دیگر از سایتهایی که در اینترنت می توانید مشاهده کنید عناوینی مانند سامانه تدریس خصوصی و یا مرجع تدریس خصوصی و یا بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران و ..... را برای خودشان انتخاب کرده باشند. ولی به هر حال خودتان به راحتی می توانید تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران را با هر سایت تدریس دیگری مقایسه نمائید و تشخیص دهید عنوان مرجع تدریس خصوصی برای کدام سایت مناسبتر است (مشاهده لیست مدرسین ایران مدرس). به هر حال حین ثبت نام در این سایت باید رزومه کاملی ارائه دهید و متن تبلیغ خودتان را هم بسیار عالی بنویسید. این بخش از کار به عهده خودتان است.



مطالعه کنید: 20 راهکار عالی و عملی برای کسب درآمد بسیار بالا از کار و شغل تدریس خصوصی


چگونه می توان با ثبت نام در این سایت شاگردهای بیشتری جذب کرد؟


برای اینکه بتوانید به صورت موفقیت آمیزی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و شاگردهای زیادی را جذب کنید تنها ثبت نام در ایران مدرس و یا سایتهای تدریس خصوصی دیگر کافی نیست. اولا باید روشهای مختلفی را امتحان کنید و تنها به یکی دو روش برای جذب شاگرد اکتفا نکنید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید علاوه بر این سایت در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ خودتان را ثبت کنید. یا مثلا اگر تدریس خصوصی زیست کنکور و یا سایر دروس کنکوری را انجام می دهید در سایت ایران کنکور هم ثبت نام نمائید.


از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید. در همین سایت تبلیغ خودتان را ویژه کنید. با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید و در روزنامه تبلیغ بدهید. انواع روشهای را امتحان کنید تا بهترین روش را برای خودتان پیدا کنید. درسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید. اگر از تدریس خصوصی فیزیک لذت می برید کمتر سراغ تدریس ریاضی بروید (به عنوان مثال). خلاصه اینکه جنبه های مختلف را در نظر بگیرید، روشهای مختلف را امتحان کنید و در سایتهای مختلف در زمینه تدریس خصوصی ثبت نام کنید. به خودتان باور داشته باشید و امیدوارانه تلاش کنید. اگر یکی دو ورش جواب نداد نا امید نشوید.


برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را بخوانید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3474 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image