ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ارتقا و افزایش معدل

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ارتقا و افزایش معدل

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ارتقا و افزایش معدل

یکی از بهترین روشها که برای ارتقای معدل و افزایش معدل خودتان می توانید از آن استفاده نمائید شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی است. در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب یکی از بهترین روشها برای گرفتن نمرات بالاتر است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: عوامل موثر در تدریس خوب و موفق و روشهای نوین و پویای تدریس


تدریس خصوصی و افزایش معدل


همانطور که می دانید داشتن معدل بالا مزیتهای بسیار زیادی دارد. در مقطع متوسطه معدل بالا برای موفقیت در کنکور مهم است و در حال حاضر تاثیر دارد. در ضمن وقتی با شرکت در کلاسهای خصوصی و نظم و برنامه ریزی معدل بالایی بدست می آورید درسها را هم خوب یاد گرفته اید و در نتیجه باز هم به موفقیت در کنکور شما کمک خواهد شد.


در مقطع دانشگاه هم برای قبولی در کنکور ارشد و دکتری، برای مصاحبه شغلی و پیدا کردن کار، برای ادامه تحصیل در خارج از کشور و .... معدل بالا یک امتیاز به حساب می آید. بنابراین بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در جستجوی راهکارهای مختلف برای ارتقای معدل هستند. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی یکی از بهترین راهکارها است.


حتما بخوانید: کلاسهای تدریس خصوصی؛ فواید و مزایا برای موفقیت در تحصیل


چرا کلاس خصوصی برای افزایش معدل؟


در بسیاری از موارد حتما توجه کرده اید که با وجود اینکه تلاش می کنید به نسبت ترمهای قبل معدل خودتان را افزایش دهید و نمرات بهتری بگیرید ولی باز هم نمرات شما خیلی تغییر نمی کند. در حقیقت شاید در نحوه درس خواندن شما اشکالی وجود دارد. ممکن است مواردی را حین مطالعه در نظر نمی گیرید و حتی خودتان هم از آن خبر ندارید.



شاید در دروسی مانند ریاضی و فیزیک نحوه برخورد شما با مسائل و تمرینات اشکالاتی دارد که از چشم خودتان هم دور مانده است. ممکن است تحلیل و برداشت شما از بعضی از مسائل درست نباشد و در ترمهای بعد هم همین موارد و ضعف ها و اشکالات بدون آنکه خودتان به وجود آنها پی ببرید روی نمرات شما تاثیر منفی بگذارد.



فواید معلم خصوصی برای ارتقای معدل


وقتی در کلاسهای خصوصی شرکت می کنید و یک استاد و معلم خوب را در کنار خودتان دارید (مشاهده مدرسین تدریس خصوصی)، می توانید تمریناتی که حل کرده اید را به ایشان نشان دهید و یا در همان کلاسها تمریناتی را در حضور ایشان حل کنید. به این ترتیب اگر اشکالی در نحوه برخورد شما با مسائل وجود دارد و یا مبحثی را خوب درک نکرده اید مشخص خواهد شد و می توانید به راحتی رفع اشکال کنید.


رفع اشکال در کلاس خصوصی


بعضی از این اشکالات ممکن است توسط خود شما مطرح شود و بعضی دیگر، همانطور که گفته شد، ممکن است از چشم خودتان پنهان مانده باشد و استاد خصوصی شما آنها را تشخیص دهد. همین اشکالات کوچک را اگر برطرف نمائید مطمئنا در نمراتی که کسب می کنید و در معدل شما تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.


پیشنهاد می شود بخوانید: چرا از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟


نحوه استفاده صحیح از کلاس های تدریس خصوصی


برای اینکه با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی معدل بالایی داشته باشید لازم نیست حتما برای تمامی دروس خودتان از این کلاسها استفاده نمائید. به تناسب اشکالات و سوالاتی که دارید برای دروس مختلف از این امکان خوب استفاده نمائید. اگر در درسی اشکالات پایه ای و بنیادین دارید برای آن درس از همان اوایل ترم با یک معلم خصوصی خوب هماهنگ کنید.


اما اگر درسی را خودتان می توانید بخوانید و اشکالات جزئی ای دارید دو یا سه جلسه کلاس در همان ایام امتحانات برای رفع اشکال کفایت می کند. به هر حال هدف نهایی را باید این در نظر بگیرید که در تمامی دروس خودتان نمره خوب و قابل قبولی بگیرید و برای هر درس به تناسب اشکالاتی که دارید تعداد جلسات کافی را شرکت نمائید. به عنوان مثال برای درس ریاضی بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده می کنند.


اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید زودتر در این کلاسها شرکت نمائید تا خود همین درس باعث کاهش معدل شما نشود. برای دروس دیگر خودتان مانند فیزیک، شیمی، زیست، زبان و .... هم می توانید در این کلاسها شرکت نمائید. البته درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط خودتان هم لازم است و باید این مورد را هم در نظر داشته باشید. کلاسهای خصوصی وقتی مفید است که در کنار آن درس خواندن و مرور درس توسط خود شما وجود داشته باشد.


حتما بخوانید: بهترین توصیه ها برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 508 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image