ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات عالی است؟

چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات عالی است؟

چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات عالی است؟


در این مقاله قصد داریم در رابطه با تدریس خصوصی حرف بزنیم و بگوییم که چرا برای موفقیت در امتحان و گرفتن نمره عالی، کسب نمره ۲۰، افزایش معدل و رفع اشکال و ... استفاده از کلاس تدریس خصوصی و در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب بسیار مفید و عالی است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: فواید و مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


یکی از بهترین امکانات آموزشی برای موفقیت در درس و تحصیل استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است.  البته اگر از کلاس های خصوصی به درستی استفاده شود واضح است که یک معلم خصوصی خوب و با تجربه می‌تواند در موفق شدن شما در امتحانات و گرفتن نمره عالی نقش بسیار موثری را ایفا نماید. سریعترین و مطمئن ترین راهکار برای یادگیری بهتر و عمقی تر دروس و افزایش معدل و همچنین برای موفق شدن در کنکور استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است.


تدریس خصوصی راهکاری عالی برای یادگیری بهتر دروس و موفقیت در امتحانات


تدریس خصوصی اگر بهترین راهکار نباشد مسلما یکی از بهترین راهکارها برای گرفتن نمره عالی در امتحانات است. بازدهی این روش هم از کتاب های کمک آموزشی و هم از فیلم های آموزشی و کلاس های گروهی بیشتر است. اگر می خواهید بهترین نتیجه و بالاترین نمره را بگیرید مسلما یک معلم خصوصی خوب می تواند به شما کمک زیادی بکند.


در کلاس های گروهی سر فصل های مشخص تدریس می شود و ممکن است برای یک شاگرد مفید باشد و برای دیگری نباشد. کلاس های خصوصی شخصی سازی شده و معلم خودش را با شاگرد هماهنگ می نماید. بنابراین بسیار مفیدتر است.



مطالعه کنید: مهمترین فواید تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات و آموزش مفهومی دروس


کتاب کمک آموزشی مطالعه کردن زمان زیادی می خواهد و ممکن است مطالب گفته شده در آن منطبق بر جزوه کلاسی نباشد. این مشکل برای فیلم های کمک آموزشی هم وجود دارد.



فرض کنید دانش آموز یا دانشجویی در بخش مشخصی از درس ریاضی اشکال دارد. پیدا کردن آن در فیلم کمک آموزشی و متوجه شدن آن کار راحتی نیست. اما معلم خصوصی نه تنها اشکال را در کمترین زمان برطرف می کند بلکه اگر اشکال درسی موجود به پایه های قبلی هم ربط داشته باشد آن را ریشه یابی کرده و رفع اشکال می نماید. در نتیجه، اگر در جستجوی سریعترین و پربازده‌ترین روش رفع اشکال و یادگیری بهتر دروس و در نتیجه گرفتن نمرات بالاتر در امتحانات هستید مطمئن تدریس خصوصی برای شما بسیار مفید است. البته واضح است که باید یک معلم خصوصی عالی انتخاب کنید و خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمایید. بهتر است کلاس های خصوصی در طول ترم برگزار شود که در بخشهای بعد بیشتر توضیح می دهیم.


حتما بخوانید: مقایسه کلاسهای تدریس خصوصی با کلاسهای گروهی و بیان مزیتها آن


تدریس خصوصی می تواند در منزل و یا به صورت آنلاین و مجازی برگزار شود و یکی از بهترین روش ها برای گرفتن نمرات بالاتر در امتحانات و ارتقای معدل است.


رفع اشکال در ایام امتحانات و گرفتن نمره بهتر در کنار معلم خصوصی خوب


هر چند همواره توصیه شده است از کلاس های خصوصی در طول ترم استفاده کنید اما این بدان معنی نیست که این کلاس ها در ایام امتحانات مفید نیست. اگر کلاس های تدریس خصوصی به درستی مورد استفاده قرار گیرد در هر حالت مفید است.


در ایام امتحانات دسترسی به معلم و استاد اصلی درس وجود ندارد و در ضمن در چنین ایامی دانش آموزان و دانشجویان با جدیت بسیار زیاد درس ها را مطالعه می نمایند. وقتی درس ها جدی مطالعه می شود اشکالات اساسی هم خودش را نشان می دهد. پرسیدن سوالات از همکلاسی ها و والدین هم خیلی مفید نیست چرا که ممکن است جواب درست را بلد نباشند. در چنین شرایطی یک معلم خصوصی خوب و با تجربه نعمت بسیار بزرگی است و می تواند در نتایج تفاوت مثبت زیادی را ایجاد نماید.


مطالعه کنید: 10 نکته کلیدی و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی


البته باز هم تاکید می شود که اگر شاگرد در طول ترم تا حدودی درس را مطالعه نکرده باشد یا از کلاس های خصوصی استفاده نکرده باشد کار استاد و خود شاگرد برای حصول نتیجه مثبت سخت خواهد شد. وقتی تدریس خصوصی در ایام امتحانات نتیجه خوبی می دهد که درس ها مطالعه شده باشد و فقط برای رفع اشکال از این کلاس ها استفاده کرد.


نحوه افزایش بازدهی کلاس های خصوصی برای گرفتن نمره عالی


برای اینکه بازدهی کلاس های خصوصی بیشتر باشد اولا که بهتر است در طول ترم از این کلاس ها استفاده شود. البته بهتر است بگوییم درست از این کلاس ها استفاده گردد. اگر اشکالات زیادی وجود دارد در طول ترم معلم خصوصی هماهنگ کنید و اگر اشکالات جزئی دارید ایام امتحانات هم مفید است.


مطالعه کنید: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه



نکته بعدی اینکه در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید و مطالعه کنید. اگر در فاصله زمانی بین کلاس ها مطالعه کنید هم درس را بهتر یاد می گیرید و هم جلسه بعدی با آمادگی ذهنی بیشتری در کلاس ها شرکت می کنید و در نتیجه مطالب جلسات بعد را هم بهتر آموزش خواهید دید. به این ترتیب، تعداد جلسات کمتر و هزینه کمتری لازم خواهید داشت.


برای عالی نتیجه گرفتن در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید. اگر می خواهید به عنوان مثال در شیمی نمره ۲۰ بگیرید بهتر است با یکی از بهترین معلم های شیمی کلاس داشته باشید. اگر قصد دارید در امتحان زبان نمره عالی بگیرید با یک استاد فوق العاده زبان کلاس داشته باشید.


در زمینه نحوه انتخاب استاد خصوصی عالی مطالعه کنید: چگونه یک معلم و استاد خصوصی خوب داشته باشیم؟


کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و تمریناتی که به شما داده می شود را عالی انجام دهید. در زمانهایی کلاس برگزار کنید که خسته نیستید و گیرایی بالایی دارید.


چگونگی انتخاب مدرس خصوصی برجسته برای پیشرفت تحصیلی بهتر


برای اینکه یک معلم خصوصی خوب و برجسته را انتخاب کنید باید به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین دقت نمایید. معلمی که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ‌التحصیل شده است و تجربه بالایی دارد را انتخاب نمایید. به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین هم دقت کنید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی هر استاد ارائه شده است. با معلمی کلاس برگزار کنید که در عین حال و با داشتن رزومه و سوابق تدریس عالی قیمت مناسبی را برای کلاس های خودش درخواست داده است.


حتما مطالعه کنید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


مقایسه قیمت و بازدهی تدریس خصوصی در طول ترم و ایام امتحانات


واضح است که کلاس های خصوصی و به صورت کلی مطالعه، درس خواندن، حل تمرین و مسئله و شرکت در کلاس های خصوصی در طول ترم در مقایسه با ایام امتحانات بازدهی بیشتر و بالاتری دارد. در ایام امتحانات استرسی که وجود دارد، هر چند کم باشد، باعث می شود یادگیری خیلی خوب اتفاق نیفتد و در نتیجه بازدهی کلاس های خصوصی کاهش می یابد. البته استفاده از این کلاس ها در ایام امتحانات برای رفع اشکال بسیار مفید است به شرطی که درس در طول ترم مطالعه شده باشد. اما موکول کردن مطالعه و یادگیری دروس مختلف به ایام امتحانات اصلا پیشنهاد نمی شود.


بنابراین اگر می خواهید در امتحان ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، عربی و یا هر درس دیگری نمره بسیار خوب و حتی ۲۰ بگیرید، یا در طول ترم خودتان درس بخوانید و در ایام امتحانات از تدریس خصوصی برای رفع اشکال استفاده کنید و یا اگر درس را اصلا بلد نیستید در طول ترم هم معلم خصوصی داشته باشید.


کلاس های خصوصی در طول ترم بسیار خوب و عالی است. نکته دیگر اینکه در طول ترم قیمت کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری کمتر است. استادی که هر جلسه کلاس خصوصی را اوایل ترم ۳۰۰ هزار تومان درخواست می کند در ایام امتحانات ممکن است با نرخ ۵۰۰ هزار تومان هم نتوانید از ایشان وقت بگیرید.


حتماً مطالعه کنید: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل



در ایام امتحانات وقت گرفتن از اساتید تدریس خصوصی خوب سخت می شود و بنابراین بهتر است زودتر به فکر باشید. به عنوان جمع بندی می توان گفت کلاس های خصوصی برای موفقیت در امتحان بسیار مفید است اگر درست عمل کنید، در موقع مناسب کلاس ها را شروع نمایید و خودتان هم خوب درس بخوانید.


در طول ترم برای دروسی که اشکالات زیادی دارید معلم خصوصی در منزل یا آنلاین بگیرید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال سایر دروس که خودتان مطالعه کرده اید و فقط اشکالات جزئی دارید. در همین سایت ایران مدرس مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که می توانند به شما کمک کنند در امتحان ریاضی یا هر درس دیگری نمره بالا و حتی بیست بگیرید.


مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


خصوصا برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک و سایر دروس که برای یادگیری به زمان زیاد و حل تمرین و مسئله نیاز دارند، بهتر است از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و ... در طول ترم استفاده نمایید. در ایام امتحانات اگر با جلسات فشرده بتوانید درس را هم تمام کنید ذهن شما فرصت ساماندهی مطالب را نخواهد داشت و در جلسه امتحان مطالبی که خوانده اید را نمی توانید استفاده کنید. دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی هم چنین حالتی دارند و باید در طول ترم خوانده شوند. به صورت کلی، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ بازدهی و کم بودن استرس و ... مطالعه دروس و استفاده از کلاس های خصوصی، در مقایسه با ایام امتحانات، در طول ترم بهتر است. البته اگر در طول ترم کلاس داشته اید یا خودتان مطالعه کرده اید، در چنین شرایطی برگزاری کلاسهای رفع اشکال آنلاین یا حضوری هم بسیار مفید خواهد بود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 317 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image