ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت تدریس خصوصی سال ۱۴۰۳ - کاملترین اطلاعات

قیمت تدریس خصوصی سال ۱۴۰۳ - کاملترین اطلاعات

قیمت تدریس خصوصی سال ۱۴۰۳ - کاملترین اطلاعات


در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی در سال ۱۴۰۳ و هزینه معلم خصوصی در منزل و آنلاین در سال ۱۴۰۳ اطلاعات بسیار کامل و مفیدی ارائه می کنیم. برای اطلاع از هزینه و نرخ کلاس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی و سایر دروس در سال ۱۴۰۳ ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی و قیمت کلاس ها


توضیحات کامل در رابطه با قیمت کلاس های تدریس خصوصی سال ۱۴۰۳


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید ثبت نامی می توانید قیمت درخواستی ایشان برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی در سال ۱۴۰۳ و هر زمان دیگری را مشاهده کنید. کافی است بر روی لینک ارائه شده در بالا کلیک نموده و وارد صفحه هر استاد شوید تا رزومه کامل، سوابق تدریس، شماره تلفن مستقیم معلم خصوصی و قیمت درخواستی ایشان را مشاهده کنید.


اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان انگلیسی هستید، می خواهید قیمت تدریس خصوصی ریاضی را بدانید و یا برای هر درس دیگری از ابتدایی در تا دانشگاه در جستجوی اساتید برتر و نرخ درخواستی ایشان هستید در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و کاملترین اطلاعات در رابطه با نرخ و هزینه کلاس های خصوصی ارائه شده است. نکته بعدی اینکه می توانید از طریق شماره تماس ارائه شده برای هر استاد مستقیم با خود مدرسین تماس گرفته و برای کلاس های ایشان تخفیف هم بگیرید.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی در منزل چگونه مشخص می شود؟


نرخ کلاس های خصوصی در سال ۱۴۰۳ و هر زمان دیگری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بهتر است لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید و هزینه درخواستی هر استاد را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید و قضاوت کنید. واضح است که اساتید با رزومه بهتر و قوی تر که سابقه کاری بالاتری دارند برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری نرخ بیشتری را درخواست می کنند.


قیمت کلاس های خصوصی در سال ۱۴۰۳ برای هر ساعت تدریس از ۱۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است و مقدار میانگین ۴۵۰ هزار تومان برای این کلاس ها احتمالا مناسب می باشد. البته این قیمتها را به عنوان یک راهنمایی کلی ذکر کردیم و هزینه کلاس های خصوصی و تقویتی به عوامل متعددی بستگی دارد.



این مقاله هم مفید است: 46 ویژگی مهم یک معلم خصوصی خوب


نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی با قیمت مناسب در سال ۱۴۰۳


اگر می خواهید در سال ۱۴۰۳ با نرخ و قیمت مناسب کلاس خصوصی داشته باشید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:


۱. لیست مدرسین را در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com با دقت بررسی کنید تا یک استاد برجسته با قیمت مناسب پیدا کنید.


۲. هماهنگی کلاس های خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید و هر چه زودتر با یک استاد خوب تماس بگیرید. ایام امتحانات ممکن است هزینه ها افزایش داشته باشد.


۳. در فاصله زمانی بین کلاس های تدریس خصوصی درس بخوانید، مطالعه کنید و تمرین حل نمایید تا با حداقل تعداد جلسات بتوانید درس را یاد بگیرید.


۴. می توانید از کلاس های نیمه خصوصی استفاده کنید تا در نهایت هزینه را تقسیم بر دو کرده و مبلغ کمتری پرداخت کنید.


۵. استفاده از تدریس خصوصی آنلاین به نسبت تدریس خصوصی در منزل هزینه کمتر و پایین تری دارد. در صورت تمایل از کلاس خصوصی آنلاین استفاده کنید.


این مقاله هم مفید است: 12 راهکار و توصیه مفید برای داشتن تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب



۶. در حالت استفاده از کلاس خصوصی در منزل و داشتن معلم سرخانه بهتر است با مدرسی کلاس داشته باشید که به لحاظ مکانی به محل سکونت شما نزدیک باشد. به این ترتیب، وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس کمتر از دست رفته و هزینه کمتری در نظر می گیرد.


۷. برای دروسی که اشکالات زیادی دارید معلم خصوصی داشته باشید و سایر دروس را خودتان بخوانید تا هزینه های شما خیلی زیاد نشود.


۸. اکر برای دو درس (مثلاً ریاضی و فیزیک) به استاد نیاز دارید هر دو درس را با یک استاد هماهنگ کنید. در این حالت تعداد جلسات بیشتر شده و می توانید تقاضای تخفیف کنید. اساتید تدریس خصوصی ریاضی معمولا فیزیک هم تدریس می کنند.


۹. در کلاس خصوصی با دقت بالا به مطالب گوش دهید تا بتوانید در کمترین زمان مطالب را یاد گرفته و تعداد جلسات اضافه نشود.


۱۰. در نهایت به جای اینکه فقط در جستجوی ارزان ترین معلم خصوصی باشید بهتر است با یکی از بهترین مدرسین خصوصی کلاس داشته باشید. ممکن است نرخ هر جلسه تدریس اساتید برجسته بیشتر باشد اما در نهایت در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بیشتر درس را به پایان می رسانند و در کل به نفع شما خواهد بود.


مقالات مرتبط با هزینه معلم خصوصی در سال ۱۴۰۳


همانطور که گفته شد در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین خصوصی و قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی). برای تمامی مدرسین می توانید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و سوابق تدریس ایشان را در کنار هزینه درخواستی هر استاد مشاهده نموده و یک مدرس عالی با نرخ مناسب انتخاب کنید.


هزینه کلاس خصوصی به درس تدریسی، شهر محل تدریس، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، سابقه کاری استاد، زمان شروع کلاس ها، تضمینی یا معمولی بودن کلاس ها، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس و ... بستگی دارد.


به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی آیلتس مجرب برای هر ساعت تدریس خصوصی در منزل مبلغ ۸۰۰ هزار تومان را درخواست کند، برای کلاس خصوصی آنلاین احتمالا با نرخ ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان موافقت خواهد کرد. نکته بعدی اینکه اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید احتمالا در حد ۱۰ درصد می توانید تخفیف بگیرید. بسیاری از مدرسین زبان و سایر دروس در صورت عدم رضایت شاگرد، جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. بسیاری از اساتید با قیمت مناسب و منصفانه خدمات تدریس خصوصی را ارائه می دهند.


در این وب سایت در قالب مقالاتی سعی کرده ایم کاملترین اطلاعات در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس مختلف در سال ۱۴۰۳ را ارائه کنیم. به عنوان مثال مطالعه مقالات زیر بسیار مفید است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی در منزل و به صورت آنلاین سال 1402 و 1403 از ابتدایی تا دانشگاه


هزینه کلاس تدریس خصوصی آیلتس سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل ابتدایی تا دانشگاه سال 1402 و 1403


قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com


آمار بازدید: 610 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image