ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاسهای تدریس خصوصی و 3 راهکار برای افزایش بازدهی این کلاسها

کلاسهای تدریس خصوصی و 3 راهکار برای افزایش بازدهی این کلاسها

کلاسهای تدریس خصوصی و 3 راهکار برای افزایش بازدهی این کلاسها

ممکن است شما هم تا به حال در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کرده باشید .... شاید در بعضی از موارد از بازدهی و میزان مفید بودن این کلاسها راضی بوده باشید و در مواردی هم به نظرتان خوب نبوده باشد ....


افزایش بازدهی تدریس خصوصی


ممکن است گاها مدرسی که کلاسها را با ایشان هماهنگ کرده اید بسیار با سواد و مسلط بوده باشد و از نحوه تدریس ایشان لذت برده باشید و نتیجه خوبی هم گرفته باشید و در بعضی موارد معلم خصوصی ای که به شما معرفی شده و یا خودتان انتخاب کرده اید خیلی خوب تدریس نکرده باشد .... در هر صورت، عوامل مختلفی بر بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی اثر می گذارد که در این بخش به 3 مورد از مهمترین های آنها اشاره می گردد.


1- مدرس و معلم خصوصی خودتان را با دقت انتخاب کنید.


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید (مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی) و از بین آنها معلم و دبیر متناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید. در ایران مدرس اساتید به دو صورت رایگان و ویژه تبلیغ خودشان را ثبت نموده اند. پس زمینه آگهی های تدریس خصوصی ویژه با رنگ نقره ای یا طلایی مشخص شده است. مدرسین ویژه برای ثبت تبلیغ هزینه پرداخت کرده اند و به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند.


توصیه می شود با این مدرسین کلاسها را بردارید. البته ممکن است از بین مدرسین دیگر هم استاد خوبی را بتوانید پیدا کنید و این به خودتان بستگی دارد. به هر حال در این وب سایت امکان ثبت تبلیغ برای تمامی اساتید فراهم شده است و شما هم بدون واسطه می توانید با آنها در ارتباط باشید.


سعی کنید با مدرسین مجرب که سابقه کاری خوبی دارند و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند کلاس را هماهنگ کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. اگر همان یکی دو جلسه اول از نحوه تدریس معلم انتخابی خودتان راضی نبودید می توانید با شخص دیگری کلاسها را هماهنگ کنید.


حتما بخوانید: معلم خصوصی خوب چگونه است؟ همراه با معرفی بهترین مدرسین تدریس خصوصی



2- کلاسها را جدی بگیرید و خودتان هم خوب درس بخوانید.


بسیار مهم است که به این نکته توجه داشته باشید. کلاسهای خصوصی معجزه نمی کند. اگر خودتان علاقه نشان دهید و بخواهید که نتیجه بگیرید و تمریناتی که به شما داده می شود را انجام دهید به احتمال بسیار زیاد نتیجه خوبی می گیرید. معلم یا مدرس خصوصی در جلسه امتحان حضور ندارد و خودتان باید به سوالات پاسخ دهید.


در ضمن، اگر خوب درس بخوانید بازدهی کلاسهای خصوصی بیشتر می شود چرا که اشکالات شما حین مطالعه و درس خواندن خودتان خودش را نشان می دهد و وقتی این اشکالات معلوم و مشخص شد در جلسات بعد کلاسهای خصوصی می توانید از معلم خودتان سوال بپرسید. اما اگر درس نخوانید همین اشکالات ممکن است وجود داشته باشد و شما بی اطلاع از آنها سر جلسه امتحان خواهید رفت و در این صورت نتیجه مشخص است.


مطالعه نمائید: 10 راهکار برای استفاده بهتر از کلاسهای تدریس خصوصی


3- کلاسهای خصوصی را به اندازه کافی زود شروع نمائید.


یکی از مهمترین نکات این است که با توجه به تعداد جلساتی که لازم دارید و با توجه سطح معلومات خودتان به اندازه کافی زود این کلاسها را شروع کنید. اگر شما به عنوان مثال درس ریاضی را اصلا بلد نیستید و چند جلسه هم در کلاسهای اصلی خودتان غیبت داشته اید انتظار نداشته باشید که چند روز مانده به امتحان با برگزاری چند جلسه کلاس تدریس خصوصی ریاضی نتیجه خوبی بگیرید.


البته اگر اشکالات جزئی دارید همان ایام امتحانات کافی است و می توانید یکی دو جلسه برای رفع اشکال داشته باشید. اما اگر اشکالات پایه ای و اساسی در هر درسی دارید زودتر شرکت در کلاسها را شروع نمائید. فقط تمام کردن درس مهم نیست باید زمان کافی برای هضم مطالب و حل تمرین و مسئله داشته باشید. زودتر شروع کنید تا بهتر نتیجه بگیرید.


این مقاله هم مفید است: راهکارهایی برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی و حصول بهترین نتیجه


سخن آخر


با توجه به مطالب ارائه شده سه راهکار انتخاب مدرس خوب و با تجربه، درس خواندن خودتان هم زمان با برگزاری کلاسها و زود شروع کردن کلاسها می تواند در بهتر نتیجه گرفتن شما در امتحان و کنکور با کمک کلاسهای تدریس خصوصی بسیار موثر باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 696 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image