ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 10 راهکار عالی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی آنلاین

10 راهکار عالی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی آنلاین

10 راهکار عالی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی آنلاین

در این مقاله 10 راهکار عالی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی آنلاین ارائه می شود. اگر می خواهید معلم ریاضی آنلاین داشته باشید و بهترین نتیجه را هم بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه
15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب هم مفید است.

1- قبل از شروع کلاس سرعت اینترنت و کیفیت آن را چک کنید

برای اینکه کلاس های اینترنتی و مجازی شما به خوبی برگزار شود باید سرعت اینترنت بالایی داشته باشید. قبل از شروع کلاس سرعت اینترنت و کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید. حتی سعی کنید دو سرویس مجزا برای وصل شدن به اینترنت داشته باشید که اگر احیانا یکی از آنها قطع شد از دیگری استفاده نمائید. تدریس ریاضی به صورت انلاین و اینترنتی باعث می شود در وقت شما و استاد صرفه جویی شود و در مسیر رسیدن به کلاس زمان را از دست ندهید. اما باید سرعت اینترنت بالایی داشته باشید.




2- محیط منزل را برای برگزاری کلاس خصوصی آماده کنید

اگر در منزل شما سر و صدا زیاد است سعی کنید در زمان هایی کلاس را هماهنگ کنید که معمولا محیط آرامی در منزل هست و می توانید با تمرکز بالا به مطالب گوش دهید. برای حصول بیشترین بازدهی باید تمرکز بالایی داشته باشید و در نتیجه محیط آرامی برای کلاس داشته باشید.

3- یک معلم خوب و بسیار عالی برای یادگیری ریاضی انتخاب کنید

در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست معلم های ریاضی را می توانید مشاهده کنید (کلیک کنید: مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی). با استادی کلاس داشته باشید که مدرک ارشد یا دکتری دارد، از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و سابقه کاری بالایی هم دارد. برای بسیاری از اساتید نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است. می توانید فیلم نمونه تدریس اساتید را هم ببینید. بر روی عبارت فیلم های نمونه تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. داشتن کلاس ریاضی با بهترین معلم ریاضی بهترین نتیجه را می دهد.

مطالعه
بهترین مدرسین ریاضی، لیست 10 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران هم مفید است.

4- حین تدریس استاد ریاضی جزوه بنویسید

شاید خودتان هم این تجربه را دارید. وقتی در کلاس های حضوری مدرسه یا دانشگاه هم جزوه می نویسید، چون باید مطالبی که می نویسید مفید و به درد بخور باشد، در نتیجه حواستان را جمع خواهید کرد. در کلاس های آنلاین و اینترنتی هم همینطور هست. وقتی استاد در حال تدریس ریاضی است، برگه ای یا جزوه ای در کنار دست خودتان داشته باشید و مهمترین مطالب را یادداشت نمائید. البته بیشتر حواستان به کلاس باشد. اما همینکه می خواهید مهمترین نکات را بنویسید باعث می شود حواس شما جمع تر باشد و تمرکز شما افزایش یابد.




5- کلاس های خصوصی ریاضی را زودتر شروع کنید

برای یادگیری بهتر درس ریاضی باید زمان کافی در اختیار داشته باشید. اگر کلاس ها را برای ایام امتحانات باقی بگذارید هم استرس امتحانات و هم زمان کمی که در اختیار دارید باعث می شود بازدهی کلاس ها کاهش یابد. وقتی ریاضی را به تدریج و در طول ترم یاد می گیرید و برای هر مبحث به اندازه کافی تمرین حل می کنید مباحث ماندگاری بیشتری برای شما دارد و در امتحان هم موفق تر عمل خواهید کرد. بنابراین کلاس های خصوصی آنلاین ریاضی را در زودترین زمان ممکن شروع نمائید.

6- جزوه کلاسی را برای استاد بفرستید تا مباحث مهم را درس بدهد

بسیار خوب است که در کلاس های خصوصی آنلاین ریاضی از جزوه کلاسی اصلی شما استفاده شود. بعد از آن منبع خوب و مناسبی که می توانید استفاده کنید کتاب درسی است. جزوه کلاسی مهمترین مباحث ریاضی را دارد و در ضمن خلاصه است.

مطالعه نمائید:
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)

7- فیلم کلاس را ضبط کنید

نرم افزارهایی وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها از کلاس فیلم بگیرید. سعی کنید فیلم کلاس ریاضی را ضبط کنید تا بعدا اگر لازم شد مرور نمائید. این خودش یکی از مزیت های کلاس های انلاین به نسبت کلاس های حضوری است.




8- در زمان مناسب کلاس خصوصی ریاضی برگزار نمائید

اگر در یک روز در مدرسه یا دانشگاه کلاس های زیادی داشته اید لازم نیست دقیقا همان روز کلاس خصوصی هم داشته باشید. زمان هایی از معلم خصوصی آنلاین ریاضی استفاده کنید که حالتان خوب است و استراحت کرده اید. به این ترتیب بازدهی کلاس ها بالا خواهد بود.

9- تعداد جلسات مناسبی برگزار کنید

اگر تعداد جلسات خیلی کم باشد ممکن است درس را یاد نگیرید. اگر تعداد جلسات بالا باشد زمان زیادی از شما می گیرد و فرصت تمرین حل کردن نخواهید داشت. باید تعداد جلسات کلاس های آموزش آنلاین ریاضی را مناسب انتخاب کنید به گونه ای که مباحث پوشش داده شود و در عین حال زمان کافی هم برای مطالعه سایر دروس و تمرین حل کردن برای درس ریاضی داشته باشید.

پیشنهاد می شود حتما بخوانید:
بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 10 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران

10- تمرینات زیادی را حل کنید

در زمینه درست تمرین کردن درس ریاضی مطالعه مقاله
چگونه برای امتحان ریاضی تمرین کنیم و درس بخوانیم بسیار مفید است. برای درس ریاضی اگر می خواهید تمرین حل نکنید هیچ روش دیگری به شما کمک نخواهد کرد. فرض کنید می خواهید فوتبال را آموزش ببینید و در کلاس های تئوری شرکت می کنید. اما تا وقتی که پا به توپ نشوید و تمرین نکنید فوتبال را یاد نمی گیرید. برای درس ریاضی هم همین است. تا وقتی که خودتان دست به قلم نشوید و تمرین حل نکنید نه تدریس خصوصی آنلاین و نه هیچ روش دیگری برای شما مفید نخواهد بود.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 4086 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image