ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 نکته کلیدی و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی

10 نکته کلیدی و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی

10 نکته کلیدی و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی

در این بخش به عنوان راهنمایی، 10 نکته کلیدی و کاربردی برای داشتن بهترین معلم خصوصی ارائه شده است. با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید با یکی از بهترین اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس به صورت حضوری یا آنلاین کلاس داشته باشید و در درس و تحصیل پیشرفت کنید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. مطالعه
بهترین اساتید و معلم های خصوصی در تهران و استان تهران هم مفید است.

1- رزومه کاری استاد را بررسی کنید

در همین سایت ایران مدرس برای تمام مدرسین خصوصی اطلاعات بسیار کاملی ثبت شده است. برای تمام اساتید می توانید رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد را ببینید. سوابق تدریس و رزومه کاری به صورت مفصل برای هر استاد ارائه شده است. بسیاری از اساتید مدرک تحصیلی خودشان را هم قرار داده اند. نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، قیمت تدریس خصوصی، سوابق تدریس و ... برای تمام مدرسین ثبت شده است و با توجه به این موارد می توانید یک معلم خوب برای خودتان انتخاب کنید.




2- به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی معلم خصوصی دقت نمائید

برای موفقیت در تحصیل، گرفتن نمره خوب در امتحانات، آموزش مفهومی و پایه ای دروس و موفقیت در کنکور بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در درس و تحصیل موفق بوده اند. اساتیدی که در دانشگاههای خوب مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و دانشگاههای معتبر دولتی دیگر درس خوانده اند بهتر می توانند راهنمای شما در مسیر رسیدن به موفقیت تحصیلی باشند. دانشگاه محل تحصیل استاد را به عنوان یک عامل مهم برای انتخاب معلم خصوصی در نظر بگیرید.

مطالعه نمائید:
بهترین مدرسین ریاضی، لیست 10 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران

3- نظرات شاگردهای قبلی راهنمای خوبی است

برای بسیاری از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است. به عنوان مثال آگهی این استاد را ببینید. نظرات شاگردهای قبلی برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب راهنمای بسیار خوبی است. وقتی شاگردهای قبلی یک مدرس نتیجه خوبی گرفته اند و اظهار رضایت می کنند مشخص است که استاد کار خودش را خوب انجام می دهد. به این عامل هم در کنار موارد دیگر دقت کنید.

4- فیلم نمونه تدریس خصوصی اساتید را ببینید

اگر فیلم نمونه تدریس برای یک استاد موجود نباشد، شما برای اینکه با نحوه تدریس ایشان آشنا باشید باید کلاس را با استاد برگزار نمائید. اما خوشبختانه برای بسیاری از اساتید در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس خصوصی ارائه شده است و این باعث می شود شما شناخت بهتری نسبت به مدرس انتخابی خودتان پیدا کنید. بر روی عبارت نمونه فیلم تدریس خصوصی کلیک کنید تا ویدئوهای ارائه شده توسط اساتید را ببینید.

حتما بخوانید:
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 16 استاد برتر زبان انگلیسی



5- قیمت کلاس های خصوصی را هم در نظر بگیرید

برای بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی یک دغدغه اصلی نرخ این کلاس ها است. واضح است که هزینه معلم خصوصی به نسبت فیلم آموزشی و کتاب کمک آموزشی بالاتر است. اما در نظر داشته باشید، اگر از کلاس های خصوصی درست استفاده شود به نسبت هر امکان آموزشی دیگری بیشترین بازدهی را دارد. برای تمام اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس قیمت کلاس ها ارائه شده است و می توانید یک استاد خصوصی خوب با نرخ مناسب از این وب سایت انتخاب کنید.

6- با استاد تلفنی حرف بزنید

در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم و بدون واسطه تمام اساتید تدریس خصوصی ارائه شده است. به این ترتیب می توانید مستقیما با خود اساتید حرف بزنید. وقتی مستقیم با معلم خصوصی حرف می زنید از لحن صحبت کردن ایشان می توانید متوجه شوید چقدر به کار خودشان مطمئن هستند و اگر سوالی دارید که در متن تبلیغ توضیح داده نشده است می توانید تلفنی بپرسید. این راهکار را هم در کنار سایر موارد برای انتخاب معلم خصوصی خوب مد نظر قرار دهید.

مطالعه
قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی هم پیشنهاد می شود.

7- اساتید ویژه را در اولویت اول قرار دهید

در ایران مدرس (همین وب سایت) برخی از اساتید به صورت ویژه تبلیغات تدریس خصوصی خودشان را ثبت کرده اند و برای درج آگهی در این وب سایت هزینه پرداخت کرده اند (پس زمینه آگهی تدریس این اساتید به رنگ زرد است). این اساتید معمولا سابقه کاری بالایی دارند و به صورت جدی و تخصصی تر کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند. تجربه نشان داده است که برگزاری کلاس با اساتیدی که به صورت ویژه در این وب سایت ثبت نام کرده اند باعث می شود نتیجه بهتری بگیرید. بنابراین توصیه می شود تا جایی که ممکن است با مدرسین ویژه کلاس داشته باشید.




8- برای اطمینان بیشتر می توانید مدارک لازم را بخواهید

بسیاری از افراد ممکن است حساس باشند و یا بخواهند اطمینان بیشتری داشته باشند که یک معلم خوب را انتخاب نموده اند. اگر شما مجموع عوامل گفته شده در این مقاله را در نظر بگیرید مسلما می توانید یک استاد عالی داشته باشید. اما باز هم اگر می خواهید بیشتر مطمئن شوید می توانید از اساتید مدارک لازم برای تصدیق گفته های ایشان را بخواهید. در هر صورت، بسیاری از مدرسین مدرک تحصیلی و رزومه خودشان را در این سایت ارائه نموده اند.

این مقاله خوب را هم از دست ندهید:
اهداف یک معلم خوب در کلاس های تدریس خصوصی

9- سابقه تدریس معلم خصوصی هم مهم است

مدرسینی که سابقه کاری بالایی دارند به صورت کلی بهتر تدریس می کنند و برای هر شاگرد جدید راه حل های بهتری را هم برای پیشرفت تحصیلی پیشنهاد می دهند. البته این عامل به تنهایی تعیین کننده نیست و باید موارد قبلی را هم در نظر بگیرید. وقتی یک استاد سابقه کاری بالایی دارد، قبلا شاگردهای مختلفی داشته است و تجارب زیادی در رابطه با روش های مختلف تدریس دارد. بنابراین اگر دو استاد و معلم خصوصی تقریبا رزومه یکسانی داشتند بهتر است با مدرسی کلاس برگزار کنید که سابقه کاری بالاتری دارد.

10- جلسه اول را برگزار کنید

با اطمینان بیش از 90 درصد می توان گفت اگر تمام موارد بالا را در نظر بگیرید یک استاد خوب را خواهید داشت. اما در هر صورت، نهایتا باید جلسه اول را برگزار نمائید. با برگزاری جلسه اول تدریس خصوصی دیگر از انتخاب خودتان به صورت کامل و 100 درصدی مطمئن خواهید شد. بسیاری از مدرسین خوب و مجرب اگر شما تدریس جلسه اول را تایید نکنید مبلغی هم دریافت نمی کنند. در هر صورت، موارد بالا را در نظر بگیرید، یک استاد خوب انتخاب کنید و اولین جلسه را برگزار نمائید.

پیشنهاد می شود بخوانید:
تعریف و مفهوم تدریس از دیدگاههای مختلف و روش های نوین و جدید تدریس

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1016 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image