ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه یک معلم و استاد خصوصی خوب داشته باشیم؟

چگونه یک معلم و استاد خصوصی خوب داشته باشیم؟

چگونه یک معلم و استاد خصوصی خوب داشته باشیم؟

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب داشته باشیم توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه در درس و تحصیل، کنکور و یا یادگیری هر مبحث و درسی موفق باشید در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب بسیار مفید است.


پیشنهاد می شود ویدیوی فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی را هم ببینید.


معلم و استاد خصوصی خوب


برای داشتن یک معلم خصوصی خوب می توانید از روش های مختلفی برای ارتباط با آموزشگاهها و مدرسین تدریس خصوصی استفاده نمائید. اگر بخواهید از طریق آموزشگاهها معلم درخواست کنید در نهایت باید به خود آموزشگاه اعتماد نمائید و بنابراین رزومه و سابقه تدریس معلم و استادی که به شما معرفی می شود را نمی دانید. اما راهکار بهتری هم برای انتخاب معلم خصوصی و برای داشتن یک استاد خوب می توانید استفاده کنید. به این ترتیب که در همین سایت ایران مدرس رزومه و سوابق تدریس مدرسین را ببینید و استاد و معلم مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل انتخاب نمائید. به این ترتیب احتمال اینکه معلم انتخابی شما معلم خوبی باشد بسیار بالاتر است. چرا که شما قبل از اینکه کلاس ها را هماهنگ کنید خودتان رزومه کاری و سوابق تدریس و حتی نظرات شاگردهای قبلی استاد را دیده اید و در نتیجه انتخاب شما با آگاهی کامل و بر مبنای اطلاعات درستی خواهد بود.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.


مشاهده ویدیوی کوتاه راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس هم مفید است.


1- لیست مدرسین را با دقت بالا بررسی کنید


با توجه به مطالب ذکر شده، یک راهکار خوب برای انتخاب معلم و استاد خوب تدریس خصوصی این است که با کلیک بر روی لینک معرفی شده در بالا لیست مدرسین را ببینید و استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای اینکه یک معلم تدریس خصوصی خوب داشته باشید به رزومه ثبت شده توسط خود مدرسین و سوابق تدریس آنها دقت کنید. در صورت تمایل می توانید حتی از اساتید مدارک لازم برای اثبات صحت گفته های آنها را بخواهید. برای بعضی از اساتید حتی نظرات شاگردهای قبلی هم ثبت شده است و این هم می تواند برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب کمک کننده باشد. اگر برای یک استاد نظرات اکثر شاگردهای قبلی مثبت است تا حد زیادی می توانید اعتماد کنید و امیدوار باشید که کلاس های شما هم بازدهی بالایی خواهد داشت. بعضی از اساتید برای دروس تدریسی خودشان فیلم نمونه تدریس هم ثبت کرده اند و می توانید با مشاهده فیلم تدریس خصوصی اساتید باز هم اطلاعات بیشتری را برای استاد بدست آورید و انتخاب درست تری داشته باشید.





مطالعه مقاله 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


2- با مدرسین ویژه کلاس داشته باشید


علاوه بر موارد ذکر شده، برخی از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه هم ثبت کرده اند. هم می توانید از این جزوه ها برای یادگیری بهتر دروس استفاده کنید و هم اینکه با توجه به جزوه ارائه شده دیدی نسبت به روش تدریس استاد و روند تدریس ایشان پیدا کنید. همه ی موارد ذکر شده را می توانید در نظر داشته باشید و با توجه به این موارد یک معلم خصوصی خوب برای خودتان انتخاب نمائید. نکته دیگر اینکه اساتید ثبت نامی در این وب سایت تبلیغ خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت کرده اند. اساتیدی که آگهی ویژه تدریس خصوصی دارند و تعدادی از آنها را در پایین همین صفحه هم مشاهده می کنید معمولا در کار تدریس جدی تر هستند و بنابراین توصیه می شود معلم خودتان را از بین این اساتید انتخاب نمائید. پس زمینه آگهی های تدریس ویژه به رنگ طلایی مشخص شده است.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان


3- به قیمت کلاس های خصوصی توجه نمائید


علاوه بر موارد گفته شده، معلم های خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. یعنی شما می توانید در کنار دیدن رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید و سایر موارد ذکر شده قیمت درخواستی هر استاد را هم ببینید. به این ترتیب می توانید یک معلم خوب با قیمت مناسب انتخاب نمائید. البته هزینه کلاس ها را در اولویت دوم قرار دهید و بیشتر سعی کنید استاد خوبی را انتخاب نمائید. بعضی از اساتید قیمت کلاس را به صورت توافقی ذکر کرده اند و برای اطلاع از هزینه دقیق کلاس ها باید با آنها تماس بگیرید.


مطالعه نمائید: سایت جستجوی معلم و اطلاعات معلمان قدیمی و جدید


سخن پایانی


با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می توانید یک معلم خوب برای خودتان انتخاب کنید و با در کنار داشتن یک مدرس تدریس خصوصی خوب و با تجربه احتمال موفقیت شما در درس و تحصیل و هر آزمون و امتحانی به مقدار بسیار زیاد افزایش می یابد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 670 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image